ik denk dat hij Patrick nodig heeft, want met dit Swayzeness-gehalte redt hij het niet in deze huidige maatschappijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik gok dat TS in zijn jeugd door zijn vader werd misbruikt en nu internet als uitlaatklep gebruikt. Tevens vrees ik dat de moeder van TS haar aars moet verkopen om het internetabonement van TS te kunnen financieren, alsmede het alcoholprobleem van de vader.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
haha prachtig PRACHTIG
of gewoon een kloon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:21 schreef WanEnOonlie het volgende:
Volgens mij moet gedrocht iets compenseren ofzo. Triest figuur.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef gedrocht het volgende:
ik denk dat ik het nog weleens moeilijk tegen jou kan krijgen
[afbeelding]
haaaaaaaaaahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:39 schreef KopieerMachine het volgende:
hehewat een kutnoob de TS
110 KG hij breekt je met gemak. hoe
tussen je vetrollen. ja daarzal een menig iemand wel gebroken van kunnen worden.
tevens: the bigger they are the harder they fall !
niet te stoer TS, mocht je me wel IRL tegen komen en je gaat kattekwaad uithalen t.o.v. mij dan haal jij wat problemen aan. Dus probeer niet zo stoer over te komen, dat lukt je niet.
dan breek ik je bril, hoogopgeleide internet-gangster-nerd maar oké sommig mensen in dit topic hebben je wel een goed idee gegeven hoe het is om stoer te zijn ?
heb je straks weer wat om over te chatten bij je lolleromfg- m1rc fr13ndZz
oeh een afhaalchineesgedrochtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:51 schreef gedrocht het volgende:
ik heb een foto van mezelf op fok gezet....
ik breek jequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:56 schreef WanEnOonlie het volgende:
Hij doet vast tape om zn handen heen zodat de hete wokolie niet brandblaren veroorzaakt
Jaja. Kom nou eens met wat nieuws. Dit weten we nu wel.quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
zo wil ik nu arneax het liefste in levende lijven tegenkomen en is ff flink met hem te gaan vechten. morgen kan dit weleens iemand anders zijn.
op een dag herken ik iemand van de fotoboeken en ik zal dan ook niet aarzelen om de aanval te kiezen.
kanker internetgangsters
Daar er zijn er meer van. Ook echte zonder te bluffen, zodat je het niet van tevoren weet.quote:
OMGWTF Dat is mijn vader,wat doe je??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef KopieerMachine het volgende:
jaa mensen ik heb iets exclusiefs gevonden.
"DE" echte foto van de TS.
[afbeelding]
Neemt u een van hen aan, dan zorgen wij voor gunstige voorwaarden ©UWV
TS heeft mazzel dat de chinees hem nog aan heeft genomen. hoe zou zon zielig jochie ooit aan een baan komen![]()
Hoeveel % was je ookalweer afgekeurd TS ?
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA *proest HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:38 schreef MisTerMoB het volgende:
[..]
OMGWTF Dat is mijn vader,wat doe je??
Zeg, slaap jij wel eens vriend , wie zit zich nou om 4:54 's nacht nog zo druk te maken , heb je soms vakantie en zit je al een week aan de speed ofzo , laat je eens nakijken , zoek hulpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
zo wil ik nu arneax het liefste in levende lijven tegenkomen en is ff flink met hem te gaan vechten. morgen kan dit weleens iemand anders zijn.
op een dag herken ik iemand van de fotoboeken en ik zal dan ook niet aarzelen om de aanval te kiezen.
kanker internetgangsters
WAT EEN TYFUS-KICK!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Een echte internetgangster gaat je pakken:
[ afbeelding ]
Ik denk niet je boodschap aan zal komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Geweldadig, ik ben diep onder de indruk en erg bang geworden, ik bedenk me nu wel 10 keer voordat ik iets tegen je ga zeggen. Je bedreigt mensen hier en noemt anderen gangsters, Wauw! Respect man.
quote:laatste bezoek: 557 dagen, 16 uur geleden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:00 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Ik denk niet je boodschap aan zal komen![]()
[..]
Ik pwn ik weetschquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef cerror het volgende:
Oh wow, iemand die internats serieus neemt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor jou danquote:
ik klik erop maar er gebeurt niks..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Deze is voor jou dan
[ afbeelding ]
En deze is voor TS:quote:
Dat is te lezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:35 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ben hoger opgeleid dan jij hoor knulletje
stakkerquote:soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
kanker internetgangsters
Ik wil eigenlijk wel een echte internetloopgraafslag zienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:34 schreef Skazminko het volgende:
Calm down, killers! It's only internet!
LOL je naam is "gedrocht" dus volgens mij ben jij zelf tering lelijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
kanker internetgangsters
Kom maar 1 vs 1.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
kanker internetgangsters
Sla jezelf danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
agressie
TIS IS TEH INTERWEBZ GET USED TO IT.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef Reunity het volgende:
Laten we lief voor elkaar zijn,
waar is al die vijandigheid toch goed voor?
ach die mongool pist in zijn broek van angst daarom post hij niks meerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef tzja het volgende:
Nou gedrocht, volgens mij kan je je gaan uitleven hier.
Al 10 'internetgangsters' staan klaar om met je matten.
En jij bent zo stoer, je kan ze vast wel alle 10 tegelijk aan.
Absoluut, en dat zal alleen maar latten zien hoe zwak diegene is, dat hij het niet met woorden aan kan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef Hanstin het volgende:
Ik mag feitelijk zeggen wat ik wil op het internet
Vanwegen vrijheid van meningsuiting
Dus indien ik ooit word geklapt dan is diegene die begon met de agressieve handelingen de fout in gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |