quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Een echte internetgangster gaat je pakken:
[ afbeelding ]
Deze is voor jou danquote:
ik klik erop maar er gebeurt niks..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:54 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Deze is voor jou dan
[ afbeelding ]
En deze is voor TS:quote:
Dat is te lezenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 05:35 schreef gedrocht het volgende:
[..]
ben hoger opgeleid dan jij hoor knulletje
stakkerquote:soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
zo wil ik nu arneax het liefste in levende lijven tegenkomen en is ff flink met hem te gaan vechten. morgen kan dit weleens iemand anders zijn.
op een dag herken ik iemand van de fotoboeken en ik zal dan ook niet aarzelen om de aanval te kiezen.
kanker internetgangsters
Ik wil eigenlijk wel een echte internetloopgraafslag zienquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:34 schreef Skazminko het volgende:
Calm down, killers! It's only internet!
LOL je naam is "gedrocht" dus volgens mij ben jij zelf tering lelijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
zo wil ik nu arneax het liefste in levende lijven tegenkomen en is ff flink met hem te gaan vechten. morgen kan dit weleens iemand anders zijn.
op een dag herken ik iemand van de fotoboeken en ik zal dan ook niet aarzelen om de aanval te kiezen.
kanker internetgangsters
Kom maar 1 vs 1.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
kanker internetgangsters
Sla jezelf danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
agressie
TIS IS TEH INTERWEBZ GET USED TO IT.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:49 schreef Reunity het volgende:
Laten we lief voor elkaar zijn,
waar is al die vijandigheid toch goed voor?
ach die mongool pist in zijn broek van angst daarom post hij niks meerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:55 schreef tzja het volgende:
Nou gedrocht, volgens mij kan je je gaan uitleven hier.
Al 10 'internetgangsters' staan klaar om met je matten.
En jij bent zo stoer, je kan ze vast wel alle 10 tegelijk aan.
Absoluut, en dat zal alleen maar latten zien hoe zwak diegene is, dat hij het niet met woorden aan kan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef Hanstin het volgende:
Ik mag feitelijk zeggen wat ik wil op het internet
Vanwegen vrijheid van meningsuiting
Dus indien ik ooit word geklapt dan is diegene die begon met de agressieve handelingen de fout in gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |