OMGWTF Dat is mijn vader,wat doe je??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef KopieerMachine het volgende:
jaa mensen ik heb iets exclusiefs gevonden.
"DE" echte foto van de TS.
[afbeelding]
Neemt u een van hen aan, dan zorgen wij voor gunstige voorwaarden ©UWV
TS heeft mazzel dat de chinees hem nog aan heeft genomen. hoe zou zon zielig jochie ooit aan een baan komen![]()
Hoeveel % was je ookalweer afgekeurd TS ?
HAHAHAHAHAHHAHAHAHA *proest HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:38 schreef MisTerMoB het volgende:
[..]
OMGWTF Dat is mijn vader,wat doe je??
Zeg, slaap jij wel eens vriend , wie zit zich nou om 4:54 's nacht nog zo druk te maken , heb je soms vakantie en zit je al een week aan de speed ofzo , laat je eens nakijken , zoek hulpquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 04:54 schreef gedrocht het volgende:
soms zijn er weleens van die mannetjes die denken dat ze echte internetgangsters zijn. ik wil ze dan graag helemaal de kanker in verbouwen. ik vreet me godverdomme helemaal op acher de computer omdat ik wil mishandelen.
zo wil ik nu arneax het liefste in levende lijven tegenkomen en is ff flink met hem te gaan vechten. morgen kan dit weleens iemand anders zijn.
op een dag herken ik iemand van de fotoboeken en ik zal dan ook niet aarzelen om de aanval te kiezen.
kanker internetgangsters
WAT EEN TYFUS-KICK!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
Een echte internetgangster gaat je pakken:
[ afbeelding ]
Ik denk niet je boodschap aan zal komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:Geweldadig, ik ben diep onder de indruk en erg bang geworden, ik bedenk me nu wel 10 keer voordat ik iets tegen je ga zeggen. Je bedreigt mensen hier en noemt anderen gangsters, Wauw! Respect man.
quote:laatste bezoek: 557 dagen, 16 uur geleden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:00 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Ik denk niet je boodschap aan zal komen![]()
[..]
Ik pwn ik weetschquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:33 schreef cerror het volgende:
Oh wow, iemand die internats serieus neemt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:31 schreef henkzijlstra het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |