ik denk van welquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:11 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Of je het uberhaubt wel leuk vindt ook op langere termijn.
Het moet minimaal 2 wielen hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef gedrocht het volgende:
graftakken....ik vraag toch niet of ik het waarschijnlijk leuk ga vinden.
ik vraag waar ik op moet letten bij zo'n aanschaf.
ik wil het als de enigste duursport gaan gebruiken en laat dan dus het zwemmen en het harlopen vallen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:24 schreef Bolter het volgende:
Tja, hangt van de fiets af hé? Daarom vraagt die ene persoon ook of je het wel echt gaat doen. Want dan kan je voor een hele mooie gaan kijken, zeg +/- 1000 euro. Of weet je het nog niet zeker en ga je maar een beetje lam fietsen, ga dan voor een tweedehandsje van een paar honderd euro.
Je moet gewoon naar een fietswinkel gaan en jezelf afvragen: "Waar zou Patrick Swayze zoals rekening mee houden bij een dergelijke aanschaf?"quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef gedrocht het volgende:
graftakken....ik vraag toch niet of ik het waarschijnlijk leuk ga vinden.
ik vraag waar ik op moet letten bij zo'n aanschaf.
En met goed materiaal, ga je 2x snellerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef Cheese het volgende:
Fietsen is een stijlsport, het moet glimmen, flitsen. Met mooie strakke kleding en een goed geoliede fiets voel je je 2x sneller.
Eh, met een goeie conditie ga je 10x snellerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:43 schreef rickybee het volgende:
En met goed materiaal, ga je 2x sneller![]()
![]()
Hier dus: Ruslandquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:37 schreef komrad het volgende:
hoi Ivo, totaal off-topic hoor, maar hoe is je russisch avontuur afgelopen. Heb er wel iets over gelezen maar kan het niet meer vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |