ik maak er 1tje open, jij ook 1?quote:
Coop is chaos theory is belachelijk goed.... Ik heb wat videos geschoten van de coop mode..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:59 schreef gijsje79 het volgende:
Met GRAW is coop erg cool en werkt perfect.
Dit zullen ze zo ook ongeveer met SC doen.
Ben zelf geen SC fan.
Oke misschien is het jammer dat je de missions niet samen kan doen zoals in Doom3, hoop wel dat zo'n soort coop in GoW zit.
bron OXMquote:Putting the Halo in Halo 3...
21 Aug 2006 10:31am
Bungie talk about the feel of their latest shooter, and it's somewhat familiar
With the release of Halo 3 still some way off, we can't help but feel a little bitter each time Bungie discuss their highly anticipated shooter.
Yet we are collectively willing to punish ourselves by religiously checking Bungie's weekly updates - hopeful for any slice of Halo 3 news, big or small.
Advertisement
Click to learn more...
Appeasing and teasing us for another 7 days is Bungie's Frankie, this week posting his thoughts on how the latest incarnation in the franchise feels to play in campaign mode. And it sounds surprisingly familiar to those already well versed in all things Halo. He states, "I have been playing through Campaign mode purely for kicks. Exploring, in fact. There's lots of the feel of the original Halo, where you'll find yourself in a huge (dangerous) and intrinsically fascinating environment and just want to go tool around and check things out."
He continues, "At this stage in development, the encounters are very carefully placed. Sometimes that means you're in frantic firefights (on a significantly bigger scale than in Halo 2, although all I will confirm numerically is at least one more Grunt.) but there's also time for exploratory reflection and the, 'Oooh, maybe I can climb up there and check that thing out'
Don't get me wrong. It's not GTA - it's still Halo, but there's a bigger feeling scope to some of these levels that has me reminiscing about the original game."
The talk of increased scope and scale will no doubt excite you as much as it does us. Thinking back to the original Halo, and stepping into that expansive environment for the first time, we are already day-dreaming about feeling that sense of first person freedom once again. And with this fight set to send the Master Chief onto the plains of planet Earth for real this time, the possibilities of large scale next-gen fulled battles has chomping at the bit.
What about you? Tell us if your own countdown to Halo 3 is as fevered as ours in the comments box below.
Alsof games alleen leuk kunnen zijn als ze realistisch zijn. Het lijkt me gewoon enorm leuk om al die toffe stunts te doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ahh how cute....BUT IT'S WRONG!!! "
Serieus, die game suckt, en zal blijven sucken. Wacht maar tot je de demo speelt
http://youtube.com/watch?v=_e2LU3hor6Q&mode=related&search=
Gaat echt He-le-maal nergens over. Vanaf een auto 100meter de lucht in jumpen...riiiiight
________________________________O_____________________________quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
WATTTTT ?????????
DEZE WEEK EEN FORZA DEMOOOO ooooookkkk![]()
O__O_---
1. Je mag niet afkijken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Vanavond de regels maar ff leren van dat pokerspel
3. Het is bijna hetzelfde als Yathzee. Alleen nu kan je dingen inzetten, en met Yathzee willen je opa en oma hun pensioen niet op het spel zetten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Egamer het volgende:
[..]
1. Je mag niet afkijken.
2. Je mag niet valsspelen.
Meestal rond 9 uur s'ochtends d8 ikquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:07 schreef Niek. het volgende:
Is het nou zo dat echt na twaalven poker online staat? of is het gewoon dat hij ergens morgen op een onbepaalde tijd in een keer online te vinden is?
Dan beginnen ze pas met werken bij Microsoft?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meestal rond 9 uur s'ochtends d8 ik
Word!quote:
Ik blijf trouw aan mijn principes, deze komt er niet in voor de huidige winkelprijs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:32 schreef gijsje79 het volgende:
TDU
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat had ik ook eerst, maar na wat filmpjes gezien te hebben ben ik verkocht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan mijn principes, deze komt er niet in voor de huidige winkelprijs.
Idd geef ik je groot gelijk in.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik blijf trouw aan mijn principes, deze komt er niet in voor de huidige winkelprijs.
Just Causequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef jpg97 het volgende:
Nu maar hopen dat er meer leuke spellen komen dan alleen PES6 en Poker![]()
Mijn X360 ligt al een paar maanden stof te happen
Blijft lekker staan. Al heeft Wessiej dalijk wel gelijk en komen de demo's dan maakt mij dat niet uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
@Jorienvdherik, als ik jou was zou ik maar snel om een rename van de TT vragen.
Er is alleen gezegd dat ze demo's aangekondigd zijn als downloads, nergens bevestigd.
Je maakt jezelf niet echt populair op deze manier, zo zonder aantoonbaar bewijs. Beetje kortzichtig van je..............
Als wessues heeft gelogen mag hij zich de rest van zn leven doodschamen, blijkt hij gelijk te hebben dan mag jij dat doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Blijft lekker staan. Al heeft Wessiej dalijk wel gelijk en komen de demo's dan maakt mij dat niet uit
zou me echt niet boeienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als wessues heeft gelogen mag hij zich de rest van zn leven doodschamen, blijkt hij gelijk te hebben dan mag jij dat doen![]()
Bad karma.quote:
Ik twijfel ook. Gewoon omdat ik normaal gesproken dit soort games niet tof vind. GTA is ook niets voor mij. Maar online lijkt het me wel grappig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
SR lijkt me ook wel geinig hoor. Uiteindelijk heb ik me met de demo ook best vermaakt. Alleen de setting spreekt me niet zo aan, dan heb ik liever zo'n jungle gebeuren als bij JC.
geen texas voor je ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
Saints Row
Tot die tijd nog even paar daagjes de tijd doorkomen met Prey
Die luiheid van sommige mensenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan je saints row bij dixons preorderen ?heb geen zin om deze week namelijk naar dorp te gaan en het daar te bestellen, via internet doe ik niet omdat ik 20 euro aan kortingsbonnen heb
En ik met Fifa.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
Saints Row
Tot die tijd nog even paar daagjes de tijd doorkomen met Prey
Als je nou eerst es goed leest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan. moet de versie hebben met de demo disc en meer extra
Snap ik het goed? Je wilt een full versie game met een gratis demo van dezelfde game, of mis ik iets hier?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan. moet de versie hebben met de demo disc en meer extra
Reserveer Saint's Row nu en ontvang de pre-order kit. De kit zit vol coole extra's van Saint's Row!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Snap ik het goed? Je wilt een full versie game met een gratis demo van dezelfde game, of mis ik iets hier?
Hij zou er al op moeten staan, maar het duurt vast nog ff, je weet hoe het is met die demo'squote:NHL 07 is right around the corner but why wait? The XBOX 360 playable demo is live on the 360 marketplace now!
Fire up your XBOX 360 and download the NHL 07 demo before it's available in stores.
Ah, behalve de gamerpics niks boeiends dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Reserveer Saint's Row nu en ontvang de pre-order kit. De kit zit vol coole extra's van Saint's Row!
-Saint's Row Demo
-Saint's Row Trailer
-Making Off Video
-Art Gallery
-Music
-Downloads (Gamerpics en themes)
US account geprobeerd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
Een deze dagen
[..]
Hij zou er al op moeten staan, maar het duurt vast nog ff, je weet hoe het is met die demo's
Oke...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
turok weet ik nog wel van vroeger
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:
Xbox 360 Can Run DX10 With Update
Tuesday, August 22 2006 @ 11:24 AM PDT
ATI recently announced that on the 360 it's possible to install DX10 by an update. It could mean a lot of DX10 games coming to 360, especially with XNA and cross over programming. It looks like a clear case when Microsoft is talking about Live anywhere. If new games will use DX10, it would be more then likely that the 360 runs DX10.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Lara uitgespeeld.........Zooo genoten !!
Als je de source volgt kom je http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/11669 daar uit.quote:
Staat er nog niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:12 schreef Atuniel het volgende:
Heeft iemand al Poker gedownd?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:17 schreef Panick het volgende:
[..]
Als je de source volgt kom je http://www.insidegamer.nl/hardware/xbox360/nieuws/11669 daar uit.
Echter geven zij als bron The Inquirer, maar daar kan ik het bericht niet vinden.
Lijkt me fake dus.
Tien uur issie erop. Zo ongeveer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:12 schreef Atuniel het volgende:
Heeft iemand al Poker gedownd?
nee, dat is slechts een demo gemaakt voor die presentatie. Heeft niks met Fable 2 te maken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:54 schreef BMH het volgende:
Molyneux does it again
Ben benieuwd wat er dit keer van zijn mooie beloftes over blijft
quote:Though these featured characters from Fable, Molyneux insists this was just done to save time and these are not tests for Fable 2
Kijk. Hij leert het welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:01 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, dat is slechts een demo gemaakt voor die presentatie. Heeft niks met Fable 2 te maken.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3153034&did=1
[..]
zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Kijk. Hij leert het welNiet meteen al zijn ideeën als feature in een game bestempelen.
![]()
gelijk gedownload toen ik wakker werdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:25 schreef Atuniel het volgende:
[360] Arcade game~Texas hold'em: you're bluffing!!
Ik denk maak m ff aan, zullen vast veel enthausiaste gamers zijn.
Aangezien de beveiliging van de 360 nog niet is gekraakt zijn de gameverkoopcijfers torenhoog schat ik zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:42 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit niet zo in die game scene, maar ik hoor eigenlijk heel weinig over de xbox 360.
Ken eigenlijk ook niemand met zo'n ding.
Hoe zijn de verkopen in totaal / op het moment?. Waarschijnlijk stiekem best veel, maar op het moment zal niemand meer toch zon ding kopen?
En wat games betreft zal het mss het psp verhaal zijn. veel bezitters van de hardware maar lage software sales?
just wondering
De beveiliging is al wel gekraakt, er zijn al modchips. Zou het zelf niet laten doen, garantie kwijt en microsoft hoeft maar even een update door te sturen via live en je modchip word nutteloos.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Aangezien de beveiliging van de 360 nog niet is gekraakt zijn de gameverkoopcijfers torenhoog schat ik zo.
Ik heb daar nog helemaal niets van gelezen. Ook zie ik op usenet nog geen één copy van een xbox360 game staan. Hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
De beveiliging is al wel gekraakt, er zijn al modchips. Zou het zelf niet laten doen, garantie kwijt en microsoft hoeft maar even een update door te sturen via live en je modchip word nutteloos.
het enige wat er volgens mij nog is is die gekraakte firmware voor de dvd spelerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:49 schreef Niek. het volgende:
[..]
De beveiliging is al wel gekraakt, er zijn al modchips. Zou het zelf niet laten doen, garantie kwijt en microsoft hoeft maar even een update door te sturen via live en je modchip word nutteloos.
Dan kijk je niet goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb daar nog helemaal niets van gelezen. Ook zie ik op usenet nog geen één copy van een xbox360 game staan. Hoe kan dat dan?
klopt, en dat werkt alleen maar voor bepaalde merken geloof ik en is ook alleen uit te voeren door een 3-uur durende openhart-operatiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef Tain het volgende:
[..]
het enige wat er volgens mij nog is is die gekraakte firmware voor de dvd speler
Heb het net een half uurtje gespeeldquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:53 schreef devv05 het volgende:
Texas Hold 'm aan het downloaden.
NOG 48 UUR gratis, dus niemand vergeten.
Je moet ook een 100cm HDTV neerzetten pauper.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:59 schreef Niek. het volgende:
[..]
Heb het net een half uurtje gespeeldwat een teleurstelling zeg, het is allemaal zo miniscuul klein dat ik er echt geen ene zak van zie, ik moet een meter van mn tv gaan zitten en dan kan ik net notcijferen met hoeveel er word geraised
![]()
Ga ik wat verder af zitten (ongeveer 3,5meter liggend op mn bed) dan kan ik amper zien welke kaarten ik heb, de kleur is te zien maar welk nummer oid. is echt vrijwel niet te zien. Daarnaast is het van die kleine afstand dus onmogelijk te zien met hoeveel er word geraised en hoeveel $ ik nog heb.
Echt een enorme teleurstelling en naar mijn idee hebben ze het echt enorm verneukt. Ik ga dus maar weer lekker Uno spelen, want dat poker is echt om te![]()
![]()
(daarnaast is online ook nog niet echt een pretje, allemaal mensen die er niets van snappen/met elke hand all-in gaan...... dit is qua games voor mij de grootste teleurstelling ooit, een zwarte dag voor het pokeren
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je moet ook een 100cm HDTV neerzetten pauper.
Was voor mij echt een flinke teleurstelling had gehoopt op een leuke online poker game en dan krijg je zo'n onspeelbaar iets.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef devv05 het volgende:
Overdrijven is ook een vak zeg, grootste teleurstelling ooit
Maar ach, wees blij dat je er niet voor betaald hebt dan
Leren gamenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:09 schreef jorienvdherik het volgende:
GUN
Ik zit nu 1 tegen 1 tegen Hollister hij moet dood. Heb het spel geleend begin juni maar ik kom nog steeds niet verder dan dit, binnenkort moet ik hem teruggeven. Wie weet een cheat dat ik verder kan bij deze eindbaas het is voor de xbox 360
alvast bedankt
Tis gratis , laat de nederlander in je omhoog komenquote:
nou, 1 iemand kan het niet lezen. Dat betekend niet dat het niks is natuurlijkquote:
Hij heeft een kleine tv en geen rgb kabel... vind het niet zo vreemd dat je dan naar je beeld moet turen eerlijk gezegd.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Wil ik texas downloaden, werkt me live niet :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |