Als wessues heeft gelogen mag hij zich de rest van zn leven doodschamen, blijkt hij gelijk te hebben dan mag jij dat doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Blijft lekker staan. Al heeft Wessiej dalijk wel gelijk en komen de demo's dan maakt mij dat niet uit
zou me echt niet boeienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als wessues heeft gelogen mag hij zich de rest van zn leven doodschamen, blijkt hij gelijk te hebben dan mag jij dat doen![]()
Bad karma.quote:
Ik twijfel ook. Gewoon omdat ik normaal gesproken dit soort games niet tof vind. GTA is ook niets voor mij. Maar online lijkt het me wel grappig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef H.Flick het volgende:
SR lijkt me ook wel geinig hoor. Uiteindelijk heb ik me met de demo ook best vermaakt. Alleen de setting spreekt me niet zo aan, dan heb ik liever zo'n jungle gebeuren als bij JC.
geen texas voor je ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
Saints Row
Tot die tijd nog even paar daagjes de tijd doorkomen met Prey
Die luiheid van sommige mensenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan je saints row bij dixons preorderen ?heb geen zin om deze week namelijk naar dorp te gaan en het daar te bestellen, via internet doe ik niet omdat ik 20 euro aan kortingsbonnen heb
En ik met Fifa.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
Saints Row
Tot die tijd nog even paar daagjes de tijd doorkomen met Prey
Als je nou eerst es goed leest.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan. moet de versie hebben met de demo disc en meer extra
Snap ik het goed? Je wilt een full versie game met een gratis demo van dezelfde game, of mis ik iets hier?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
daar heb ik niks aan. moet de versie hebben met de demo disc en meer extra
Reserveer Saint's Row nu en ontvang de pre-order kit. De kit zit vol coole extra's van Saint's Row!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:18 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Snap ik het goed? Je wilt een full versie game met een gratis demo van dezelfde game, of mis ik iets hier?
Hij zou er al op moeten staan, maar het duurt vast nog ff, je weet hoe het is met die demo'squote:NHL 07 is right around the corner but why wait? The XBOX 360 playable demo is live on the 360 marketplace now!
Fire up your XBOX 360 and download the NHL 07 demo before it's available in stores.
Ah, behalve de gamerpics niks boeiends dus.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Reserveer Saint's Row nu en ontvang de pre-order kit. De kit zit vol coole extra's van Saint's Row!
-Saint's Row Demo
-Saint's Row Trailer
-Making Off Video
-Art Gallery
-Music
-Downloads (Gamerpics en themes)
US account geprobeerd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:31 schreef MMaRsu het volgende:
Een deze dagen
[..]
Hij zou er al op moeten staan, maar het duurt vast nog ff, je weet hoe het is met die demo's
Oke...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
turok weet ik nog wel van vroeger
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef jorienvdherik het volgende:
turok weet ik nog wel van vroeger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |