Eerst zeggen dat 'ie niks van de Bijbel snapt, dan dat 'ie 'm nooit heeft gelezen, vervolgens zeggen dat het allemaal verzonnen is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef CobusNet het volgende:
Etienne (met kruisje om zijn nek) zegt dat het hele verhaal van Jezus is bedacht.
Nu zijn er weer minder gelovigen....Bedankt Etienne.,..
Ik vind d'r tieten eigenlijk wel mooi...de rest ook wel maar ze komt dom over..quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Voor Etienne is het een feest van herkenning.. Sabrina heeft hetzelfde soort hoofd en tieten als de gemiddelde opblaaspop die hij normaal gesproken volblaft
quote:
Joh, Hummie is ook niet vies van ranzigheid. En de meest ranzige personen vind je in de (zogenaamde Christelijke gemeentschappen)quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat 'ie niks van de Bijbel snapt, dan dat 'ie 'm nooit heeft gelezen, vervolgens zeggen dat het allemaal verzonnen is.
Kromme tenen, werkelijk.
Valt me trouwens mee dat er toch een aantal met christelijke achtergrond bijzitten.
Is dat nou niet het eerste officiele roddelgebeuren over een ander persoon?>quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
t Gesprek aan tafel gaat over 1 van de zusjes en Etiënne, over hoe dat moet overkomen voor de man die thuis zit. Dat begrijp ik ervan.
We weten toch dat het E. isquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen ze de personen onderin het stapelbed wel een beetje in beeld krijgen eigenlijk
Zo te zien wel (stream3)quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen ze de personen onderin het stapelbed wel een beetje in beeld krijgen eigenlijk
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef CocaColaLight het volgende:
"Mijn haar zit zo stom als een olifant."
arme olifanten....
Rik komt toch ook uit Den Bosch? Denk dat hij ook van de RKHK is (Rooms Katholieke Homofiele Kerk).quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat 'ie niks van de Bijbel snapt, dan dat 'ie 'm nooit heeft gelezen, vervolgens zeggen dat het allemaal verzonnen is.
Kromme tenen, werkelijk.
Valt me trouwens mee dat er toch een aantal met christelijke achtergrond bijzitten.
Taktiek, het is allemaal taktiek... (of ze moet wel heeeeeel er lang droog staan)quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef Jappie het volgende:
Aan de toon van haar stem en de manier van praten lijkt Sabrina toch echt wel geinterresseerd in minimaal een beetje zoenen en verliefd doen met Etienne.......
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef CobusNet het volgende:
[..]
Trieste gebeurtenis....
[afbeelding]
Weet je meteen waar je staat als vriend thuisquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:12 schreef Jappie het volgende:
Aan de toon van haar stem en de manier van praten lijkt Sabrina toch echt wel geinterresseerd in minimaal een beetje zoenen en verliefd doen met Etienne.......
Ze zou dankbaar moeten zijn dat haar zus haar weg wil houden van dit soort zelfbenoemde players.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef riri het volgende:
sabrina zei toch al dat ze vindt dat haar zusje, monique dus, zich soms te moederlijk gedraagt naar haar,zal ze leuk vinden dat monique het zo over haar heeft
Wie zegt dat hij dit weekend thuis was?? Ken jij hem?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:13 schreef eborn het volgende:
[..]
Weet je meteen waar je staat als vriend thuis
LS...er moet me echt van het hart dat jij er een hele vreemde negatieve kijk op mensen op na houdt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Taktiek, het is allemaal taktiek... (of ze moet wel heeeeeel er lang droog staan)
ze zei het over haar kindquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze heeft anders ook een hond van 2,5 jaar....
Ik denk nog meer, dag 4 en ze zit al bij me in bed. Dat gaat goedkomenquote:
Zijn eerste snorhaartjes?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is dit toch, boven zijn lip
[afbeelding]
Vergeet zijn mooie diadeem niet!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef Kinga het volgende:
Nee. Nee. Die jongen heeft echt totaal niks aantrekkelijks. Nee. Iew.
Ik dacht dat ze alop 786 zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef CobusNet het volgende:
284ste keer dat Janine "Schatje" zegt tegen een mede bewoner/bewoonster.....
vandaag alleen bedoel je natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:25 schreef CobusNet het volgende:
284ste keer dat Janine "Schatje" zegt tegen een mede bewoner/bewoonster.....
Sinds ze zijn begonnen met eten maken volgens mij...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:26 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
vandaag alleen bedoel je natuurlijk![]()
Sorry, mijn theorie kan niet kloppen, die 3 dingen samen heeft ze alleen vandaag al wel meer gezegd...quote:
Dan ben ik na een uurtje naar huis omdat ik me niet zo lekker voelquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Je zal zo iemand maar op een verjaardag tegenkomen
quote:
BB zal wel zorgen dat dat goed komt...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Langzaam maar zeker raakt het ritme in de war... ze eten nu al om 20.30 's avonds
Ik hoorde iemand aan tafel dezelfde opmerking makenquote:
De zweep eropquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:37 schreef Tamaartje het volgende:
Het wordt inderdaadwel tijd voor een opdracht ofzo vind ik![]()
Dan zou het wel gaaf zijn als ie nu zou afgaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
haha Egbert: "die telefoon staat er alleen maar voor decoratie"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |