Ik zeg Egbert vanmiddag ff een vriendschappelijk klopje op Marcia`s schouder geven: toen ze er wat verloren bij zatquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:45 schreef sherrytje het volgende:
[..]
ondanks dat marcia op der eigen woont, ze is heel erg aan haar vader gehecht...
en egbert gaat zijn eigen gang.. en volgens mij bemoeid hij zich niet met marcia.
ik ken ze ook prive dus, ken ze door en door
Ja, dat weet Rik dan weer welquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Hoe noem je iemand die jullie shows voorbereid: Janine: "Geograaf?![]()
Rik: "nee een choreograaf"
Hebben Tijn en Marlies gezoend danquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:52 schreef Debbus het volgende:
Gisteren was het toch Tijn en Marlies?
Vandaag Etienne en Sabrina.
Gaat lekker, na 3 dagen.
Nee hoor, bleef bij blikken en een gesprekje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hebben Tijn en Marlies gezoend dan
Hij denkt natuurlijk dat Mareike een travo isquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:00 schreef Provenio het volgende:
komt rik zijn idool ook weer voorbij
Maar nu toch meer met de weteschap van de microfoon bezigquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
Etiënne stelt een wetenschappelijke vraag: hoe kan het dat gapen aanstekelijk werkt
Ja. en ze lijkt het niet erg te vinden, terwijl Etiënne een jongen van 19 is, die bij zijn vader woont, en ze zelf een alleenstaande moeder met een dochter van 5 jaar is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:18 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Maar nu toch meer met de weteschap van de microfoon bezig
(beetje stiekum aan die doos d'r tieten zitten)![]()
Ze lust wel een groen blaadje...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja. en ze lijkt het niet erg te vinden, terwijl Etiënne een jongen van 19 is, die bij zijn vader woont, en ze zelf een alleenstaande moeder met een dochter van 5 jaar is.
En je weet je het, blondjes vinden alle aandacht leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja. en ze lijkt het niet erg te vinden, terwijl Etiënne een jongen van 19 is, die bij zijn vader woont, en ze zelf een alleenstaande moeder met een dochter van 5 jaar is.
Hoe opzichtig kun je zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:32 schreef scanman01 het volgende:
Etienne doet maar weer eens een benaderingspoging
Hoe dom kun je zijn om erin te tuinenquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:37 schreef Marrije het volgende:
Sabrina denkt dat het 22.00 uur is, ze heeft slaap.
Eigenlijk passen ze dus wel goed bij elkaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef TheVulture het volgende:
Hoe dom kun je zijn om erin te tuinen
'Playing hard to get'quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina heeft een vriend thuis, maar zit vast te denken "Hoe vaak krijg ik nog de kans om het met een jochie van 19 te doen"
klopt, zo heel erg langzaamquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef eborn het volgende:
Micheline heeft overigens ook een knap irritante stem.
Dat is idd verdomd jammer. Ze was mijn favoriet, maar omdat ze soms zo'n zeurstemmetje heeft is ze iets gezakt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef eborn het volgende:
Micheline heeft overigens ook een knap irritante stem. Je moet er geen avond naar moeten luisteren zal ik maar zeggen
Vergeet niet dat een vrouw van 27 best haar ego gestreeld voelt als ze zoveel aandacht krijgt van een 19 jarige. Wie weet hoe ver ze gaat om haar ego te blijven strelenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef Apache4U het volgende:
Als het Etienne lukt vreet ik mijn laptop op...Tjongejonge wat een papventje.
Dat is prima, maar dan wel graag met camera erbijquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:50 schreef KlootMajoor het volgende:
En die vriend van Sabine denkt weer dan
" hoe vaak zal ik de kans krijgen om een jochie van 19 zn kop van zn romp af te trekken "
Leuk items voor: "De bewoners, waar zijn ze nu"quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat is prima, maar dan wel graag met camera erbij
Dat is al eerder gezegd....quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina heeft een vriend thuis, maar zit vast te denken "Hoe vaak krijg ik nog de kans om het met een jochie van 19 te doen"
[afbeelding]
Pcies en we weten allemaal hoe goed een 19 jarige kan neuken sinds Anthony Zeus staat in de Panorama!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat een vrouw van 27 best haar ego gestreeld voelt als ze zoveel aandacht krijgt van een 19 jarige. Wie weet hoe ver ze gaat om haar ego te blijven strelen
quote:
had jij wat anders verwacht danquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:55 schreef CobusNet het volgende:
Een gesprek over de lekkerste koeken...
Rik gaat voor de roze koeken......![]()
Tja, dat hoor ik dus niet met het geluid uitquote:
Daar had nou wel een zwarte rouwrand omheen gemogenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef scanman01 het volgende:
Egbert ligt opgebaard
Bosje rode rozen erop geshopped,,, witte rozen om het bedquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef eborn het volgende:
[..]
Daar had nou wel een zwarte rouwrand omheen gemogen
Egbert heeft wel een gezond snurkritmequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, dat hoor ik dus niet met het geluid uit
Scherp....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef CobusNet het volgende:
Etienne (met kruisje om zijn nek) zegt dat het hele verhaal van Jezus is bedacht.
Nu zijn er weer minder gelovigen....Bedankt Etienne.,..
Straks verklapt hij het nog over Sinterklaas tegen Sabrina!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:01 schreef CobusNet het volgende:
Etienne (met kruisje om zijn nek) zegt dat het hele verhaal van Jezus is bedacht.
Nu zijn er weer minder gelovigen....Bedankt Etienne.,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |