Does poste!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Houniet het volgende:
Ik had laatst mooie fotosoeps gezien over de stoeltjes in de Arena. zag er goed uit
ik ben ze aan het zoekenquote:
Ik verwacht een makkelijke overwinning. Kopenhagen maakte het ons in Denenmarken lastig door hun agressie en felheid, voetballend stelden ze vrij weinig voor.quote:
Dat zal ook nie gebeuren aangezien de duurste kaartjes 48 euro zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:16 schreef kalinho het volgende:
Weet iemand nog of er kaarten vrij zijn voor 412-415? Geen zin om dalijk voor 50 euro ergens te zitten
Misschien heeft het iets te maken met de belachelijke prijzen (zeker vergeleken met vorig jaar, en dat trieste verhaal maakt het alleen maar erger) en de daar bijhorende angst voor een stuk duurdere passe-partouts voor de groepsfase waardoor mensen gaan sparen aangezien we toch al bijna door zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef devv05 het volgende:
Pas 30.000 kaarten verkocht voor woensdag, dus er is nog plek zat.
Stelletje successupporters, kwartfinale CL zit het opeens wel stampvol
Dat denk ik ook. Ik ga nu niet omdat die vriend met wie ik zou gaan niet kon opeens en dan spaar ik liever door voor de groepsfase waar ik ook gewoon naartoe zou gaan zonder vrienden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met de belachelijke prijzen (zeker vergeleken met vorig jaar, en dat trieste verhaal maakt het alleen maar erger) en de daar bijhorende angst voor een stuk duurdere passe-partouts voor de groepsfase waardoor mensen gaan sparen aangezien we toch al bijna door zijn.
Of roep ik nu iets heel geks?
De komende rondes worden alleen nog maar veel duurder, waarom zou je die liever pakken dan? Nu kun je juist nog redelijk goedkoop heen. Vorig jaar was trouwens ook al zo leeg tijdens de kwalificatiewedstrijd, dus het is gewoon een kut argument.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met de belachelijke prijzen (zeker vergeleken met vorig jaar, en dat trieste verhaal maakt het alleen maar erger) en de daar bijhorende angst voor een stuk duurdere passe-partouts voor de groepsfase waardoor mensen gaan sparen aangezien we toch al bijna door zijn.
Of roep ik nu iets heel geks?
Omdat het zo is, althans zo stond het ervoor vanochtend.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef piertje2 het volgende:
hoe weet je dat er pas 30000 zijn verkocht?
BLIJF POSITIEFquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
De komende rondes worden alleen nog maar veel duurder, waarom zou je die liever pakken dan? Nu kun je juist nog redelijk goedkoop heen. Vorig jaar was trouwens ook al zo leeg tijdens de kwalificatiewedstrijd, dus het is gewoon een kut argument.
Wanneer de echte CL begint heeft iedereen opeens wel weer geld tot aan de finale (wanneer we die ooit halen)
Als de wedstrijd tegen Kopenhagen nog echt spannend was zou het wel voller zitten. Nu is is er meer iets van: "we gaan toch wel door"quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
De komende rondes worden alleen nog maar veel duurder, waarom zou je die liever pakken dan? Nu kun je juist nog redelijk goedkoop heen. Vorig jaar was trouwens ook al zo leeg tijdens de kwalificatiewedstrijd, dus het is gewoon een kut argument.
Wanneer de echte CL begint heeft iedereen opeens wel weer geld tot aan de finale (wanneer we die ooit halen)
[..]
Omdat het zo is, althans zo stond het ervoor vanochtend.
Ik zou de komende rondes veel liever pakken omdat dat waarschijnlijk veel leukere wedstrijden zijn, het is nu toch al beslist. En vorig jaar waren er iets van 40.000 man dus dat is wel ff wat meer, maar nog steeds redelijk leegjes inderdaad, zijn ook nog wel redelijk wat mensen op vakantie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
[..]
Omdat het zo is, althans zo stond het ervoor vanochtend.
Inderdaad, het ging al zo langzaam dacht ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Opvallend weinig kakkerlakkies in de Ajax topics sinds gisteren.
Was dat een lokroep?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee hoor. Bovendien zijn het succesrelnichten. Die zien we voorlopig dus niet meer.quote:
Het is pas 2-1 hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:41 schreef jna het volgende:
[..]
Als de wedstrijd tegen Kopenhagen nog echt spannend was zou het wel voller zitten. Nu is is er meer iets van: "we gaan toch wel door"
Inderdaad, die zien we pas weer als ze gelijk staan met Ajax of als Ajax verloren heeft..quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:04 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee hoor. Bovendien zijn het succesrelnichten. Die zien we voorlopig dus niet meer.
Tsja, het scheelt natuurlijk al enorm dat DK voorlopig uit de roulatie is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat was de directe aanleiding opeensquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef denthemen het volgende:
jup
Kut hequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:50 schreef patrickt37 het volgende:
AT5 heeft hier geen beeld. En FcGodenzonen begint nu net.![]()
![]()
![]()
Volgens mij had hij wéér een opmerking gemaakt over joden en de 2e wereldoorlog of zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat was de directe aanleiding opeensAangezien meneer daarvoor oneindig veel krediet leek te hebben?
Ik hoop het maar!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:35 schreef Black-Death het volgende:
Dat die gast nu eens permanent gebanned wordt. Wat een onzin is dat steeds dat ie terug mag komen...
Maar goed, Huntelaar gaat weer knallen woensdag
Ik zal wolf dit seizoen vast wel een keer zienquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Badabingea het volgende:
Zijn er al wat mensen uit de OP door dat plaatje mensen tegengekomen die ze eigenlijk daarvoor niet kende?
Benieuwd naar ineens. .
Ik nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Badabingea het volgende:
Zijn er al wat mensen uit de OP door dat plaatje mensen tegengekomen die ze eigenlijk daarvoor niet kende?
Benieuwd naar ineens. .
Ach, die moet gedeeld worden met zo goed als alle eredivisieclubs geloof ik. En nog 2 amateurclubs.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik had trouwens gehoord dat Ajax een deel van de transfersom van Boulahrouz heeft gekregen als opleidingsvergoeding.
Ik wist niet eens dat hij uit de Ajax-jeugd kwam.![]()
Ik heb devv05 en plae ontmoet..voor de rest nog niet volgens mij....quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:43 schreef Badabingea het volgende:
Benieuwd naar ineens. .
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:04 schreef Sethje het volgende:
Bijna alle fatsoenlijke nederlandse voetballers komen uit de ajax-jeugd. Straks ook geld vangen voor Ooijer
Wat was de transfersom dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik had trouwens gehoord dat Ajax een deel van de transfersom van Boulahrouz heeft gekregen als opleidingsvergoeding.
Ik had iets over 13 miljoen euro gelezen!quote:
6 miljoen pond.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik had iets over 13 miljoen euro gelezen!
devv05 schijnt mij wel eens gezien te hebben, en andersom. Maar echt ontmoet of gesproken: nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb devv05 en plae ontmoet..voor de rest nog niet volgens mij....
Ik ben btw die dikke bierdrinker......
Ohja?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
devv05 schijnt mij wel eens gezien te hebben, en andersom. Maar echt ontmoet of gesproken: nee.
Hopelijk voor je brengen ze ook wat Deense schoonen mee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef SiemeN het volgende:
Jammer dat er zo weinig verkocht is voor woensdag. Zit zelf in 415, dus in ieder geval 1000 Denen naast me.
Zeer opvallend inderdaad. Ik had niet verwacht dat hij zijn draai zo snel zou vinden. Het zegt veel over de werkwijze van Ten Cate en de huidige sfeer binnen het team.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft het gewoon erg naar zijn zin hier, dat merk je.
Toch wel opmerkelijk als je zolang bij dezelfde club heb gespeeld.
2 weken bedoel je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:54 schreef Freak187 het volgende:
De amateurclub van Boularouz kreeg 60.000 euro.
Stel dat Ajax hetzelfde krijgt, kunnen ze 2 maanden het salaris van KJH betalen![]()
we worden ook kampioen en komen ver in de CL!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:01 schreef Steeven het volgende:
Ik moet zeggen dat Ajax, eerder al tegen PSV en nu tegen RKC echt bij vlagen erg mooi voetbal speelde. Mooi en snel combinatiespelik heb er een goed gevoel over.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
we worden ook kampioen en komen ver in de CL!![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef koningdavid het volgende:
Jong Ajax heeft trouwens ook zijn eerste zege binnen!quote:Transfer Boulahrouz levert Ajax geld op
Khalid Boulahrouz Ajax profiteert mee van de transfer van Khalid Boulahrouz naar Chelsea. Dat meldt RTV Noord-Holland. Net als Haarlem, AZ en amateurclub DSOV ontvangt Ajax een deel van de transfersom van twaalf miljoen euro vanwege de opleidingskosten. Samen met RKC Waalwijk mogen de genoemde clubs vijf procent van de betaalde afkoopsom verdelen.
Boulahrouz verkaste afgelopen week van Hamburger SV naar Chelsea. De verdediger kon in Nederland nimmer werkelijk imponeren, maar leefde in Duitsland helemaal op. Daarnaast behoort Boulahrouz al enige tijd tot het vaste keurkorps van bondscoach Marco van Basten. Zo maakte hij deel uit van de Oranje-selectie tijdens het WK in Duitsland.
Das dus nog 600.000 eurootjes voor Ajax. Mooi meegenomen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:25 schreef Ordinair het volgende:
[..]
[..]
Jong Ajax heeft trouwens ook zijn eerste zege binnen!
met z'n vijven mogen ze 5% verdelen...dus dat is max. ¤120.000quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Das dus nog 600.000 eurootjes voor Ajax. Mooi meegenomen.
De helft, maar nog steeds primaquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Das dus nog 600.000 eurootjes voor Ajax. Mooi meegenomen.
Mij ook gek hehequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:05 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb devv05 en plae ontmoet..voor de rest nog niet volgens mij....
Ik ben btw die dikke bierdrinker......
Rij+stoelnummer?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mij ook gek hehe![]()
Ik Devv, Plae en seth maar dat kwam niet door dat stadionoverzicht![]()
Zal Wolf misschien wel is zien ja![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:29 schreef Sethje het volgende:
Lekker hoor die zweetplekken van barbara barend....
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:31 schreef piertje2 het volgende:
Kluivert misschien naar psv......
Dat hoeft ie sowieso nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef devv05 het volgende:
Dan hoeft ie nooit meer terug te komen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |