Hoe heet de baby?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:25 schreef Longmen het volgende:
Wist dus niet over er al een nieuw deel was
Maar Martin is onlangs vader geworden
En weet iemand of er dit jaar ook weer op 30 dec. een optreden is in Paradiso?
AMSTERDAM - Martin Buitenhuis, de zanger van de band Van Dik Hout, is vrijdagmiddag de trotse vader geworden van een dochtertje. Het meisje heet Lisa. Moeder en kind maken het goed.quote:
Ik heb de kaarten inmiddels al verkocht ... op de site van de Oosterpoort zijn ze niet meer te bestellen, maar er staat ook geen uitverkocht achter. Ik zal even bellen als ik jou was naar de Oosterpoort.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mark.. heb je die kaarten al verkocht? Weet je of het uitverkocht is?
Als de dag aanbreekt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe heet de nieuwe single?
Ja mn vriendin wees me erop, laatste minuutje gezien, niets nieuws RTL niveau zeg maar.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi. Er zat ook iets over VDH in RTL Boulevard, maar daar zap ik altijd automatisch langs.
Tja de radio stations zijn geloof ik niet meer zo geïntresseerd in VDH.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:40 schreef Michiel72 het volgende:
Heb de single nog niet gehoord... De CD is al wel in bestelling, dus ik hoor het volgende week wel!
In de periode van 'Dromendief' (met Rifka!) en 'De Stilte Valt Zo Hard' waren ze ook vaak op de radio te horen en op TMF te zien. Het komt wel weer, denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:01 schreef Longmen het volgende:
Het gemiddelde commerciele stationetje komt niet verder dan Stil in mij. Wat zeker niet hun beste nummer is. Ze weigeren zich verder te verdiepen in de rest van hun werk. Vind ik verder niet erg, een te populaire band hoeft van mij ook niet. Maar het zou ze toekomen, wat meer succes.
Inderdaad een prachtig nummer!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:29 schreef Michiel72 het volgende:
Twee Soorten Sneeuw is nooit verder gekomen dan een B-kantje. Toch is het één van de mooiste en beste nummers van VDH!
Prima nummers inderdaad, het betere werk. Net als Verbannen Koningin.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Inderdaad een prachtig nummer!
Een gek, 'haastig' liedje als 'Film van 1 Seconde' vind ik ook bijzonder aardig..
http://weg.mp3quote:Op maandag 26 februari 2007 17:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nieuwe single al op mp3 ergens?
Was oke!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Buitenhuis bij De Wereld Draait Door!
Thanks!quote:
Ja he? Vind m ook errug goed!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Als De Dag Aanbreekt' hoort nu al bij de klassiekers..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja he? Vind m ook errug goed!![]()
Die foto's![]()
Tsja, leuk die zwart-wit foto'squote:Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]. Foto's geven het topic wat kleur.
Is ook vreemd, geeft de wanhoop (nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben zeer benieuwd!! Vind het wel gek om iets de nieuwe 'Stil In Mij' te noemen.. maar ok.
Vind het totaal niet de nieuwe Stil in mij, om het zo maar te zeggen. Weinig aan eigenlijk dat nummer. Ben ook niet echt onder de indruk van het nieuwe album. Vier weken, ik jou jij mij blijven veruit het beste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is ook vreemd, geeft de wanhoop (niet) van de platenmaatschappij maar weer aan om met VDH te willen scoren.
Yep is het ook. Laat de zogenaamde recensisten maar lullen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind het nieuwe album ijzersterk hoor.. zonder gein.
Mijn idee!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:43 schreef Longmen het volgende:
Wie heeft de titel varandert? Wel leuk verzonnen....![]()
Mooi jaquote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De clip van mijn favoriete nummer
http://www.youtube.com/watch?v=ROJecnJC9cs
Nee dat niet. Kirsten vind ik verder ook niet zoveel aan, maar dit nummer is wel goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel eens live gezien (ook samen?) ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:33 schreef Michiel72 het volgende:
Twee Soorten Sneeuw is één van de mooiste Nederlandstalige nummers die ik ken.
Er zijn er meer, half 7 is ook geniaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Hapertje het volgende:
Twee Soorten Sneeuw is ook echt favoriet onder de VDH-kenners...
Wie heeft het daar over dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef Michiel72 het volgende:
Beetje vreemd om vanuit je eigen mening iets te bestempelen als een klassieker onder de VDH-fans![]()
nee, niet echt. Maar dat heeft wel wat en de melodie zelf ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die tekst, daar kun je toch niets mee?
Ik luister ook veel naar de muziek (logisch eigenlijk) en die zit goed in elkaar bij dat nummer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. zo kun je er dus ook tegen aan kijken..
Ik heb 'Pijn' eens in het Engels vertaald en er toen een derde couplet bij gemaakt. Zal eens zien of ik dat nog ergens kan vinden. In m'n hoofd zitten slechts flarden, het was 1998.
Van Dik Hout is na "Vandaag alleen maar winnaars" een beetje langs me heen gegaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat hele liedje is een beetje langs mij heen gegaan moet ik bekennen.
Ik ken het origineel wel. Dit is wel enorm sufquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef TUFKAL het volgende:
Vandikhout scoort weer eens een hit, historisch!
Ik kende het niet eens
http://www.dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=s
Het orgineel wel uiteraard...quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken het origineel wel. Dit is wel enorm suf
quote:Levenspartner basgitarist Van Dik Hout overleden
di, 08/09/2009 - 17:22
Sanne Makkes, de levenspartner van Ben Kribben, basgitarist van de popgroep Van Dik Hout is in de nacht van zondag op maandag overleden aan de gevolgen van een herseninfarct.
“ Onze Sanne is na een zware strijd door een herseninfarct toch van ons weggehaald. Ze zal voor altijd in ons hart blijven leven”, schrijven Ben en hun twee zoontjes Bram en Max op de website van de groep.
Het gezin wil in besloten kring afscheid nemen van Sanne..
quote:Een stip aan de hemel spreidt onwennig zijn vleugels
Vliegt over de wolken de dag achterna
Hoog, onaantastbaar, vrij, onbedachtzaam
En zo mooi lief, ik noem hem naar jou
Voor als je ooit dichterbij komt
Op de wind weer voorbij komt
Dan roep ik je naam lief
Dan zal ik er staan
...
Net nu alles lijkt verloren
Nu ik weet dat ik je stem niet meer kan horen
Dan je gezicht je ogen je mond je haren
En dat een voor een die momenten
En ik alles en dan niets meer voor me kan halen
Ben benieuwd. Een echt goed album is al lang geleden.quote:De Nederlandse band Van Dik Hout, bekend van grote hits als "Stil in mij" en "Alles of niets", komt in mei dit jaar met een nieuw album getiteld "LEEF!". Aansluitend worden diverse clubs aangedaan met een live show die in het teken zal staan van het nieuwe album. Deze clubtour start op 13 mei in "de Kade", te Zaandam.
quote:Momenteel is Van Dik Hout druk doende met opnemen van het nieuwe materiaal in de Berlijnse Voxton Studio, samen met producer en Edisonwinnaar Guido Aalbers. Naast de eigen songs in bandbezetting heeft Van Dik Hout een aantal bevriende muzikanten gevraagd voor een gastoptreden.
Onder meer Daniel Lohues, Thomas Acda, Paul de Munnik en JB Meijers zullen een bijdrage leveren aan het nieuwe album. De officiele releasedatum van het nieuwe album is vrijdag 10 januari 2014 op het eigen label VDH Records.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |