Mooi jaquote:Op maandag 25 juni 2007 11:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De clip van mijn favoriete nummer
http://www.youtube.com/watch?v=ROJecnJC9cs
Nee dat niet. Kirsten vind ik verder ook niet zoveel aan, maar dit nummer is wel goed.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel eens live gezien (ook samen?) ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:33 schreef Michiel72 het volgende:
Twee Soorten Sneeuw is één van de mooiste Nederlandstalige nummers die ik ken.
Er zijn er meer, half 7 is ook geniaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Hapertje het volgende:
Twee Soorten Sneeuw is ook echt favoriet onder de VDH-kenners...
Wie heeft het daar over dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef Michiel72 het volgende:
Beetje vreemd om vanuit je eigen mening iets te bestempelen als een klassieker onder de VDH-fans![]()
nee, niet echt. Maar dat heeft wel wat en de melodie zelf ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:02 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Die tekst, daar kun je toch niets mee?
Ik luister ook veel naar de muziek (logisch eigenlijk) en die zit goed in elkaar bij dat nummer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. zo kun je er dus ook tegen aan kijken..
Ik heb 'Pijn' eens in het Engels vertaald en er toen een derde couplet bij gemaakt. Zal eens zien of ik dat nog ergens kan vinden. In m'n hoofd zitten slechts flarden, het was 1998.
Van Dik Hout is na "Vandaag alleen maar winnaars" een beetje langs me heen gegaan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat hele liedje is een beetje langs mij heen gegaan moet ik bekennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |