http://weg.mp3quote:Op maandag 26 februari 2007 17:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nieuwe single al op mp3 ergens?
Was oke!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Buitenhuis bij De Wereld Draait Door!
Thanks!quote:
Ja he? Vind m ook errug goed!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
'Als De Dag Aanbreekt' hoort nu al bij de klassiekers..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja he? Vind m ook errug goed!![]()
Die foto's![]()
Tsja, leuk die zwart-wit foto'squote:Op woensdag 28 februari 2007 12:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]. Foto's geven het topic wat kleur.
Is ook vreemd, geeft de wanhoop (nietquote:Op woensdag 28 februari 2007 19:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben zeer benieuwd!! Vind het wel gek om iets de nieuwe 'Stil In Mij' te noemen.. maar ok.
Vind het totaal niet de nieuwe Stil in mij, om het zo maar te zeggen. Weinig aan eigenlijk dat nummer. Ben ook niet echt onder de indruk van het nieuwe album. Vier weken, ik jou jij mij blijven veruit het beste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is ook vreemd, geeft de wanhoop (niet) van de platenmaatschappij maar weer aan om met VDH te willen scoren.
Yep is het ook. Laat de zogenaamde recensisten maar lullen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik vind het nieuwe album ijzersterk hoor.. zonder gein.
Mijn idee!quote:Op maandag 28 mei 2007 10:43 schreef Longmen het volgende:
Wie heeft de titel varandert? Wel leuk verzonnen....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |