Inderdaat, echt een topnummerquote:Op zondag 9 mei 2004 20:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik hoopte dat dit topic over de pure schoonheid van het liedje 'Meer dan een ander' ging. Ik als oppervlakkige kenner kwam daar pas achter toen ik 2 jaar terug of zo.. in Apeldoorn naar een optreden ging van VDH. De boys waren super op dreef en 'Meer dan een ander' stak er echt bovenuit.. maar goed, daar gaat dit topic dus niet over.. Ik als oppervlakkige kenner heb alleen het grootste hits album, niet het album waar dit over gaat.
Houden zo pop.. wat is je favoriete liedje dan?quote:Op zondag 9 mei 2004 21:10 schreef Daphne85 het volgende:
Ik vind de meeste liedjes van Van Dik Hout mooi (vooral de teksten en de gitaarsolo's)
Ik heb er meerderequote:Op zondag 9 mei 2004 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Houden zo pop.. wat is je favoriete liedje dan?
De Poema'squote:Op maandag 10 mei 2004 21:17 schreef Daphne85 het volgende:
en ik vind De poema's natuurlijk ook goed
Die is legendarisch!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
De Poema's![]()
Kijk ook eens in deze topic: De Poema's: helden of niet?
Je had 'em toch al gevonden?quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:18 schreef Daphne85 het volgende:
Nu heeft nog steeds niemand verteld waarom ik geen hidden track op mijn album heb staan...
quote:Op zondag 9 mei 2004 20:17 schreef Daphne85 het volgende:
Ik heb geen hidden track gevonden, alleen een korte schreeuw en vallende instrumenten ofzo met een duur van een paar seconden.
Het is juist hartstikke artistiek, joh.quote:Op woensdag 12 mei 2004 20:33 schreef Daphne85 het volgende:
oh...dan hadden ze beter niks meer erop kunnen zetten.
* PPL blèhrt altijd lekker meequote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Alle Duizend Redenen.. vind je die ook super?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |