Dat lijkt me echt heel sterk. Die heeft niets met Feyenoord en kan ook wel naar Engeland of Italie. Waar heeft ie gezegd dat ie wel wil?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Sloggi het volgende:
Daaan: Pizarro zou wel willen, dus ik ben benieuwd.
Idd.quote:Cruz lijkt me inderdaad eerder haalbaar.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:56 schreef renz0r het volgende:
Hun doelstelling is volgend seizoen kampioen ook vanwege 100jarig bestaan.
Hij is in ieder geval beter dan die van dit jaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Aan die uitspraak erger ik me nu al zo'n 2 jaar.
Ik vrees van wel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Carew werd eerder genoemd volgens mij.
Dat lijkt me echt de perfecte spits voor Feyenoord, alleen onhaalbaar?
Met zoveel spitsen voor hem mag ie best een (half) jaartje weg denk ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:02 schreef Nashje het volgende:
Cruz mag niet weg van Inter toch.
Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:05 schreef BobbyHill het volgende:
Voor spelers als Cruz en Carew moet je in een opwaarste spiraal zitten, zoals Ajax dat nu heeft. Je ziet gewoon dat sterspelers en coaches andere sterspelers aantrekken. Ik denk niet dat spelers van het kaliber Cruz op dit moment op Feijenoord zitten te wachten.
En daarbij gaat er natuurlijk niets boven je elleboog in het gezicht van een Ajacied te planten, of er zo'n etter neer te trappen, dat weet Cruz ook welquote:Op maandag 21 augustus 2006 01:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.
Kijk, jij snapt het!quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:22 schreef RayMania het volgende:
Kan mij iemand vertellen waarom al die spelers die jullie nu noemen naar Feyenoord moeten komen?
Oke, Feyenoord heeft altijd aan het begin van het seizoen de doelstelling om prijzen te winnen, maar op het einde staan ze bijna altijd met lege handen. Laatste prijs: UEFA Cup 2002 (oke super), maar nationaal is het bedroevend. Landskampioen + Johan Cruijff Schaal in 1999 (7 jaar terug), beker (1995). FC Utrecht weet bijvoorbeeld nationaal eigenlijk gewoon beter te presteren de laatste 7 jaar. De UEFA Cup is daarnaast niet iets wat ik Feyenoord in de komende 5 jaar zie winnen, als er nieuwe spelers komen.
Dus waarom zouden spelers naar Feyenoord moeten komen? Waarom zou Pizzaro moeten komen, of Milevski, of Cruz? Omdat zij prijzen kunnen winnen? Omdat zij een dik salaris krijgen? Nou dat valt weer mee met de clubs waar zij ook naartoe zouden kunnen. Een snelle blik op de selectie lijkt mij voor nieuwe spelers ook niet echt een motivatie om naar Feyenoord te gaan. Bij PSV zou iemand nog kunnen komen omdat Gomes er speelt, of Alex, of Cocu, of Farfán. Of naar Ajax omdat Stam daar speelt, of Gabri, of Huntelaar. Maar waarom zou iemand naar Feyenoord gaan?
Begin vorig seizoen speelden al die spelers die jij noemt ook niet bij Ajax, nu wel. Je moet toch ergens beginnen. FC Utrecht presteert nationaal echt niet beter dan Feyenoord hoor, wat een onzin. Of baseer je dat op de bekersucessen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:22 schreef RayMania het volgende:
Kan mij iemand vertellen waarom al die spelers die jullie nu noemen naar Feyenoord moeten komen?
Oke, Feyenoord heeft altijd aan het begin van het seizoen de doelstelling om prijzen te winnen, maar op het einde staan ze bijna altijd met lege handen. Laatste prijs: UEFA Cup 2002 (oke super), maar nationaal is het bedroevend. Landskampioen + Johan Cruijff Schaal in 1999 (7 jaar terug), beker (1995). FC Utrecht weet bijvoorbeeld nationaal eigenlijk gewoon beter te presteren de laatste 7 jaar. De UEFA Cup is daarnaast niet iets wat ik Feyenoord in de komende 5 jaar zie winnen, als er nieuwe spelers komen.
Dus waarom zouden spelers naar Feyenoord moeten komen? Waarom zou Pizzaro moeten komen, of Milevski, of Cruz? Omdat zij prijzen kunnen winnen? Omdat zij een dik salaris krijgen? Nou dat valt weer mee met de clubs waar zij ook naartoe zouden kunnen. Een snelle blik op de selectie lijkt mij voor nieuwe spelers ook niet echt een motivatie om naar Feyenoord te gaan. Bij PSV zou iemand nog kunnen komen omdat Gomes er speelt, of Alex, of Cocu, of Farfán. Of naar Ajax omdat Stam daar speelt, of Gabri, of Huntelaar. Maar waarom zou iemand naar Feyenoord gaan?
Ajax heeft meer aanzien, maar niet overdrijven hè.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:03 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Ajax heeft ongeveer 100x zoveel aanzien dan Feyenoord
Kolkka is GEEN basisspeler. Die staat er alleen omdat Hofs geschorst is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben 'bang' dat feijenoord met een net niet speler aan gaat komen , en als er speler komt die het wel is , moet nog maar blijken of die gaat draaien met spelers als Bosschaart en Kolkka
Imageshack werkt al heeeeeeeeel lang niet op Fok hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:18 schreef patrickt37 het volgende:
[[url=http://img204.imageshack.us/img204/3703/naamloosys7.jpg]afbeelding][/url]
xs.toquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
Oke. Welke uploader gebruiken jullie dan?
Tinypic.com werkt meestal geloof ik wel. Ik gebruik mijn eigen webspace altijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
Oke. Welke uploader gebruiken jullie dan?
quote:FC Groningen geeft voetballes: 3-0
FEYENOORD IN ZWAAR WEER
GRONINGEN, maandag
Op medelijden zit niemand te wachten. Erwin Koeman al helemaal niet, maar het was gewoon zielig om de Feyenoord-trainer machteloos voor zijn dug-out te zien ijsberen. In Groningen, de stad waar hij als voetballer ooit is gevormd.
Tussen de 55e en 68e minuut ging zijn Feyenoord op een verschrikkelijke manier met de billen bloot. Erik Nevland, Koen van den Laak en Glen Salmon hielpen FC Groningen aan een 3-0 overwinning in de groene Kathedraal. En Feyenoord? Het stond met lege handen en perspectief was in geen velden of wegen te bekennen.
Eén rollertje tussen de palen van Bas Roorda, geproduceerd door spits Pierre van Hooijdonk, een schot naast van Joonas Kolkka en één vloeiende aanval in negentig minuten tijd.
Daartegenover stonden legio verdedigingsfouten. Pascal Bosschaart spande de kroon door bij alle drie de tegendoelpunten negatief betrokken te zijn. Met als dieptepunt de manier waarop hij zich bij de 3-0 liet wegzetten door Danny Buijs. Henk Timmer ging in de fout bij de kopbal van Nevland (1-0) en Pieter Collen legde middenvelder Koen van de Laak niets in de weg bij de 2-0.
„Er was helemaal niets in die fase, geen dekking, niets”, constateerde Koeman na afloop. ,,Bijzonder teleurstellend.” De trainer wilde het ontbreken van Dirk Kuyt niet als excuus aandragen. Hij hoopte dat anderen zijn rol zouden overnemen. ,,Tevergeefs.” Iedereen aan Rotterdamse kant had de handen vol aan zichzelf.
Zo ook de kersverse aanvoerder Theo Lucius. ,,Toen we ze bij de strot hadden, hebben we de zaak ook afgemaakt en daarover ben ik bijzonder tevreden”, oordeelde Groningen-trainer Ron Jans na afloop.
De enige die aan de malaise ontsnapte bij Feyenoord, was invaller Tim Vincken. Na een jaar blessureleed liep de jeugdinternational Antoine van der Linden (wel goed voor twee assists) een paar keer voorbij alsof hij er niet stond. Alleen waren de voorzetten van Vincken aan niemand besteed. Spits Van Hooijdonk liep verloren rond in de Euroborg en viel alleen op door een elleboog in het gezicht van Arnold Kruiswijk en een schop op de enkel van Gibril Sankoh, de ijzersterke verdediger van FC Groningen. Het werd wel duidelijk dat Feyenoord niet een jaar lang door kan met Van Hooijdonk als eerste aanvaller. Die tijd is voorbij voor de 36-jarige Brabander. Negentig minuten aan een stuk is al te veel voor de als pinchhitter gehaalde spits. Opvallend daarom dat Koeman hem wel tot het eindsignaal liet staan.
Het is te goedkoop om de geweldige zeperd in Groningen volledig af te schuiven op het ontbreken van Kuyt. Daarmee zou FC Groningen ook tekort worden gedaan. Ook met de Katwijker en met Salomon Kalou zakte Feyenoord vorig seizoen in de slotfase al weg.
Deze week zal Feyenoord in actie moeten komen op de transfermarkt. De voorkeur gaat uit naar versterkingen in alle linies omdat een nieuwe Kuyt niet te koop is. ,,Vandaar moeten we als team sterker worden”, vertelde Peter Bosz, technisch-manager. Hij sloot niet uit dat de club inderdaad volgende zondag tegen Heracles een nieuwe speler presenteert. Maar als je zoals Feyenoord met een bedrag van naar verluidt zo’n acht miljoen euro gaat winkelen dan moet daar niet direct te veel van worden verwacht. Helemaal niet als alle clubs vermoeden dat met Feyenoord de zilvervloot aanklopt.
Maar dat er zelfs op de Nederlandse velden nog spelers rondlopen, die Feyenoord sterker kunnen maken, ondervond de club gisteren aan den lijve in de Euroborg. Jongens als Nevland, Buijs, Sankoh en Rasmus Lindgren zijn directe versterkingen. Eerstgenoemde is al veelvuldig in verband met Feyenoord gebracht. ,,Nevland is geen aanspeelpunt, maar hij werkt zich 90 minuten uit de naad, is levensgevaarlijk in het strafschopgebied en kan doelpunten maken”, vertelde Groningentrainer Ron Jans na afloop.
Het was de definitie die Erwin Koeman vrijdag gaf van de spits waarnaar hij op zoek is. „We moeten iemand kopen, die doelpunten scoort.” Gisteren hield de Feyenoordtrainer zijn lippen op elkaar en wilde Peter Bosz niet op namen ingaan. Maar het is zaak dat Feyenoord snel gaat handelen want de druk neemt met de week toe. Volgende zondag komt Heracles op bezoek. Ondanks de zege van de Heraclieden tegen buurman FC Twente kan Feyenoord zich in eigen huis natuurlijk geen misstap veroorloven tegen zo’n kleintje uit de eredivisie. Dan zijn de rapen gaar en zal het niet blijven bij het spreekkoor: ’Jorien laat je euro’s zien’.
Desnoods zetten ze de grasmaaier op linksback, als het maar geen Bosschaart is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef snabbi het volgende:
Hopelijk kan Drente volgende week gewoon spelen.
Ze hebben ook iemand uit de jeugd gehaald voor bosschaart, drente. Alleen die heeft een gebroken neus door robben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:13 schreef Evertjan het volgende:
Waarom laten ze niet gewoon een jongen uit de jeugd debuteren? Ze hebben toch nog wel een jeugdopleiding? Ik dacht dat het bij Ajax ieder jaar een doelstelling is om minimaal 2 jongens naar het 1e te halen en ze dan uit te testen.
Bron: ELFquote:'Feyenoord gaat Vágner Love halen'
Feyenoord onderneemt een poging om Vágner Love naar Rotterdam te halen. Volgens de Moscow Express reist een delegatie van de Rotterdammers vandaag af naar Rusland om de transfer van de aanvaller af te ronden.
De Braziliaan moet de opvolger worden van Dirk Kuyt, die naar Liverpool vertrok. Vágner Love staat onder contract bij CSKA Moskou. Bondscoach Carlos Dunga van Brazilië selecteerde hem voor de oefenduels met Argentinië en Wales. Feyenoord zou aan de vraagprijs van zeven miljoen euro willen voldoen.
Ik weet eigenlijk weinig van 'm. Hoe deed ie het de afgelopen jaren?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Vágner Love? Zo geweldig is die nou ook weer niet..
Volgens mij deed'ie het wel leuk met CSKAquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk weinig van 'm. Hoe deed ie het de afgelopen jaren?
Arrogante houding ben ik het niet mee eens, dat onslaan gedeelte wel. Wat een mislukkeling, niks dan ellende met die gast, zwakste schakel op het moment imo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:39 schreef cohen het volgende:
Ze moeten vandaag nog Bosschaart ontslaan! wat een drama is dat. Met hem wordt Feyenoord nooit kampioen. Bosschaart eruit! Die arrogante houding is nergens op gebaseerd. Grootste miskoop van de afgelopen 10 jaar.
Aldus Voetbalzonequote:'Feyenoord aast op Pocognoli'
In de zoektocht naar een nieuwe linksback heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op Sebastien Pocognoli. Het Belgische talent staat momenteel nog onder contract bij RC Genk, dat hem niet wil laten vertrekken.
De 18-jarige Pocognoli werd eerder ook al in verband gebracht met Ajax en AZ, maar tot een transfer kwam het niet. Ook Feyenoord lijkt bot te vangen bij RC Genk, dat zijn linkervleugelverdediger wil behouden.
Pocognoli speelt sinds vorig seizoen in de hoofdmacht van RC Genk. Hij kwam eerder uit voor de jeugd van Standard Luik.
je bedoelt zo iemand als Drenthe ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef cohen het volgende:
Hij loopt rond met een smoel alsof hij het mannetje is. Maar hij is juist de zwakke schakel van Feyenoord. Zet daar een jonge, gemotiveerde speler neer.
Voor de mensen die mij niet willen gelovenquote:Kuyt neemt zondag afscheid van Feyenoord
21 augustus 2006, 12:53
Door: Klaas Jan van der Veen
Rondom de wedstrijd Feyenoord-Heracles Almelo neemt Dirk Kuyt afscheid van het Legioen. De aanvaller van Liverpool liet dit weten aan het radioprogramma Evers staat op. Daarna begint het Nederlands elftal aan de EK-kwalificatiereeks.
In principe zou Kuyt zaterdag zijn debuut voor Liverpool kunnen maken tegen West Ham United. Een dag later zou hij afscheid kunnen nemen van Feyenoord, om zich daarna te melden in Noordwijk bij het Nederlands elftal. Vooralsnog lijkt hij immers bij de definitieve selectie te zitten voor de duels tegen Luxemburg en Wit-Rusland.
In het radioprogramma bevestigde Kuyt contact met zijn ex-teamgenoten te hebben gehad voor het duel tegen FC Groningen (3-0 nederlaag). “’s Morgens heb ik nog geprobeerd om contact te leggen met de spelers, maar ze waren volop in voorbereiding. Via de sms is het uiteindelijk wel gelukt.”
De 3-0 nederlaag deed uiteraard pijn in Rotterdam. Volgens de Katwijker gaat het echter wel goed komen met Feyenoord. “Het stormt nu, maar dat betekent in De Kuip ook vaak dat alles en iedereen er weer bovenop komt.”
Bron Voetbalprimeur
Pijnlijk om dat al na 1 wedstrijd te moeten concluderen lijkt me.quote:21/8/2006 - Koeman: geen kampioenskandidaat meer
(Gepost door K)
Na de eerste competitiewedstrijd heeft Erwin Koeman al de teleurstellende conclusie getrokken dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is dit seizoen. "We weten nu waar we staan. We zijn in elk geval geen kampioenskandidaat meer" aldus de coach van Feyenoord in de gratis krant Metro.
Feyenoord Netwerk
Op de officiele website wilde hij de verwcahtingen in ieder geval temperen. "Supporters betalen om ons te zien spelen en mogen verwachten wat ze willen. Maar als je eerlijk bent, moet je zeggen dat de titel voor ons niet reëel is." [reageer]
Bosschaart kost je gewoon punten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bosschaart heeft de goede inzet imo alleen hij komt gewoon te kort.
Misschien realistisch maar dan hoef je het niet zo uit te spreken. Daarbij blijft er altijd een kans, het balletje kan raar rollen. Als het team ineens gaat draaien, je zet er een scorende spits bij, alles is nog mogelijk is pas 1 wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
Pijnlijk om dat al na 1 wedstrijd te moeten concluderen lijkt me.
Niet gunstig voor Feyenoord.quote:Newcastle are on the verge of landing Inter Milan striker Obafemi Martins for £8m. (Daily Mail)
Maar als de trainer van Ajax dit na 1 wedstrijd zou zeggen had de pleuris bij ons uitgebrokenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Misschien realistisch maar dan hoef je het niet zo uit te spreken. Daarbij blijft er altijd een kans, het balletje kan raar rollen. Als het team ineens gaat draaien, je zet er een scorende spits bij, alles is nog mogelijk is pas 1 wedstrijd gespeeld.
maar om cruz te halenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:27 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Zo'n gast komt toch nooit naar NL ??
Hoe kun je als coach nou zoiets na 1 wedstrijd zeggen....ongelooflijk zeg...Dit zal de spelers ook lekker veel vertouwen geven...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een erg extreem bericht om na 1 wedstrijd die conclusie te trekken. Nog 33 wedstrijden te gaan waarin absoluut van alles kan gebeuren. Nee, als je nu al opgeeft straal je een hele goede dosis vertrouwen uit richting je publiekquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gelukkig, laat die luiwammes aub wegblijven uit De Kuip. Heb me gigantisch aan hem geergerd toen hij bij Feyenoord speelde. Duurt een half uur voordat hij is opgestaan na een valpartij, uitstraling van dikke stront, trager krijg je ze niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef Calciumdude het volgende:
Zet Cruz nou allemaal maar uit je hoofd ...
die komt echt niet ...
Dat je hem lui vindt, ok prima, jouw mening. Maar wel een beetje respect voor de tuinman zeg.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Schijnt wel een aardige vent irl te zijn, maar aub niet De Kuip zeg, daar horen werkvoetballers niet van die luie flikkers. Onbegrijpelijk dat zijn naam hier zo vaak wordt genoemd. OPTYFEN met die gast.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik heb geen disrespect over hem geuit, aardige gast alleen optyfen uit De Kuip, simpel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:12 schreef Butra het volgende:
Dat je hem lui vindt, ok prima, jouw mening. Maar wel een beetje respect voor de tuinman zeg.![]()
Zo is dat, selectie totzover is helemaal niet verkeerd. Groningen uit is eenmaal lastig, en helemaal zonder scorende spits.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef chrisgyan het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat als het elftal op 3 cruciale plaatsen (linksback, verdedigende middenvelder, spits) wordt versterkt er gewoon een goed elftal staat dat meekan doen om de prijzen.
Dan hoop ik voor je dat dat gerucht over Vagner Love onzin is want volgens mij is die minstens net zo erg. Niet echt een werker volgens mij...sowieso niet echt een voetballer voor feyenoord volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gelukkig, laat die luiwammes aub wegblijven uit De Kuip. Heb me gigantisch aan hem geergerd toen hij bij Feyenoord speelde. Duurt een half uur voordat hij is opgestaan na een valpartij, uitstraling van dikke stront, trager krijg je ze niet.
Schijnt wel een aardige vent irl te zijn, maar aub niet De Kuip zeg, daar horen werkvoetballers niet van die luie flikkers. Onbegrijpelijk dat zijn naam hier zo vaak wordt genoemd. OPTYFEN met die gast.
Inderdaad, Ajax en PSV en Az kunnen daar ook verliezen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef chrisgyan het volgende:
Ik vind dat je de hele situatie ook niet te veel moet dramatiseren. Bij Groningen uit kunnen Ajax, PSV en AZ ook gewoon verliezen en punten laten liggen.
Inderdaad. Plus makaay: Ja de kuip is toch wel erg mooi, de kuip is altijd wel een sfeer, de kuip dit, de kuip dat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef cohen het volgende:
vorig seizoen wilde makaay weg. dat broeit vast nog wel ergens.
lijkt me een leuke voor feyenoord!
waarom niet mischien wil hij zich eens bewijzen bij een Nederlandse topclub. Of anders Hasselbaink? Ik zou voor het middenveld trouwens Theo Jansen van Vitesse kopen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Niet realistisch, net weer aan het scoren bij Bayern.
Makaay of Hasselbaink zie ik ook wel graag komen, maar ik denk niet dat Bayern Makaay zo makkelijk laat gaan, hij lijkt zijn vorm herpakt te hebben en dan is hij priceless.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet mischien wil hij zich eens bewijzen bij een Nederlandse topclub. Of anders Hasselbaink? Ik zou voor het middenveld trouwens Theo Jansen van Vitesse kopen.
Ik heb de indruk dat ze makaay niet eens proberen. En dat zou toch zo zonde zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Makaay of Hasselbaink zie ik ook wel graag komen, maar ik denk niet dat Bayern Makaay zo makkelijk laat gaan, hij lijkt zijn vorm herpakt te hebben en dan is hij priceless.
Theo Jansen![]()
Danny Buijs![]()
Makaay wordt gewoon topscoorder van Duitsland dit jaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze makaay niet eens proberen. En dat zou toch zo zonde zijn.
Al had van Nistelrooy naar Bayern gegaan, had het gekund. Ik denk dat hij op dit moment niet eens de telefoon opneemt als Feyenoord belt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat ze makaay niet eens proberen. En dat zou toch zo zonde zijn.
Inderdaad. Heeft net z'n 1e wedstrijd gespeeld voor Charlton.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Had Hsselbaink niet net een nieuw contract of nieuwe club deze zomer
Ja naar Charltonquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Had Hsselbaink niet net een nieuw contract of nieuwe club deze zomer
quote:Bezoekersvak Philips Stadion supportersvriendelijker
Het bezoekersvak van het Philips Stadion is na de UEFA-Cup finale supportersvriendelijker gebleven. Het net voor het gastenvak wat het zicht naar het veld ernstig belemmerd is niet terug geplaatst en alle stoeltjes hebben net als de stoeltjes op de PSV-vakken een rugleuning. Een camerasysteem zal het uitvak in de gaten houden evenals de aanwezige stewards. Met de ingevoerde uitkaart met fotoregistratie is het mogelijk om supporters die het nodig vinden om toch wat te gaan gooien op te sporen en streng te bestraffen.
Koeman moet z'n muil houdenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik vind het best een schokkende opmerking. Koeman heeft dus na 1 verlieswestrijd tegen een lastige tegenstander nu al het bijltje erbij neergelegd aangaande het kampioenschapquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Koeman moet z'n muil houden. Hij mag het best denken, maar zeg het niet.
Hij moet het ook niet denken, het slaat ook over op je elftal als je nu al deze instelling hebt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Koeman moet z'n muil houden. Hij mag het best denken, maar zeg het niet.
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...
Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
Druk naar het bestuur doe je van binnenuit, zo'n opmerking is schadelijk voor alles wat met feyenoord te maken heeft. Lekker gevoel zal er nu leven bij de supporters....als de trainer er al geen vertrouwen meer in heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...
Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worryquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
Nee zeker niet. Maar een 2-1 verliezen of 1-0 verliezen in Groningen is wel wat anders dan 3-0. Maja, dan is het nog snel om meteen conclusies te trekken idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
en 'n waardeloze coach die nog nooit 'n elftal beter heeft gemaakt. Ben nie zo bang voor de lampies dit seizoen, meer voor 020 en de reserve-joden uit alkmaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
dat dachten we vorige seizoenen ook ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worry![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
reserve-joden uit alkmaar.
Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Tot die tijd let ik op me bloeddruk en probeer ik me niet al te boos te maken![]()
nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenken) verkopen en er niet bepaald het aantrekken van 'n echter topper tegenoverstaat, maar die nog wel kunnen komen (Timo oid) kan je nu alle herrie maken van hele wereld maar dat schiet niet op.
Denk jij dat ze bij Feyenoord stil hebben gezeten? Dus niet!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...
2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is
Dit is juist de makheid die al jaren aanwezig is bij het feyenoord publiek.
Ben het nog met je eens ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...
2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is
Dit is juist de makheid die al jaren aanwezig is bij het feyenoord publiek.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ben het nog met je eens ook
Koeman is een coach die een goed team goed kan laten draaien en stabiel houden, en heeft de juiste spelers laten vertrekken, maar voor de volgende stap : Feyenoord naar de top brengen, daar is ie gewoon te zacht en laf voor.
Dit soort uitspraken bevestigen mijn punt weer eens.
Jood.quote:
quote:
Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:00 schreef daaaaan het volgende:
[..]Ja, iedereen die gelijk heeft en het beste wil voor z'n club is een jood
Jullie hebben echt geen tegen-argumenten he?
Dit vind ik zo'n onzin alleen omdat je niet iedere week naar het stadion gaat mag je je mening niet geven triestquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.
Hij is echter ook realistisch: zoals afgelopen zondag gebald werd, komen we dit jaar met moeite in het linkerrijtje terecht.
Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d., maar op deze wijze worden we gewoon geen landskampioen.
Maargoed, hoe kun jij uberhaupt spreken over 'z'n club' als je afgelopen zondag hier zat en niet in groningen?
En door dat laatste word je uberhaupt door geen van de feyenoordfans hier serieus genomen
Welke topspeler wil er nou naar een club zonder enorm aansprekende naam, waarvan de trainer toch al weet dat ze geen landskampioen worden?quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d
Iemand als Bosschaart behouden (zelfs op de bank) en opstellen doe je niet als topcoach.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.
Dan had ie moeten zeggen dat dat niet gaat gebeuren omdat er komende week nog spelers bijkomen, of hij had niets moeten zeggen. Zoiets kun je toch verwachten als je je 2 beste spelers verkoopt, geen echte versterkingen haalt en gewoon maar wat aankloot?quote:Hij is echter ook realistisch: zoals afgelopen zondag gebald werd, komen we dit jaar met moeite in het linkerrijtje terecht.
Dat stond al vast.quote:Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d., maar op deze wijze worden we gewoon geen landskampioen.
Wat heeft dat er mee te makenquote:Maargoed, hoe kun jij uberhaupt spreken over 'z'n club' als je afgelopen zondag hier zat en niet in groningen?
Ach ja, je hoeft geen buitenspel te kennen, je kan 3 keer het woord kanker in een zin gebruiken, maar als je als Feyenoorder maar elke week in het stadion zit, dan ben je serieus te nemenquote:En door dat laatste word je uberhaupt door geen van de feyenoordfans hier serieus genomen
Waar doel je op?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
Koeman is een coach die een goed team goed kan laten draaien en stabiel houden,
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Welke topspeler wil er nou naar een club zonder enorm aansprekende naam, waarvan de trainer toch al weet dat ze geen landskampioen worden?
quote:Koeman moet Feijenoord promoten, ambitie tonen...dan halen ze misschien nog eens een topper binnen.
Dat Koeman een hele goede coach zou zijn voor een topteam, bij PSV zou ie het geweldig gedaan hebben.quote:
Alsof die er zo erg mee zit, alle SCC's zijn toch al verkochtquote:Ik hoop maar dat ie die uitspraak heeft gedaan om Jorien zn portemonnee te laten pakken.
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven. Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef daaaaan het volgende:Als ik hoor hoe ze bij AZ over de toekomst praten en hoe ze bij Feyenoord over de toekomst praten, kiest élke slimme speler die wat van z'n carierre wil maken voor AZ.
Grappig dat veel andere mensen nu ook doorhebben waar ik al tijden over loop te zeuren.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven.
Als er bij Feyenoord meer van 'zulke figuren als mij' zaten dan werd het sportief misschien nog eens wat.quote:Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
Ik begrijp dat soort reacties echt niet. Hij wil gewoon graag ambitie zien, wat is daar mis mee? Het is gewoon Feijenoord-onwaardig om jezelf na 1 wedstrijd al af te schrijven. Ten opzichte van spelers en supporters is het een vreemde actie, plus dat het dodelijk is voor een eventuele toptransfer. Als je bij de top wil blijven horen moet je ook die ambitie naar buiten uitdragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven. Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
Waarom denk je datquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:15 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Dat Koeman een hele goede coach zou zijn voor een topteam, bij PSV zou ie het geweldig gedaan hebben.
[..]
Hij weet ook wel dat er spelers gehaald moeten worden, maar zet ie er nu wa vaart achter.quote:Alsof die er zo erg mee zit, alle SCC's zijn toch al verkocht
Omdat ie de rust in een team kan bewaren, tactisch redelijk goed is, en een redelijk stabiel team kan vormen.quote:
Het zou me niet verbazen als we met dit team de eerste seizoenshelft ingaan. Daarbij komt nog dat als er met 2-0 of 3-0 van Heracles gewonnen wordt (ik gok zelf op een gelijkspel helaas) iedereen alweer tevreden is.quote:Hij weet ook wel dat er spelers gehaald moeten worden, maar zet ie er nu wa vaart achter.
metro is een gratis krantquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Calciumdude het volgende:
Kranten (of journalisten) willen nou eenmaal onrust binnen Feyenoord , zodat de krantjes lekker verkopen..
Elk jaar weer worden er dit soort dingen in de krant gezet, al dan niet de waarheid..
als er maar quootjes omheen staan dan gelooft iedereen het wel.
Heb vertrouwen in Koeman , hij had die ploeg vorig jaar toch wel aan de praat ?
er komen gewoon nog Feyenoord waardige spelers aan , ik heb nog steeds vertrouwen..
en zoniet ,jammer dan ....
We juichen voor degene die het Feyenoord shirt dragen !!
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat bosschaart een goede speler is, maar wat is het alternatief? Kijk even naar hoe goed we bezaaid zijn met spelers op links.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef daaaaan het volgende:
Iemand als Bosschaart behouden (zelfs op de bank) en opstellen doe je niet als topcoach.
niet gezien wanneer was dat dan voor of na de achterstand ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat alleen was als ie geel had gegeven. Was anders wel een wedstrijd of 3 geweest.
Volgens mij in de 1e helft vlak voor de middencirkel.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet gezien wanneer was dat dan voor of na de achterstand ?
Die had er dus al moeten zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:15 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat bosschaart een goede speler is, maar wat is het alternatief?
Dat weet je toch al 3 maanden?quote:Kijk even naar hoe goed we bezaaid zijn met spelers op links.
Hij heeft het wel gezien maar niets gedaan, de aanklager kan alleen wat doen als de scheids het ontgaan is, dat is dus niet zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef denthemen het volgende:
kan er niks aan gedaan worden omdat Temmink niks deed in de wedstrijd? Wat een onzin.. Zlatan is toch ook regelmatig geschorst dmv tv beelden e.d.
Aha ok, nou ja.. dan heeft pi-air geluk gehadquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef Nellid het volgende:
[..]
Hij heeft het wel gezien maar niets gedaan, de aanklager kan alleen wat doen als de scheids het ontgaan is, dat is dus niet zo.
Wie is hier nou gefrustreerd? LoekB is dan misschien een lul af en toe maar hij heeft in dit geval wel 100% gelijk.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven. Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
Tyf op tering jood, ik breek je nek als een twijgje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Wie is hier nou gefrustreerd? LoekB is dan misschien een lul af en toe maar hij heeft in dit geval wel 100% gelijk.
Dan zullen er toch echt versterkingen moeten komen, het was echt een drama gister. Het had ook maar zo 6-0 kunnen worden. Zelfs 5e worden gaat niet lukken met het spel van gisteren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef Staanplaats het volgende:
Maar bij de eerste vijf eindigen gaat ons wel lukken.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tyf op tering jood, ik breek je nek als een twijgje.
Foei! Kun je ook nog inhoudelijk?quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Om 5e van Nederland te worden heb je niet zo heel veel kwaliteit nodig hoor..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan zullen er toch echt versterkingen moeten komen, het was echt een drama gister. Het had ook maar zo 6-0 kunnen worden. Zelfs 5e worden gaat niet lukken met het spel van gisteren.
Ik ben zeer benieuwd wie er gaan komen.![]()
In de uiteindelijke stand stonden jullie dat vorig jaar geloof ik. Zit wat in dus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:56 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Om 5e van Nederland te worden heb je niet zo heel veel kwaliteit nodig hoor..
Al die slechte pogingen om grappig te zijn worden telkens wel triester hè?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:09 schreef Noca het volgende:
[..]
In de uiteindelijke stand stonden jullie dat vorig jaar geloof ik. Zit wat in dus.
Slechts een reactie op die geweldige grap die jij zelf trachtte te makenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Al die slechte pogingen om grappig te zijn worden telkens wel triester hè?
Je ziet spokenquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Slechts een reactie op die geweldige grap die jij zelf trachtte te maken
Gelukkig nietquote:
Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Slechts een reactie op die geweldige grap die jij zelf trachtte te maken
Je hebt ook wel gelijk. Maar wij werden voor de playoffs 5e, en ik duld natuurlijk geen kwaad woord over mijn FCquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).
Staanplaats maakte geen grap. Neem ik aan. Hoe kut wij/PSV/Ajax ook is, bij de top 5 eindigen moet nooit een probleem zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik hoop trouwens dat jullie er gewoon bovenop komen en bovenin mee gaan doen. Succes verder dus.
niet haalbaar voor feyenoordquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
even serieus, Kluivert heeft nog geen club. Is dat niet wat voor jullie?
Als je serieus zou zijn, zou je weten dat die post al niet serieus te nemen is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Eerlijk gezegd geen moment stil gestaan wie er vorig vijfde was bij het plaatsen van mn reactie. Een club als Feijenoord hoord zich gewoon redelijk eenvoudig bij de eerste vijf te kunnen voetballen, dat was mijn punt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Noca het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk. Maar wij werden voor de playoffs 5e, en ik duld natuurlijk geen kwaad woord over mijn FC
Maar je mag wel verwachten dat je met een begroting zoals die van jullie bij de eerste 5 eindigt.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Idd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Al die slechte pogingen om grappig te zijn worden telkens wel triester hè?
Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Staanplaats maakte geen grap. Neem ik aan. Hoe kut wij/PSV/Ajax ook is, bij de top 5 eindigen moet nooit een probleem zijn.
Net terug en nu alweer lekker aan het solliciteren? Doe normaal man.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...
Ik dacht dat je poogde een leuke grap te maken, de reactie was nml ook tegen een groninger. Vandaar mijn super grap als reactiequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen moment stil gestaan wie er vorig vijfde was bij het plaatsen van mn reactie. Een club als Feijenoord hoord zich gewoon redelijk eenvoudig bij de eerste vijf te kunnen voetballen, dat was mijn punt.
Cheers.
Win je in iedergeval nog iets he dit seizoen ouwe frustquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat het vast dat er in ieder geval vóór 2007 aankopen komen en er eindelijk eens geld is. Zoals Pierre zei : de recentelijke toekomst van Feyenoord ziet er slecht uit, maar de toekomst op langere termijn ziet er eigenlijk wel goed uit.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Uitzonderingen heb je altijd.
Denk wel meer dan 15 jaar geleden.
Maar nog niet compleet he.
gaat naar benficaquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
Opzich heb je wel gelijk, alleen met het vertoonde spel van gister red je het niet. Dat moet dus beter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).
Kleine rectificatie: Ajax is vorig jaar 2e geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...
Play-offs tellen nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kleine rectificatie: Ajax is vorig jaar 2e geworden.
telt niet zoals goals niet tellen voor de eindschinking in de topscoorderslijstquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kleine rectificatie: Ajax is vorig jaar 2e geworden.
Ach ja heb ons eens zien voetballen tegen RBC en kreeg ik het gevoel dat we niet eens meekonden in de 4de klasse..quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Opzich heb je wel gelijk, alleen met het vertoonde spel van gister red je het niet. Dat moet dus beter.
Er lopen best nog wat aardige spelers rond die een stek bij de beste 5 op papier moeten kunnen veiligstellen, maar als team klopte het gewoon voor geen meter gister.. net alsof er totaal geen vertrouwen heerst.
Voor jullie tellen die misschien niet maar bij de officiele stand is Ajax toch echt 2e geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Play-offs tellen nietAl zullen wij ze heel hard nodig hebben dit jaar
Whateverquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor jullie tellen die misschien niet maar bij de officiele stand is Ajax toch echt 2e geworden.
Volgens de officiële uitslag is Ajax 2e geworden na het hele seizoen, volgens jullie niet....quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
telt niet zoals goals niet tellen voor de eindschinking in de topscoorderslijst
en zo is het!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef Staanplaats het volgende:
Wat interesseert mij nou dat hele hoerenajax joh? Gaat over Feijenoord, niet over dat namaakzooitje en breezer ananas..
Volgens mij moeten jullie volgende week tegen Heracles. Die hebben zondag van twente gewonnen en wel een voorhoede die kan scoren. Als Feijenoord net zo speelt als gisteren, dan geef ik jullie weinig kans.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ach ja heb ons eens zien voetballen tegen RBC en kreeg ik het gevoel dat we niet eens meekonden in de 4de klasse..
Gisteren was kut, nu krijg je (relatief) makkelijkere tegenstanders. Daar moet je zelfvertrouwen opdoen.
Omschrijf afgedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef fingers het volgende:
Volgens radio Rijnmond heeft Feyenoord vandaag Philippe Léonard gecontracteerd. Weer een afgedankte speler voor Feyenoord
quote:In de zoektocht naar een nieuwe linkervleugel-verdediger heeft Feyenoord volgens Rtv Rijnmond de Belg Philippe Léonard gecontracteerd. De 32-jarige Belg is transfervrij en speelde vorig seizoen voor Standard Luik. Léonard tekent een éénjarig contract bij Feyenoord, met een optie voor nog een seizoen.
De medische keuring heeft hij maandag met goed gevolg doorstaan. Léonard stond van 1992 tot 1996 ook bij Standard onder contract. Daarna speelde hij zeven seizoenen voor AS Monaco.
Vorige week ontkende Feyenoord nog dat Léonard een serieuze optie was voor de linksback positie. De speler claimde namelijk vooral zelf interesse te genieten van Feyenoord terwijl de Rotterdammers (op dat moment) helemaal nog niet zo ver waren.
Feyenoord heeft de komst van de speler nog niet bevestigd
Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwenquote:
Precies. Lucius, Huysegems of Kolkka zijn nog in mijn ogen geen aanwinsten. Ik weet dat ik mensen over m'n heen krijg, maar ik had al m'n twijfels bij het aantrekken van deze spelers vanaf begin af aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:15 schreef daaaaan het volgende:
Voor afdankertjes kun je ook betalen hoor
Drenthe gewoon basis komende tijdquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwen![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Drenthe gewoon basis komende tijd
En gratisquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef Radegast het volgende:
Nou, Léonard lijkt me een degelijke linksback voor Feyenoord. Kijken wat er voor de rest nog bijkomt.
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwen![]()
Lucius heeft het nooit verder kunnen schoppen dan een perfecte twaalfde man, Huysegems heeft het bij AZ ook nooit kunnen waarmaken. Dus waarom Feijenoord heeft besloten hun kleine beetje geld daar aan uit te geven is voor mij nog een vraag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omschrijf afgedankt
Lucius > Voor betaalt.
Huysegems > Voor betaalt.
Dus je zou alleen Kolkka als afgedankt kunnen bestempelen (al zou ik het ook wel weten als ik moest kiezen tussen ADO en Feijenoord.)
Omdat ie al maanden geen club meer heeft?quote:
Laat hem dat eens zien dan.quote:Maar de rest is ook gelul.
Lucius is te sterk om als afdankertje te bestempelen.
Huysegems heeft in het eerste AZ jaar ook laten zien dat'ie kwaliteit heeft.
Ostlund, Gibbs en al die andere rotzooi mag je best afdankertjes noemen hoor.quote:Dat er "ineens" een andere visie komt en dus andere spelers meeneemt boeit niet.
En onze "afdankertjes".... Gewogen en te licht bevonden, maar te respectloos om als afdankertje te bestempelen.
En toch staat ie in de basisquote:Bosschaart is de enigste die deze titel mag krijgen.
Daar hebben ze toch ook aardig wat bij gehaald? Alleen jammer dat bijvoorbeeld Drenthe niet kon spelen of men iig niet het risico wou nemen. Pardo kon ook niet spelen en dan ga je al weer hard door je opties heen. Of wou jij weer richting een selectie van 80 man gaan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef daaaaan het volgende:
Die had er dus al moeten zijn.
Dat weet je toch al 3 maanden?
we wachten af, is lullig dat groningen gelijk 1e wed was en je nu 0 punten heb vorig jaar 6 op rij gewonnen gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Volgens Chris van Nijnatten komen er een goede rechts- en linksback, een prima centrale middenvelder en een topspits. Dus.
Zelf trainen/ conditie op peil houden? Tis een Prof.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat ie al maanden geen club meer heeft?
quote:[..]
Laat hem dat eens zien dan.
Ostlund was verdedigend redelijk tot goed.quote:[..]
Ostlund, Gibbs en al die andere rotzooi mag je best afdankertjes noemen hoor.
Op z'n minst ter discussie of niet?quote:[..]
En toch staat ie in de basis
Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij. Behalve bij Standard daar deed ie het best aardig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omschrijf afgedankt
Lucius > Voor betaalt.
Huysegems > Voor betaalt.
Dus je zou alleen Kolkka als afgedankt kunnen bestempelen (al zou ik het ook wel weten als ik moest kiezen tussen ADO en Feijenoord.)
Daar komt'ie dan;quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef fingers het volgende:
[..]
Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij.
En hoe weet jij dan dat hij wel hij goed genoeg is voor Feyenoord? Heb je hem elke week zien spelen? Zegt het niet genoeg dat hij transfervrij weg mocht?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar komt'ie dan;
Je lult vanaf nu dus officieel uit je nek![]()
Ze wilden hem daar houden hoor, maar hij had een conflict met de trainer daar geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan dat hij wel hij goed genoeg is voor Feyenoord? Heb je hem elke week zien spelen? Zegt het niet genoeg dat hij transfervrij weg mocht?
Beter iets arroganter en een goede speler dan een symhatieke vent die geen bal raakt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Love zegt me nix, maar zal wel zo'n arrogante zak zijn.
Huh ik lul uit m`n nek, leg uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar komt'ie dan;
Je lult vanaf nu dus officieel uit je nek![]()
True!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
Beter iets arroganter en een goede speler dan een symhatieke vent die geen bal raakt.
Dat wel ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
True!
Maar ik bedoel dat het er niet zo ene moet zijn die met z'n handen in z'n rug staat te wachten op de bal, en er maar 5 inschiet in een seizoen....
Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ze wilden hem daar houden hoor, maar hij had een conflict met de trainer daar geloof ik.
Dat is snel!quote:
En voor de andere clubs ook:quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef fingers het volgende:
[..]
Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.
quote:x-Rode Duivel PHILIPPE LÉONARD zit nog altijd zonder club
,,Ik speel niet voor een appelen een ei''
Philippe Léonard (32) zit nog altijd zonder club. In april weigerde de beenharde verdediger zijn handtekening te zetten onder een nieuw contractvoorstel van Standard. Andere clubs kwamen polsen, maar Léonard vond ze allemaal te min of financieel te weinig interessant. ,,Ik ga niet extreem moeilijk doen, maar ik ga ook niet voetballen voor een appel en een ei'', aldus de linksachter.
Philippe Léonard vertoeft momenteel in Monaco. In zijn huis in het kleine koninkrijk wacht hij op contractvoorstellen van nieuwe clubs. Ondertussen houdt hij zichzelf in conditie. ,,Monaco is een prachtig land: mooi weer en een mooie streek. Ik ga hier veel lopen en zoek constant vrienden om te tennissen en te squashen'', vertelt hij. ,,Clubs die mij willen, zullen niet te klagen hebben over mijn fysieke paraatheid. Ik ben topfit. Het enige wat ik mis, is matchritme.''
Portugese vervangers
Ooit voetbalde Léonard voor de topclub Monaco, maar de tijd dat de Waal voor grote ploegen speelde lijkt definitief voorbij. Hij ging niet in op een nieuw contractvoorstel van zijn vorige club Standard, de club waarmee hij vorig jaar tweede werd en dertig matchen speelde. ,,Het is ingewikkeld om uit te leggen waarom. Ze deden mij een voorstel, maar gaven mij te weinig. Ze doen eigenlijk altijd moeilijk over contracten in Luik. Kijk maar naar wat ze met Karel Geraerts doen. Bovendien hebben ze Portugezen aangetrokken om op mijn positie te voetballen. En dat zonder mij daarover te raadplegen. Ik weet niet wat er met Standard scheelt.''
De liefde voor Standard is dus over. ,,Ik heb momenteel geen contact meer met het bestuur in Luik. Ik sluit niets uit. Misschien keer ik ooit nog terug naar Standard. Met de spelers heb ik nog goede contacten. Ik bezocht hen op stage in Spa en sprak er met Dembele. We bellen ook nog regelmatig. Trainer Boskamp verwijt ik niets. De hele heisa is al begonnen nog voor Boskamp arriveerde."
Toch maakt Léonard zich nog niet al te veel zorgen. ,,Ik heb altijd al een club gevonden, dus waarom nu niet? Er zijn ploegen geïnteresseerd en mijn managers zijn er volop mee bezig. Was Twente geïnteresseerd? Ah, daar weet ik niets van. Ik besef dat ik mijn toekomstige ploeg niet voor het kiezen zal hebben, maar ik ga ook niet voor een middenmoter spelen. Ik ben een voetballer voor een topploeg in eerste klasse.''
Lierse en Brussels
De resem clubs die Léonard al de deur heeft gewezen, oogt stilaan indrukwekkend. Het Engelse Ipswich, Southampton en Stoke City, het Franse Lorient, Istres en Le Mans: allemaal vingen ze bot bij Léonard. Te laag niveau of financieel te weinig interessant. In België informeerden ook Lierse en Brussels. ,,Het doet me plezier dat die clubs aan mij denken. Ik wil mij niet rechtstreeks uitspreken over het niveau van Lierse en Brussels, maar het feit dat ik er niet wilde tekenen, zegt genoeg. Ik kan hoger aan.''
Maar wat als Philippe Léonard nu echt niet meer aan de bak komt? Is zijn carrière dan ten einde en kan hij een leven zonder voetbal aan? ,,Daar durf ik niet eens aan te denken. Ik zal een club vinden op niveau. Vorig jaar was ik verdorie nog Rode Duivel.''
Klinkt positiever dan dat ie wegmoest omdat ie niet goed genoeg was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef fingers het volgende:
[..]
Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.
Leonardo heeft ook nooit echt weten te overtuigen ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef fingers het volgende:
[..]
Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij. Behalve bij Standard daar deed ie het best aardig.
gewoon weer een net niet speler voor julliequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Keltie het volgende:
Het staat zelfs al op Wikipedia
Philippe Léonard
Philippe Léonard is een Belgisch voetballer die speelt bij Feyenoord.
Hij is een ex-speler van Standard Luik. Sinds 2006 zit hij zonder club vanwege zijn hoge eisen. Sinds 21 augustus 2006 heeft Léonard een 1-jaarscontract bij Feyenoord, met nog een jaar als optie. Léonard is een linksback.
EDIT:
1992/93 Standard Luik 30 0
1993/94 Standard Luik 31 2
1994/95 Standard Luik 31 1
1995/96 Standard Luik 32 0 Belgie
1996/97 AS Monaco 19 0 Frankrijk
1997/98 AS Monaco 15 0 Frankrijk
1998/99 AS Monaco 16 1 Frankrijk
1999/00 AS Monaco 19 2 Frankrijk
2000/01 AS Monaco 15 0 Frankrijk
2001/02 AS Monaco 10 0 Frankrijk
2002/03 AS Monaco 5 0 Frankrijk
2003/04 Olympique Nice 14 0 Frankrijk
2004/05 Standard Luik 25 2 Belgie
Dit ziet er niet erg afgedankt uit...![]()
Klopt. Heb er zelf ook eens wat op aangepastquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Op Wikepedia kun je zelf teksten toevoegen.
Heeft waarschijnlijk een Feyenoorder gedaan die op hete kolen zit....
Och, als'ie Sneijder of Huntelaar in elkaar schopt is het genoegquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
gewoon weer een net niet speler voor jullie![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
gewoon weer een net niet speler voor jullie![]()
Dit staat dik gedrukt onder dat artikel op de Liverpool site:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kuijt goedkoper dan gedacht
Feyenoord heeft een aanmerkelijk lager bedrag ontvangen voor de transfer van Dirk Kuijt dan aanvankelijk werd gedacht.
uitgegeven: 20:08 21-08-2006 gewijzigd: 20:08 21-08-2006
Liverpool maakte maandag op de eigen officiële website bekend dat de aanvaller voor £9.5 miljoen is overgenomen van de Rotterdamse club. ''Yesterday, the £9.5million capture from Feyenoord could finally count himself among the Anfield ranks.....'", aldus de website van de club.
Volgens de huidige koers is Kuijt voor een bedrag van 13,3 miljoen euro aan Liverpool verkocht. Eerder verschenen in de media bedragen van 16 tot 18 miljoen euro.
Helemaal niet zeker dus dat het maar 9,5m pond was. Slordig van fr-fans ook.quote:This story has been reproduced from today's media. It does not necessarily represent the views or position of Liverpool Football Club.
Ik hoop dat je weet dat de fransecompetitie uit 38 wedstrijden bestaat plus beker en Monaco speelt haast altijd europees. Dus Monaco speelt ongeveer tussen de 40 en 60 wedstrijden per jaar , dan kun je zeggen dat ie in 6 jaar Monaco verdomd weinig heeft gespeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Keltie het volgende:
Het staat zelfs al op Wikipedia
Philippe Léonard
Philippe Léonard is een Belgisch voetballer die speelt bij Feyenoord.
Hij is een ex-speler van Standard Luik. Sinds 2006 zit hij zonder club vanwege zijn hoge eisen. Sinds 21 augustus 2006 heeft Léonard een 1-jaarscontract bij Feyenoord, met nog een jaar als optie. Léonard is een linksback.
EDIT:
1992/93 Standard Luik 30 0
1993/94 Standard Luik 31 2
1994/95 Standard Luik 31 1
1995/96 Standard Luik 32 0 Belgie
1996/97 AS Monaco 19 0 Frankrijk
1997/98 AS Monaco 15 0 Frankrijk
1998/99 AS Monaco 16 1 Frankrijk
1999/00 AS Monaco 19 2 Frankrijk
2000/01 AS Monaco 15 0 Frankrijk
2001/02 AS Monaco 10 0 Frankrijk
2002/03 AS Monaco 5 0 Frankrijk
2003/04 Olympique Nice 14 0 Frankrijk
2004/05 Standard Luik 25 2 Belgie
Dit ziet er niet erg afgedankt uit...![]()
Vind het meer slordig van een club als Liverpool dat ze dit soort bedragen vanuit de media op de site zetten !quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Dit staat dik gedrukt onder dat artikel op de Liverpool site:
[..]
Helemaal niet zeker dus dat het maar 9,5m pond was. Slordig van fr-fans ook.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef fingers het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat de fransecompetitie uit 38 wedstrijden bestaat plus beker en Monaco speelt haast altijd europees. Dus Monaco speelt ongeveer tussen de 40 en 60 wedstrijden per jaar , dan kun je zeggen dat ie in 6 jaar Monaco verdomd weinig heeft gespeeld.
ik denk dat Léonard het na 1 wedstrijd wel gezien heeft en geen zin meer heeft om voor feyenoord te spelen. Hij zal als een natte krant spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat de Franse competitie ook een stuk hoger ligt dan de Belgische en Nederlandse?
Ik denk dat competities beter met elkaar kunnen worden vergeleken op basis van tv-gelden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat de Franse competitie ook een stuk hoger ligt dan de Belgische en Nederlandse?
Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Keltie het volgende:
tenzij je concurrent nog beter is ? (geen idee of dit zo is , in dit geval hoor)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef fingers het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.
Goh, maar dan kom je dus niet naar Nederland.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef fingers het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.
Dit bericht bevat 2 redenen waarvoor deze user in (iig) dit topic+vervolgen nooit meer hoeft te komen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:Als dit waar is moet Woerts echt opkankeren
Serieus, flikker op uit dit topic mongoolquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef daaaaan het volgende:
Wanneer speelde Monaco de CL-finale? 2003? Speelde die toen nog daar?
Wat lul je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Dit bericht bevat 2 redenen waarvoor deze user in (iig) dit topic+vervolgen nooit meer hoeft te komen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Serieus, flikker op uit dit topic mongool
Nah laat ik het dan zo zeggen, een paniek aankoop van Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, maar dan kom je dus niet naar Nederland.
Punt wat ik probeer te maken is dat "afdankertje" te negatief is.
Overschat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
Rijnmond.nl meldt ook nog dat Feyenoord tiendalli wil kopen... Overschatte speler...
Nee, zo komen we er wel hoor...
Volgens FM (quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Serieus, flikker op uit dit topic mongool
Leuk voor Utrecht, niet voor de echte top. Net als Bosschaart.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Overschat?Ik hoop dat hij gewoon bij FCU blijft, maar overschat is hij zeker niet
Paniek aankoop?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef fingers het volgende:
[..]
Nah laat ik het dan zo zeggen, een paniek aankoop van Feyenoord.
Ik heb bij Tiendalli meer vertrouwen dan bij Bosschaart. Bij Bosschaart had ik bij zijn overstap al twijfels of hij klaar zou zijn voor een top3 clubquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuk voor Utrecht, niet voor de echte top. Net als Bosschaart.
hij kan bij het rijtje:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef fingers het volgende:
[..]
Nah laat ik het dan zo zeggen, een paniek aankoop van Feyenoord.
Volgens mij zat Bosschaart tegen het Nederlandse elftal aan, of zat hij al in een voorselectie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb bij Tiendalli meer vertrouwen dan bij Bosschaart. Bij Bosschaart had ik bij zijn overstap al twijfels of hij klaar zou zijn voor een top3 club
Waarom hebben ze hem dan niet eerder gehaald ?........Nu hebben ze verloren en prompt halen ze hem.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Paniek aankoop?![]()
Z'n naam zingt al enige tijd rond, dus zeker geen paniek aankoop.
Als Jan Pieter Kooistra van FC Balindesloot morgen gepresenteerd word, kan je spreken van een paniek aankoop.
Of je pleurt gewoon op ofzo...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
hij kan bij het rijtje:
Gyan
Ostlund
Basto
en nog 20 andere
is er nog geen naam voor die miskopen van Feyenoord??
aankoop Léonard kan je gewoon een Gyantje noemen of een Ostlundje of een Bastotje![]()
Ow toen was ie net weg dus, jammer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens FM () 2004
verloren van Porto
MIsschien hebben ze een lijst en waren ze aan het strepen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef fingers het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem dan niet eerder gehaald ?........Nu hebben ze verloren en prompt halen ze hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |