abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:38:31 #1
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41017235
Feyenoord - ipo !
pi_41017253
En we moeten zeker de geldkraam open doen, met dit worden we hopelijk nog 5de....
pi_41017274
Als ik ooit nog eens een goedlopend bedrijf opricht wat vele miljoenen per jaar maakt, dan ga ik elk jaar vele miljoenen investeren in Feyenoord. Een begroting maken die gelijk staat aan die van die joden.

Wedden dat ze tegen die tijd anders gaan piepen?

Wij willen Cruz
Kutkloon.
pi_41017347
Daaan: Pizarro zou wel willen, dus ik ben benieuwd. Cruz lijkt me inderdaad eerder haalbaar.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:46:02 #6
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41017365
Carew werd eerder genoemd volgens mij.
Dat lijkt me echt de perfecte spits voor Feyenoord, alleen onhaalbaar?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41017543
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Sloggi het volgende:
Daaan: Pizarro zou wel willen, dus ik ben benieuwd.
Dat lijkt me echt heel sterk. Die heeft niets met Feyenoord en kan ook wel naar Engeland of Italie. Waar heeft ie gezegd dat ie wel wil?
quote:
Cruz lijkt me inderdaad eerder haalbaar.
Idd.
pi_41017570
Wordt iig weer een bewogen jaar in vakkie S
Ga er ondanks feyenoord ervoor staat weer volop knallen iedere thuis wedstrijd! Niets is sterker dan dat ene woord...Feyenoord
pi_41017585
Ach, de toekomst van Feyenoord ziet er niet slecht uit met al dat geld, alleen het wordt even doorbijten de komende tijd. En dat is frustererend.
pi_41017610
Hun doelstelling is volgend seizoen kampioen ook vanwege 100jarig bestaan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:57:35 #11
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41017637
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:56 schreef renz0r het volgende:
Hun doelstelling is volgend seizoen kampioen ook vanwege 100jarig bestaan.

Aan die uitspraak erger ik me nu al zo'n 2 jaar.
kankelul.
pi_41017714
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Aan die uitspraak erger ik me nu al zo'n 2 jaar.
Hij is in ieder geval beter dan die van dit jaar

Ik hoor te weinig over een stappenplan ofzo bij Feyenoord. Het is net of ze al zitten waar ze willen zitten. Laat duidelijk nou eens weten waar ze heen willen en waar ze zijn, zoals ze bij Ajax en AZ doen.
pi_41017724
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Carew werd eerder genoemd volgens mij.
Dat lijkt me echt de perfecte spits voor Feyenoord, alleen onhaalbaar?
Ik vrees van wel.
Woo-loo-loo!
pi_41017742
Cruz mag niet weg van Inter toch. Zou wel een top versterking voor jullie zijn. Ook een echte feyenoorder.
pi_41017757
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:02 schreef Nashje het volgende:
Cruz mag niet weg van Inter toch.
Met zoveel spitsen voor hem mag ie best een (half) jaartje weg denk ik.
pi_41017772
Dat klopt ja. Maar ik dacht dat Hugo net zei dat Inter 'm niet wil laten gaan ofzo.
pi_41017798
Voor spelers als Cruz en Carew moet je in een opwaarste spiraal zitten, zoals Ajax dat nu heeft. Je ziet gewoon dat sterspelers en coaches andere sterspelers aantrekken. Ik denk niet dat spelers van het kaliber Cruz op dit moment op Feijenoord zitten te wachten.
Woo-loo-loo!
pi_41017814
Denk dat dat meer aan zijn salaris-eisen ligt dan aan het feit of Inter hem wil behouden.
pi_41017830
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:05 schreef BobbyHill het volgende:
Voor spelers als Cruz en Carew moet je in een opwaarste spiraal zitten, zoals Ajax dat nu heeft. Je ziet gewoon dat sterspelers en coaches andere sterspelers aantrekken. Ik denk niet dat spelers van het kaliber Cruz op dit moment op Feijenoord zitten te wachten.
Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.
pi_41017851
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.
En daarbij gaat er natuurlijk niets boven je elleboog in het gezicht van een Ajacied te planten, of er zo'n etter neer te trappen, dat weet Cruz ook wel
pi_41017895
Ik denk dat Cruz altijd zit te wachten op feyenoord hoor.
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:31:03 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41018293
Cruz niet. Die wil helemaal niet 90 minuten ploeteren, dat wou hij vroeger ook al niet. Die zit perfect in de rol waar hij nu zit. Topclub en maar weinig minuutjes waarin hij voluit kan gaan. Die komt nooit meer terug als hij slim is.
Life is what you make it.
pi_41018357
Alsof Feyenoord nog uit ploeteraars bestaat Speelden de afgelopen jaren zo ongeveer net zo aanvallend als Ajax.
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:36:25 #24
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41018379
Dat is niet wat ik bedoel. Cruz is geen werkpaard. Hij wil 10 a 15 minuten om te schitteren, en anders duurt het hem te lang. Dat is de indruk die hij bij mij altijd achterlaat.
Life is what you make it.
pi_41018780
Waarom geen makaay ofzo naar de kuip?

Die is altijd wel liefhebber van feyenoord geweest had ik altijd de indruk. .
  maandag 21 augustus 2006 @ 02:02:36 #26
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41018787
Cruz en Pizarro klinkt allemaal leuk, maar ik denk dat Feijenoord eerder een spits nodig heeft die ook de rest van het elftal beter laat spelen zoals Dirk Kuijt deed. Tuurlijk scoorde hij veel doelpunten, maar hij gaf ook veel beslissende assists. Dat zie ik van een Cruz of een Pizarro nog niet snel komen. Dat zijn meer eiland voetballers die perfect zijn in een goedlopend elftal, maar niet de werkethiek hebben die nodig is om dit Feijenoord weer omhoog te halen. Misschien dat Carew dat wel kan...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41019080
Kan mij iemand vertellen waarom al die spelers die jullie nu noemen naar Feyenoord moeten komen?

Oke, Feyenoord heeft altijd aan het begin van het seizoen de doelstelling om prijzen te winnen, maar op het einde staan ze bijna altijd met lege handen. Laatste prijs: UEFA Cup 2002 (oke super), maar nationaal is het bedroevend. Landskampioen + Johan Cruijff Schaal in 1999 (7 jaar terug), beker (1995). FC Utrecht weet bijvoorbeeld nationaal eigenlijk gewoon beter te presteren de laatste 7 jaar. De UEFA Cup is daarnaast niet iets wat ik Feyenoord in de komende 5 jaar zie winnen, als er nieuwe spelers komen.

Dus waarom zouden spelers naar Feyenoord moeten komen? Waarom zou Pizzaro moeten komen, of Milevski, of Cruz? Omdat zij prijzen kunnen winnen? Omdat zij een dik salaris krijgen? Nou dat valt weer mee met de clubs waar zij ook naartoe zouden kunnen. Een snelle blik op de selectie lijkt mij voor nieuwe spelers ook niet echt een motivatie om naar Feyenoord te gaan. Bij PSV zou iemand nog kunnen komen omdat Gomes er speelt, of Alex, of Cocu, of Farfán. Of naar Ajax omdat Stam daar speelt, of Gabri, of Huntelaar. Maar waarom zou iemand naar Feyenoord gaan?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41020283
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:22 schreef RayMania het volgende:
Kan mij iemand vertellen waarom al die spelers die jullie nu noemen naar Feyenoord moeten komen?

Oke, Feyenoord heeft altijd aan het begin van het seizoen de doelstelling om prijzen te winnen, maar op het einde staan ze bijna altijd met lege handen. Laatste prijs: UEFA Cup 2002 (oke super), maar nationaal is het bedroevend. Landskampioen + Johan Cruijff Schaal in 1999 (7 jaar terug), beker (1995). FC Utrecht weet bijvoorbeeld nationaal eigenlijk gewoon beter te presteren de laatste 7 jaar. De UEFA Cup is daarnaast niet iets wat ik Feyenoord in de komende 5 jaar zie winnen, als er nieuwe spelers komen.

Dus waarom zouden spelers naar Feyenoord moeten komen? Waarom zou Pizzaro moeten komen, of Milevski, of Cruz? Omdat zij prijzen kunnen winnen? Omdat zij een dik salaris krijgen? Nou dat valt weer mee met de clubs waar zij ook naartoe zouden kunnen. Een snelle blik op de selectie lijkt mij voor nieuwe spelers ook niet echt een motivatie om naar Feyenoord te gaan. Bij PSV zou iemand nog kunnen komen omdat Gomes er speelt, of Alex, of Cocu, of Farfán. Of naar Ajax omdat Stam daar speelt, of Gabri, of Huntelaar. Maar waarom zou iemand naar Feyenoord gaan?
Kijk, jij snapt het!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_41020792
Cruz en Pizarro willen halen is een typisch gevalletje van overschatting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:02:12 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41020945
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:22 schreef RayMania het volgende:

Begin vorig seizoen speelden al die spelers die jij noemt ook niet bij Ajax, nu wel. Je moet toch ergens beginnen. FC Utrecht presteert nationaal echt niet beter dan Feyenoord hoor, wat een onzin. Of baseer je dat op de bekersucessen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41020952
Ajax heeft ongeveer 100x zoveel aanzien dan Feyenoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:05:42 #32
53267 TC03
pi_41020969
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:03 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Ajax heeft ongeveer 100x zoveel aanzien dan Feyenoord
Ajax heeft meer aanzien, maar niet overdrijven hè.
pi_41020980
Ajax speelt om te beginnen al (waarschijnlijk) CL en Feyenoord niet. En Ajax is echt een naam terwijl Feyenoord gewoon een ´clubje´ is voor de gemiddelde buitenlandse speler
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:07:52 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41020984
Jorien, laat je euro's zien!

Och, we zullen wel zien waarmee 'het beleid' tevoorschijn komt.
Enigste wat je kan doen als publiek is jezelf laten horen tijdens de matches en niet als een dood vogeltje op de tribunnes blijven zitten..
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:10:10 #35
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41020997
Ik ben 'bang' dat feijenoord met een net niet speler aan gaat komen , en als er speler komt die het wel is , moet nog maar blijken of die gaat draaien met spelers als Bosschaart en Kolkka
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:10:30 #36
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021001
Hopen dat er in ieder geval nog een spits + middenvelder gepresenteerd wordt.
2000 light years from home
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:11:07 #37
53267 TC03
pi_41021008
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben 'bang' dat feijenoord met een net niet speler aan gaat komen , en als er speler komt die het wel is , moet nog maar blijken of die gaat draaien met spelers als Bosschaart en Kolkka
Kolkka is GEEN basisspeler. Die staat er alleen omdat Hofs geschorst is.
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:14:41 #38
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021032
En Bosschaart is ook geen basis meer volgens mij, dacht dat in de voorbereiding Drenthe steeds op zijn plaats stond. Lekker makkelijk steeds om de kwaliteit van de selectie van Feyenoord steeds af te meten aan bankzitters .
pi_41021049
http://img204.imageshack.us/img204/3703/naamloosys7.jpg

Kijk dan maar op NOS teletekst pag 803.

David Pizzarro heeft voor 4 jr getekend bij AS Roma
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:18:46 #40
53267 TC03
pi_41021054
quote:
Imageshack werkt al heeeeeeeeel lang niet op Fok hoor.

Maar volgens mij ging het om een andere Pizarro, van Bayern. Dus zegt niks dit (NOS-TT 803).
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:20:23 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021068
Staat dat Pizarro bij AS Roma heeft getekend. NOS TT.

Maar da's de Pizarro van Inter, Feyenoord wilde die van Bayern.
pi_41021106
Oke. Welke uploader gebruiken jullie dan?
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:27:31 #43
53267 TC03
pi_41021118
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
xs.to
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:27:38 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021119
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
Tinypic.com werkt meestal geloof ik wel. Ik gebruik mijn eigen webspace altijd.
pi_41021399
De geldkraan bevat maar liefst 8 miljoen euro, volgens de Telegraaf:
quote:
FC Groningen geeft voetballes: 3-0

FEYENOORD IN ZWAAR WEER

GRONINGEN, maandag
Op medelijden zit niemand te wachten. Erwin Koeman al helemaal niet, maar het was gewoon zielig om de Feyenoord-trainer machteloos voor zijn dug-out te zien ijsberen. In Groningen, de stad waar hij als voetballer ooit is gevormd.

Tussen de 55e en 68e minuut ging zijn Feyenoord op een verschrikkelijke manier met de billen bloot. Erik Nevland, Koen van den Laak en Glen Salmon hielpen FC Groningen aan een 3-0 overwinning in de groene Kathedraal. En Feyenoord? Het stond met lege handen en perspectief was in geen velden of wegen te bekennen.

Eén rollertje tussen de palen van Bas Roorda, geproduceerd door spits Pierre van Hooijdonk, een schot naast van Joonas Kolkka en één vloeiende aanval in negentig minuten tijd.

Daartegenover stonden legio verdedigingsfouten. Pascal Bosschaart spande de kroon door bij alle drie de tegendoelpunten negatief betrokken te zijn. Met als dieptepunt de manier waarop hij zich bij de 3-0 liet wegzetten door Danny Buijs. Henk Timmer ging in de fout bij de kopbal van Nevland (1-0) en Pieter Collen legde middenvelder Koen van de Laak niets in de weg bij de 2-0.

„Er was helemaal niets in die fase, geen dekking, niets”, constateerde Koeman na afloop. ,,Bijzonder teleurstellend.” De trainer wilde het ontbreken van Dirk Kuyt niet als excuus aandragen. Hij hoopte dat anderen zijn rol zouden overnemen. ,,Tevergeefs.” Iedereen aan Rotterdamse kant had de handen vol aan zichzelf.

Zo ook de kersverse aanvoerder Theo Lucius. ,,Toen we ze bij de strot hadden, hebben we de zaak ook afgemaakt en daarover ben ik bijzonder tevreden”, oordeelde Groningen-trainer Ron Jans na afloop.

De enige die aan de malaise ontsnapte bij Feyenoord, was invaller Tim Vincken. Na een jaar blessureleed liep de jeugdinternational Antoine van der Linden (wel goed voor twee assists) een paar keer voorbij alsof hij er niet stond. Alleen waren de voorzetten van Vincken aan niemand besteed. Spits Van Hooijdonk liep verloren rond in de Euroborg en viel alleen op door een elleboog in het gezicht van Arnold Kruiswijk en een schop op de enkel van Gibril Sankoh, de ijzersterke verdediger van FC Groningen. Het werd wel duidelijk dat Feyenoord niet een jaar lang door kan met Van Hooijdonk als eerste aanvaller. Die tijd is voorbij voor de 36-jarige Brabander. Negentig minuten aan een stuk is al te veel voor de als pinchhitter gehaalde spits. Opvallend daarom dat Koeman hem wel tot het eindsignaal liet staan.

Het is te goedkoop om de geweldige zeperd in Groningen volledig af te schuiven op het ontbreken van Kuyt. Daarmee zou FC Groningen ook tekort worden gedaan. Ook met de Katwijker en met Salomon Kalou zakte Feyenoord vorig seizoen in de slotfase al weg.

Deze week zal Feyenoord in actie moeten komen op de transfermarkt. De voorkeur gaat uit naar versterkingen in alle linies omdat een nieuwe Kuyt niet te koop is. ,,Vandaar moeten we als team sterker worden”, vertelde Peter Bosz, technisch-manager. Hij sloot niet uit dat de club inderdaad volgende zondag tegen Heracles een nieuwe speler presenteert. Maar als je zoals Feyenoord met een bedrag van naar verluidt zo’n acht miljoen euro gaat winkelen dan moet daar niet direct te veel van worden verwacht. Helemaal niet als alle clubs vermoeden dat met Feyenoord de zilvervloot aanklopt.

Maar dat er zelfs op de Nederlandse velden nog spelers rondlopen, die Feyenoord sterker kunnen maken, ondervond de club gisteren aan den lijve in de Euroborg. Jongens als Nevland, Buijs, Sankoh en Rasmus Lindgren zijn directe versterkingen. Eerstgenoemde is al veelvuldig in verband met Feyenoord gebracht. ,,Nevland is geen aanspeelpunt, maar hij werkt zich 90 minuten uit de naad, is levensgevaarlijk in het strafschopgebied en kan doelpunten maken”, vertelde Groningentrainer Ron Jans na afloop.

Het was de definitie die Erwin Koeman vrijdag gaf van de spits waarnaar hij op zoek is. „We moeten iemand kopen, die doelpunten scoort.” Gisteren hield de Feyenoordtrainer zijn lippen op elkaar en wilde Peter Bosz niet op namen ingaan. Maar het is zaak dat Feyenoord snel gaat handelen want de druk neemt met de week toe. Volgende zondag komt Heracles op bezoek. Ondanks de zege van de Heraclieden tegen buurman FC Twente kan Feyenoord zich in eigen huis natuurlijk geen misstap veroorloven tegen zo’n kleintje uit de eredivisie. Dan zijn de rapen gaar en zal het niet blijven bij het spreekkoor: ’Jorien laat je euro’s zien’.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:32:46 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41021752
daaaan en andere troljoden, hou je jankmuil dicht en ga ergens anders zitten trollen . (Let op, ik heb het dus niet tegen alle joden, er zijn er ook die gewoon normaal kunnen reageren ).

Maargoed, het klinkt veelbelovend wat Chris van Nijnatten verteld, mag hopen dat het waar is... Alleen moeten ze wel ducktape op de mond van Koeman doen, want hij zegt veel te veel...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41021795
Hopelijk kan Drente volgende week gewoon spelen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:58:31 #48
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41022158
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef snabbi het volgende:
Hopelijk kan Drente volgende week gewoon spelen.
Desnoods zetten ze de grasmaaier op linksback, als het maar geen Bosschaart is.
pi_41022416
Waarom laten ze niet gewoon een jongen uit de jeugd debuteren? Ze hebben toch nog wel een jeugdopleiding? Ik dacht dat het bij Ajax ieder jaar een doelstelling is om minimaal 2 jongens naar het 1e te halen en ze dan uit te testen.
pi_41022599
Gisteren Feyenoord gezien. Een van de slechtste ploegen van de competitie op dit moment. Minder dan Twente, Utrecht, Heerenveen, Willem II, Roda of Groningen. Onbegrijpelijk dat Groningen met een begroting van 12 miljoen betere spelers op het veld heeft maar ook een veel betere bank. Groningen laat echt goede voetballers als Cornelisse, Svedik, Lovre en Suarez gewoon op de bank, terwijl deze jongens bij dit Feyenoord zeker een basisplaats gehad zouden hebben.
pi_41022758
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 10:13 schreef Evertjan het volgende:
Waarom laten ze niet gewoon een jongen uit de jeugd debuteren? Ze hebben toch nog wel een jeugdopleiding? Ik dacht dat het bij Ajax ieder jaar een doelstelling is om minimaal 2 jongens naar het 1e te halen en ze dan uit te testen.
Ze hebben ook iemand uit de jeugd gehaald voor bosschaart, drente. Alleen die heeft een gebroken neus door robben.
  maandag 21 augustus 2006 @ 10:46:19 #52
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41023171
En Davids voor op het middenveld.
Maar waarom die er niet in stond?
pi_41023623
zondag is kuyt weer terug in de kuip als alles meezit hoorde ik op 538 waar ze hem aan de lijn hadden mischien kan 1 nog 1 keer meedoen en anders blijft het bij afscheid nemen .
pi_41023820
quote:
'Feyenoord gaat Vágner Love halen'

Feyenoord onderneemt een poging om Vágner Love naar Rotterdam te halen. Volgens de Moscow Express reist een delegatie van de Rotterdammers vandaag af naar Rusland om de transfer van de aanvaller af te ronden.

De Braziliaan moet de opvolger worden van Dirk Kuyt, die naar Liverpool vertrok. Vágner Love staat onder contract bij CSKA Moskou. Bondscoach Carlos Dunga van Brazilië selecteerde hem voor de oefenduels met Argentinië en Wales. Feyenoord zou aan de vraagprijs van zeven miljoen euro willen voldoen.
Bron: ELF
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_41023892
Oftewel, we noemen een naam en hopen dat het uitkomt.

Zou Bosvelt vorig jaar een versterking zijn geweest en zou hij dit jaar nog een toegevoegde waarde hebben gehad?
pi_41024198
Bah , wat een zeperd zeg..
al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet op een overwinning had ingezet , maar zo dik en kansloos verliezen .. damn....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41024237
http://www.vi.nl/vi/show/(...)11/nf=true/sc=90d575
vastleggen , voordat het weer goed gepraat wordt
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41025063
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:12 schreef Harmen1984 het volgende:

[..]

Bron: ELF
Vágner Love? Zo geweldig is die nou ook weer niet..
  maandag 21 augustus 2006 @ 11:57:58 #59
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_41025165
Is er al een opstand in rotterdam? Een opstelling die gelijkwaardig is aan een willekeurige middenmoter. Schandalig voor een 'topclub'.
pi_41025279
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 11:54 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Vágner Love? Zo geweldig is die nou ook weer niet..
Ik weet eigenlijk weinig van 'm. Hoe deed ie het de afgelopen jaren?
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:17:28 #61
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41025662
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk weinig van 'm. Hoe deed ie het de afgelopen jaren?
Volgens mij deed'ie het wel leuk met CSKA
UEFA Cup winst? (Toen l'pool de CL won) en voor de Supercup verloren van L'pool?
pi_41026084
In UEFA Cup 04/05 wel aardig ja, maar in de competitie is het niet veel soeps met hem.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:31:37 #63
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41026133
Alles komt goed, niks aan het handje. Feyenoord heeft een goed elftal, paar blessures die zo weer over zijn en die spits komt er wel. Ik heb vertrouwen in onze jongens, en die Daaaan figuur moet optyfen hier, nep supporter.
pi_41026410
Ze moeten vandaag nog Bosschaart ontslaan! wat een drama is dat. Met hem wordt Feyenoord nooit kampioen. Bosschaart eruit! Die arrogante houding is nergens op gebaseerd. Grootste miskoop van de afgelopen 10 jaar.
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:43:46 #65
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41026585
tvp
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:48:22 #66
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41026799
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:39 schreef cohen het volgende:
Ze moeten vandaag nog Bosschaart ontslaan! wat een drama is dat. Met hem wordt Feyenoord nooit kampioen. Bosschaart eruit! Die arrogante houding is nergens op gebaseerd. Grootste miskoop van de afgelopen 10 jaar.
Arrogante houding ben ik het niet mee eens, dat onslaan gedeelte wel. Wat een mislukkeling, niks dan ellende met die gast, zwakste schakel op het moment imo.
pi_41026889
Hij loopt rond met een smoel alsof hij het mannetje is. Maar hij is juist de zwakke schakel van Feyenoord. Zet daar een jonge, gemotiveerde speler neer. En niet 1 die veel fouten maakt. Hij is gewoon onzeker en met een arrogante houding probeert hij dat te verhullen. Ontslaan op staande voet zou ik zeggen als Feyenoord nog wat wil maken van dit seizoen.
pi_41027018
quote:
'Feyenoord aast op Pocognoli'

In de zoektocht naar een nieuwe linksback heeft Feyenoord zijn oog laten vallen op Sebastien Pocognoli. Het Belgische talent staat momenteel nog onder contract bij RC Genk, dat hem niet wil laten vertrekken.

De 18-jarige Pocognoli werd eerder ook al in verband gebracht met Ajax en AZ, maar tot een transfer kwam het niet. Ook Feyenoord lijkt bot te vangen bij RC Genk, dat zijn linkervleugelverdediger wil behouden.

Pocognoli speelt sinds vorig seizoen in de hoofdmacht van RC Genk. Hij kwam eerder uit voor de jeugd van Standard Luik.
Aldus Voetbalzone .
pi_41027105
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:50 schreef cohen het volgende:
Hij loopt rond met een smoel alsof hij het mannetje is. Maar hij is juist de zwakke schakel van Feyenoord. Zet daar een jonge, gemotiveerde speler neer.
je bedoelt zo iemand als Drenthe ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:56:34 #70
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41027117
Bosschaart heeft de goede inzet imo alleen hij komt gewoon te kort.
pi_41027224
quote:
Kuyt neemt zondag afscheid van Feyenoord
21 augustus 2006, 12:53
Door: Klaas Jan van der Veen
Rondom de wedstrijd Feyenoord-Heracles Almelo neemt Dirk Kuyt afscheid van het Legioen. De aanvaller van Liverpool liet dit weten aan het radioprogramma Evers staat op. Daarna begint het Nederlands elftal aan de EK-kwalificatiereeks.
In principe zou Kuyt zaterdag zijn debuut voor Liverpool kunnen maken tegen West Ham United. Een dag later zou hij afscheid kunnen nemen van Feyenoord, om zich daarna te melden in Noordwijk bij het Nederlands elftal. Vooralsnog lijkt hij immers bij de definitieve selectie te zitten voor de duels tegen Luxemburg en Wit-Rusland.

In het radioprogramma bevestigde Kuyt contact met zijn ex-teamgenoten te hebben gehad voor het duel tegen FC Groningen (3-0 nederlaag). “’s Morgens heb ik nog geprobeerd om contact te leggen met de spelers, maar ze waren volop in voorbereiding. Via de sms is het uiteindelijk wel gelukt.”

De 3-0 nederlaag deed uiteraard pijn in Rotterdam. Volgens de Katwijker gaat het echter wel goed komen met Feyenoord. “Het stormt nu, maar dat betekent in De Kuip ook vaak dat alles en iedereen er weer bovenop komt.”

Bron Voetbalprimeur
Voor de mensen die mij niet willen geloven
pi_41027651
quote:
21/8/2006 - Koeman: geen kampioenskandidaat meer
(Gepost door K)

Na de eerste competitiewedstrijd heeft Erwin Koeman al de teleurstellende conclusie getrokken dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is dit seizoen. "We weten nu waar we staan. We zijn in elk geval geen kampioenskandidaat meer" aldus de coach van Feyenoord in de gratis krant Metro.
Feyenoord Netwerk
Op de officiele website wilde hij de verwcahtingen in ieder geval temperen. "Supporters betalen om ons te zien spelen en mogen verwachten wat ze willen. Maar als je eerlijk bent, moet je zeggen dat de titel voor ons niet reëel is." [reageer]
Pijnlijk om dat al na 1 wedstrijd te moeten concluderen lijkt me.
pi_41027741
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bosschaart heeft de goede inzet imo alleen hij komt gewoon te kort.
Bosschaart kost je gewoon punten.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:15:17 #74
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41027788
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef devv05 het volgende:
Misschien realistisch maar dan hoef je het niet zo uit te spreken. Daarbij blijft er altijd een kans, het balletje kan raar rollen. Als het team ineens gaat draaien, je zet er een scorende spits bij, alles is nog mogelijk is pas 1 wedstrijd gespeeld.
pi_41028132
quote:
Newcastle are on the verge of landing Inter Milan striker Obafemi Martins for £8m. (Daily Mail)
Niet gunstig voor Feyenoord.
pi_41028274
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Niet gunstig voor Feyenoord.
Zo'n gast komt toch nooit naar NL ??
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41028280
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Misschien realistisch maar dan hoef je het niet zo uit te spreken. Daarbij blijft er altijd een kans, het balletje kan raar rollen. Als het team ineens gaat draaien, je zet er een scorende spits bij, alles is nog mogelijk is pas 1 wedstrijd gespeeld.
Maar als de trainer van Ajax dit na 1 wedstrijd zou zeggen had de pleuris bij ons uitgebroken
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:28:44 #78
139407 jorienvdherik
pi_41028312
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:27 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Zo'n gast komt toch nooit naar NL ??
maar om cruz te halen
pi_41028330
quote:

[..]

Hoe kun je als coach nou zoiets na 1 wedstrijd zeggen....ongelooflijk zeg...Dit zal de spelers ook lekker veel vertouwen geven...
pi_41028355
Zet Cruz nou allemaal maar uit je hoofd ...
die komt echt niet ...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41029002
quote:

[..]

Ik vind het ook wel een erg extreem bericht om na 1 wedstrijd die conclusie te trekken. Nog 33 wedstrijden te gaan waarin absoluut van alles kan gebeuren. Nee, als je nu al opgeeft straal je een hele goede dosis vertrouwen uit richting je publiek
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:54:05 #82
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41029146
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef Calciumdude het volgende:
Zet Cruz nou allemaal maar uit je hoofd ...
die komt echt niet ...
Gelukkig, laat die luiwammes aub wegblijven uit De Kuip. Heb me gigantisch aan hem geergerd toen hij bij Feyenoord speelde. Duurt een half uur voordat hij is opgestaan na een valpartij, uitstraling van dikke stront, trager krijg je ze niet.

Schijnt wel een aardige vent irl te zijn, maar aub niet De Kuip zeg, daar horen werkvoetballers niet van die luie flikkers. Onbegrijpelijk dat zijn naam hier zo vaak wordt genoemd. OPTYFEN met die gast.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:01:23 #83
132191 -jos-
Money=Power
pi_41029355
Ze doen het echt helemaal verkeerd, elke club weet dat Feyenoord een bak met geld heeft liggen en Feyenoord kan nu aan het eind van de transferperiode echt niet meer voor een lullig bedrag 3 of 4 spelers halen, ja, van het kaliber Nevland...
Ik ben blij als ze aan het eind van het seizoen bij de 1e 5 staan voor de play-offs
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_41029689
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:

Schijnt wel een aardige vent irl te zijn, maar aub niet De Kuip zeg, daar horen werkvoetballers niet van die luie flikkers. Onbegrijpelijk dat zijn naam hier zo vaak wordt genoemd. OPTYFEN met die gast.
Dat je hem lui vindt, ok prima, jouw mening. Maar wel een beetje respect voor de tuinman zeg.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:17:25 #85
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41029820
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:12 schreef Butra het volgende:
Dat je hem lui vindt, ok prima, jouw mening. Maar wel een beetje respect voor de tuinman zeg.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik heb geen disrespect over hem geuit, aardige gast alleen optyfen uit De Kuip, simpel.
pi_41029841
Ik vind dat je de hele situatie ook niet te veel moet dramatiseren. Bij Groningen uit kunnen Ajax, PSV en AZ ook gewoon verliezen en punten laten liggen.

Ze zullen in het Maasgebouw er inmiddels wel van doordrongen dat het 5 voor 12 is en dat er deze week iets moet gebeuren (en dan bedoel ik 3 nieuwe en vooral goede spelers). Wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Bosz en Jansen dan in Wotte en Gullit.

We zullen moeten wachten tot 31 augustus welk elftal er dan staat. Ik durf wel te zeggen dat als het elftal op 3 cruciale plaatsen (linksback, verdedigende middenvelder, spits) wordt versterkt er gewoon een goed elftal staat dat meekan doen om de prijzen.
Christian Gyan Ole Ole
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:23:47 #87
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41030018
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef chrisgyan het volgende:
Ik durf wel te zeggen dat als het elftal op 3 cruciale plaatsen (linksback, verdedigende middenvelder, spits) wordt versterkt er gewoon een goed elftal staat dat meekan doen om de prijzen.
Zo is dat, selectie totzover is helemaal niet verkeerd. Groningen uit is eenmaal lastig, en helemaal zonder scorende spits.
pi_41030021
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:54 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Gelukkig, laat die luiwammes aub wegblijven uit De Kuip. Heb me gigantisch aan hem geergerd toen hij bij Feyenoord speelde. Duurt een half uur voordat hij is opgestaan na een valpartij, uitstraling van dikke stront, trager krijg je ze niet.

Dan hoop ik voor je dat dat gerucht over Vagner Love onzin is want volgens mij is die minstens net zo erg. Niet echt een werker volgens mij...sowieso niet echt een voetballer voor feyenoord volgens mij.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tvduijn op 21-08-2006 14:35:23 ]
AFC Ajax
pi_41030301
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef chrisgyan het volgende:
Ik vind dat je de hele situatie ook niet te veel moet dramatiseren. Bij Groningen uit kunnen Ajax, PSV en AZ ook gewoon verliezen en punten laten liggen.
Inderdaad, Ajax en PSV en Az kunnen daar ook verliezen.
Maar ik hoop dan wel niet op die manier.
pi_41030363
Waarom geen makaay jongens?
Kutkloon.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:41:44 #91
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41030531
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:36 schreef BiMeWet het volgende:
Waarom geen makaay jongens?
Niet realistisch, net weer aan het scoren bij Bayern.
pi_41030600
vorig seizoen wilde makaay weg. dat broeit vast nog wel ergens.
lijkt me een leuke voor feyenoord!
pi_41030652
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:43 schreef cohen het volgende:
vorig seizoen wilde makaay weg. dat broeit vast nog wel ergens.
lijkt me een leuke voor feyenoord!
Inderdaad. Plus makaay: Ja de kuip is toch wel erg mooi, de kuip is altijd wel een sfeer, de kuip dit, de kuip dat.

Volgens mij best wel feyenoord-geil. .
Kutkloon.
pi_41030666
Mohamed Kallon, bankzitter bij AS Monaco. Ik denk even met jullie mee...
pi_41030674
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Niet realistisch, net weer aan het scoren bij Bayern.
waarom niet mischien wil hij zich eens bewijzen bij een Nederlandse topclub. Of anders Hasselbaink? Ik zou voor het middenveld trouwens Theo Jansen van Vitesse kopen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:47:42 #96
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41030754
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet mischien wil hij zich eens bewijzen bij een Nederlandse topclub. Of anders Hasselbaink? Ik zou voor het middenveld trouwens Theo Jansen van Vitesse kopen.
Makaay of Hasselbaink zie ik ook wel graag komen, maar ik denk niet dat Bayern Makaay zo makkelijk laat gaan, hij lijkt zijn vorm herpakt te hebben en dan is hij priceless.

Theo Jansen
Danny Buijs
pi_41030788
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Makaay of Hasselbaink zie ik ook wel graag komen, maar ik denk niet dat Bayern Makaay zo makkelijk laat gaan, hij lijkt zijn vorm herpakt te hebben en dan is hij priceless.

Theo Jansen
Danny Buijs
Ik heb de indruk dat ze makaay niet eens proberen. En dat zou toch zo zonde zijn.
Kutkloon.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:51:04 #98
139407 jorienvdherik
pi_41030859
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat ze makaay niet eens proberen. En dat zou toch zo zonde zijn.
Makaay wordt gewoon topscoorder van Duitsland dit jaar
pi_41030878
Had Hsselbaink niet net een nieuw contract of nieuwe club deze zomer
pi_41030898
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Al had van Nistelrooy naar Bayern gegaan, had het gekund. Ik denk dat hij op dit moment niet eens de telefoon opneemt als Feyenoord belt.
Christian Gyan Ole Ole
pi_41030920
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Inderdaad. Heeft net z'n 1e wedstrijd gespeeld voor Charlton.
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:53:37 #102
139407 jorienvdherik
pi_41030934
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:51 schreef Kaap het volgende:
Ja naar Charlton

trouwens hulde voor psv

quote:
Bezoekersvak Philips Stadion supportersvriendelijker

Het bezoekersvak van het Philips Stadion is na de UEFA-Cup finale supportersvriendelijker gebleven. Het net voor het gastenvak wat het zicht naar het veld ernstig belemmerd is niet terug geplaatst en alle stoeltjes hebben net als de stoeltjes op de PSV-vakken een rugleuning. Een camerasysteem zal het uitvak in de gaten houden evenals de aanwezige stewards. Met de ingevoerde uitkaart met fotoregistratie is het mogelijk om supporters die het nodig vinden om toch wat te gaan gooien op te sporen en streng te bestraffen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:05:35 #103
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41031255
quote:

[..]

Koeman moet z'n muil houden . Hij mag het best denken, maar zeg het niet.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:07:48 #104
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_41031321
tvp's worden tegenwoordig weer verwijderd?

Was echt kut zondag...
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:13:32 #105
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031408
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik vind het best een schokkende opmerking. Koeman heeft dus na 1 verlieswestrijd tegen een lastige tegenstander nu al het bijltje erbij neergelegd aangaande het kampioenschap

Dat betekend dus indirect: het maakt niet uit welke spelers we halen, het elftal is niet in staat mee te strijden voor de nummer 1. Dat is nogal wat....
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:15:07 #106
139407 jorienvdherik
pi_41031454
ja he
pi_41031494
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...

Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:17:29 #108
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41031535
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hij moet het ook niet denken, het slaat ook over op je elftal als je nu al deze instelling hebt.
pi_41031537
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mister_popcorn het volgende:
of hij heeft het juist gezegd om extra druk bij 't bestuur neer te leggen zodat er goede aankopen komen.
Los van 't feit dat 020 en lampies ook niet raar op moeten kijken als ze 1 of meerdere punten in grunn laten liggen...

Nee, ik wil eerst nieuwe spits zien en middenvelder, en dan trek ik me conclusies. Wmb is de competitie nog niet begonnen.
Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:18:25 #110
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031562
quote:

Druk naar het bestuur doe je van binnenuit, zo'n opmerking is schadelijk voor alles wat met feyenoord te maken heeft. Lekker gevoel zal er nu leven bij de supporters....als de trainer er al geen vertrouwen meer in heeft
pi_41031568
Onbegrijpelijk, die uitspraak van Koeman. Zo boor je dat kleine kansje op een toptransfer wel helemaal de grond in. Echt verschrikkelijk dom.
Woo-loo-loo!
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:19:55 #112
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031608
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Inderdaad. PSV raakt Ooijer en VOH kwijt, het valt ook nog maar te bezien hoe PSV dat gaat opvangen.
psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worry
pi_41031628
quote:
Nee zeker niet. Maar een 2-1 verliezen of 1-0 verliezen in Groningen is wel wat anders dan 3-0. Maja, dan is het nog snel om meteen conclusies te trekken idd.
pi_41031675
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:17 schreef Sloggi het volgende:

[..]

en 'n waardeloze coach die nog nooit 'n elftal beter heeft gemaakt. Ben nie zo bang voor de lampies dit seizoen, meer voor 020 en de reserve-joden uit alkmaar.

Maar goed, over 'n paar maanden kan je in feite pas iets zinnigs gaan zeggen over hoe het ervoor staat. Tot die tijd let ik op me bloeddruk en probeer ik me niet al te boos te maken
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41031684
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:19 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

psv mag zowieso zijn handjes dichtknijpen met het aanlbijven van gomez/farfan/alex. Die storten volgend jaar wel in, don't worry
dat dachten we vorige seizoenen ook ...
al is Hinddink nu natuurlijk wel weg....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41031713
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

reserve-joden uit alkmaar.
.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:25:39 #117
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41031765
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:22 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Tot die tijd let ik op me bloeddruk en probeer ik me niet al te boos te maken
Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:29:25 #118
139407 jorienvdherik
pi_41031868
Ach als je nu nadenkt, PSV en ajax verspelen ook wel punten in groningen denk ik
pi_41031933
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:25 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Is dat wel zo slim? Als onze trainer dit na 1 wedstrijd aan zijn achterban had medegedeeld had de pleuris uitgebroken....
nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenken ) verkopen en er niet bepaald het aantrekken van 'n echter topper tegenoverstaat, maar die nog wel kunnen komen (Timo oid) kan je nu alle herrie maken van hele wereld maar dat schiet niet op.

Als we over 'n paar maanden echt slecht blijken te zijn, en er zjin niet de goede aankopen gedaan, dan is het gewoon 'n ander verhaal.
Win je zondag met 5-0 roept ook weer iedereen dat we kampioen worden.
Daarom gewoon even afwachten hoe het allemaal loopt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:36:28 #120
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41032098
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

nou dat lijkt me sterk. Als jullie je topspelers (kan ff geen naam bedenken ) verkopen en er niet bepaald het aantrekken van 'n echter topper tegenoverstaat, maar die nog wel kunnen komen (Timo oid) kan je nu alle herrie maken van hele wereld maar dat schiet niet op.
1: tsjoek komt niet, zet dat nou es uit je hoofd...
2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is

Dit is juist de makheid die al jaren aanwezig is bij het feyenoord publiek.
pi_41032144
Cruz wilde toch wel maar mocht niet van Inter ofzo?
pi_41032368
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

2: Ik ben het niet met je eens. Al ruim een jaar lang zag je aankomen dat K&K dit seizoen weg zouden gaan. Dan zorg je dat je een lijstje klaar hebt....niet alleen aan het begin van het seizoen maar ook 2 weken voor het verstrijken van de transfermarkt. Tel daarbij op dat feyenoord al tijden zwaar beroerd speeld en dat als klap op de vuurpijl de trainer na 1 wedstrijd een signaal naar zijn club, spelers en achterban afgeeft dat dit WEER een seizoen voor spek en bonen is

Denk jij dat ze bij Feyenoord stil hebben gezeten? Dus niet!!
Alleen ze hadden niet de financiele middelen om een vervanging te halen voordat Kuyt vertrokken was.
En de transfermarkt staat niet stil.
Stel, een goede spits heeft zin om in Rotterdam te komen spelen(bv voor het einde van vorig seizoen), en Feyenoord zegt, oke, maar dan moet je wel w8en tot Kuyt echt is vertrokken. Blijft ie, hoef je niet te komen. Dan denk ik dat geen enkele speler wil komen.
Bijna alle spiitsen)spelers) zijn nu al voorzien van een club, en zitten goed. Dus zal moeilijk voor Feyenoord worden om de juiste spits te vinden, en vooral wanneer PSV nu ook nog eens in dat vijvertje gaat vissen. (en die spelen CL).
Daarom, hoe moeilijk het ook is voor het legioen, Feyenoord kan beter wachten tot de winterstop.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:47:21 #123
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41032370
Ik denk dat het niet zo zeer over het verlies bij Groningen gaat. Zoals eerder gezegt, dat kan Ajax, PSV of AZ ook gebeuren. Maar de manier waarop, verdediging die kansen weggaf alsof het een SBS belspelletje was en welgeteld twee pogingen op doel... Dat zie ik andere topploegen nog niet zo snel kopiëren. Dan mag Kuijt weg zijn, Kalou zijn verdwenen, maar dergelijk spel zorgt er pas echt voor dat je enige hoop op een kampioenschap wel kunt vergeten. Geen Wagner Love die dat goed maakt.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:49:50 #124
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41032412
Charisteas kopen 4 miljoen?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41032465
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
Zoals Mulder al zei: geen afdankertjes van Ajax. Dat zouden de fans sowieso niet pikken.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:52:46 #126
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41032498
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ben het nog met je eens ook

Koeman is een coach die een goed team goed kan laten draaien en stabiel houden, en heeft de juiste spelers laten vertrekken, maar voor de volgende stap : Feyenoord naar de top brengen, daar is ie gewoon te zacht en laf voor.
Dit soort uitspraken bevestigen mijn punt weer eens.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:53:00 #127
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41032505
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:49 schreef stefmans het volgende:
pi_41032584
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ben het nog met je eens ook

Koeman is een coach die een goed team goed kan laten draaien en stabiel houden, en heeft de juiste spelers laten vertrekken, maar voor de volgende stap : Feyenoord naar de top brengen, daar is ie gewoon te zacht en laf voor.
Dit soort uitspraken bevestigen mijn punt weer eens.
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:53 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Jood.
Kutkloon.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:59:06 #129
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41032675
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:
Jood.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:00:38 #130
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41032722
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

[..]

Jood.
Ja, iedereen die gelijk heeft en het beste wil voor z'n club is een jood
Jullie hebben echt geen tegen-argumenten he?
pi_41032796
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:00 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ja, iedereen die gelijk heeft en het beste wil voor z'n club is een jood
Jullie hebben echt geen tegen-argumenten he?
Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.

Hij is echter ook realistisch: zoals afgelopen zondag gebald werd, komen we dit jaar met moeite in het linkerrijtje terecht.

Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d., maar op deze wijze worden we gewoon geen landskampioen.

Maargoed, hoe kun jij uberhaupt spreken over 'z'n club' als je afgelopen zondag hier zat en niet in groningen?

En door dat laatste word je uberhaupt door geen van de feyenoordfans hier serieus genomen
Kutkloon.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:05:04 #132
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41032872
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Koeman doet het goed, en die heeft echt wel ballen genoeg om het team op te werken hoor. Geloof dat maar.

Hij is echter ook realistisch: zoals afgelopen zondag gebald werd, komen we dit jaar met moeite in het linkerrijtje terecht.

Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d., maar op deze wijze worden we gewoon geen landskampioen.

Maargoed, hoe kun jij uberhaupt spreken over 'z'n club' als je afgelopen zondag hier zat en niet in groningen?

En door dat laatste word je uberhaupt door geen van de feyenoordfans hier serieus genomen
Dit vind ik zo'n onzin alleen omdat je niet iedere week naar het stadion gaat mag je je mening niet geven triest
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41032982
quote:
Dat wil niets zeggen over het elftal over een week met nieuwe aankopen e.d
Welke topspeler wil er nou naar een club zonder enorm aansprekende naam, waarvan de trainer toch al weet dat ze geen landskampioen worden?

Koeman moet Feijenoord promoten, ambitie tonen...dan halen ze misschien nog eens een topper binnen.
Woo-loo-loo!
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:10:25 #134
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41033046
quote:

[..]

Iemand als Bosschaart behouden (zelfs op de bank) en opstellen doe je niet als topcoach.
quote:
Dan had ie moeten zeggen dat dat niet gaat gebeuren omdat er komende week nog spelers bijkomen, of hij had niets moeten zeggen. Zoiets kun je toch verwachten als je je 2 beste spelers verkoopt, geen echte versterkingen haalt en gewoon maar wat aankloot?
quote:
Dat stond al vast.
quote:
Wat heeft dat er mee te maken
quote:
Ach ja, je hoeft geen buitenspel te kennen, je kan 3 keer het woord kanker in een zin gebruiken, maar als je als Feyenoorder maar elke week in het stadion zit, dan ben je serieus te nemen
pi_41033162
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef daaaaan het volgende:
Koeman is een coach die een goed team goed kan laten draaien en stabiel houden,
Waar doel je op?

Ik hoop maar dat ie die uitspraak heeft gedaan om Jorien zn portemonnee te laten pakken.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:14:04 #136
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41033178
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Welke topspeler wil er nou naar een club zonder enorm aansprekende naam, waarvan de trainer toch al weet dat ze geen landskampioen worden?
Idd
quote:
Koeman moet Feijenoord promoten, ambitie tonen...dan halen ze misschien nog eens een topper binnen.
Als ik hoor hoe ze bij AZ over de toekomst praten en hoe ze bij Feyenoord over de toekomst praten, kiest élke slimme speler die wat van z'n carierre wil maken voor AZ.

Grappig dat veel andere mensen nu ook doorhebben waar ik al tijden over loop te zeuren.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:15:48 #137
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41033229
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:13 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Waar doel je op?
Dat Koeman een hele goede coach zou zijn voor een topteam, bij PSV zou ie het geweldig gedaan hebben.
quote:
Ik hoop maar dat ie die uitspraak heeft gedaan om Jorien zn portemonnee te laten pakken.
Alsof die er zo erg mee zit, alle SCC's zijn toch al verkocht
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:18:02 #138
139407 jorienvdherik
pi_41033326
Domme zet van Koeman om het nu al te zeggen, of het is verkeerd geciteerd
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:18:15 #139
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41033333
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:14 schreef daaaaan het volgende:
Als ik hoor hoe ze bij AZ over de toekomst praten en hoe ze bij Feyenoord over de toekomst praten, kiest élke slimme speler die wat van z'n carierre wil maken voor AZ.

Grappig dat veel andere mensen nu ook doorhebben waar ik al tijden over loop te zeuren.
NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven. Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:21:56 #140
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41033474
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven.
zielig ventje, AZ is beter bezig dan Feyenoord en dat mag je best toegeven als Feyenoorder. En ik kies niet voor de club met het beste beleid of de meeste prijzen, maar voor de club die me het meeste aanspreekt. Maar daarom mag je nog best kritiek op het zware wanbeleid en de uitstraling van de coach hebben.
quote:
Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
Als er bij Feyenoord meer van 'zulke figuren als mij' zaten dan werd het sportief misschien nog eens wat.
pi_41033513
quote:

NSB'er waarom ga je niet lekker in het AZ topic vertoeven. Waarom ben je uberhaupt supporter van Feyenoord, onbegrijpelijk sommige reacties van jou. Je klinkt als een gefrustreerd figuur dat zijn frustraties denkt te uiten op de Feyenoord supporters hier, je hebt echt een kronkel als je denkt dat figuren zoals jou goed voor de club zijn, de echte Feyenoord supporters zijn je liever kwijt dan rijk.
Ik begrijp dat soort reacties echt niet. Hij wil gewoon graag ambitie zien, wat is daar mis mee? Het is gewoon Feijenoord-onwaardig om jezelf na 1 wedstrijd al af te schrijven. Ten opzichte van spelers en supporters is het een vreemde actie, plus dat het dodelijk is voor een eventuele toptransfer. Als je bij de top wil blijven horen moet je ook die ambitie naar buiten uitdragen.
Woo-loo-loo!
pi_41033610
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:15 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Dat Koeman een hele goede coach zou zijn voor een topteam, bij PSV zou ie het geweldig gedaan hebben.
[..]
Waarom denk je dat
quote:
Alsof die er zo erg mee zit, alle SCC's zijn toch al verkocht
Hij weet ook wel dat er spelers gehaald moeten worden, maar zet ie er nu wa vaart achter.
pi_41033686
Kranten (of journalisten) willen nou eenmaal onrust binnen Feyenoord , zodat de krantjes lekker verkopen..
Elk jaar weer worden er dit soort dingen in de krant gezet, al dan niet de waarheid..
als er maar quootjes omheen staan dan gelooft iedereen het wel.

Heb vertrouwen in Koeman , hij had die ploeg vorig jaar toch wel aan de praat ?
er komen gewoon nog Feyenoord waardige spelers aan , ik heb nog steeds vertrouwen..
en zoniet ,jammer dan ....
We juichen voor degene die het Feyenoord shirt dragen !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:28:38 #144
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41033708
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Waarom denk je dat
Omdat ie de rust in een team kan bewaren, tactisch redelijk goed is, en een redelijk stabiel team kan vormen.
quote:
Hij weet ook wel dat er spelers gehaald moeten worden, maar zet ie er nu wa vaart achter.
Het zou me niet verbazen als we met dit team de eerste seizoenshelft ingaan. Daarbij komt nog dat als er met 2-0 of 3-0 van Heracles gewonnen wordt (ik gok zelf op een gelijkspel helaas) iedereen alweer tevreden is.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:29:15 #145
139407 jorienvdherik
pi_41033723
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:28 schreef Calciumdude het volgende:
Kranten (of journalisten) willen nou eenmaal onrust binnen Feyenoord , zodat de krantjes lekker verkopen..
Elk jaar weer worden er dit soort dingen in de krant gezet, al dan niet de waarheid..
als er maar quootjes omheen staan dan gelooft iedereen het wel.

Heb vertrouwen in Koeman , hij had die ploeg vorig jaar toch wel aan de praat ?
er komen gewoon nog Feyenoord waardige spelers aan , ik heb nog steeds vertrouwen..
en zoniet ,jammer dan ....
We juichen voor degene die het Feyenoord shirt dragen !!
metro is een gratis krant
pi_41033768
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:29 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

metro is een gratis krant
die pennen ook alles over
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41034818
"goed nieuws" uit het ad, zondag in ieder geval een spits in het veld....

Van Hooijdonk wordt niet geschorst
ROTTERDAM - Het incident tussen Pierre van Hooijdonk en Arnold Kruiswijk van afgelopen zondagmiddag krijgt geen vervolg.

De Feyenoord-spits zou de verdediger van FC Groningen een elleboogstoot hebben gegeven.
Scheidsrechter René Temmink heeft het moment in de wedstrijd FC Groningen - Feyenoord (3-0) wél waargenomen, maar bestrafte de actie niet.
Reglementair gezien kan de aanklager betaald voetbal daardoor niet meer tot vervolging overgaan aan de hand van tv-beelden.
Hij is dus gewoon beschikbaar voor de komende thuiswedstrijd, zondag tegen Heracles.
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41034946
Ik dacht dat alleen was als ie geel had gegeven. Was anders wel een wedstrijd of 3 geweest.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:12:12 #149
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41035005
Wel raar dat dat nu pas 'bekend' is. Hij was gisteren al niet bestraft, dus vanaf dat moment was het al duidelijk dan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:14:29 #150
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41035062
Dat wist je gister al, er werd namelijk wel gefloten voor de overtreding.
kankelul.
pi_41035089
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef daaaaan het volgende:
Iemand als Bosschaart behouden (zelfs op de bank) en opstellen doe je niet als topcoach.
Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat bosschaart een goede speler is, maar wat is het alternatief? Kijk even naar hoe goed we bezaaid zijn met spelers op links.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:16:05 #152
139407 jorienvdherik
pi_41035102
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:10 schreef Erasmusch het volgende:
Ik dacht dat alleen was als ie geel had gegeven. Was anders wel een wedstrijd of 3 geweest.
niet gezien wanneer was dat dan voor of na de achterstand ?
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:18:35 #153
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41035169
Pierre maakt zich zorgen, maar wordt niet geschorst
Pierre van Hooijdonk heeft in een interview met RTV Rijnmond laten weten zich zorgen te maken om de nabije toekomst van de stadionclub. "En dan heb ik het niet over een periode van 10 jaar maar om dit seizoen, ik zie ons niet als titelkandidaat dit jaar", aldus van Hooijdonk die overigens gisteren tegen Fc Groningen hoe dan ook een basisplaats zou hebben gehad, ook als Kuijt niet was verkocht.

"Ik zou in de spits spelen en Dirk erachter' aldus van Hooijdonk."

"Met het geld wat nu is vrijgekomen moet Feyenoord durven om spelers te halen die er gelijk staan, dus geen spelers van 21 jaar want daar hebben we er al genoeg van.

Het is erg frustrerend dat Feyenoord zoveel miskopen heeft gehad de afgelopen jaren. Dat kan geen enkele club zich veroorloven."

Overigens zal Van Hooijdonk niet geschorst worden naar aanleiding van enkele overtredingen die hij gisteren beging in de uitwedstrijd tegen Fc Groningen. Omdat arbiter Temmink de overtredingen wel heeft waargenomen, maar niet met een kaart heeft bestraft, kan de aanklager verder niets meer doen.
kankelul.
pi_41035331
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

niet gezien wanneer was dat dan voor of na de achterstand ?
Volgens mij in de 1e helft vlak voor de middencirkel.
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:25:30 #155
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41035403
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:15 schreef snabbi het volgende:

[..]

Ik zal de laatste zijn om te zeggen dat bosschaart een goede speler is, maar wat is het alternatief?
Die had er dus al moeten zijn.
quote:
Kijk even naar hoe goed we bezaaid zijn met spelers op links.
Dat weet je toch al 3 maanden?
pi_41035499
kan er niks aan gedaan worden omdat Temmink niks deed in de wedstrijd? Wat een onzin.. Zlatan is toch ook regelmatig geschorst dmv tv beelden e.d.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:29:06 #157
136427 Nellid
TRAINSPOTTING
pi_41035533
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef denthemen het volgende:
kan er niks aan gedaan worden omdat Temmink niks deed in de wedstrijd? Wat een onzin.. Zlatan is toch ook regelmatig geschorst dmv tv beelden e.d.
Hij heeft het wel gezien maar niets gedaan, de aanklager kan alleen wat doen als de scheids het ontgaan is, dat is dus niet zo.
pi_41035559
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef Nellid het volgende:

[..]

Hij heeft het wel gezien maar niets gedaan, de aanklager kan alleen wat doen als de scheids het ontgaan is, dat is dus niet zo.
Aha ok, nou ja.. dan heeft pi-air geluk gehad
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:33:39 #159
139407 jorienvdherik
pi_41035697
Iedergeval zwaar kut 12 uur onderweg gister om in 12 minuten 3 goals te zien
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:36:23 #160
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41035800
quote:

[..]

Wie is hier nou gefrustreerd? LoekB is dan misschien een lul af en toe maar hij heeft in dit geval wel 100% gelijk.
pi_41035904
Pierre noemt ook Cruz als reden waarom ze zo zuinig zijn. Daar is toen toch gewoon winst op gemaakt?
FSV heeft een punt.
pi_41035938
Is Cruz toen niet voor 6 miljoen gulden of iets in die richting weggegaan?
pi_41035988
Nee toch? Volgens mij gekomen voor 15 en vertrokken voor 18
pi_41036047
15 miljoen? Lijkt me sterk...
  maandag 21 augustus 2006 @ 17:50:16 #165
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41036144
Jawel, gekocht toen voor 15 miljoen (gulden)
kankelul.
pi_41036240
Google zegt dat Feyenoord hem voor 10 miljoen gulden haalde. Hoeveel Feyenoord voor hem heeft gekregen kan ik niet vinden.
pi_41036332
Op de transfersom van Cruz is geen verlies geleden. Hebben ze voor iets meer kunnen verkopen dan dat ze toendertijd voor hadden betaald. Bedragen van Erasmusch komen in de richting geloof ik.
"..and in my brain it's going wrong.."
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:04:35 #169
139407 jorienvdherik
pi_41036512
1997/'98 Feyenoord (Ned1) 27 14 0,52 ƒ 9.100.000,--
1998/'99 Feyenoord (Ned1) 27 15 0,56
1999/2000 Feyenoord (Ned1) 30 15 0,5
2000/2001 Feyenoord (Ned1) 0 0 0
" / " Bologna (Ita1) 27 7 0,26 ƒ 22.000.000,--
pi_41037273
Nog meer dan ik dacht. Er gingen toen andere bedragen rond in de media. Weet wel dat Feijenoord had verklaard dat ze geen verlies op hem hadden geleden. Cruz is een goede deal geweest.

Snap trouwens niet dat mensen er nu helemaal overheen vallen dat we geen kampioenskandidaat zijn. Dat had je aan de selectie toch ook kunnen zien. We hebben iets van 40 goals ingeleverd en weinig noemenswaardig daarvoor terug gekregen. De selectie is niet superzwak maar mist wel een paar persoonlijkheden. Kuyt en Kalou hielden standaard 4 verdedigers bezig. Dat scheelt gewoon.

Er is geen man overboord. Kampioen wordt je dan niet. Maar bij de eerste vijf eindigen gaat ons wel lukken. Ik heb liever dat ze nu op de centen zitten, dan dat er een zooi brandhout komt waar je veels te veel voor betaald. Kijk dan maar beter rond en koop dan rond de kerst weer. Met de Play-offs hoeven we nu toch pas te knallen op het eind..
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:40:03 #171
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41037544
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Wie is hier nou gefrustreerd? LoekB is dan misschien een lul af en toe maar hij heeft in dit geval wel 100% gelijk.
Tyf op tering jood, ik breek je nek als een twijgje.
pi_41037570
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:31 schreef Staanplaats het volgende:
Maar bij de eerste vijf eindigen gaat ons wel lukken.
Dan zullen er toch echt versterkingen moeten komen, het was echt een drama gister. Het had ook maar zo 6-0 kunnen worden. Zelfs 5e worden gaat niet lukken met het spel van gisteren.
Ik ben zeer benieuwd wie er gaan komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_41037590
pi_41037666
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Doe eens normaal.
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:47:16 #175
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41037744
quote:

[..]

Foei! Kun je ook nog inhoudelijk?
pi_41037920
even over van Hooijdonk. die elleboog was niet opzettelijk. als je naar voren sprint (zoals hij dat deed) kan je je armen niet naar achteren houden. Het is een natuurlijke reactie. Het zag eruit als een elleboog, maar dat slaat nergens op. Ik ben blij dat dit een keer niet bestraft wordt. Ook al ben ik niet voor Feyenoord. Niet alle armen richting een gezicht zijn 'ellebogen'.
pi_41038013
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dan zullen er toch echt versterkingen moeten komen, het was echt een drama gister. Het had ook maar zo 6-0 kunnen worden. Zelfs 5e worden gaat niet lukken met het spel van gisteren.
Ik ben zeer benieuwd wie er gaan komen.
Om 5e van Nederland te worden heb je niet zo heel veel kwaliteit nodig hoor..
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:09:14 #178
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41038290
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 18:56 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Om 5e van Nederland te worden heb je niet zo heel veel kwaliteit nodig hoor..
In de uiteindelijke stand stonden jullie dat vorig jaar geloof ik. Zit wat in dus.
pi_41038330
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:09 schreef Noca het volgende:

[..]

In de uiteindelijke stand stonden jullie dat vorig jaar geloof ik. Zit wat in dus.
Al die slechte pogingen om grappig te zijn worden telkens wel triester hè?
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:14:56 #180
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41038402
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Slechts een reactie op die geweldige grap die jij zelf trachtte te maken
pi_41038517
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Noca het volgende:

[..]

Je ziet spoken
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:24:04 #182
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41038598
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:21 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Je ziet spoken
Gelukkig niet
Ik hoop trouwens dat jullie er gewoon bovenop komen en bovenin mee gaan doen. Succes verder dus.
pi_41038637
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:14 schreef Noca het volgende:

[..]

Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:28:06 #184
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41038724
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Wilde je beweren dat je om 5de van Nederland te worden zo sterke selectie moet moet hebben? Wij zijn de afgelopen 15 jaar niet lager geëindigd. En ga me nou niet vertellen dat die selectie overliepen van kwaliteit (op uitschieters na).
Je hebt ook wel gelijk. Maar wij werden voor de playoffs 5e, en ik duld natuurlijk geen kwaad woord over mijn FC
Maar je mag wel verwachten dat je met een begroting zoals die van jullie bij de eerste 5 eindigt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:28:43 #185
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41038746
even serieus, Kluivert heeft nog geen club. Is dat niet wat voor jullie?
pi_41038787
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:24 schreef Noca het volgende:

[..]

Gelukkig niet
Ik hoop trouwens dat jullie er gewoon bovenop komen en bovenin mee gaan doen. Succes verder dus.
Staanplaats maakte geen grap. Neem ik aan. Hoe kut wij/PSV/Ajax ook is, bij de top 5 eindigen moet nooit een probleem zijn.
pi_41038816
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef DeTolk het volgende:
niet haalbaar voor feyenoord
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:30:44 #188
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41038819
quote:
Als je serieus zou zijn, zou je weten dat die post al niet serieus te nemen is.

Kluivert naar ons
pi_41038826
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:28 schreef Noca het volgende:

[..]

Je hebt ook wel gelijk. Maar wij werden voor de playoffs 5e, en ik duld natuurlijk geen kwaad woord over mijn FC
Maar je mag wel verwachten dat je met een begroting zoals die van jullie bij de eerste 5 eindigt.
Eerlijk gezegd geen moment stil gestaan wie er vorig vijfde was bij het plaatsen van mn reactie. Een club als Feijenoord hoord zich gewoon redelijk eenvoudig bij de eerste vijf te kunnen voetballen, dat was mijn punt.

Cheers.
pi_41038844
quote:
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Idd.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:33:07 #191
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41038882
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Staanplaats maakte geen grap. Neem ik aan. Hoe kut wij/PSV/Ajax ook is, bij de top 5 eindigen moet nooit een probleem zijn.
Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...
pi_41039031
quote:

[..]

Net terug en nu alweer lekker aan het solliciteren? Doe normaal man.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41039047
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Zou het ook niet moeten zijn maar in 1999 werd Ajax 6e, vorig jaar met bloed zweet en tranen 4e, en ook wij zijn meer dan 10 jaar geleden wel eens 9e ofzo geworden. De selectie die er nu staat is echter de slechtste selectie in meer dan 10 jaar helaas. Kwalitatief misschien net niet, maar qua balans in het team wel...
Uitzonderingen heb je altijd.
Denk wel meer dan 15 jaar geleden.
Maar nog niet compleet he.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:39:11 #194
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41039059
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:31 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd geen moment stil gestaan wie er vorig vijfde was bij het plaatsen van mn reactie. Een club als Feijenoord hoord zich gewoon redelijk eenvoudig bij de eerste vijf te kunnen voetballen, dat was mijn punt.

Cheers.
Ik dacht dat je poogde een leuke grap te maken, de reactie was nml ook tegen een groninger. Vandaar mijn super grap als reactie
Ik ben het verder eens met je punt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:40:10 #195
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41039078
quote:

[..]

Win je in iedergeval nog iets he dit seizoen ouwe frust

Helemaal niets in rotterdaaaaaaaaaaaaaam (en dat al jaren)

Zo, nu hebben we allebij ff totaal offtopic gereageerd...kan je ook nog iets inhoudelijks melden?
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:43:42 #196
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41039196
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:38 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Uitzonderingen heb je altijd.
Denk wel meer dan 15 jaar geleden.
Maar nog niet compleet he.
Maar gelukkig staat het vast dat er in ieder geval vóór 2007 aankopen komen en er eindelijk eens geld is. Zoals Pierre zei : de recentelijke toekomst van Feyenoord ziet er slecht uit, maar de toekomst op langere termijn ziet er eigenlijk wel goed uit.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:44:01 #197
139407 jorienvdherik
pi_41039204
quote:
gaat naar benfica
pi_41039216
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:25 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Opzich heb je wel gelijk, alleen met het vertoonde spel van gister red je het niet. Dat moet dus beter.
Er lopen best nog wat aardige spelers rond die een stek bij de beste 5 op papier moeten kunnen veiligstellen, maar als team klopte het gewoon voor geen meter gister.. net alsof er totaal geen vertrouwen heerst.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:45:13 #199
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41039238
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:33 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Kleine rectificatie: Ajax is vorig jaar 2e geworden.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:46:35 #200
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41039280
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Play-offs tellen niet Al zullen wij ze heel hard nodig hebben dit jaar
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:47:16 #201
139407 jorienvdherik
pi_41039302
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

telt niet zoals goals niet tellen voor de eindschinking in de topscoorderslijst
pi_41039310
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Opzich heb je wel gelijk, alleen met het vertoonde spel van gister red je het niet. Dat moet dus beter.
Er lopen best nog wat aardige spelers rond die een stek bij de beste 5 op papier moeten kunnen veiligstellen, maar als team klopte het gewoon voor geen meter gister.. net alsof er totaal geen vertrouwen heerst.
Ach ja heb ons eens zien voetballen tegen RBC en kreeg ik het gevoel dat we niet eens meekonden in de 4de klasse..
Gisteren was kut, nu krijg je (relatief) makkelijkere tegenstanders. Daar moet je zelfvertrouwen opdoen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:49:00 #203
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41039372
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Play-offs tellen niet Al zullen wij ze heel hard nodig hebben dit jaar
Voor jullie tellen die misschien niet maar bij de officiele stand is Ajax toch echt 2e geworden.
pi_41039468
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Voor jullie tellen die misschien niet maar bij de officiele stand is Ajax toch echt 2e geworden.
Whatever
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:52:55 #205
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41039514
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

telt niet zoals goals niet tellen voor de eindschinking in de topscoorderslijst
Volgens de officiële uitslag is Ajax 2e geworden na het hele seizoen, volgens jullie niet....
pi_41039566
Wat interesseert mij nou dat hele hoerenajax joh? Gaat over Feijenoord, niet over dat namaakzooitje en breezer ananas..
  maandag 21 augustus 2006 @ 19:54:46 #207
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_41039585
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef Staanplaats het volgende:
Wat interesseert mij nou dat hele hoerenajax joh? Gaat over Feijenoord, niet over dat namaakzooitje en breezer ananas..
en zo is het!
pi_41039643
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:51 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Whatever
Hij heeft (helaas) wel gelijk.
pi_41039650
Volgens radio Rijnmond heeft Feyenoord vandaag Philippe Léonard gecontracteerd. Weer een afgedankte speler voor Feyenoord
ooit komt er een einde aan het eind
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:00:56 #210
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41039812
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ach ja heb ons eens zien voetballen tegen RBC en kreeg ik het gevoel dat we niet eens meekonden in de 4de klasse..
Gisteren was kut, nu krijg je (relatief) makkelijkere tegenstanders. Daar moet je zelfvertrouwen opdoen.
Volgens mij moeten jullie volgende week tegen Heracles. Die hebben zondag van twente gewonnen en wel een voorhoede die kan scoren. Als Feijenoord net zo speelt als gisteren, dan geef ik jullie weinig kans.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:11:05 #211
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41040139
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef fingers het volgende:
Volgens radio Rijnmond heeft Feyenoord vandaag Philippe Léonard gecontracteerd. Weer een afgedankte speler voor Feyenoord
Omschrijf afgedankt

Lucius > Voor betaalt.
Huysegems > Voor betaalt.

Dus je zou alleen Kolkka als afgedankt kunnen bestempelen (al zou ik het ook wel weten als ik moest kiezen tussen ADO en Feijenoord.)
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:14:33 #212
139407 jorienvdherik
pi_41040257
quote:
In de zoektocht naar een nieuwe linkervleugel-verdediger heeft Feyenoord volgens Rtv Rijnmond de Belg Philippe Léonard gecontracteerd. De 32-jarige Belg is transfervrij en speelde vorig seizoen voor Standard Luik. Léonard tekent een éénjarig contract bij Feyenoord, met een optie voor nog een seizoen.
De medische keuring heeft hij maandag met goed gevolg doorstaan. Léonard stond van 1992 tot 1996 ook bij Standard onder contract. Daarna speelde hij zeven seizoenen voor AS Monaco.

Vorige week ontkende Feyenoord nog dat Léonard een serieuze optie was voor de linksback positie. De speler claimde namelijk vooral zelf interesse te genieten van Feyenoord terwijl de Rotterdammers (op dat moment) helemaal nog niet zo ver waren.

Feyenoord heeft de komst van de speler nog niet bevestigd
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:15:02 #213
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41040273
Voor afdankertjes kun je ook betalen hoor, wij hebben ook wel wat gekregen voor al die rotzooi die we weg hebben gedaan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:16:22 #214
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41040313
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:14 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwen
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:17:14 #215
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41040341
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:15 schreef daaaaan het volgende:
Voor afdankertjes kun je ook betalen hoor
Precies. Lucius, Huysegems of Kolkka zijn nog in mijn ogen geen aanwinsten. Ik weet dat ik mensen over m'n heen krijg, maar ik had al m'n twijfels bij het aantrekken van deze spelers vanaf begin af aan.

Maar het is daarnaast ook van den zotte dat dit tot nu toe iig door Feyenoord door de broodnodige versterkingen wordt gezien en zo verteld in de media...
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:18:26 #216
139407 jorienvdherik
pi_41040391
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwen
Drenthe gewoon basis komende tijd
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:19:28 #217
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41040419
Het zijn wel aanwinsten hoor, maar dan voor de breedte.
pi_41040422
Nou, Léonard lijkt me een degelijke linksback voor Feyenoord. Kijken wat er voor de rest nog bijkomt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:19:50 #219
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41040435
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Drenthe gewoon basis komende tijd
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:20:29 #220
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41040461
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef Radegast het volgende:
Nou, Léonard lijkt me een degelijke linksback voor Feyenoord. Kijken wat er voor de rest nog bijkomt.
En gratis De échte aankopen komen nog
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:20:42 #221
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41040475
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
Maar de rest is ook gelul.
Lucius is te sterk om als afdankertje te bestempelen.
Huysegems heeft in het eerste AZ jaar ook laten zien dat'ie kwaliteit heeft.
Dat er "ineens" een andere visie komt en dus andere spelers meeneemt boeit niet.

En onze "afdankertjes".... Gewogen en te licht bevonden, maar te respectloos om als afdankertje te bestempelen.
Bosschaart is de enigste die deze titel mag krijgen.
pi_41040485
Volgens Chris van Nijnatten komen er een goede rechts- en linksback, een prima centrale middenvelder en een topspits. Dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:21:12 #223
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41040492
Op feyenoord.nl staat nog steeds de elftalfoto met Kuyt
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:22:03 #224
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41040524
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Omschrijf afgedankt

Lucius > Voor betaalt.

Dus je zou alleen Kolkka als afgedankt kunnen bestempelen (al zou ik het ook wel weten als ik moest kiezen tussen ADO en Feijenoord.)
Lucius heeft het nooit verder kunnen schoppen dan een perfecte twaalfde man, Huysegems heeft het bij AZ ook nooit kunnen waarmaken. Dus waarom Feijenoord heeft besloten hun kleine beetje geld daar aan uit te geven is voor mij nog een vraag.

En over Kolkka, tsja, wat valt er in godsnaam over kolkka te vertellen...

Als de spelers middelmaat zijn kan de naam en traditie nog zo groot zijn, maar dan blijf je gewoon middelmaat.

Maar goed, Heerenveen heeft volgens mij ook ooit Uefa cup gehaald via intertoto, dus er is hoop.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:24:21 #225
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41040599
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou?
Omdat ie al maanden geen club meer heeft?
quote:
Maar de rest is ook gelul.
Lucius is te sterk om als afdankertje te bestempelen.
Huysegems heeft in het eerste AZ jaar ook laten zien dat'ie kwaliteit heeft.
Laat hem dat eens zien dan.
quote:
Dat er "ineens" een andere visie komt en dus andere spelers meeneemt boeit niet.

En onze "afdankertjes".... Gewogen en te licht bevonden, maar te respectloos om als afdankertje te bestempelen.
Ostlund, Gibbs en al die andere rotzooi mag je best afdankertjes noemen hoor.
quote:
Bosschaart is de enigste die deze titel mag krijgen.
En toch staat ie in de basis
pi_41040639
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef daaaaan het volgende:
Die had er dus al moeten zijn.

Dat weet je toch al 3 maanden?
Daar hebben ze toch ook aardig wat bij gehaald? Alleen jammer dat bijvoorbeeld Drenthe niet kon spelen of men iig niet het risico wou nemen. Pardo kon ook niet spelen en dan ga je al weer hard door je opties heen. Of wou jij weer richting een selectie van 80 man gaan?
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:25:40 #227
139407 jorienvdherik
pi_41040649
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Volgens Chris van Nijnatten komen er een goede rechts- en linksback, een prima centrale middenvelder en een topspits. Dus.
we wachten af, is lullig dat groningen gelijk 1e wed was en je nu 0 punten heb vorig jaar 6 op rij gewonnen gelijk
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:29:44 #228
139407 jorienvdherik
pi_41040798
owja kijk woensdag op belgie naar de wedstrijd

Real Madrid - Anderlecht

Tchité en Frutos, 1 van die mag naar de kuip. maar onhaalbaar omdat ze net bij anderlecht zijn
pi_41040881
Chris van Nijnatten haha, als iemand niet meer geloof is het die van Nijnatten wel. Wat een lul is dat.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:33:47 #230
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41040925
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Omdat ie al maanden geen club meer heeft?
Zelf trainen/ conditie op peil houden? Tis een Prof.
quote:
[..]

Laat hem dat eens zien dan.
quote:
[..]
Ostlund, Gibbs en al die andere rotzooi mag je best afdankertjes noemen hoor.
Ostlund was verdedigend redelijk tot goed.
Dat onze trainers de backs mee willen laten aanvallen, terwijl de kwaliteit dat niet toelaat zegt meer over de trainers dan de spelers.
quote:
[..]
En toch staat ie in de basis
Op z'n minst ter discussie of niet?
pi_41041017
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Keltie het volgende:

[..]

Omschrijf afgedankt

Lucius > Voor betaalt.

Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij. Behalve bij Standard daar deed ie het best aardig.

[ Bericht 4% gewijzigd door fingers op 21-08-2006 20:48:47 ]
pi_41041170
Hij schijnt de naam te hebben van een harde speler. Ben benieuwd. Als ik op Ajax fora kijk zie ik alleen maar negatieve punten van Belgische sites, als ik op Feyenoord fora kijk wordt het een nieuwe topper. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Slechter dan Bosschaart kan niet denk ik.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:42:24 #233
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41041186
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef fingers het volgende:

[..]

Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij.
Daar komt'ie dan;
Je lult vanaf nu dus officieel uit je nek
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:47:07 #234
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_41041350
Ik was vanmiddag bij de training en toen ging er een speler met zijn makelaar het maasgebouw naar binnen. Ik zag ze later lopen toen ik bij de brasserie wat ging drinken.
Dit was dus niet die Leonard of pocognoli maar wel een franstalige speler, heb alleen geen idee wie het was.
Dus ben benieuwd of we er wat van horen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:47:09 #235
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_41041353
Leonard
Tiendalli zie ik al helemaal niet zitten..

Waar the fuck zijn ze in dat gebouwtje mee bezig
pi_41041369
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

Daar komt'ie dan;
En hoe weet jij dan dat hij wel hij goed genoeg is voor Feyenoord? Heb je hem elke week zien spelen? Zegt het niet genoeg dat hij transfervrij weg mocht?

Sender, hoe zag hij er uit?
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:50:04 #237
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41041441
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef JeroenV het volgende:

[..]

En hoe weet jij dan dat hij wel hij goed genoeg is voor Feyenoord? Heb je hem elke week zien spelen? Zegt het niet genoeg dat hij transfervrij weg mocht?
Ze wilden hem daar houden hoor, maar hij had een conflict met de trainer daar geloof ik.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:50:27 #238
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41041452
Ken die hele Léonard niet, maar slechter als Bosschaart kan hij nooit zijn.

Ben toch echt benieuwd met wat voor spits ze aankomen dadelijk, Cruz of Pizzaro zou wel mooi zijn, bij voorkeur gehuurd. Die Love zegt me nix, maar zal wel zo'n arrogante zak zijn. Toch heb ik nog steeds de hoop dat er ineens een verassende naam wordt gecontracteerd waar nog geen geruchten over zijn geweest....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:51:37 #239
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_41041484
Was net zo'n type als de Ceular, ook zo'n mode popje zeg maar, had kort stekelig haar.
Iemand bij het veld zei dat ie van Lille was ofzo maar kon tot nu toe geen plaatje over hem vinden.
Ik denk een jaartje of 27 oud.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:52:17 #240
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41041515
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Love zegt me nix, maar zal wel zo'n arrogante zak zijn.
Beter iets arroganter en een goede speler dan een symhatieke vent die geen bal raakt.
pi_41041537
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Keltie het volgende:

[..]

Daar komt'ie dan;
Huh ik lul uit m`n nek, leg uit
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:53:44 #242
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41041564
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
Beter iets arroganter en een goede speler dan een symhatieke vent die geen bal raakt.
True!

Maar ik bedoel dat het er niet zo ene moet zijn die met z'n handen in z'n rug staat te wachten op de bal, en er maar 5 inschiet in een seizoen....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:55:09 #243
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41041625
Het staat zelfs al op Wikipedia

Philippe Léonard
Philippe Léonard is een Belgisch voetballer die speelt bij Feyenoord.
Hij is een ex-speler van Standard Luik. Sinds 2006 zit hij zonder club vanwege zijn hoge eisen. Sinds 21 augustus 2006 heeft Léonard een 1-jaarscontract bij Feyenoord, met nog een jaar als optie. Léonard is een linksback.

EDIT:

1992/93 Standard Luik 30 0
1993/94 Standard Luik 31 2
1994/95 Standard Luik 31 1
1995/96 Standard Luik 32 0 Belgie
1996/97 AS Monaco 19 0 Frankrijk
1997/98 AS Monaco 15 0 Frankrijk
1998/99 AS Monaco 16 1 Frankrijk
1999/00 AS Monaco 19 2 Frankrijk
2000/01 AS Monaco 15 0 Frankrijk
2001/02 AS Monaco 10 0 Frankrijk
2002/03 AS Monaco 5 0 Frankrijk
2003/04 Olympique Nice 14 0 Frankrijk
2004/05 Standard Luik 25 2 Belgie

Dit ziet er niet erg afgedankt uit...
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:55:38 #244
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41041654
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:53 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

True!

Maar ik bedoel dat het er niet zo ene moet zijn die met z'n handen in z'n rug staat te wachten op de bal, en er maar 5 inschiet in een seizoen....
Dat wel ja.
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:57:20 #245
139407 jorienvdherik
pi_41041712
haha nu al
pi_41041722
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Ze wilden hem daar houden hoor, maar hij had een conflict met de trainer daar geloof ik.
Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.
pi_41041766
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Keltie het volgende:
Dat is snel!
  maandag 21 augustus 2006 @ 20:59:29 #248
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41041782
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef fingers het volgende:

[..]

Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.
En voor de andere clubs ook:

(ik meen van Sportwereld.be ofzo)
quote:
x-Rode Duivel PHILIPPE LÉONARD zit nog altijd zonder club
,,Ik speel niet voor een appelen een ei''

Philippe Léonard (32) zit nog altijd zonder club. In april weigerde de beenharde verdediger zijn handtekening te zetten onder een nieuw contractvoorstel van Standard. Andere clubs kwamen polsen, maar Léonard vond ze allemaal te min of financieel te weinig interessant. ,,Ik ga niet extreem moeilijk doen, maar ik ga ook niet voetballen voor een appel en een ei'', aldus de linksachter.
Philippe Léonard vertoeft momenteel in Monaco. In zijn huis in het kleine koninkrijk wacht hij op contractvoorstellen van nieuwe clubs. Ondertussen houdt hij zichzelf in conditie. ,,Monaco is een prachtig land: mooi weer en een mooie streek. Ik ga hier veel lopen en zoek constant vrienden om te tennissen en te squashen'', vertelt hij. ,,Clubs die mij willen, zullen niet te klagen hebben over mijn fysieke paraatheid. Ik ben topfit. Het enige wat ik mis, is matchritme.''

Portugese vervangers

Ooit voetbalde Léonard voor de topclub Monaco, maar de tijd dat de Waal voor grote ploegen speelde lijkt definitief voorbij. Hij ging niet in op een nieuw contractvoorstel van zijn vorige club Standard, de club waarmee hij vorig jaar tweede werd en dertig matchen speelde. ,,Het is ingewikkeld om uit te leggen waarom. Ze deden mij een voorstel, maar gaven mij te weinig. Ze doen eigenlijk altijd moeilijk over contracten in Luik. Kijk maar naar wat ze met Karel Geraerts doen. Bovendien hebben ze Portugezen aangetrokken om op mijn positie te voetballen. En dat zonder mij daarover te raadplegen. Ik weet niet wat er met Standard scheelt.''

De liefde voor Standard is dus over. ,,Ik heb momenteel geen contact meer met het bestuur in Luik. Ik sluit niets uit. Misschien keer ik ooit nog terug naar Standard. Met de spelers heb ik nog goede contacten. Ik bezocht hen op stage in Spa en sprak er met Dembele. We bellen ook nog regelmatig. Trainer Boskamp verwijt ik niets. De hele heisa is al begonnen nog voor Boskamp arriveerde."

Toch maakt Léonard zich nog niet al te veel zorgen. ,,Ik heb altijd al een club gevonden, dus waarom nu niet? Er zijn ploegen geïnteresseerd en mijn managers zijn er volop mee bezig. Was Twente geïnteresseerd? Ah, daar weet ik niets van. Ik besef dat ik mijn toekomstige ploeg niet voor het kiezen zal hebben, maar ik ga ook niet voor een middenmoter spelen. Ik ben een voetballer voor een topploeg in eerste klasse.''

Lierse en Brussels

De resem clubs die Léonard al de deur heeft gewezen, oogt stilaan indrukwekkend. Het Engelse Ipswich, Southampton en Stoke City, het Franse Lorient, Istres en Le Mans: allemaal vingen ze bot bij Léonard. Te laag niveau of financieel te weinig interessant. In België informeerden ook Lierse en Brussels. ,,Het doet me plezier dat die clubs aan mij denken. Ik wil mij niet rechtstreeks uitspreken over het niveau van Lierse en Brussels, maar het feit dat ik er niet wilde tekenen, zegt genoeg. Ik kan hoger aan.''

Maar wat als Philippe Léonard nu echt niet meer aan de bak komt? Is zijn carrière dan ten einde en kan hij een leven zonder voetbal aan? ,,Daar durf ik niet eens aan te denken. Ik zal een club vinden op niveau. Vorig jaar was ik verdorie nog Rode Duivel.''
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:00:32 #249
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_41041809
Op Wikepedia kun je zelf teksten toevoegen.

Heeft waarschijnlijk een Feyenoorder gedaan die op hete kolen zit....
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:01:04 #250
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41041828
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef fingers het volgende:

[..]

Klinkt positiever dan dat ie wegmoest omdat ie niet goed genoeg was.
pi_41041844
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef fingers het volgende:

[..]

Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij. Behalve bij Standard daar deed ie het best aardig.
Leonardo heeft ook nooit echt weten te overtuigen ...
om dat nou ook direct een afdankertje te noemen....
onhaNdelbaartje , oke...

Misschien is dat bij die andere leonard ook wel zoiets , als je de achtergrond niet weet moet je er maar niet zo laagdunkend over uitlaten...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41041847
quote:

Philippe Léonard
Hij is een ex-speler van Standard Luik. Sinds 2006 zit hij zonder club vanwege zijn hoge eisen. Sinds 21 augustus 2006 heeft Léonard een 1-jaarscontract bij Feyenoord, met nog een jaar als optie. Léonard is een linksback.

EDIT:

gewoon weer een net niet speler voor jullie
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:02:17 #253
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41041866
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Op Wikepedia kun je zelf teksten toevoegen.

Heeft waarschijnlijk een Feyenoorder gedaan die op hete kolen zit....
Klopt. Heb er zelf ook eens wat op aangepast
Neemt niet weg dat het er in een kort tijdsbestek opstaat
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:03:13 #254
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41041897
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Och, als'ie Sneijder of Huntelaar in elkaar schopt is het genoeg

maandag 21 augustus 2006 @ 21:04:03 #255
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41041929
Rijnmond.nl meldt ook nog dat Feyenoord tiendalli wil kopen... Overschatte speler...

Nee, zo komen we er wel hoor...
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:05:35 #256
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41041969
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

Nee gabri en die andere homo speelden veel...
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:07:21 #257
139407 jorienvdherik
pi_41042021
Kuijt goedkoper dan gedacht
Feyenoord heeft een aanmerkelijk lager bedrag ontvangen voor de transfer van Dirk Kuijt dan aanvankelijk werd gedacht.
uitgegeven: 20:08 21-08-2006 gewijzigd: 20:08 21-08-2006

Liverpool maakte maandag op de eigen officiële website bekend dat de aanvaller voor £9.5 miljoen is overgenomen van de Rotterdamse club. ''Yesterday, the £9.5million capture from Feyenoord could finally count himself among the Anfield ranks.....'", aldus de website van de club.

Volgens de huidige koers is Kuijt voor een bedrag van 13,3 miljoen euro aan Liverpool verkocht. Eerder verschenen in de media bedragen van 16 tot 18 miljoen euro.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:07:52 #258
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41042035
Als dit waar is moet Woerts echt opkankeren
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:07:53 #259
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41042036
En ow ja, tiendalli is jood. Opflikkeren met hem.
pi_41042120
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kuijt goedkoper dan gedacht
Feyenoord heeft een aanmerkelijk lager bedrag ontvangen voor de transfer van Dirk Kuijt dan aanvankelijk werd gedacht.
uitgegeven: 20:08 21-08-2006 gewijzigd: 20:08 21-08-2006

Liverpool maakte maandag op de eigen officiële website bekend dat de aanvaller voor £9.5 miljoen is overgenomen van de Rotterdamse club. ''Yesterday, the £9.5million capture from Feyenoord could finally count himself among the Anfield ranks.....'", aldus de website van de club.

Volgens de huidige koers is Kuijt voor een bedrag van 13,3 miljoen euro aan Liverpool verkocht. Eerder verschenen in de media bedragen van 16 tot 18 miljoen euro.
Dit staat dik gedrukt onder dat artikel op de Liverpool site:
quote:
This story has been reproduced from today's media. It does not necessarily represent the views or position of Liverpool Football Club.
Helemaal niet zeker dus dat het maar 9,5m pond was. Slordig van fr-fans ook.
pi_41042152
13,3 miljoen? :|

Kanker even gauw op zeg
pi_41042170
quote:

Philippe Léonard

EDIT:

Ik hoop dat je weet dat de fransecompetitie uit 38 wedstrijden bestaat plus beker en Monaco speelt haast altijd europees. Dus Monaco speelt ongeveer tussen de 40 en 60 wedstrijden per jaar , dan kun je zeggen dat ie in 6 jaar Monaco verdomd weinig heeft gespeeld.
pi_41042197
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef Butra het volgende:

[..]

Dit staat dik gedrukt onder dat artikel op de Liverpool site:
[..]

Helemaal niet zeker dus dat het maar 9,5m pond was. Slordig van fr-fans ook.
Vind het meer slordig van een club als Liverpool dat ze dit soort bedragen vanuit de media op de site zetten !
Of is dit niet de officele Liverpool site ??
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41042236
Laten we nou niet allemaal spelers afserveren voordat we ze ook maar 1 seconde hebben zien spelen. !!

Als Wim Janssen er vertrouwen in heeft moeten we dit maar afwachten..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41042249
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef fingers het volgende:

[..]

Ik hoop dat je weet dat de fransecompetitie uit 38 wedstrijden bestaat plus beker en Monaco speelt haast altijd europees. Dus Monaco speelt ongeveer tussen de 40 en 60 wedstrijden per jaar , dan kun je zeggen dat ie in 6 jaar Monaco verdomd weinig heeft gespeeld.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:15:29 #266
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41042251
Ik denk dat de Franse competitie ook een stuk hoger ligt dan de Belgische en Nederlandse?
pi_41042419
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat de Franse competitie ook een stuk hoger ligt dan de Belgische en Nederlandse?
ik denk dat Léonard het na 1 wedstrijd wel gezien heeft en geen zin meer heeft om voor feyenoord te spelen. Hij zal als een natte krant spelen.

Waar blijven die grote namen?

aan 1 grote naam hebben jullie niks..jullie moeten zeker 2 of 3 hebben....en het liefst ene op iedere linie.
pi_41042432
quote:
Ik denk dat competities beter met elkaar kunnen worden vergeleken op basis van tv-gelden.
dat bepaalt bijv in Engeland dat de laatst geklasseerde club een grotere begroting heeft dan Ajax en Psv !!
Ik denk dat de Franse competitie ook financieel aantrekkelijker is qua tv-gelden..

jammer maar waar...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_41042483
quote:
Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.
pi_41042552
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef fingers het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.
tenzij je concurrent nog beter is ? (geen idee of dit zo is , in dit geval hoor)
ik kijk namelijk nooit naar de Franse clubs , die zitten van onder tot boven onder de shirt/broek/sok en slip reclame.... (zal ook wel wat opleveren , maar 't ziet er niet uit.! !! )
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:25:47 #271
132191 -jos-
Money=Power
pi_41042580
"de geldkraan moet open", gaan ze en transfervrije speler aantrekken...
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:25:53 #272
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41042587
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef fingers het volgende:

[..]

Goh, maar dan kom je dus niet naar Nederland.
Punt wat ik probeer te maken is dat "afdankertje" te negatief is.
pi_41042593
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:
Als dit waar is moet Woerts echt opkankeren
Dit bericht bevat 2 redenen waarvoor deze user in (iig) dit topic+vervolgen nooit meer hoeft te komen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:26:34 #274
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41042601
Wanneer speelde Monaco de CL-finale? 2003? Speelde die toen nog daar?
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:28:39 #275
132191 -jos-
Money=Power
pi_41042678
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef daaaaan het volgende:
Wanneer speelde Monaco de CL-finale? 2003? Speelde die toen nog daar?
Serieus, flikker op uit dit topic mongool
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:28:47 #276
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41042681
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef Siemerink het volgende:

[..]

Dit bericht bevat 2 redenen waarvoor deze user in (iig) dit topic+vervolgen nooit meer hoeft te komen.
Wat lul je?
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:29:20 #277
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41042695
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:

[..]

pi_41042707
Laat ik het beperken tot jouw woordkeus.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:31:10 #279
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41042766
Boeiend Zijn genoeg users hier die nog wel groffer zijn hoor.
pi_41043074
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef Keltie het volgende:

[..]

Goh, maar dan kom je dus niet naar Nederland.
Punt wat ik probeer te maken is dat "afdankertje" te negatief is.
Nah laat ik het dan zo zeggen, een paniek aankoop van Feyenoord.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:41:12 #281
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41043096
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
Rijnmond.nl meldt ook nog dat Feyenoord tiendalli wil kopen... Overschatte speler...

Nee, zo komen we er wel hoor...
Overschat? Ik hoop dat hij gewoon bij FCU blijft, maar overschat is hij zeker niet
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:41:45 #282
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41043114
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:

[..]

Volgens FM ( ) 2004 verloren van Porto
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:42:56 #283
123545 DatMeenJeNiet
pi_41043162
Tiendalli vind ik echt matig, stuk slechter dan Bosschaart in zijn tijd bij Utreg, als voorbeeld.
pi_41043179
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Overschat? Ik hoop dat hij gewoon bij FCU blijft, maar overschat is hij zeker niet
Leuk voor Utrecht, niet voor de echte top. Net als Bosschaart.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:43:49 #285
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41043195
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef fingers het volgende:

[..]

Paniek aankoop?
Z'n naam zingt al enige tijd rond, dus zeker geen paniek aankoop.
Als Jan Pieter Kooistra van FC Balindesloot morgen gepresenteerd word, kan je spreken van een paniek aankoop.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:45:49 #286
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41043266
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Leuk voor Utrecht, niet voor de echte top. Net als Bosschaart.
Ik heb bij Tiendalli meer vertrouwen dan bij Bosschaart. Bij Bosschaart had ik bij zijn overstap al twijfels of hij klaar zou zijn voor een top3 club
pi_41043383
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef fingers het volgende:

[..]

hij kan bij het rijtje:

Gyan
Ostlund
Basto

en nog 20 andere

is er nog geen naam voor die miskopen van Feyenoord??

aankoop Léonard kan je gewoon een Gyantje noemen of een Ostlundje of een Bastotje
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:49:02 #288
123545 DatMeenJeNiet
pi_41043396
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Ik heb bij Tiendalli meer vertrouwen dan bij Bosschaart. Bij Bosschaart had ik bij zijn overstap al twijfels of hij klaar zou zijn voor een top3 club
Volgens mij zat Bosschaart tegen het Nederlandse elftal aan, of zat hij al in een voorselectie?
pi_41043457
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Keltie het volgende:

[..]

Paniek aankoop?
Z'n naam zingt al enige tijd rond, dus zeker geen paniek aankoop.
Als Jan Pieter Kooistra van FC Balindesloot morgen gepresenteerd word, kan je spreken van een paniek aankoop.
Waarom hebben ze hem dan niet eerder gehaald ?........Nu hebben ze verloren en prompt halen ze hem.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:51:28 #290
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41043469
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Eppie_NL het volgende:

[..]

hij kan bij het rijtje:

Gyan
Ostlund
Basto

en nog 20 andere

is er nog geen naam voor die miskopen van Feyenoord??

aankoop Léonard kan je gewoon een Gyantje noemen of een Ostlundje of een Bastotje
Of je pleurt gewoon op ofzo...
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:53:27 #291
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41043521
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Volgens FM ( ) 2004 verloren van Porto
Ow toen was ie net weg dus, jammer.
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:54:18 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41043545
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef fingers het volgende:

[..]

Waarom hebben ze hem dan niet eerder gehaald ?........Nu hebben ze verloren en prompt halen ze hem.
MIsschien hebben ze een lijst en waren ze aan het strepen?
Misschien wilden ze er over nadenken?
Zijn 1000000 redenen te noemen waarom ze hem nu pas halen.

Misschien zouden ze hem na een winst partij ook wel gehaald hebben, weet jij veel.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:05:43 #293
139407 jorienvdherik
pi_41043887
tiendalli hoef ik niet
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:06:09 #294
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41043898
C_M is trouwens toch niet geband?
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:11:49 #295
139407 jorienvdherik
pi_41044064
gelukkig wel
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:12:32 #296
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41044094
waarom dat?
pi_41044108
Geband ? Waarvoor nou weer?
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:14:10 #298
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41044152
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:11 schreef jorienvdherik het volgende:
gelukkig wel
Waarom?
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:17:02 #299
137910 daaaaan
bla die bla
pi_41044242
Dagonet Dagonet (Forum Admin) - zondag 20 augustus 2006 @ 20:03

Cart_Man, blijft smijten met ziektes en blijft razen tegen andere users. Week vrijuit om eens lekker een strandwandeling te gaan maken en uit te waaien.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:20:04 #300
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41044330
pi_41044460
terecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')