abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:38:31 #1
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41017235
Feyenoord - ipo !
pi_41017253
En we moeten zeker de geldkraam open doen, met dit worden we hopelijk nog 5de....
pi_41017274
Als ik ooit nog eens een goedlopend bedrijf opricht wat vele miljoenen per jaar maakt, dan ga ik elk jaar vele miljoenen investeren in Feyenoord. Een begroting maken die gelijk staat aan die van die joden.

Wedden dat ze tegen die tijd anders gaan piepen?

Wij willen Cruz
Kutkloon.
pi_41017347
Daaan: Pizarro zou wel willen, dus ik ben benieuwd. Cruz lijkt me inderdaad eerder haalbaar.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:46:02 #6
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41017365
Carew werd eerder genoemd volgens mij.
Dat lijkt me echt de perfecte spits voor Feyenoord, alleen onhaalbaar?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41017543
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:45 schreef Sloggi het volgende:
Daaan: Pizarro zou wel willen, dus ik ben benieuwd.
Dat lijkt me echt heel sterk. Die heeft niets met Feyenoord en kan ook wel naar Engeland of Italie. Waar heeft ie gezegd dat ie wel wil?
quote:
Cruz lijkt me inderdaad eerder haalbaar.
Idd.
pi_41017570
Wordt iig weer een bewogen jaar in vakkie S
Ga er ondanks feyenoord ervoor staat weer volop knallen iedere thuis wedstrijd! Niets is sterker dan dat ene woord...Feyenoord
pi_41017585
Ach, de toekomst van Feyenoord ziet er niet slecht uit met al dat geld, alleen het wordt even doorbijten de komende tijd. En dat is frustererend.
pi_41017610
Hun doelstelling is volgend seizoen kampioen ook vanwege 100jarig bestaan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 00:57:35 #11
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_41017637
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:56 schreef renz0r het volgende:
Hun doelstelling is volgend seizoen kampioen ook vanwege 100jarig bestaan.

Aan die uitspraak erger ik me nu al zo'n 2 jaar.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_41017714
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:57 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Aan die uitspraak erger ik me nu al zo'n 2 jaar.
Hij is in ieder geval beter dan die van dit jaar

Ik hoor te weinig over een stappenplan ofzo bij Feyenoord. Het is net of ze al zitten waar ze willen zitten. Laat duidelijk nou eens weten waar ze heen willen en waar ze zijn, zoals ze bij Ajax en AZ doen.
pi_41017724
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 00:46 schreef MarkNMGN het volgende:
Carew werd eerder genoemd volgens mij.
Dat lijkt me echt de perfecte spits voor Feyenoord, alleen onhaalbaar?
Ik vrees van wel.
Woo-loo-loo!
pi_41017742
Cruz mag niet weg van Inter toch. Zou wel een top versterking voor jullie zijn. Ook een echte feyenoorder.
pi_41017757
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:02 schreef Nashje het volgende:
Cruz mag niet weg van Inter toch.
Met zoveel spitsen voor hem mag ie best een (half) jaartje weg denk ik.
pi_41017772
Dat klopt ja. Maar ik dacht dat Hugo net zei dat Inter 'm niet wil laten gaan ofzo.
pi_41017798
Voor spelers als Cruz en Carew moet je in een opwaarste spiraal zitten, zoals Ajax dat nu heeft. Je ziet gewoon dat sterspelers en coaches andere sterspelers aantrekken. Ik denk niet dat spelers van het kaliber Cruz op dit moment op Feijenoord zitten te wachten.
Woo-loo-loo!
pi_41017814
Denk dat dat meer aan zijn salaris-eisen ligt dan aan het feit of Inter hem wil behouden.
pi_41017830
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:05 schreef BobbyHill het volgende:
Voor spelers als Cruz en Carew moet je in een opwaarste spiraal zitten, zoals Ajax dat nu heeft. Je ziet gewoon dat sterspelers en coaches andere sterspelers aantrekken. Ik denk niet dat spelers van het kaliber Cruz op dit moment op Feijenoord zitten te wachten.
Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.
pi_41017851
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 01:08 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Mee eens, we hebben een Ten Cate of Hiddink nodig... maar Cruz zal natuurlijk wel een zwak voor Feyenoord hebben aangezien die het feest op de Coolsingel met honderduizenden mensen nog niet vergeten zal zijn.
En daarbij gaat er natuurlijk niets boven je elleboog in het gezicht van een Ajacied te planten, of er zo'n etter neer te trappen, dat weet Cruz ook wel
pi_41017895
Ik denk dat Cruz altijd zit te wachten op feyenoord hoor.
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:31:03 #22
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41018293
Cruz niet. Die wil helemaal niet 90 minuten ploeteren, dat wou hij vroeger ook al niet. Die zit perfect in de rol waar hij nu zit. Topclub en maar weinig minuutjes waarin hij voluit kan gaan. Die komt nooit meer terug als hij slim is.
Life is what you make it.
pi_41018357
Alsof Feyenoord nog uit ploeteraars bestaat Speelden de afgelopen jaren zo ongeveer net zo aanvallend als Ajax.
  maandag 21 augustus 2006 @ 01:36:25 #24
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_41018379
Dat is niet wat ik bedoel. Cruz is geen werkpaard. Hij wil 10 a 15 minuten om te schitteren, en anders duurt het hem te lang. Dat is de indruk die hij bij mij altijd achterlaat.
Life is what you make it.
pi_41018780
Waarom geen makaay ofzo naar de kuip?

Die is altijd wel liefhebber van feyenoord geweest had ik altijd de indruk. .
  maandag 21 augustus 2006 @ 02:02:36 #26
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_41018787
Cruz en Pizarro klinkt allemaal leuk, maar ik denk dat Feijenoord eerder een spits nodig heeft die ook de rest van het elftal beter laat spelen zoals Dirk Kuijt deed. Tuurlijk scoorde hij veel doelpunten, maar hij gaf ook veel beslissende assists. Dat zie ik van een Cruz of een Pizarro nog niet snel komen. Dat zijn meer eiland voetballers die perfect zijn in een goedlopend elftal, maar niet de werkethiek hebben die nodig is om dit Feijenoord weer omhoog te halen. Misschien dat Carew dat wel kan...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_41019080
Kan mij iemand vertellen waarom al die spelers die jullie nu noemen naar Feyenoord moeten komen?

Oke, Feyenoord heeft altijd aan het begin van het seizoen de doelstelling om prijzen te winnen, maar op het einde staan ze bijna altijd met lege handen. Laatste prijs: UEFA Cup 2002 (oke super), maar nationaal is het bedroevend. Landskampioen + Johan Cruijff Schaal in 1999 (7 jaar terug), beker (1995). FC Utrecht weet bijvoorbeeld nationaal eigenlijk gewoon beter te presteren de laatste 7 jaar. De UEFA Cup is daarnaast niet iets wat ik Feyenoord in de komende 5 jaar zie winnen, als er nieuwe spelers komen.

Dus waarom zouden spelers naar Feyenoord moeten komen? Waarom zou Pizzaro moeten komen, of Milevski, of Cruz? Omdat zij prijzen kunnen winnen? Omdat zij een dik salaris krijgen? Nou dat valt weer mee met de clubs waar zij ook naartoe zouden kunnen. Een snelle blik op de selectie lijkt mij voor nieuwe spelers ook niet echt een motivatie om naar Feyenoord te gaan. Bij PSV zou iemand nog kunnen komen omdat Gomes er speelt, of Alex, of Cocu, of Farfán. Of naar Ajax omdat Stam daar speelt, of Gabri, of Huntelaar. Maar waarom zou iemand naar Feyenoord gaan?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_41020283
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:22 schreef RayMania het volgende:
Kan mij iemand vertellen waarom al die spelers die jullie nu noemen naar Feyenoord moeten komen?

Oke, Feyenoord heeft altijd aan het begin van het seizoen de doelstelling om prijzen te winnen, maar op het einde staan ze bijna altijd met lege handen. Laatste prijs: UEFA Cup 2002 (oke super), maar nationaal is het bedroevend. Landskampioen + Johan Cruijff Schaal in 1999 (7 jaar terug), beker (1995). FC Utrecht weet bijvoorbeeld nationaal eigenlijk gewoon beter te presteren de laatste 7 jaar. De UEFA Cup is daarnaast niet iets wat ik Feyenoord in de komende 5 jaar zie winnen, als er nieuwe spelers komen.

Dus waarom zouden spelers naar Feyenoord moeten komen? Waarom zou Pizzaro moeten komen, of Milevski, of Cruz? Omdat zij prijzen kunnen winnen? Omdat zij een dik salaris krijgen? Nou dat valt weer mee met de clubs waar zij ook naartoe zouden kunnen. Een snelle blik op de selectie lijkt mij voor nieuwe spelers ook niet echt een motivatie om naar Feyenoord te gaan. Bij PSV zou iemand nog kunnen komen omdat Gomes er speelt, of Alex, of Cocu, of Farfán. Of naar Ajax omdat Stam daar speelt, of Gabri, of Huntelaar. Maar waarom zou iemand naar Feyenoord gaan?
Kijk, jij snapt het!
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_41020792
Cruz en Pizarro willen halen is een typisch gevalletje van overschatting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:02:12 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_41020945
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 02:22 schreef RayMania het volgende:

Begin vorig seizoen speelden al die spelers die jij noemt ook niet bij Ajax, nu wel. Je moet toch ergens beginnen. FC Utrecht presteert nationaal echt niet beter dan Feyenoord hoor, wat een onzin. Of baseer je dat op de bekersucessen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_41020952
Ajax heeft ongeveer 100x zoveel aanzien dan Feyenoord
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:05:42 #32
53267 TC03
pi_41020969
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:03 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Ajax heeft ongeveer 100x zoveel aanzien dan Feyenoord
Ajax heeft meer aanzien, maar niet overdrijven hè.
pi_41020980
Ajax speelt om te beginnen al (waarschijnlijk) CL en Feyenoord niet. En Ajax is echt een naam terwijl Feyenoord gewoon een ´clubje´ is voor de gemiddelde buitenlandse speler
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:07:52 #34
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_41020984
Jorien, laat je euro's zien!

Och, we zullen wel zien waarmee 'het beleid' tevoorschijn komt.
Enigste wat je kan doen als publiek is jezelf laten horen tijdens de matches en niet als een dood vogeltje op de tribunnes blijven zitten..
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:10:10 #35
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_41020997
Ik ben 'bang' dat feijenoord met een net niet speler aan gaat komen , en als er speler komt die het wel is , moet nog maar blijken of die gaat draaien met spelers als Bosschaart en Kolkka
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:10:30 #36
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021001
Hopen dat er in ieder geval nog een spits + middenvelder gepresenteerd wordt.
2000 light years from home
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:11:07 #37
53267 TC03
pi_41021008
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:10 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben 'bang' dat feijenoord met een net niet speler aan gaat komen , en als er speler komt die het wel is , moet nog maar blijken of die gaat draaien met spelers als Bosschaart en Kolkka
Kolkka is GEEN basisspeler. Die staat er alleen omdat Hofs geschorst is.
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:14:41 #38
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021032
En Bosschaart is ook geen basis meer volgens mij, dacht dat in de voorbereiding Drenthe steeds op zijn plaats stond. Lekker makkelijk steeds om de kwaliteit van de selectie van Feyenoord steeds af te meten aan bankzitters .
pi_41021049
http://img204.imageshack.us/img204/3703/naamloosys7.jpg

Kijk dan maar op NOS teletekst pag 803.

David Pizzarro heeft voor 4 jr getekend bij AS Roma
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:18:46 #40
53267 TC03
pi_41021054
quote:
Imageshack werkt al heeeeeeeeel lang niet op Fok hoor.

Maar volgens mij ging het om een andere Pizarro, van Bayern. Dus zegt niks dit (NOS-TT 803).
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:20:23 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021068
Staat dat Pizarro bij AS Roma heeft getekend. NOS TT.

Maar da's de Pizarro van Inter, Feyenoord wilde die van Bayern.
pi_41021106
Oke. Welke uploader gebruiken jullie dan?
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:27:31 #43
53267 TC03
pi_41021118
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
xs.to
  maandag 21 augustus 2006 @ 08:27:38 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_41021119
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 08:25 schreef patrickt37 het volgende:
Tinypic.com werkt meestal geloof ik wel. Ik gebruik mijn eigen webspace altijd.
pi_41021399
De geldkraan bevat maar liefst 8 miljoen euro, volgens de Telegraaf:
quote:
FC Groningen geeft voetballes: 3-0

FEYENOORD IN ZWAAR WEER

GRONINGEN, maandag
Op medelijden zit niemand te wachten. Erwin Koeman al helemaal niet, maar het was gewoon zielig om de Feyenoord-trainer machteloos voor zijn dug-out te zien ijsberen. In Groningen, de stad waar hij als voetballer ooit is gevormd.

Tussen de 55e en 68e minuut ging zijn Feyenoord op een verschrikkelijke manier met de billen bloot. Erik Nevland, Koen van den Laak en Glen Salmon hielpen FC Groningen aan een 3-0 overwinning in de groene Kathedraal. En Feyenoord? Het stond met lege handen en perspectief was in geen velden of wegen te bekennen.

Eén rollertje tussen de palen van Bas Roorda, geproduceerd door spits Pierre van Hooijdonk, een schot naast van Joonas Kolkka en één vloeiende aanval in negentig minuten tijd.

Daartegenover stonden legio verdedigingsfouten. Pascal Bosschaart spande de kroon door bij alle drie de tegendoelpunten negatief betrokken te zijn. Met als dieptepunt de manier waarop hij zich bij de 3-0 liet wegzetten door Danny Buijs. Henk Timmer ging in de fout bij de kopbal van Nevland (1-0) en Pieter Collen legde middenvelder Koen van de Laak niets in de weg bij de 2-0.

„Er was helemaal niets in die fase, geen dekking, niets”, constateerde Koeman na afloop. ,,Bijzonder teleurstellend.” De trainer wilde het ontbreken van Dirk Kuyt niet als excuus aandragen. Hij hoopte dat anderen zijn rol zouden overnemen. ,,Tevergeefs.” Iedereen aan Rotterdamse kant had de handen vol aan zichzelf.

Zo ook de kersverse aanvoerder Theo Lucius. ,,Toen we ze bij de strot hadden, hebben we de zaak ook afgemaakt en daarover ben ik bijzonder tevreden”, oordeelde Groningen-trainer Ron Jans na afloop.

De enige die aan de malaise ontsnapte bij Feyenoord, was invaller Tim Vincken. Na een jaar blessureleed liep de jeugdinternational Antoine van der Linden (wel goed voor twee assists) een paar keer voorbij alsof hij er niet stond. Alleen waren de voorzetten van Vincken aan niemand besteed. Spits Van Hooijdonk liep verloren rond in de Euroborg en viel alleen op door een elleboog in het gezicht van Arnold Kruiswijk en een schop op de enkel van Gibril Sankoh, de ijzersterke verdediger van FC Groningen. Het werd wel duidelijk dat Feyenoord niet een jaar lang door kan met Van Hooijdonk als eerste aanvaller. Die tijd is voorbij voor de 36-jarige Brabander. Negentig minuten aan een stuk is al te veel voor de als pinchhitter gehaalde spits. Opvallend daarom dat Koeman hem wel tot het eindsignaal liet staan.

Het is te goedkoop om de geweldige zeperd in Groningen volledig af te schuiven op het ontbreken van Kuyt. Daarmee zou FC Groningen ook tekort worden gedaan. Ook met de Katwijker en met Salomon Kalou zakte Feyenoord vorig seizoen in de slotfase al weg.

Deze week zal Feyenoord in actie moeten komen op de transfermarkt. De voorkeur gaat uit naar versterkingen in alle linies omdat een nieuwe Kuyt niet te koop is. ,,Vandaar moeten we als team sterker worden”, vertelde Peter Bosz, technisch-manager. Hij sloot niet uit dat de club inderdaad volgende zondag tegen Heracles een nieuwe speler presenteert. Maar als je zoals Feyenoord met een bedrag van naar verluidt zo’n acht miljoen euro gaat winkelen dan moet daar niet direct te veel van worden verwacht. Helemaal niet als alle clubs vermoeden dat met Feyenoord de zilvervloot aanklopt.

Maar dat er zelfs op de Nederlandse velden nog spelers rondlopen, die Feyenoord sterker kunnen maken, ondervond de club gisteren aan den lijve in de Euroborg. Jongens als Nevland, Buijs, Sankoh en Rasmus Lindgren zijn directe versterkingen. Eerstgenoemde is al veelvuldig in verband met Feyenoord gebracht. ,,Nevland is geen aanspeelpunt, maar hij werkt zich 90 minuten uit de naad, is levensgevaarlijk in het strafschopgebied en kan doelpunten maken”, vertelde Groningentrainer Ron Jans na afloop.

Het was de definitie die Erwin Koeman vrijdag gaf van de spits waarnaar hij op zoek is. „We moeten iemand kopen, die doelpunten scoort.” Gisteren hield de Feyenoordtrainer zijn lippen op elkaar en wilde Peter Bosz niet op namen ingaan. Maar het is zaak dat Feyenoord snel gaat handelen want de druk neemt met de week toe. Volgende zondag komt Heracles op bezoek. Ondanks de zege van de Heraclieden tegen buurman FC Twente kan Feyenoord zich in eigen huis natuurlijk geen misstap veroorloven tegen zo’n kleintje uit de eredivisie. Dan zijn de rapen gaar en zal het niet blijven bij het spreekkoor: ’Jorien laat je euro’s zien’.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:32:46 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41021752
daaaan en andere troljoden, hou je jankmuil dicht en ga ergens anders zitten trollen . (Let op, ik heb het dus niet tegen alle joden, er zijn er ook die gewoon normaal kunnen reageren ).

Maargoed, het klinkt veelbelovend wat Chris van Nijnatten verteld, mag hopen dat het waar is... Alleen moeten ze wel ducktape op de mond van Koeman doen, want hij zegt veel te veel...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41021795
Hopelijk kan Drente volgende week gewoon spelen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 09:58:31 #48
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_41022158
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef snabbi het volgende:
Hopelijk kan Drente volgende week gewoon spelen.
Desnoods zetten ze de grasmaaier op linksback, als het maar geen Bosschaart is.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_41022416
Waarom laten ze niet gewoon een jongen uit de jeugd debuteren? Ze hebben toch nog wel een jeugdopleiding? Ik dacht dat het bij Ajax ieder jaar een doelstelling is om minimaal 2 jongens naar het 1e te halen en ze dan uit te testen.
pi_41022599
Gisteren Feyenoord gezien. Een van de slechtste ploegen van de competitie op dit moment. Minder dan Twente, Utrecht, Heerenveen, Willem II, Roda of Groningen. Onbegrijpelijk dat Groningen met een begroting van 12 miljoen betere spelers op het veld heeft maar ook een veel betere bank. Groningen laat echt goede voetballers als Cornelisse, Svedik, Lovre en Suarez gewoon op de bank, terwijl deze jongens bij dit Feyenoord zeker een basisplaats gehad zouden hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')