telt niet zoals goals niet tellen voor de eindschinking in de topscoorderslijstquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kleine rectificatie: Ajax is vorig jaar 2e geworden.
Ach ja heb ons eens zien voetballen tegen RBC en kreeg ik het gevoel dat we niet eens meekonden in de 4de klasse..quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Opzich heb je wel gelijk, alleen met het vertoonde spel van gister red je het niet. Dat moet dus beter.
Er lopen best nog wat aardige spelers rond die een stek bij de beste 5 op papier moeten kunnen veiligstellen, maar als team klopte het gewoon voor geen meter gister.. net alsof er totaal geen vertrouwen heerst.
Voor jullie tellen die misschien niet maar bij de officiele stand is Ajax toch echt 2e geworden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Play-offs tellen nietAl zullen wij ze heel hard nodig hebben dit jaar
Whateverquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Voor jullie tellen die misschien niet maar bij de officiele stand is Ajax toch echt 2e geworden.
Volgens de officiële uitslag is Ajax 2e geworden na het hele seizoen, volgens jullie niet....quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
telt niet zoals goals niet tellen voor de eindschinking in de topscoorderslijst
en zo is het!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:54 schreef Staanplaats het volgende:
Wat interesseert mij nou dat hele hoerenajax joh? Gaat over Feijenoord, niet over dat namaakzooitje en breezer ananas..
Volgens mij moeten jullie volgende week tegen Heracles. Die hebben zondag van twente gewonnen en wel een voorhoede die kan scoren. Als Feijenoord net zo speelt als gisteren, dan geef ik jullie weinig kans.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:47 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ach ja heb ons eens zien voetballen tegen RBC en kreeg ik het gevoel dat we niet eens meekonden in de 4de klasse..
Gisteren was kut, nu krijg je (relatief) makkelijkere tegenstanders. Daar moet je zelfvertrouwen opdoen.
Omschrijf afgedanktquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef fingers het volgende:
Volgens radio Rijnmond heeft Feyenoord vandaag Philippe Léonard gecontracteerd. Weer een afgedankte speler voor Feyenoord
quote:In de zoektocht naar een nieuwe linkervleugel-verdediger heeft Feyenoord volgens Rtv Rijnmond de Belg Philippe Léonard gecontracteerd. De 32-jarige Belg is transfervrij en speelde vorig seizoen voor Standard Luik. Léonard tekent een éénjarig contract bij Feyenoord, met een optie voor nog een seizoen.
De medische keuring heeft hij maandag met goed gevolg doorstaan. Léonard stond van 1992 tot 1996 ook bij Standard onder contract. Daarna speelde hij zeven seizoenen voor AS Monaco.
Vorige week ontkende Feyenoord nog dat Léonard een serieuze optie was voor de linksback positie. De speler claimde namelijk vooral zelf interesse te genieten van Feyenoord terwijl de Rotterdammers (op dat moment) helemaal nog niet zo ver waren.
Feyenoord heeft de komst van de speler nog niet bevestigd
Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwenquote:
Precies. Lucius, Huysegems of Kolkka zijn nog in mijn ogen geen aanwinsten. Ik weet dat ik mensen over m'n heen krijg, maar ik had al m'n twijfels bij het aantrekken van deze spelers vanaf begin af aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:15 schreef daaaaan het volgende:
Voor afdankertjes kun je ook betalen hoor
Drenthe gewoon basis komende tijdquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwen![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Drenthe gewoon basis komende tijd
En gratisquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:19 schreef Radegast het volgende:
Nou, Léonard lijkt me een degelijke linksback voor Feyenoord. Kijken wat er voor de rest nog bijkomt.
Hoe weet je dat nou?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuke aankoop (na dat jaar kan Drenthe het overnemen) maar die gast moet eerst 2 fucking maanden trainen voordat ie mee kan doen en dan nog wedstrijdritme opbouwen![]()
Lucius heeft het nooit verder kunnen schoppen dan een perfecte twaalfde man, Huysegems heeft het bij AZ ook nooit kunnen waarmaken. Dus waarom Feijenoord heeft besloten hun kleine beetje geld daar aan uit te geven is voor mij nog een vraag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omschrijf afgedankt
Lucius > Voor betaalt.
Huysegems > Voor betaalt.
Dus je zou alleen Kolkka als afgedankt kunnen bestempelen (al zou ik het ook wel weten als ik moest kiezen tussen ADO en Feijenoord.)
Omdat ie al maanden geen club meer heeft?quote:
Laat hem dat eens zien dan.quote:Maar de rest is ook gelul.
Lucius is te sterk om als afdankertje te bestempelen.
Huysegems heeft in het eerste AZ jaar ook laten zien dat'ie kwaliteit heeft.
Ostlund, Gibbs en al die andere rotzooi mag je best afdankertjes noemen hoor.quote:Dat er "ineens" een andere visie komt en dus andere spelers meeneemt boeit niet.
En onze "afdankertjes".... Gewogen en te licht bevonden, maar te respectloos om als afdankertje te bestempelen.
En toch staat ie in de basisquote:Bosschaart is de enigste die deze titel mag krijgen.
Daar hebben ze toch ook aardig wat bij gehaald? Alleen jammer dat bijvoorbeeld Drenthe niet kon spelen of men iig niet het risico wou nemen. Pardo kon ook niet spelen en dan ga je al weer hard door je opties heen. Of wou jij weer richting een selectie van 80 man gaan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:25 schreef daaaaan het volgende:
Die had er dus al moeten zijn.
Dat weet je toch al 3 maanden?
we wachten af, is lullig dat groningen gelijk 1e wed was en je nu 0 punten heb vorig jaar 6 op rij gewonnen gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:20 schreef methodmich het volgende:
Volgens Chris van Nijnatten komen er een goede rechts- en linksback, een prima centrale middenvelder en een topspits. Dus.
Zelf trainen/ conditie op peil houden? Tis een Prof.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:24 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat ie al maanden geen club meer heeft?
quote:[..]
Laat hem dat eens zien dan.
Ostlund was verdedigend redelijk tot goed.quote:[..]
Ostlund, Gibbs en al die andere rotzooi mag je best afdankertjes noemen hoor.
Op z'n minst ter discussie of niet?quote:[..]
En toch staat ie in de basis
Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij. Behalve bij Standard daar deed ie het best aardig.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omschrijf afgedankt
Lucius > Voor betaalt.
Huysegems > Voor betaalt.
Dus je zou alleen Kolkka als afgedankt kunnen bestempelen (al zou ik het ook wel weten als ik moest kiezen tussen ADO en Feijenoord.)
Daar komt'ie dan;quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef fingers het volgende:
[..]
Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij.
En hoe weet jij dan dat hij wel hij goed genoeg is voor Feyenoord? Heb je hem elke week zien spelen? Zegt het niet genoeg dat hij transfervrij weg mocht?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar komt'ie dan;
Je lult vanaf nu dus officieel uit je nek![]()
Ze wilden hem daar houden hoor, maar hij had een conflict met de trainer daar geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En hoe weet jij dan dat hij wel hij goed genoeg is voor Feyenoord? Heb je hem elke week zien spelen? Zegt het niet genoeg dat hij transfervrij weg mocht?
Beter iets arroganter en een goede speler dan een symhatieke vent die geen bal raakt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Die Love zegt me nix, maar zal wel zo'n arrogante zak zijn.
Huh ik lul uit m`n nek, leg uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:42 schreef Keltie het volgende:
[..]
Daar komt'ie dan;
Je lult vanaf nu dus officieel uit je nek![]()
True!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
Beter iets arroganter en een goede speler dan een symhatieke vent die geen bal raakt.
Dat wel ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
True!
Maar ik bedoel dat het er niet zo ene moet zijn die met z'n handen in z'n rug staat te wachten op de bal, en er maar 5 inschiet in een seizoen....
Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:50 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ze wilden hem daar houden hoor, maar hij had een conflict met de trainer daar geloof ik.
Dat is snel!quote:
En voor de andere clubs ook:quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef fingers het volgende:
[..]
Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.
quote:x-Rode Duivel PHILIPPE LÉONARD zit nog altijd zonder club
,,Ik speel niet voor een appelen een ei''
Philippe Léonard (32) zit nog altijd zonder club. In april weigerde de beenharde verdediger zijn handtekening te zetten onder een nieuw contractvoorstel van Standard. Andere clubs kwamen polsen, maar Léonard vond ze allemaal te min of financieel te weinig interessant. ,,Ik ga niet extreem moeilijk doen, maar ik ga ook niet voetballen voor een appel en een ei'', aldus de linksachter.
Philippe Léonard vertoeft momenteel in Monaco. In zijn huis in het kleine koninkrijk wacht hij op contractvoorstellen van nieuwe clubs. Ondertussen houdt hij zichzelf in conditie. ,,Monaco is een prachtig land: mooi weer en een mooie streek. Ik ga hier veel lopen en zoek constant vrienden om te tennissen en te squashen'', vertelt hij. ,,Clubs die mij willen, zullen niet te klagen hebben over mijn fysieke paraatheid. Ik ben topfit. Het enige wat ik mis, is matchritme.''
Portugese vervangers
Ooit voetbalde Léonard voor de topclub Monaco, maar de tijd dat de Waal voor grote ploegen speelde lijkt definitief voorbij. Hij ging niet in op een nieuw contractvoorstel van zijn vorige club Standard, de club waarmee hij vorig jaar tweede werd en dertig matchen speelde. ,,Het is ingewikkeld om uit te leggen waarom. Ze deden mij een voorstel, maar gaven mij te weinig. Ze doen eigenlijk altijd moeilijk over contracten in Luik. Kijk maar naar wat ze met Karel Geraerts doen. Bovendien hebben ze Portugezen aangetrokken om op mijn positie te voetballen. En dat zonder mij daarover te raadplegen. Ik weet niet wat er met Standard scheelt.''
De liefde voor Standard is dus over. ,,Ik heb momenteel geen contact meer met het bestuur in Luik. Ik sluit niets uit. Misschien keer ik ooit nog terug naar Standard. Met de spelers heb ik nog goede contacten. Ik bezocht hen op stage in Spa en sprak er met Dembele. We bellen ook nog regelmatig. Trainer Boskamp verwijt ik niets. De hele heisa is al begonnen nog voor Boskamp arriveerde."
Toch maakt Léonard zich nog niet al te veel zorgen. ,,Ik heb altijd al een club gevonden, dus waarom nu niet? Er zijn ploegen geïnteresseerd en mijn managers zijn er volop mee bezig. Was Twente geïnteresseerd? Ah, daar weet ik niets van. Ik besef dat ik mijn toekomstige ploeg niet voor het kiezen zal hebben, maar ik ga ook niet voor een middenmoter spelen. Ik ben een voetballer voor een topploeg in eerste klasse.''
Lierse en Brussels
De resem clubs die Léonard al de deur heeft gewezen, oogt stilaan indrukwekkend. Het Engelse Ipswich, Southampton en Stoke City, het Franse Lorient, Istres en Le Mans: allemaal vingen ze bot bij Léonard. Te laag niveau of financieel te weinig interessant. In België informeerden ook Lierse en Brussels. ,,Het doet me plezier dat die clubs aan mij denken. Ik wil mij niet rechtstreeks uitspreken over het niveau van Lierse en Brussels, maar het feit dat ik er niet wilde tekenen, zegt genoeg. Ik kan hoger aan.''
Maar wat als Philippe Léonard nu echt niet meer aan de bak komt? Is zijn carrière dan ten einde en kan hij een leven zonder voetbal aan? ,,Daar durf ik niet eens aan te denken. Ik zal een club vinden op niveau. Vorig jaar was ik verdorie nog Rode Duivel.''
Klinkt positiever dan dat ie wegmoest omdat ie niet goed genoeg was.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef fingers het volgende:
[..]
Nee hoor hij had geen problemen met de trainer, hij was alleen te duur voor standard wat betreft salaris.
Leonardo heeft ook nooit echt weten te overtuigen ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:36 schreef fingers het volgende:
[..]
Daar wil ik mee zeggen dat Feyenoord weer een speler heeft gehaald, die bij zijn vorige clubs ook nooit heeft weten te overtuigen. 1 gelukje hij was transfervrij. Behalve bij Standard daar deed ie het best aardig.
gewoon weer een net niet speler voor julliequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Keltie het volgende:
Het staat zelfs al op Wikipedia
Philippe Léonard
Philippe Léonard is een Belgisch voetballer die speelt bij Feyenoord.
Hij is een ex-speler van Standard Luik. Sinds 2006 zit hij zonder club vanwege zijn hoge eisen. Sinds 21 augustus 2006 heeft Léonard een 1-jaarscontract bij Feyenoord, met nog een jaar als optie. Léonard is een linksback.
EDIT:
1992/93 Standard Luik 30 0
1993/94 Standard Luik 31 2
1994/95 Standard Luik 31 1
1995/96 Standard Luik 32 0 Belgie
1996/97 AS Monaco 19 0 Frankrijk
1997/98 AS Monaco 15 0 Frankrijk
1998/99 AS Monaco 16 1 Frankrijk
1999/00 AS Monaco 19 2 Frankrijk
2000/01 AS Monaco 15 0 Frankrijk
2001/02 AS Monaco 10 0 Frankrijk
2002/03 AS Monaco 5 0 Frankrijk
2003/04 Olympique Nice 14 0 Frankrijk
2004/05 Standard Luik 25 2 Belgie
Dit ziet er niet erg afgedankt uit...![]()
Klopt. Heb er zelf ook eens wat op aangepastquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Op Wikepedia kun je zelf teksten toevoegen.
Heeft waarschijnlijk een Feyenoorder gedaan die op hete kolen zit....
Och, als'ie Sneijder of Huntelaar in elkaar schopt is het genoegquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
gewoon weer een net niet speler voor jullie![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
gewoon weer een net niet speler voor jullie![]()
Dit staat dik gedrukt onder dat artikel op de Liverpool site:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Kuijt goedkoper dan gedacht
Feyenoord heeft een aanmerkelijk lager bedrag ontvangen voor de transfer van Dirk Kuijt dan aanvankelijk werd gedacht.
uitgegeven: 20:08 21-08-2006 gewijzigd: 20:08 21-08-2006
Liverpool maakte maandag op de eigen officiële website bekend dat de aanvaller voor £9.5 miljoen is overgenomen van de Rotterdamse club. ''Yesterday, the £9.5million capture from Feyenoord could finally count himself among the Anfield ranks.....'", aldus de website van de club.
Volgens de huidige koers is Kuijt voor een bedrag van 13,3 miljoen euro aan Liverpool verkocht. Eerder verschenen in de media bedragen van 16 tot 18 miljoen euro.
Helemaal niet zeker dus dat het maar 9,5m pond was. Slordig van fr-fans ook.quote:This story has been reproduced from today's media. It does not necessarily represent the views or position of Liverpool Football Club.
Ik hoop dat je weet dat de fransecompetitie uit 38 wedstrijden bestaat plus beker en Monaco speelt haast altijd europees. Dus Monaco speelt ongeveer tussen de 40 en 60 wedstrijden per jaar , dan kun je zeggen dat ie in 6 jaar Monaco verdomd weinig heeft gespeeld.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Keltie het volgende:
Het staat zelfs al op Wikipedia
Philippe Léonard
Philippe Léonard is een Belgisch voetballer die speelt bij Feyenoord.
Hij is een ex-speler van Standard Luik. Sinds 2006 zit hij zonder club vanwege zijn hoge eisen. Sinds 21 augustus 2006 heeft Léonard een 1-jaarscontract bij Feyenoord, met nog een jaar als optie. Léonard is een linksback.
EDIT:
1992/93 Standard Luik 30 0
1993/94 Standard Luik 31 2
1994/95 Standard Luik 31 1
1995/96 Standard Luik 32 0 Belgie
1996/97 AS Monaco 19 0 Frankrijk
1997/98 AS Monaco 15 0 Frankrijk
1998/99 AS Monaco 16 1 Frankrijk
1999/00 AS Monaco 19 2 Frankrijk
2000/01 AS Monaco 15 0 Frankrijk
2001/02 AS Monaco 10 0 Frankrijk
2002/03 AS Monaco 5 0 Frankrijk
2003/04 Olympique Nice 14 0 Frankrijk
2004/05 Standard Luik 25 2 Belgie
Dit ziet er niet erg afgedankt uit...![]()
Vind het meer slordig van een club als Liverpool dat ze dit soort bedragen vanuit de media op de site zetten !quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:10 schreef Butra het volgende:
[..]
Dit staat dik gedrukt onder dat artikel op de Liverpool site:
[..]
Helemaal niet zeker dus dat het maar 9,5m pond was. Slordig van fr-fans ook.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:11 schreef fingers het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat de fransecompetitie uit 38 wedstrijden bestaat plus beker en Monaco speelt haast altijd europees. Dus Monaco speelt ongeveer tussen de 40 en 60 wedstrijden per jaar , dan kun je zeggen dat ie in 6 jaar Monaco verdomd weinig heeft gespeeld.
ik denk dat Léonard het na 1 wedstrijd wel gezien heeft en geen zin meer heeft om voor feyenoord te spelen. Hij zal als een natte krant spelen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat de Franse competitie ook een stuk hoger ligt dan de Belgische en Nederlandse?
Ik denk dat competities beter met elkaar kunnen worden vergeleken op basis van tv-gelden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Keltie het volgende:
Ik denk dat de Franse competitie ook een stuk hoger ligt dan de Belgische en Nederlandse?
Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:15 schreef Keltie het volgende:
tenzij je concurrent nog beter is ? (geen idee of dit zo is , in dit geval hoor)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef fingers het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.
Goh, maar dan kom je dus niet naar Nederland.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef fingers het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als je echt goed bent dan laat de trainer je wel staan, en speelje nagenoeg alle wedstrijden. Een trainer kiest altijd voor z`n sterkste elftal.
Dit bericht bevat 2 redenen waarvoor deze user in (iig) dit topic+vervolgen nooit meer hoeft te komen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:07 schreef daaaaan het volgende:Als dit waar is moet Woerts echt opkankeren
Serieus, flikker op uit dit topic mongoolquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef daaaaan het volgende:
Wanneer speelde Monaco de CL-finale? 2003? Speelde die toen nog daar?
Wat lul je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:26 schreef Siemerink het volgende:
[..]
Dit bericht bevat 2 redenen waarvoor deze user in (iig) dit topic+vervolgen nooit meer hoeft te komen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Serieus, flikker op uit dit topic mongool
Nah laat ik het dan zo zeggen, een paniek aankoop van Feyenoord.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goh, maar dan kom je dus niet naar Nederland.
Punt wat ik probeer te maken is dat "afdankertje" te negatief is.
Overschat?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
Rijnmond.nl meldt ook nog dat Feyenoord tiendalli wil kopen... Overschatte speler...
Nee, zo komen we er wel hoor...
Volgens FM (quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Serieus, flikker op uit dit topic mongool
Leuk voor Utrecht, niet voor de echte top. Net als Bosschaart.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Overschat?Ik hoop dat hij gewoon bij FCU blijft, maar overschat is hij zeker niet
Paniek aankoop?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef fingers het volgende:
[..]
Nah laat ik het dan zo zeggen, een paniek aankoop van Feyenoord.
Ik heb bij Tiendalli meer vertrouwen dan bij Bosschaart. Bij Bosschaart had ik bij zijn overstap al twijfels of hij klaar zou zijn voor een top3 clubquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuk voor Utrecht, niet voor de echte top. Net als Bosschaart.
hij kan bij het rijtje:quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef fingers het volgende:
[..]
Nah laat ik het dan zo zeggen, een paniek aankoop van Feyenoord.
Volgens mij zat Bosschaart tegen het Nederlandse elftal aan, of zat hij al in een voorselectie?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb bij Tiendalli meer vertrouwen dan bij Bosschaart. Bij Bosschaart had ik bij zijn overstap al twijfels of hij klaar zou zijn voor een top3 club
Waarom hebben ze hem dan niet eerder gehaald ?........Nu hebben ze verloren en prompt halen ze hem.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Paniek aankoop?![]()
Z'n naam zingt al enige tijd rond, dus zeker geen paniek aankoop.
Als Jan Pieter Kooistra van FC Balindesloot morgen gepresenteerd word, kan je spreken van een paniek aankoop.
Of je pleurt gewoon op ofzo...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
hij kan bij het rijtje:
Gyan
Ostlund
Basto
en nog 20 andere
is er nog geen naam voor die miskopen van Feyenoord??
aankoop Léonard kan je gewoon een Gyantje noemen of een Ostlundje of een Bastotje![]()
Ow toen was ie net weg dus, jammer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens FM () 2004
verloren van Porto
MIsschien hebben ze een lijst en waren ze aan het strepen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef fingers het volgende:
[..]
Waarom hebben ze hem dan niet eerder gehaald ?........Nu hebben ze verloren en prompt halen ze hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |