Ze zei juist dat dat niet zo wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef berney het volgende:
Marlies is trouwens omgebouwd vertelde tijdens de kick of
Daar komen ze toch niet elk jaar mee?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:Iemand is omgebouwd (Marlies of Sjaan?)
Lijkt mij ook niet; maar iemand gaat dat toch wel roepen, dus doe ik het bij voorbaat maarquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:49 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Daar komen ze toch niet elk jaar mee?
Goed opgeletquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef berney het volgende:
Marlies is trouwens omgebouwd vertelde tijdens de kick of
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:Een bloedverwantschap blijkt onecht te zijn
quote:Tijn is is óók homo, maar heeft het nooit durven vertellen
quote:Incest
quote:Hilde heeft een kind van Satan gebaard
Gôh echt?quote:Iemand is omgebouwd (Marlies of Sjaan?)
quote:Iemand heeft in de gevangenis gezeten
quote:Etienne zit bij een extreem-rechtse jeugdbende
quote:Opa was fout in de oorlog
quote:Iemand heeft ooit een erfenis achterover gedrukt
Etienne is 19 toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:24 schreef Jappie het volgende:
Ik denk dat Marcia eigenlijk het kind is van Hilde en Etienne...
Ik denk dat ie ouder is.....als je hem hoort praten klinkt ie ook een stuk volwassener dan een 19jarige vind ik...........ik maak me sterk als ie niet al de 35 is gepasseerd....je kunt aan hem echt merken dat ie al heel veel van het leven heeft gezien en meegemaakt.........ik bedoel...het is geen mannelijke Lieske of zo......quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:
Er zijn hints gegeven dat er een familiegeheim speelt... wat zou het zijn?Een bloedverwantschap blijkt onecht te zijn Tijn is is óók homo, maar heeft het nooit durven vertellen
Goh zeg, dat dat zomaar in je gedachten opkomt :quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:46 schreef Suuz_ het volgende:
ik denk misschien wel dat Hilde alcoholist is of bijna
Dan hopelijk in een loopgebied waar weinig straatlantaarns staanquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:Janine is geen model, maar prostituee.
Die zou best kunnen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:Etienne is geadopteerd, maar weet dat nog niet.
Dan zie je haar helemaal niet meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan hopelijk in een loopgebied waar weinig straatlantaarns staan
Meen je dat nou ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan zie je haar helemaal niet meer![]()
volgens mij zei ze juist bij de kick of mensen vragen me wel eens of ik een man was ......daar moet ik dan heel hard om lachen...quote:
Hij is toch extreem rechts ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:Etienne is geadopteerd, maar weet dat nog niet.
Hij zei ook dat hij bij de GayParade was dit jaar... niet dat dat veel zegt..quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:19 schreef Hertenkamp het volgende:
Marlies vroeg hem vanmiddag: "Ben jij ook homo?!" Tijn zei toen vrij serieus "Soms"
Ik weet niet of die opwegen tegenover de vrouwelijke trekjesquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij bij de GayParade was dit jaar... niet dat dat veel zegt..
Ik denk niet dat hij Homo is, daar heeft hij te veel mannelijke trekjes voor
Dat was ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
- (door iemand in de COS geopperd): Jeroen is een zoon van Marcel, zie ik wel zitten
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:35 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert blijkt uit Zuid-Limburg te komen en al jaren dat verschrikkelijke accent te hebben gespeeld om zijn dochter te laten geloven dat hij echt haar vader is.
http://www.hsmarnix.nl/th/imageresizer.htmquote:Op maandag 21 augustus 2006 05:51 schreef Tuttebelletje het volgende:
(Ik ben nieuw hier, en ik wil wel een usericon uploaden, maar ik krijg het plaatje niet in de juiste pixel. Want: Vrouw. En blond. HELP!)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:52 schreef SunChaser het volgende:
In wat voor kringen is homoseksualiteit nog een familiegeheim anno 2006?
7?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:16 schreef MissJ. het volgende:
Zoooo back van de camping even. Hallo Fokkers!
Viel ik daar met mijn neus in de boter, ik ken die Hilde van vroeger, toen Milica een ongeloofelijke snol was. Millica was toen een jaar of 7.
16jaar terugquote:
Ik heb zoiets ook al gedacht. Allen vraag ik me af of je zo'n rol zo lang kan volhouden. Daar word je compleet gestoord van op den duur...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:51 schreef BBoon het volgende:
Ik denk dat niet Rik maar Tijn de homo broer is
Bij Rik ligt het er net iets te dik bovenop...Vind het een nep homo....
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:58 schreef SCH het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neuh...niet echt, maar het feit dat iedereen dénkt dat de anderen een geheim hebben is dan wel weer geinig toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:36 schreef Red_Pigeon het volgende:
Vorig jaar zou ook iedereen een geheim hebben. Behalve een heeeele hoop speculaties, heb ik daar nooit meer iets over gehoord.![]()
Weet iemand wat de geheimen nou eigen waren, per persoon, uit BB5 of waren er helemaal geen geheimen ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij liep inderdaad wel erg nichterig rond te springen tijdens de ondervraging van dat nepstelletje.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:50 schreef Reza-impreza het volgende:
* Tijn is is óók homo, maar heeft het nooit durven vertellen.
( die gozer heeft veel nichtentrekjes i.d.d.)
Geloof me, ik heb Rik in levende lijve bezig gezien... daar is helaas niks aan gefakedquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:51 schreef BBoon het volgende:
Ik denk dat niet Rik maar Tijn de homo broer is
Bij Rik ligt het er net iets te dik bovenop...Vind het een nep homo....
Is Milica door een klant verwekt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:27 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hilde was de snol Millica was kindje.
Begrijp je het nu?
![]()
*PROEST*quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:53 schreef Maurisico het volgende:
[..]
En de klant zit nu in het huis.... hoe heetie.... Egbert?
En hoe heten ze nu? Van den Domme?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:38 schreef vaalserlady het volgende:
Het "geheim" is dat ze hun familie naam hebben laten veranderen ze heette vroeger mutshaar van hun achternaam!!
Sabrina en Monique dus! En dit is geen grapje!
Eerder van Viola.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hilde is de tweelingzus van Hummie
Zou kunnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:05 schreef Verida het volgende:
Egbert en Marcia bespreken het gedrag van Janine en haar evt drugsverslaving. Marcia heeft er moeite mee dat erover afkicken wordt gesproken, dat maakt zoveel bij haar los. Is Marcia misschien een ex-junkie of papa Egbert?
'Mutshaar' is niks, oké, maar ik zou het toch ook zeker niet veranderen in Mussert....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:20 schreef vaalserlady het volgende:
Nee vroeger heette ze van mutshaar en ze hebben dat laten veraderen naar Muschert of mussert zoiets (kan me niet meer goed herinneren)
Sabrina zat bij mij op de basis school en zat bij mijn zusje in de klas vandaar dus.
En de zusjes zijn in het echt slim, echt slim.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:17 schreef Papabear het volgende:
Naar gelang ik de stream aan het volgen ben, krijg ik steeds meer het vermoeden dat Tijn nog in de kast zit en zit te popelen om eruit te komen...![]()
Haar vriend (waar egbert het niet zo op heeftquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:05 schreef Verida het volgende:
Egbert en Marcia bespreken het gedrag van Janine en haar evt drugsverslaving. Marcia heeft er moeite mee dat erover afkicken wordt gesproken, dat maakt zoveel bij haar los. Is Marcia misschien een ex-junkie of papa Egbert?
Jij niet, maar van de zusjes weet ik het zo net nog niet. Ik vraag me af of ze het zelf wel weten hoe ze vroeger en nu heetten.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:52 schreef Jane het volgende:
[..]
'Mutshaar' is niks, oké, maar ik zou het toch ook zeker niet veranderen in Mussert....
Even een vraagje tussendoor hierover.. ik heb al die tijd begrepen dat Marcia's moeder overleden was aan meerdere hersenbloedingen? En toen kwam die vrouw ineens gisteren in beeld en zei dat ze Egberts ex-vrouw is en de moeder van Marcia. Huh? Is Egbert dus 2 x getrouwd geweest? 1 keer met de moeder van Marcia en daarna met een andere vrouw die is overleden?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:45 schreef jeempie het volgende:
Volgens mij is de ex-vrouw van Egbert, dus de moeder van Marchia ook de ex-vrouw van Marcel in een eerder huwelijk en de moeder van Etienne. Ze was zonet bij de live-show en ze heeft net zo'n Indisch uiterlijk als Etienne. Marchia is dus de stiefzus van Etienne en Etienne de stiefbroer van Marchia.
De vrouw in de uitzending is Marcia's moeder en ik heb begrepen dat die meerdere hersenbloedingen heeft gehad. Ze is er dus goed uitgekomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:47 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor hierover.. ik heb al die tijd begrepen dat Marcia's moeder overleden was aan meerdere hersenbloedingen? En toen kwam die vrouw ineens gisteren in beeld en zei dat ze Egberts ex-vrouw is en de moeder van Marcia. Huh? Is Egbert dus 2 x getrouwd geweest? 1 keer met de moeder van Marcia en daarna met een andere vrouw die is overleden?
Hm.. ik dacht toch echt gehoord te hebben dat de moeder was overleden en Marcia toen het hele gezin op sleeptouw heeft genomenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vrouw in de uitzending is Marcia's moeder en ik heb begrepen dat die meerdere hersenbloedingen heeft gehad. Ze is er dus goed uitgekomen.
Nee, wat Scanman zegt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:20 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Hm.. ik dacht toch echt gehoord te hebben dat de moeder was overleden en Marcia toen het hele gezin op sleeptouw heeft genomen![]()
Ja, daarom juist.. ik vond het vrij frappant dat die moeder na meerdere hersenbloedingen daar gisteren toch vrij 'normaal' en gezond bij bleek te zitten. Ik dacht namelijk dat ze was overleden, vandaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Persoonlijkheden kunnen veranderen door hersenbloedingen, en als je een hersenbloeding hebt gehad, dan ben je ook niet zo maar 1,2,3, weer opgeknapt.
Egbert is in de tussentijd ook van haar gescheiden, dus die hersenbloedingen zouden best wel eens een aantal jaren geleden gebeurd kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:30 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, daarom juist.. ik vond het vrij frappant dat die moeder na meerdere hersenbloedingen daar gisteren toch vrij 'normaal' en gezond bij bleek te zitten. Ik dacht namelijk dat ze was overleden, vandaar.
Ze verteld net dat ze de pil slikt...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef natronic het volgende:
Weet het bijna zeker....Marcia is zwanger
ja dat kan ze wel vertellen of ze het ook doet is een ander verhaalquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:41 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ze verteld net dat ze de pil slikt...
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:22 schreef natronic het volgende:
Weet het bijna zeker....Marcia is zwanger
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
dit is het geheim, hilde heeft in Sex voor de Buch gezeten
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
als wigwam indiaantje inclusief aubergine.
alleen zijn die filmpjes nergens meer te vinden op internet
jaaaa mooi was dat of die malloot met die rubberen popquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
dit is het geheim, hilde heeft in Sex voor de Buch gezeten
Not Foundquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:58 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze heet na lang zoeken ( kuch) naar blijkt Sindy Ze is zelfs te boeken voor strriptease-acts
KLIKKERDEKLIKKERDEKLIK
sorry , kon het niet checken , zit op mijn werkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Not Found
The requested URL /sindy.htm was not found on this server.
Apache/2.0.52 (Red Hat) Server at www.stripteasenet.nl Port 80
Deze optie lijkt me wel wat; ze bleven elkaar maar kussen, op de mond, toen Egbert er misschien uit moestquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:02 schreef Reza-impreza het volgende:
Volgens een collega is het geheim:
Marcia en Egbert zijn man&vrouw
én ze zaten me véél te intiem voor vader en dochter zijnde. Mijn vader hoeft in ieder geval niet te proberen zo bij mij te doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:08 schreef fruitig het volgende:
[..]
Deze optie lijkt me wel wat; ze bleven elkaar maar kussen, op de mond, toen Egbert er misschien uit moest![]()
Dat ligt meer bij jou, dan bij hun.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:21 schreef berney het volgende:
[..]
én ze zaten me véél te intiem voor vader en dochter zijnde. Mijn vader hoeft in ieder geval niet te proberen zo bij mij te doen.![]()
Ik ben ook stapelgek op mijn vader, maar om nu zo klef met m te doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ligt meer bij jou, dan bij hun.
Die twee zijn gewoon stapelgek op elkaar, en je kunt aan hun hele houding zien dat daar niets achter steekt.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:08 schreef Gia het volgende:
http://www.stripteasenet.nl/Prijslijst%20150403%20NL%20BE.pdf
Hier staat iets over ene Sindy, die samen met haar man in "seks voor de Buch" was met een indianenact. Foto zwart-wit, niet goed herkenbaar.
Dat is er nietquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:58 schreef Jane het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie het er niet in hoor... En heeft Hilde van die grote borsten?
Misschien heeft Tong80 nog wat in zijn archiefquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef tong80 het volgende:
Het echtpaar dat als indianen gekleed in een WigWam een nummertje wilde maken.
Sex voor de Buchquote:Op maandag 28 februari 2005 23:13 schreef Lucyfurr het volgende:
[..]
Was dat met die courgette?! Heb me rotgelachen gelachen toen.![]()
uit dat forum ook :quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:57 schreef mazaru het volgende:
Misschien heeft Tong80 nog wat in zijn archief
Sex voor de Buch
Dus terrecht dat hij zo kwaad op haar is en haar kapot wou schietenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
E10 zegt dat hij 16 was toen hij die meid bezwangerde, terwijl hij daarvoor vertelde op zijn 18e voor het sex heeft gehad
damn.. dat betekent nog 2000 jaar jehova's aan de deurquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hebben de nieuwe jezus geaborteerd![]()
Dat doet Hilde elke weekquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:18 schreef Canisfire het volgende:
Hilde kwam toch met een nieuwe vader voor Milicia?
wtfquote:Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef mazaru het volgende:
Jeroen is uit het The Sims geplukt door Bill Gates, en blijkt een soort van android te zijn.
Klopt: en E-10 is in werkelijkheid zijn halfbroer........quote:Op woensdag 29 november 2006 10:25 schreef gan-sim het volgende:
Semih is eigenlijk geen Turk,maar een Zweed
Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef X_Kanus_X het volgende:
Tijn heet ooit als politieagent Janine opgepakt als crackhoer en sex met haar gehad in een donker steegje.
Daardoor bij de politie ontslagen en eiste nu van Janine haar prijzengeld anders zou hij het bekend maken in BB.
(.........enz)
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef X_Kanus_X het volgende:
Tijn heet ooit als politieagent Janine opgepakt als crackhoer en sex met haar gehad in een donker steegje.
Daardoor bij de politie ontslagen en eiste nu van Janine haar prijzengeld anders zou hij het bekend maken in BB.
E10 heeft al 2x een penisverlenging laten uitvoeren....(tot dusver met weinig resultaat)
Jeroen is het achterneefje van Hummie, en heeft daarom ook BB gewonnen.
Milica is de dochter van Herman Brood en Hilde
Ook is Hilde jarenlang bij het rondtrekkend circus geweest als 'Dikke Dame', alwaar ze ook Herman Brood heeft ontmoet die haar door al die dope als een lekker wijf zag.
Rik was vroeger een meisje en loopt nu met de lul van Kelly uit BB3 rond.
Mo en Sa zijn vroeger in het klooster groot gebracht en hunkeren daardoor nu alleen nog maar naar sex om alles weer in te halen wat ze hebben moeten missen.
Egbert heeft als gevangenisbewaarder regelmatig Marcel z'n celdeur op slot gedraait en zijn daar vrienden voor het leven geworden.
Marcel is ook de echte vader van Marica (zelfde moeder als E10) en kwam in de bak terecht door een bankoverval die hij pleegde om de gokschuld van Marcia's vriendje Floris af te betalen.
Marlies is ooit in haar kinderjaren ontvoert door buitenaardse wezens die in haar hersenen heb zitten friemelen....daardoor vindt ze nu alleswat ze ziet en meemaakt BIZARRRRRRR.
Semih en Micheline zijn als kind van huis weggelopen...( hij liep richting het westen, zij liep richting het oosten) en hebben elkaar toen ontmoet in de bergen van Hongarije....alwaar op dat moment ook het rondtrekkend circus was met 'Dikke Dame' Hilde en op die manier weer in Nederland terecht zijn gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |