Dan hopelijk in een loopgebied waar weinig straatlantaarns staanquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:Janine is geen model, maar prostituee.
Die zou best kunnen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:Etienne is geadopteerd, maar weet dat nog niet.
Dan zie je haar helemaal niet meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan hopelijk in een loopgebied waar weinig straatlantaarns staan
Meen je dat nou ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan zie je haar helemaal niet meer![]()
volgens mij zei ze juist bij de kick of mensen vragen me wel eens of ik een man was ......daar moet ik dan heel hard om lachen...quote:
Hij is toch extreem rechts ofzoquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:05 schreef shiNinG_staR het volgende:Etienne is geadopteerd, maar weet dat nog niet.
Hij zei ook dat hij bij de GayParade was dit jaar... niet dat dat veel zegt..quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:19 schreef Hertenkamp het volgende:
Marlies vroeg hem vanmiddag: "Ben jij ook homo?!" Tijn zei toen vrij serieus "Soms"
Ik weet niet of die opwegen tegenover de vrouwelijke trekjesquote:Op maandag 21 augustus 2006 02:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij bij de GayParade was dit jaar... niet dat dat veel zegt..
Ik denk niet dat hij Homo is, daar heeft hij te veel mannelijke trekjes voor
Dat was ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:10 schreef avonne het volgende:
- (door iemand in de COS geopperd): Jeroen is een zoon van Marcel, zie ik wel zitten
quote:Op maandag 21 augustus 2006 02:35 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert blijkt uit Zuid-Limburg te komen en al jaren dat verschrikkelijke accent te hebben gespeeld om zijn dochter te laten geloven dat hij echt haar vader is.
http://www.hsmarnix.nl/th/imageresizer.htmquote:Op maandag 21 augustus 2006 05:51 schreef Tuttebelletje het volgende:
(Ik ben nieuw hier, en ik wil wel een usericon uploaden, maar ik krijg het plaatje niet in de juiste pixel. Want: Vrouw. En blond. HELP!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |