Moeilijk he, kritiek normaal verwerken? De enige reden waarom ik dat vroeg, is omdat ik ook op zoek wil naar die CDquote:Op vrijdag 4 maart 2005 07:51 schreef Bright het volgende:
Kontiki, we hebben het hier over filmpjes op tv... Ja, voor jou is dat dan beperkt tot het geluid![]()
Voor de andere mensen zit er ook beeld bij. Het is dus een CD-rom
Snel posten voordat ik iets lelijks schrijf
Kut, je moet er voor betalen, beetje jammer weerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:12 schreef Eggos het volgende:
http://www.buch.nl/entree.htm
Check deze link!!! Hier vind je de meest verbazende opnamen die Buch ooit maakte. Je vindt hier ook recent (verboden) materiaal dat je nog nooit eerder zag omdat het simpelweg absoluut niet geschikt is voor uitzending....
ik ga ff kijken
Zeg dan gewoon niets!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:07 schreef Bright het volgende:
ok, 'k heb de CD gevonden - 6 filmpjes in indeo-formaat, ong. 25mb per filmpje
maar ja - 'k heb geen mogelijkheid om die ergens op het net te droppen, dus jullie hebben pech :p
Als je ze naar mij stuurt zet ik ze wel op een serverquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef Bright het volgende:
lol - je hebt gelijk; die Indeo filmpjes zijn ook niet zo groot, dus mij hoor je niet meer
Ik kwam er zeg maar 10 minuten later achter, toen was ie nog wel in de tuin, maar wij waren in het poortje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:14 schreef Troeta het volgende:
[..]
Oe jammer zeg!! was die verder wel een beetje normaal??
Staat daar dat filmpje van die dikke vrouw in die wigwam ook op?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:07 schreef Bright het volgende:
ok, 'k heb de CD gevonden - 6 filmpjes in indeo-formaat, ong. 25mb per filmpje
maar ja - 'k heb geen mogelijkheid om die ergens op het net te droppen, dus jullie hebben pech :p
zet ze om in mpeg en post het op video.google.comquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef Bright het volgende:
lol - je hebt gelijk; die Indeo filmpjes zijn ook niet zo groot, dus mij hoor je niet meer
is niet echt als kick bedoeld.quote:
Ik kende haar al ergens vanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Staat daar dat filmpje van die dikke vrouw in die wigwam ook op?
Er gaan namenlijk geruchten dat die vrouw HIlde uit Big-Brother 6 is. (de moeder van milica)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef gebruikersnaam het volgende:
aar wie o wie gaat het filmpje opsporen ?
quote:Op maandag 28 februari 2005 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
Die kerel die door Amsterdam liep met een houtje kistje voor zijn Jodokus.
"PIK ZIEN! 1 gullúh pik zien!".
En zo'n verlept wijf die hem een gulden gaf en ze pik ging bekijken. Dan trok hij heel knullig aan een touwtje en ging de voorkant van zijn houten doosje als een garagedeur omhoog.
Dat was volgens mij het moment dat ik rollend over de vloer lag.
Grappig dat jij die ook nog weet. Deze twee waren me ook nog bijgebleven. De enige twee die wel geil waren.quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
En die meid die wilde klaarkomen tijdens ' t bungeejumpen![]()
1 filmpje vond ik toen best geil trouwens, een blonde meid die met zichzelf bezig was en waar ondertussen een schilder bezig was daar een impressie oid van te maken (weet iemand de precieze bedoeling daarvan nog?) Toen ze klaar was stond ze in de keuken dr handen te wassen, en vroeg Menno of ze het schilderij mooi vond geworden
Ik ken hem ook. Eigenlijk best wel een triest verhaal. Z'n ouders wisten van niks en schrokken zich het apelazerus. Hij is niet helemaal jofel en is er nog jaren op aangekeken in zijn woonplaats.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:19 schreef Lolalala het volgende:
Die gast van die sportbroekjes heb ik nog een keer mee gesproken, in de achtertuin van een vriend van mij.
Later wist ik pas dat het die gast was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |