Gelukkig hebben we Khalid Sinouh nog!quote:Didulica vijf weken uitgeschakeld
20 augustus 2006
ALKMAAR- AZ-keeper Joey Didulica zal naar verwachting vijf weken uitgeschakeld zijn. De Kroatische doelman heeft aan het eerste competitieduel van AZ tegen NAC Breda (8-1) een gescheurde enkelband overgehouden. Vlak voor het einde van de wedstrijd liep hij de kwetsuur op. Onderzoek in het ziekenhuis wees zondag uit dat Didulica daardoor voorlopig uit de roulatie zal zijn.
Voor Didulica betekent het daardoor dat hij al naar zijn eerste officiële optreden voor AZ een aantal weken vanaf de zijlijn zal moeten toekijken vanwege zijn pijnlijke linkerenkel.
is nu wel een beetje nutteloos gewordenquote:De interesse in Jenner en Leonardo voor de beide flanken, een 2e linksback achter Tim, en een tweede keeper achter Henk voor Zwarthoed, zal de komende tijd mogelijk voor nog meer rohring zorgen.
En wie gaat er weg, wie wordt verhuurd, van Gaal was immers voorstander van kleinere selectie's, en Brands meldt max 22 man als uitgangspunt.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:28 schreef Stereotomy het volgende:
En in de categorie "hetzalnietwaarzijn":
[..]
Gelukkig hebben we Khalid Sinouh nog!
[afbeelding]
omfg
Wat een jaloezie weerquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:35 schreef Sjakie01 het volgende:
Het nieuwe AZ-lied![]()
Die hebben jullie inderdaad wel nodig, hoeven jullie niet meer het hele seizoen andere clubliederen na te zingen.
Klaas-Jan was te slecht voor PSVquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef MaxPower het volgende:
Sinouh was 5 jaar geleden (of wanneer hij ook maar bij ons was) al te slecht voor Heerenveen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:53 schreef MaxPower het volgende:
Welnee, Huntelaar wilde zelf weg. Hij kon een contract tekenen en verhuurd worden, daar had ie geen zin in.
En Haarlemquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef MaxPower het volgende:
Sinouh was 5 jaar geleden (of wanneer hij ook maar bij ons was) al te slecht voor Heerenveen.
Dat is niet waar. Hij was te goed voor Haarlem...en weer te slecht voor RKC dacht ik...en ook te slecht voor Marokaans elftalquote:
Nou, als ik me de verhalen kan herinneren haalde hij bij Haarlem al zijn bekende capriolen uit en was men ook niet heel rouwig dat hij weg ging.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:42 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Hij was te goed voor Haarlem...en weer te slecht voor RKC dacht ik...en ook te slecht voor Marokaans elftal![]()
Ze bestaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
blij om Khalid Sinouh in het doel te zien zaterdag nog goede herineringen aan![]()
Heeft 'ie nou een ketting met "Louis" als hanger?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef Beschouw het volgende:
Mooie foto van de trainer gevonden
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:02 schreef MaxPower het volgende:
Ja..Zo'n mooie die je in een pretpark kan kopen.
quote:Roda JC wenst niet te praten over vertrek Cissé
In de pers wordt vandaag gesproken over de interesse van AZ in Roda-spits Sekou Cissé. Roda JC heeft echter te kennen gegeven niet over een vertrek van Cissé te willen onderhandelen.
De club heeft van diverse spelers afscheid genomen en is in opbouw met veel nieuwe en jonge spelers. Gezien de sportieve ambities van Roda JC past het niet om Sekou Cissé of enige andere talentvolle speler op dit moment te laten vertrekken.
Overigens betreurt Roda JC dat een en ander in de pers komt. Op deze manier ontstaat, aan het begin van de competitie, onnodige onrust bij de selectie.
Bron: Roda JC
Nee daarom gaat AZ het via de media spelen nadat Roda al had laten merken dat er niet onderhandeld word.quote:
Ach, een extra wisselspeler is nooit verkeerd natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee daarom gaat AZ het via de media spelen nadat Roda al had laten merken dat er niet onderhandeld word.
Louis wisselt voor de match al in de kleedkamer? AZ wou met Cissé 4-3-3 spelen ipv. het huidige 4-4-2.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, een extra wisselspeler is nooit verkeerd natuurlijk.
Al 2 jaar basisspeler...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:46 schreef BobRooney het volgende:
Cisse is bij Roda toch ook wisselspeler?
Nouja nadat de vorige aanvoerder vertrokken was, wonnen we met 8-1 tegen NAC, dus van mij er nog wel eentje wegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:29 schreef koningdavid het volgende:
AZ heeft veel prima verdedigers tot zijn beschikking dus daar zal het niet aan liggen. Maar je aanvoerder kwijtraken is nooit leuk natuurlijk.
ook op vi.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef xFriendx het volgende:
Didulica herstelt voorspoedig
Artikel:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19025
Proberen jullie eens voor één keer de nul te houden dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef twi het volgende:
Top inderdaad. Laat Didulica maar een jaar keepen bij jullie. Geweldig genieten wordt dat
Altijd maar naar Ajax blijven kijken en vergelijken. Geweldig is datquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Proberen jullie eens voor één keer de nul te houden dan?
Hoewel de 1 ook nog mocht.![]()
Ik weet niet of je het door hebt, maar Stekelenburg komt de laatste tijd ook erg onzeker over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef twi het volgende:
Top inderdaad. Laat Didulica maar een jaar keepen bij jullie. Geweldig genieten wordt dat
Waar kom jij nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh gut, AZ heeft ook eens een keer een leuk seizoen gedraait.
Maar is nog altijd beter dan Didulica, die z'n faam tijdens 1 wedstrijd circusvoetballen tegen Valencia heeft behaald. Wat dat betreft snap ik AZ echt niet. Sinouh als reservekeeper, ok. Maar een dure eerste doelman die net zo'n circusclown is vind ik toch erg vreemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef BobRooney het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar Stekelenburg komt de laatste tijd ook erg onzeker over.
Zelfs Gentenaar is nog een betere keeper.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:31 schreef twi het volgende:
[..]
Maar is nog altijd beter dan Didulica, die z'n faam tijdens 1 wedstrijd circusvoetballen tegen Valencia heeft behaald.
`quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waar kom jij nou weer vandaan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
`
Ik geloof dat ik jou hetzelfde kan vragen
NAC niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Tja, waar niet tegenwoordig? AZ ook al veel nationaliteiten.
Denk het ook, aan het einde van de rit staat AZ gewoon weer onder Ajax.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Ajax had weer fuckin mazzel tegen NAC.
Is Huntelaar een beetje uit vorm de laatste tijd?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk het ook, aan het einde van de rit staat AZ gewoon weer onder Ajax.
Je bedoelt net zoals Shota?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Is Huntelaar een beetje uit vorm de laatste tijd?
Tegen Ierland speelt hij een wereldpartij en nu scoort hij een paar wedstrijden niet. Dus om nou te zeggen dat hij uit vorm is, nee totaal niet. Volgende week legt hij er gewoon weer een paar in. En anders tegen AZ wel, Didulica en Sinouh, wereldtoppers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Is Huntelaar een beetje uit vorm de laatste tijd?
En mist geen penalties...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals Shota?
Shota heeft wel enorm veel assist de laatste tijd.
Sorry hoor..ik was net in het Ajax topic...en daar heeft iedereen het erover dat Huntelaar uit vorm is... enige reden waarom ik er van baal, is dat ik hem in me Profcoach ploeg heb staan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tegen het bierelftal van Ierland speelt hij een wereldpartij en nu scoort hij een paar wedstrijden niet. Dus om nou te zeggen dat hij uit vorm is, nee totaal niet. Volgende week legt hij er gewoon weer een paar in. En anders tegen AZ wel, Didulica en Sinouh, wereldtoppers.
nou enquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft er nog geen een gehad dit seizoen
Wat zeik je nou de hele tijd man, ik reageer ook normaal in het Ajax topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tegen Ierland speelt hij een wereldpartij en nu scoort hij een paar wedstrijden niet. Dus om nou te zeggen dat hij uit vorm is, nee totaal niet. Volgende week legt hij er gewoon weer een paar in. En anders tegen AZ wel, Didulica en Sinouh, wereldtoppers.
quote:AZ bouwt verder en haalt Ryan Donk (20)
28/8/2006 23:37
EXCLUSIEF - AZ staat op het punt om opnieuw een speler binnen te halen. De Alkmaarders hopen nog voor de transfermarkt sluit Ryan Donk los te weken bij RKC Waalwijk, waar de twintigjarige verdediger er zeven optredens in de Eredivisie heeft opzitten.
Na het aantrekken van spelers als Moussa Dembéle (19), Kemy Agustien (20), Julian Jenner (22), Gijs Luirink (22), Maarten Martens (22) en David Mendes da Silva (24) past Donk goed in het rijtje veelbelovende spelers voor de toekomst.
Ruilen tegen Koevermans.Wij zoeken nog een spits namelijk.Mogen jullie Huysegems terug hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben een linkerspits nodig, niet *nog* een verdediger
Nog nooit Huysegems of Perez zo gemist als nu
Erm, maybe notquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ruilen tegen Koevermans.Wij zoeken nog een spits namelijk.Mogen jullie Huysegems terug hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |