Denk het ook, aan het einde van de rit staat AZ gewoon weer onder Ajax.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Ajax had weer fuckin mazzel tegen NAC.
Is Huntelaar een beetje uit vorm de laatste tijd?quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Denk het ook, aan het einde van de rit staat AZ gewoon weer onder Ajax.
Je bedoelt net zoals Shota?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Is Huntelaar een beetje uit vorm de laatste tijd?
Tegen Ierland speelt hij een wereldpartij en nu scoort hij een paar wedstrijden niet. Dus om nou te zeggen dat hij uit vorm is, nee totaal niet. Volgende week legt hij er gewoon weer een paar in. En anders tegen AZ wel, Didulica en Sinouh, wereldtoppers.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:05 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Is Huntelaar een beetje uit vorm de laatste tijd?
En mist geen penalties...quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals Shota?
Shota heeft wel enorm veel assist de laatste tijd.
Sorry hoor..ik was net in het Ajax topic...en daar heeft iedereen het erover dat Huntelaar uit vorm is... enige reden waarom ik er van baal, is dat ik hem in me Profcoach ploeg heb staan.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tegen het bierelftal van Ierland speelt hij een wereldpartij en nu scoort hij een paar wedstrijden niet. Dus om nou te zeggen dat hij uit vorm is, nee totaal niet. Volgende week legt hij er gewoon weer een paar in. En anders tegen AZ wel, Didulica en Sinouh, wereldtoppers.
nou enquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft er nog geen een gehad dit seizoen
Wat zeik je nou de hele tijd man, ik reageer ook normaal in het Ajax topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tegen Ierland speelt hij een wereldpartij en nu scoort hij een paar wedstrijden niet. Dus om nou te zeggen dat hij uit vorm is, nee totaal niet. Volgende week legt hij er gewoon weer een paar in. En anders tegen AZ wel, Didulica en Sinouh, wereldtoppers.
quote:AZ bouwt verder en haalt Ryan Donk (20)
28/8/2006 23:37
EXCLUSIEF - AZ staat op het punt om opnieuw een speler binnen te halen. De Alkmaarders hopen nog voor de transfermarkt sluit Ryan Donk los te weken bij RKC Waalwijk, waar de twintigjarige verdediger er zeven optredens in de Eredivisie heeft opzitten.
Na het aantrekken van spelers als Moussa Dembéle (19), Kemy Agustien (20), Julian Jenner (22), Gijs Luirink (22), Maarten Martens (22) en David Mendes da Silva (24) past Donk goed in het rijtje veelbelovende spelers voor de toekomst.
Ruilen tegen Koevermans.Wij zoeken nog een spits namelijk.Mogen jullie Huysegems terug hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben een linkerspits nodig, niet *nog* een verdediger
Nog nooit Huysegems of Perez zo gemist als nu
Erm, maybe notquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ruilen tegen Koevermans.Wij zoeken nog een spits namelijk.Mogen jullie Huysegems terug hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |