ook op vi.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:16 schreef xFriendx het volgende:
Didulica herstelt voorspoedig
Artikel:
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=19025
Proberen jullie eens voor één keer de nul te houden dan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef twi het volgende:
Top inderdaad. Laat Didulica maar een jaar keepen bij jullie. Geweldig genieten wordt dat
Altijd maar naar Ajax blijven kijken en vergelijken. Geweldig is datquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef fuckbuddy het volgende:
Proberen jullie eens voor één keer de nul te houden dan?
Hoewel de 1 ook nog mocht.![]()
Ik weet niet of je het door hebt, maar Stekelenburg komt de laatste tijd ook erg onzeker over.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef twi het volgende:
Top inderdaad. Laat Didulica maar een jaar keepen bij jullie. Geweldig genieten wordt dat
Waar kom jij nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Agh gut, AZ heeft ook eens een keer een leuk seizoen gedraait.
Maar is nog altijd beter dan Didulica, die z'n faam tijdens 1 wedstrijd circusvoetballen tegen Valencia heeft behaald. Wat dat betreft snap ik AZ echt niet. Sinouh als reservekeeper, ok. Maar een dure eerste doelman die net zo'n circusclown is vind ik toch erg vreemd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef BobRooney het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar Stekelenburg komt de laatste tijd ook erg onzeker over.
Zelfs Gentenaar is nog een betere keeper.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:31 schreef twi het volgende:
[..]
Maar is nog altijd beter dan Didulica, die z'n faam tijdens 1 wedstrijd circusvoetballen tegen Valencia heeft behaald.
`quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Waar kom jij nou weer vandaan?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
`
Ik geloof dat ik jou hetzelfde kan vragen
NAC niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:12 schreef methodmich het volgende:
Tja, waar niet tegenwoordig? AZ ook al veel nationaliteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |