ik wil gewoon ook algemeen over het onderwerp praten. dat kan toch?! het hoeft toch niet persé over mijzelf te gaan!quote:op zaterdag 3 maart 2007 10:53 schreef missymirjam het volgende:
drama queen.
volgens mij bereik je niets met een apart topic, behalve dit soort reacties.
en 'ga naar de dokter'.
veel meer nuttigs zal er niet komen.
ja maar die is dicht. ik wil zó graag de mening van anderen weten, alsjelieft! ik wil mijn verhaal kwijt kunnen, verhalen horen van mensen die het ook hebben, en meningen horen van anderen. het hoeft echt niet specifiek over mij te gaan maar over het onderwerp algemeen!quote:op zaterdag 3 maart 2007 11:44 schreef aventura het volgende:
er was onlangs al een zeer uitgebreid topic over deze kwestie, waarin heel goed en behulpzaam werd gereageerd. nog een nieuw topic voegt i.m.o. niets meer toe.
in r&p had ze al een topic geopend..quote:op dinsdag 6 maart 2007 13:12 schreef darkwolf het volgende:
whoopsydaisy's gesloten topic:
tally....
even een tip van een moderator (eigen forum, tig andere fora ect.) naar een andere:
ik had het topic niet gesloten maar gewoon naar r&p geschopt als ik jou was.
met dat jij deze aan het sluiten was, zat ik een serieuze post te tikken.
de ene topic loopt nu eenmaal wat meer bagger op dan de ander aan de hand van de ts en het onderwerp.
doe je niks aan.
wellicht was je wat mij betreft dus iets te haastig, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
(zie bijv. het topic van roosjeroosje1988... dat topic bleef ook open staan.)
just my 2 cents!
oke ik zal er dan daar een topic over opstarten. niet op het moment maar binnenkort.quote:op zaterdag 3 maart 2007 12:02 schreef aventura het volgende:
dan vind ik het eigenlijk niet zo gepast in sex, maar meer voor lif. dan krijg je een meer lichamelijke benadering, en hopelijk alleen serieus bedoelde reacties
ik heb de post weggehaald, en de user geadviseerd een ander usericon te nemenquote:op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef missymirjam het volgende:
parenclub: done or not-done?
deze post maakt het parenclubtopic rete langzaam
ligt dat soms aan het usericon ofzo?
quote:op zondag 25 maart 2007 21:31 schreef tally het volgende:
dat hoeft zeker niet..
ik heb gevraagd of de ts mij kon vertellen wat zijn bedoeling is met dit topic..
helaas zijn er in de tussentijd een aantal sc-ers er mee aan de haal gegaan..
zolang ik niet weet wat hij hier mee wil bereiken zal ik hem gesloten laten en niet opruimen..
als ik weet wat zijn bedoeling is en dat past binnen dit forum dan zal ik hem opruimen en in de gaten houden.
jah, zeg... ik zou zo'n topic nou juist wel graag willen volgen. moet ik adn daarvoor speciaal toegang tot het keldertje vragen?quote:op zondag 25 maart 2007 21:46 schreef tally het volgende:
ik weet ook niet of dit wel in seksualiteit thuis hoort..
misschien is dit wel iets voor het keldertje..
maar dat kan ik dus alleen beoordelen als ik weet dat de ts hiermee probeert te bereiken..
quote:op zondag 25 maart 2007 21:46 schreef tally het volgende:
ik weet ook niet of dit wel in seksualiteit thuis hoort..
quote:misschien is dit wel iets voor het keldertje..
quote:maar dat kan ik dus alleen beoordelen als ik weet dat de ts hiermee probeert te bereiken..
sorry kerel, maar probeer het nog maar eens in onzquote:op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef bendeleider het volgende:
masturberen op de glijbaan.
waarom zijn deze dicht?
er was zelfs animo voor een meet!
re-open en verplaatsen een optie?quote:op woensdag 28 maart 2007 13:58 schreef crossover het volgende:
[..]
sorry kerel, maar probeer het nog maar eens in onz
jou taak om die mensen er uit te snoeien. komop niet zo lui zijnquote:daarbij komt dat er maar weinig mensen zijn die er serieus kunnen reageren..
ik kan het met een beschrijving ook wel af en ik reageer op foto's.quote:dus naast een topic waarin jezelf geen foto's kunt plaatsen ook nog een onnodig topic.
ik zeg niet dat ik het schokkend vind.. ik zeg alleen dat het niet de bedoeling is om er geslachtsdelen te posten.. daar hebben we een ander forumdeel voor..quote:op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef twylight het volgende:
euh. tally.
ik wil haar alleen laten zien wat het is.
postte het al expres als link.
als mensen in sex zo'n plaatje al schokkend vinden is er toch wat mis, helemaal als jij het vind als mod van sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |