abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2007 @ 10:56:32 #201
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46872224
quote:
op zaterdag 3 maart 2007 10:53 schreef missymirjam het volgende:
drama queen.

volgens mij bereik je niets met een apart topic, behalve dit soort reacties.
en 'ga naar de dokter'.

veel meer nuttigs zal er niet komen.
ik wil gewoon ook algemeen over het onderwerp praten. dat kan toch?! het hoeft toch niet persé over mijzelf te gaan!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:44:29 #202
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46873036
er was onlangs al een zeer uitgebreid topic over deze kwestie, waarin heel goed en behulpzaam werd gereageerd. nog een nieuw topic voegt i.m.o. niets meer toe.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 11:59:57 #203
157031 roosjeroosje1988
pi_46873347
quote:
op zaterdag 3 maart 2007 11:44 schreef aventura het volgende:
er was onlangs al een zeer uitgebreid topic over deze kwestie, waarin heel goed en behulpzaam werd gereageerd. nog een nieuw topic voegt i.m.o. niets meer toe.
ja maar die is dicht. ik wil zó graag de mening van anderen weten, alsjelieft! ik wil mijn verhaal kwijt kunnen, verhalen horen van mensen die het ook hebben, en meningen horen van anderen. het hoeft echt niet specifiek over mij te gaan maar over het onderwerp algemeen!
  zaterdag 3 maart 2007 @ 12:02:17 #204
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46873391
dan vind ik het eigenlijk niet zo gepast in sex, maar meer voor lif. dan krijg je een meer lichamelijke benadering, en hopelijk alleen serieus bedoelde reacties
pi_46883728
misschien een idee hier een centraal topic van te maken? blaasonsteking na sex
aangezien er wel vaker topics over geopend worden, past wel mooi in het rijtje naast het centrale schimmelinfectie topic
  zaterdag 3 maart 2007 @ 19:16:53 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_46884692
ja, dat vind ik wel een goed plan eigenlijk
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:12:30 #207
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_46972056
whoopsydaisy's gesloten topic:
tally....
even een tip van een moderator (eigen forum, tig andere fora ect.) naar een andere:
ik had het topic niet gesloten maar gewoon naar r&p geschopt als ik jou was.
met dat jij deze aan het sluiten was, zat ik een serieuze post te tikken.
de ene topic loopt nu eenmaal wat meer bagger op dan de ander aan de hand van de ts en het onderwerp.
doe je niks aan.
wellicht was je wat mij betreft dus iets te haastig, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
(zie bijv. het topic van roosjeroosje1988... dat topic bleef ook open staan.)
just my 2 cents!
pi_46972132
quote:
op dinsdag 6 maart 2007 13:12 schreef darkwolf het volgende:
whoopsydaisy's gesloten topic:
tally....
even een tip van een moderator (eigen forum, tig andere fora ect.) naar een andere:
ik had het topic niet gesloten maar gewoon naar r&p geschopt als ik jou was.
met dat jij deze aan het sluiten was, zat ik een serieuze post te tikken.
de ene topic loopt nu eenmaal wat meer bagger op dan de ander aan de hand van de ts en het onderwerp.
doe je niks aan.
wellicht was je wat mij betreft dus iets te haastig, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
(zie bijv. het topic van roosjeroosje1988... dat topic bleef ook open staan.)
just my 2 cents!
in r&p had ze al een topic geopend..
dus daar kan dit probleem makkelijk besproken worden..
vandaar dat hij gesloten is..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_46972544
tally, we zijn het oneens over mijn topic dat je gesloten hebt. het was zeker geen 'kijk-mij-zielig-zijn-topic' en die oneerbare voorstellen doe ik niets op uit. alsof dat ook niet zou mogen op fok. dan kun je alle topics hier wel sluiten . het is gewoon een serieus topic dus ik vind het jammer dat het gesloten is.

en mijn r&p topic gaat niet over de ontwenningsverschijnselen maar over samenwonen met je ex.
pi_46972679
slowchat was het trouwens wel een klein beetje
pi_46975477
ik had eerder willen antwoorden maar ik kreeg wat werktelefoontjes tussendoor dus sorry..

als je een topic opent en op elk antwoord dat gegeven word weer antwoord geeft dan word het al snel een slowchat topic..
en ook omdat er een aantal personen zijn die er het serieuze niet inzien word het al snel een bash/bagger of onzin topic..
de reden dat ik het topic gesloten heb ik mede hetgeen wat ik hierboven neerzet maar ook omdat er zat topics zullen zijn waarin je je ei kwijt kunt..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:49:22 #212
138798 BigBadPete
PahlMeister
pi_46977857
pijp-etiquette iii : de ideale pose tijdens het pijpen

de oorspronkelijke tt was ....tijdens het gepijpt worden

een onverlaat heeft het veranderd, gaarne weer terugzetten.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 23:23:54 #213
157031 roosjeroosje1988
pi_46997495
quote:
op zaterdag 3 maart 2007 12:02 schreef aventura het volgende:
dan vind ik het eigenlijk niet zo gepast in sex, maar meer voor lif. dan krijg je een meer lichamelijke benadering, en hopelijk alleen serieus bedoelde reacties
oke ik zal er dan daar een topic over opstarten. niet op het moment maar binnenkort.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 17:14:07 #214
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_47127634
hey collega's

gratis ... van kpd naar jullie. trio for dummies
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 11 maart 2007 @ 19:47:32 #215
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_47165371
parenclub: done or not-done?
deze post maakt het parenclubtopic rete langzaam
ligt dat soms aan het usericon ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_47165447
die avatar is meer dan 4mb.
  zondag 11 maart 2007 @ 19:59:52 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47165784
quote:
op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef missymirjam het volgende:
parenclub: done or not-done?
deze post maakt het parenclubtopic rete langzaam
ligt dat soms aan het usericon ofzo?
ik heb de post weggehaald, en de user geadviseerd een ander usericon te nemen
pi_47439353
vind het niveau in dit topic wel erg bedenkelijk. en gezien het niveau van de betreffende user in het algemeen: kan iemand die jongen even op zijn plek zetten?
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
pi_47488821
wat stond hier
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:40:06 #220
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47489077
quote:
op dinsdag 20 maart 2007 21:34 schreef slimshady het volgende:
wat stond hier
who wants to know?
pi_47490105
er is niet eens een rel gaande in het topic. dan ben ik heel erg benieuwd waarom een post verwijderd is?
was het 'n belediging of 'n zinloze post.. ?
  dinsdag 20 maart 2007 @ 22:04:37 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47490244
er stond iets over goedkope sletjes fucky fucky. dat voegt niet bijster veel toe en lokt in het ongunstigste geval nog meer gebagger uit. dat soort shit mag je als mod gewoon verwijderen.
pi_47599166
iemand beffen met een hazenlip.

mag ik uitleg waarom dit topic dicht is? thx
pi_47599276
tuurlijk mag jij daar uitleg over. daar is feedback voor.

je bent hier in seksualiteit en niet in onzin. ik kan het topic naar onzin schoppen als je het toch open wil houden..
maar lijkt me niet op zijn plaats in seks..
pi_47599407
ik vroeg mij gewoon af of je met een hazenlip de clitoris kon stimuleren ,toch maar weinig onzin aan?
pi_47599565
zoals je ziet komt er alleen onzin op af.. er zijn geen mensen die er normaal op kunnen antwoorden..
en ook antwoorden geven op onzin antwoorden helpt ook niet mee met het topic serieus te houden..
het enige "serieuze" wat ik in dit topic zie is de op.. en zelfs daar twijfel ik aan..
maar vragen zijn er om te stellen..
  zondag 25 maart 2007 @ 21:15:17 #227
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47651864
hoi tally,
waarom zit dit topic dicht ?

pijn, genot, duisternis, wanhoop en sexualiteit

ik vond/vind het juist 1 van de mooiere topics hier in seksualiteit.

het hoeft toch niet allemaal platvoers te gaan over "hoe bef je/waar vind je je clit en als ik mijn vriendje met een dildo in zijn kont neuk, meet ik dan zijn konthaar opzij schuiven ?" ?

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirage op 25-03-2007 21:25:48 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_47652453
dat hoeft zeker niet..
ik heb gevraagd of de ts mij kon vertellen wat zijn bedoeling is met dit topic..
helaas zijn er in de tussentijd een aantal sc-ers er mee aan de haal gegaan..
zolang ik niet weet wat hij hier mee wil bereiken zal ik hem gesloten laten en niet opruimen..
als ik weet wat zijn bedoeling is en dat past binnen dit forum dan zal ik hem opruimen en in de gaten houden.
  zondag 25 maart 2007 @ 21:44:36 #229
34156 Mirage
Smile !!!
pi_47652931
quote:
op zondag 25 maart 2007 21:31 schreef tally het volgende:
dat hoeft zeker niet..
ik heb gevraagd of de ts mij kon vertellen wat zijn bedoeling is met dit topic..
helaas zijn er in de tussentijd een aantal sc-ers er mee aan de haal gegaan..
zolang ik niet weet wat hij hier mee wil bereiken zal ik hem gesloten laten en niet opruimen..
als ik weet wat zijn bedoeling is en dat past binnen dit forum dan zal ik hem opruimen en in de gaten houden.

dit is een beetje de omgekeerde wereld ?

een topic dat prima binnen seks past... juist gaat over de beleving van seks op een keer een andere manier.
en dan wordt het gesloten omdat ts niet binnen 1 uur reageert op een (overbodige) vraag ? en omdat slowchatters met het topic aan de haal gaan ?

trouwens, het latijnse "vers" was in zekere zin wel ontopic.
iets andere invashoek, maar het gaat zeker over seks/geslachtsdelen/mannetjes en vrouwtjes
(en urine)

nou ja, we zien wel wat de topicstartr er van vindt (als hij de weg naar feedback vindt ?)
ik vind het in ieder geval jammer, ondanks dat ik begrijp dat je vanuit jouw beleving het juiste probeert te doen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_47653000
ik weet ook niet of dit wel in seksualiteit thuis hoort..
misschien is dit wel iets voor het keldertje..
maar dat kan ik dus alleen beoordelen als ik weet dat de ts hiermee probeert te bereiken..
pi_47653895
quote:
op zondag 25 maart 2007 21:46 schreef tally het volgende:
maar dat kan ik dus alleen beoordelen als ik weet dat de ts hiermee probeert te bereiken..
jah, zeg... ik zou zo'n topic nou juist wel graag willen volgen. moet ik adn daarvoor speciaal toegang tot het keldertje vragen?
vond het juist een keer een aparte invalshoek. kom anders eik ook nooit hier maar werd juist op dit interessante topic gewezen. jammer dat er dan baggeraars zijn die ermee op de loop gaan. maar daartegen kun je nou net juist modereren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 25 maart 2007 @ 23:37:51 #232
19194 Oversight
◢◤
pi_47658045
quote:
op zondag 25 maart 2007 21:46 schreef tally het volgende:
dus blijf je ervan af.
quote:
of voor pta, of r&p, of tru, of onz
quote:
er loopt al een nieuw topic, hij was me voor...
◢◤
  zondag 25 maart 2007 @ 23:59:23 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47658817
wmb blijft dit nieuwe topic open, ik zal het op de voet (proberen) te volgen. helaasch heb ik ook nog een leven en ook een baan enzo
vind het wel een interessante invalshoek inderdaad. meestal is creativiteit ver te zoeken. als begrijp ik wel waarom tally het eerste sloot.
pi_47747953
masturberen op de glijbaan.

waarom zijn deze dicht?
er was zelfs animo voor een meet!
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
pi_47747997
quote:
op woensdag 28 maart 2007 13:57 schreef bendeleider het volgende:
masturberen op de glijbaan.

waarom zijn deze dicht?
er was zelfs animo voor een meet!
sorry kerel, maar probeer het nog maar eens in onz
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_47748067
quote:
op woensdag 28 maart 2007 13:58 schreef crossover het volgende:

[..]

sorry kerel, maar probeer het nog maar eens in onz
re-open en verplaatsen een optie?
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:18:40 #237
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_47795958
kan iemand rysjartizchek ff door een kloonscan halen?
pi_47796078
daar hebben we op dit moment nog geen reden voor richie
het is niet zomaar even gedaan.. daarom doen we het dus nog even niet
  donderdag 29 maart 2007 @ 16:27:11 #239
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_47796285
haha, oh sorry...geen idee hoeveel werk dat is.
dacht dat dat een druk op een knoppie was
pi_47796498
kwestie van server logs checken?
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

he wat is dat nou? ik geef toch gewoon een nette beschrijving van wat ik wil. gewoon geen massa en niet dik. punt. iedereen weet precies wat ik bedoel. waarom kan dat topic niet open?

[ Bericht 1% gewijzigd door TubewayDigital op 01-04-2007 16:48:53 ]
pi_47896234
het lijkt me handiger om foto's te kunnen posten.. zoals je zag in het topic weet niet iedereen wat je bedoelt..
je geeft in een ander topic dat je in b&h niet eens foto's kan bekijken omdat mensen om je heen zitten mee te kijken..
dus kan je dat in dit topic ook niet lijkt me..
daarbij komt dat er maar weinig mensen zijn die er serieus kunnen reageren..
en er een topic loopt over dingen die jij aantrekkelijk vind bij een vrouw waarin je dit dus ook zou kunnen posten..
dus naast een topic waarin jezelf geen foto's kunt plaatsen ook nog een onnodig topic..
pi_47896385
fotos kunnen toch gepost worden? ik heb toch gereagered op foto's? ik ben toch duidelijk. vida weegt duidelijk niet meer dan 75 en valt dus af!
quote:
daarbij komt dat er maar weinig mensen zijn die er serieus kunnen reageren..
jou taak om die mensen er uit te snoeien. komop niet zo lui zijn
quote:
dus naast een topic waarin jezelf geen foto's kunt plaatsen ook nog een onnodig topic.
ik kan het met een beschrijving ook wel af en ik reageer op foto's.

vv open aub
pi_47898911
het is ook niet de bedoeling om er een slowchat van te maken hoor..
dus reageren op foto's heeft ook geen zin..
we hebben een topic over op wat voor vrouw/man val jij en lijkt me genoeg..
pi_48265678
soms is een mate van slowchat wel bevordelijk voor een topic hoor. zo komen nog wel dingen te voorschijn die interessant kan zijn voor een de ts en meelezers.

ik zie te veel blauwe tally met boze rode smiley's in combinatie met het woord slowchat de laatste tijd.

dacht zeg het maar eventjes.
A little bit hateful
pi_48271442
dat mag je zeggen.. maar dat zijn vaak de topics waarin ik het niet wenselijk vind of diegene die veel slowchatten in dit forum..
ik word er een beetje moe van.. slowchatten hebben we een speciaal topic voor geopend zodat we de andere topics niet vervuilen..
en natuurlijk hoeft het niet straks gemod te worden maar ik zie helaas te vaak topics verzanden omdat er zogenaamde adviezen zijn die leuk bedoelt worden waarop een ander dan weer leuk antwoord en zo gaat dat door..
als het nog eens slowchat is waar een ander wat aan heb oke.. maar slowchat om het ouwehoeren dan voegen ze elkaar maar toe op msn of verkassen naar het sc topic..
pi_48553269
euh. tally.
ik wil haar alleen laten zien wat het is.

postte het al expres als link.
als mensen in sex zo'n plaatje al schokkend vinden is er toch wat mis, helemaal als jij het vind als mod van sex.
pi_48553526
quote:
op vrijdag 20 april 2007 21:03 schreef twylight het volgende:
euh. tally.
ik wil haar alleen laten zien wat het is.

postte het al expres als link.
als mensen in sex zo'n plaatje al schokkend vinden is er toch wat mis, helemaal als jij het vind als mod van sex.
ik zeg niet dat ik het schokkend vind.. ik zeg alleen dat het niet de bedoeling is om er geslachtsdelen te posten.. daar hebben we een ander forumdeel voor..
daarbij komt dat mevrouw ook zelf met behulp van google kan zien wat het is als men zo nieuwsgierig is..
pi_48553627
so? alles is zowat wel te vinden op google dus dan kan 50% van alle topics per direct gesloten worden.

en waarom zouden er geen geslachtsdelen gepost mogen worden in sex?

het is nou niet zo dat ik een plaatje van een stijve negerlul in een tienerpoesje post.
lijkt me vrij normaal dat zulke plaatjes hier gewoon kunnen als uitleg/ondersteuning van de vraag van de ts.
pi_48819321
hoi hoi,

ik wilde graag een topic maken omdat ik een probleempje heb. ik zou heel graag met een vrouw naar bed gaan, dat heb ik al ooit gedaan, maar is al erg lang geleden.
ik heb al geprobeerd uit te leggen dat het een ander topic was dan dat andere over biseksualiteit. ik heb het kopje denk ik nogal onhandig gekozen omdat er net eerder een topic geopend was dat er veel op leek.
nu heb ik dat misschien niet zo slim aangepaakt, maar ik heb wel geprobeerd het uit te leggen.
ik zou nl heel graag toch een topic openen om te vragen of iemand een idee heeft hoe ik een vrouw zou moeten versieren, vanzelfsrekend lig ik als gebonden vrouw (en dan ook nog aan een man)niet zo goed in de markt bij een lesbische vrouw die ongebonden is(dat lijkt mij vanzelfsprekend iig)
het is gewoon een probleem dat ik heb omdat ik daar helemaal geen ervaring mee heb(ik was ook al aan het zoeken naar dat homo en lesbo slow chat topic, maar ik ben daar niet zo goed in. en ik weet niet of dat er nog is)
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')