Mmm gisteren ook nog meegemaakt, en ik moest terug denken aan deze topicreeks. Zalig zo een kloppende pik in je mondquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:00 schreef dfens het volgende:
Even snel dan![]()
Het was heerlijk! Eerst samen in bad, maar dat was meer voor de hygiene. Gezellig doe ik wel met vrouwen.
Het ging me meer om de sex![]()
Lekker zo'n paal in je mond! Lekker aan die eikel likken, mmmmm, dat is nog best hard werken!
Gepijpt worden door een m of v, daar zit geen verschil in weet ik nu. Bij een V is het uitzicht beter
En zo'n pik van dichtbij zien spuiten!Prachtig om te zien. Het komt er op neer dat de hele vent eraan vast me niet zoveel boeit, het gaat om de pik.
Vlak voordat hij vertrok heb ik zijn pik nog even uit zijn broek gehaald, en nog eens gepijpt. Dat beviel me al een stuk beter!
TOch wil ik ook weleens geneukt worden. Volgende keer ofzo![]()
Neuh hoor, heb al anderhalve maand een vriendquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Oke dan.... opent broeksknop, begin er maar aan![]()
Heb ik het jhuist als ik zeg dat dit voor 90% in dit topic bij een fantasie zal blijven.
Wie weetquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Heb ik het jhuist als ik zeg dat dit voor 90% in dit topic bij een fantasie zal blijven.
OK, Emu biedt zich dus aan als vrijwilliger? *checkt gelijk maar even fotoboek*quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Het blijft alleen een fantasie als mensen het willen. Het is echt niet moeilijk om als man zijnde sex met een andere man te regelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Emu het volgende:
Omdat het de bedoeling is om seks te hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef daanski82 het volgende:
maar waarom is dat dan toch ? omdat ze een vriend hebben ? alleen zijn of niet durfen ?
Het hoeft niet per se een bukkake te zijn hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waarom deze kick? Ik heb geen relatie meer, maar ik kom zeker niet naar de meeting. Het zal namelijk vooral een gay-meeting worden. Of een bukkakke voor mij of zo maar dat zie ik écht niet zitten!
wat is er mis met seks?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Omdat het de bedoeling is om seks te hebben.
Interesse in?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:55 schreef JangoFett het volgende:
Jij geen interesse Tally?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |