over spuuglelijke apparaten gesprokenquote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Godspeed. het volgende:
Vandaag een keytar (Yamaha SHS-10) overgenomen. Geweldig retro apparaat.
Ervaren pianisten kopen geen keyboardsquote:Op donderdag 20 november 2008 02:37 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik speel nu ook al zo`n 6 jaar keyboard bij een muziekschool en het gaat redelijk goed.
Alleen nu heb ik al 6 jaar hetzelfde keyboard: een yamaha met lichtjestoetsen (als je er een induwt licht ie rood op ) en het is dus tijd voor een nieuwe.
Aangezien ik niet echt veel geld te besteden heb ( ben maar een arme eerstejaars hbo student) zou ik wel eens weten waar je goedkoop ergens een keyboard voor ervaren pianisten kan kopen.
Heb zelf wel eens op marktplaats gekeken maar weet niet echt wat de goede merken zijn en wat dus geschikt is.
Bij voorbaat dank.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef Yozzz het volgende:
De animo begint toe te nemen, ik zie het wel gebeuren binnen 1,5 jaar!
quote:Op maandag 24 november 2008 13:17 schreef Goover het volgende:
Hallo toetsenisten der lagelanden! (ofzo)
Zelf speel ik geen piano of enig ander toetsinstrument, maar mijn vriendin wel! Alleen heeft ze "op kot" geen piano en is ze maar af en toen een weekendje bij haar ouders (met piano).
Nu wil ik haar verassen met een pianoboek en een oefenruimte. Dat pianoboek moet wel lukken, ik weet wat ze leuk vind. Alleen kan ik dus nergens (in Leiden) een oefenruimte met piano vinden! Heeft iemand hier nog tips voor mij?
Dus: Weet iemand een oefenruimte in Leiden (of naaste omgeving)
Reactie van het LAK gehad:quote:Op woensdag 26 november 2008 11:30 schreef Goover het volgende:
Ik denk dat ik het LAK en de muziekschool maar moet gaan bellen, op mail reageren ze iig niet binnen een dag...
Voor de mensen die nu pas aansluiten:
[..]
Ook de muziekschool maar even opgetelefoneerdquote:Met een pianopas kun je gebruik maken van een van de twee oefenstudio's in het LAK.
Er staat een piano in iedere studio. De kaart kost 75 euro en voor studenten 60 euro.
Deze kaart is een jaar geldig. In een folder die je bij het LAKtheater kunt afhalen staan
de voorwaarden voor het gebruik van de studio's.
Overdag ma.t/m vr. tussen 14.00-16.30 uur kun je aan de balie van het LAK een kaart kopen.
Zeer vermakelijk, en erg herkenbaar. Vooral drummers die bezig zijn met "empire-building", zodat er geen plaats meer overblijft. Als je met z'n 5-en in een band speelt en er staan 3 man vooraan, dan kán je de drums niet in het midden zetten!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:52 schreef kree het volgende:
Voor degene die in een band spelen, dit is wel leuk om even door te lezen.
Things keyboard players could do with out
Nijmegen? Daar staat iig een vleugel, met Silentsysteem. Kan het nooit laten om daar even te spelen....quote:Op donderdag 27 november 2008 17:34 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb vandaag nog even in de bieb zitten piano spelen
Nee, een Corky Casio met een matige aanslag in Arnhemquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:11 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Nijmegen? Daar staat iig een vleugel, met Silentsysteem. Kan het nooit laten om daar even te spelen....
Verder dan de UB kom ik meestal nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:03 schreef morgane het volgende:dan moet je echt een keer naar Nijmegen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |