Oja, bij deze nog even een bedankje aan MOD; belsen, voor het toevoegen van de links in de OPquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:23 schreef kree het volgende:
Heb nog even wat linkjes voor de OP toegevoegd in de wiki. Misschien kan een lief modje de OP wel even wijzigen (gezien de traaglopendheid van dit topic)
hehe, precies dat had ik een tijdje terug gedaan. Was met wat vrienden in de stad en we gingen zo'n zaak in, verkoper liep mee. Ik vroeg of ik even mocht spelen op die Bosendorfer, ja dat mocht. Die vrienden nog grappen maken dat mn tante die misschien voor me wilde kopenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:25 schreef sararaats het volgende:
misschien een hele domme vraag maar mag je in de winkel op de piano's spelen?
mijn droom is op een Bösendorfer te spelen
Die had ik inderdaad al gezien. Behalve dat Feedback altijd te duur is, is de grootste maat die ze leveren 135cm. Mijn Roland RD-300sx is 140 cm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:19 schreef menesis het volgende:
Dit is wel een grote zaak, met meerdere vestigingen:
http://feedback.nl/?id=26&a=57&pag=2&order=3&treeID=4_9
niet altijd te duur, Roland keyboards zijn overal gelijk geprijsd voorzover ik heb kunnen na gaan een paar weken terugquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al gezien. Behalve dat Feedback altijd te duur is, is de grootste maat die ze leveren 135cm. Mijn Roland RD-300sx is 140 cm.Thanks anyway!
Met een specifieke Korg N264 zou ik het zelf niet weten, maar als het met dat apparaat niet mogelijk is kan je altijd een (piano)pedaaltje erop aansluiten.quote:Op maandag 1 september 2008 01:37 schreef nightfall het volgende:
hey lui,. heb van het weekend een korg n264 gekocht omdat ik naast het gitaarspelen het leuk vind om erbij te doen,. en omdat we geen toetsenist kunnen vinden probeer ik wat stukjes
,., heb al eens eerder een toetsenbak gekocht, toen gelijk zo'n karma en moet zeggen dat dat toen echt een miskoop was, als beginner begreep ik geen ruk van dat apparaat en er zaten allemaal functies op die ik voor me'n sympho/powermetal helemaal niet nodig had,. zocht gewoon mooie strings, choirs en pads,. en moet zeggen dat ik helemaal blij met me'n ouwe korgje ben nu
,. alles wat ik zocht aan geluiden zat er eigenlijk al in en de werking is voor een noob zoals ik veel makkelijker dan de karma
alleen zoek ik nog 1 antwoord: als ik een zooitje toetsen aansla wil ik dat de synth dit geluid vasthoud totdat ik een ander akkoord of toetsje aansla,. iemand enig idee hoe ik dit instel, of beter: hoe noem je dat?, dan kan ik het opzoeken eventueel
alvast bedankt
ik snap niet wat je bedoelt, maar ik bedoel dus eigenlijk: ik sla een "E" aan,. laat de toetsen los, en dat dan die E gewoon blijft doorklinken,. net zolang totdat ik een andere toets/akkoord aansla.quote:Op maandag 1 september 2008 10:07 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Met een specifieke Korg N264 zou ik het zelf niet weten, maar als het met dat apparaat niet mogelijk is kan je altijd een (piano)pedaaltje erop aansluiten.
sustain waarschijnlijkquote:Op maandag 1 september 2008 12:29 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik snap niet wat je bedoelt, maar ik bedoel dus eigenlijk: ik sla een "E" aan,. laat de toetsen los, en dat dan die E gewoon blijft doorklinken,. net zolang totdat ik een andere toets/akkoord aansla.
Het heeft een naam, maar kan me niet meer herinneren wat, en omdat ik niet weet hoe dat heet kan ik het ook niet vinden in de manual.
Yup.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aansluiten op een externe midicontroller (keyboard / stage piano) en je hebt er nog een vet geluid uit ook!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:27 schreef Godspeed. het volgende:
Vandaag een keytar (Yamaha SHS-10) overgenomen. Geweldig retro apparaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |