Nee, eigenlijk niet?quote:Op maandag 21 augustus 2006 07:57 schreef Kaap het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gister maar bewust een avondje van het forum weggebleven, jullie begrijpen waarom
quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet?![]()
Een moderator die wegblijft omdat zijn clubje verliest? Wordt nog een leuk seizoen dan![]()
daarom plan ik mijn afspraken bij de tandarts altijd 's middag.quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Heh nee ik was gisteravond gewoon bezig met mijn hobby eigenlijk maar ik voorzag inderdaad wel een heleboel bashes jegens Feijenoordquote:Op maandag 21 augustus 2006 08:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet?![]()
Een moderator die wegblijft omdat zijn clubje verliest? Wordt nog een leuk seizoen dan![]()
Heerlijk zo'n auto van de zaakquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:07 schreef clauwheee het volgende:
3-0![]()
Wat een regen, mensenEigenlijk gewoon weer om in bed te blijven! Op het laatst hielp het paraplu-en helemaal niet meer op de fiets
Je hebt maar 1 hobby en dat is Fok! Begrepen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:58 schreef Kaap het volgende:
[..]
Heh nee ik was gisteravond gewoon bezig met mijn hobby eigenlijk maar ik voorzag inderdaad wel een heleboel bashes jegens Feijenoord
regenquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:07 schreef clauwheee het volgende:
3-0![]()
Wat een regen, mensenEigenlijk gewoon weer om in bed te blijven! Op het laatst hielp het paraplu-en helemaal niet meer op de fiets
Noca heeft de auto altijd mee...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n auto van de zaak
Nergens last van... hehe
Komt straks jouw kant uitquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
regenvoor het eerst sinds dagen weer eens zonder regenpak kunnen fietsen!
voorlopig zit ik toch binnenquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 hobby en dat is Fok! Begrepen?![]()
Dan doet hij het toch beter dan jij....alhoewel.. jij bent natuurlijk erg gezond bezigquote:Op maandag 21 augustus 2006 09:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Noca heeft de auto altijd mee...
de echte bikkels beginnen om half 8quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, gaat er even iemand om kwart voor 9 boren![]()
Moet jij niet werken ?quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de echte bikkels beginnen om half 8
*stiekum even VBL binnensluipt*quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Goedemorgen!
In zicht, tsja, 3 dagen over tijd, dus wat dat betreft wel. Verder geen tekenen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:56 schreef Lois het volgende:
[..]
*stiekum even VBL binnensluipt*
Al een baby in zicht DD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |