Hebben ze geen eitje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:38 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zet thee door een theezeefje met blaadjes ???????
Lieverd, die moeten erin ! Daarna zeef je met het zeefje ! Ja, de thee zall inderdaad erg licht zijn
Ja, jammerquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:39 schreef bb-millie het volgende:
Anyway, streams zijn gratis!
Ja, dat zou inderdaad veel logischer zijn!quote:
Ja! Maar er is geen tuin dit jaar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:39 schreef riri het volgende:
Daar waar dat behang met die bomen te zien is waar die grote eettafel staat...dat was waar bij de vorige BB de schuifdeuren zaten naar buiten heb ik het idee
Dat de streams gratis blijven en de filmpjes betaald was al bekend (prijzen nog niet).quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:35 schreef bb-millie het volgende:
Even reageren op iemand die het over betaalde streams had:
Alle video-filmpjes zijn dit weekend gratis en kost en volgende week 0,80 euro cent per 24 uur of 2,40 euro per 7 dagen. Daar kan je onbeperkt filmpjes voor kijken.
De streams zijn wel gratis.
Wat je niet in de uitzending ziet, zie je wel op de site. En dat kan van alles zijn. Van een Geheime Missie of een Weekopdracht tot een diepzinnig gesprek of een gekke minuut van de Bewoners.
De Live-streams
Je kunt via de vier Live-streams GRATIS mee kijken in het Huis. Geef je ogen flink de kost, want je zult zien dat het Huis een grote make-over heeft gehad. Lees hier meer over de inrichting van het Huis.
Niks betalen, alleen voor filmpjes, dit het ik van de Talpa site!!!! Einde discussie over wel of niet betaalde streams nu? ;-).
quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:44 schreef Debbus het volgende:
Goeiemorgen, schatje. Lekker geslapen, schatje.
Heb geluid niet aan, dus gok maar even wat Janine zegt....
sinds wanneer hebben ze een klokje dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:43 schreef Nostalgist het volgende:
Toch jammer dat ze een klokje hebben.
Janine en Tijn komen er nu bij.... Oh, wat goed, mams !
Ze is zo bang dat ze anorexia-patient wordt....quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:51 schreef versabommie het volgende:
dit is streamcommentaar toch ? :"BLEHRG! "
[afbeelding]
Sinds Hilde de oven aan de praat heeft gekregen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben ze een klokje dan?
Das toch niet nep, ik dacht dat er gisteren appels inlagen.... Kan me vergissen natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:52 schreef Debbus het volgende:
Dat fruit dat op de keukentafel ligt, is dat nep?
Omdat ze zeuren dat ze te weinig eten hebben, maar een stuk fruit kan je toch ook eten?
WAT EEN GOEDKOOP COMMENTAAR!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:53 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ze is zo bang dat ze anorexia-patient wordt....![]()
![]()
![]()
OK... dat is wel slim van Hildequote:Op zondag 20 augustus 2006 09:54 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sinds Hilde de oven aan de praat heeft gekregen...
maar niet leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OK... dat is wel slim van Hilde
quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:57 schreef NorthernStar het volgende:
Ze denken nog steeds dat ze een tuin krijgen
Ze vermoeden nu dat ze een sanctie hebben.
Ik vind het wel leuk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]De sukkels. Elk jaar heeft bb toch een bepaalde opzet. Kunnen ze nou niet bedenken dat het dit jaar totale isolatie is?
Zo moeilijk is dat toch niet.
het is ook wel grappig, maar wat zouden ze verkeert gedaan kunnen hebben vlak na binnenkomst al?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk.
Hilde: "Jaaa joh. Dat komt wel. Jullie hebben iets verkeerds gedaan en daarom is het. En volgende week gaat het gewoon open"
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
het is ook wel grappig, maar wat zouden ze verkeert gedaan kunnen hebben vlak na binnenkomst al?
Want er was toen ook al geen tuin.. dus die gaat ook niet komen.![]()
Zou wel slim zijn.... maar de klok stond al op 8:16 uur... anders zou het 00:00 moeten knipperenquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:02 schreef riri het volgende:
ik denk zelf dat als het brood afgebakken is in de oven dat BB de oven weer uitzet en als ze hem weer willen gebruiken het via die intercom weer moeten vragen
Bij BB hebben ze een knoppie waarmee ze die oven aan en uit kunnen zetten
maar ze hadden toch een ovenklok?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:05 schreef riri het volgende:
ze krijgen nu al last dat ze geen tijdsbesef meer hebben...dat wordt nog veel erger,geen mens kan daar tegen op de lange duur dus dat gaat nog rare effekten opleveren
die gaat dus weer uit denk ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
maar ze hadden toch een ovenklok?
Ik hoop dat je gelijk hebt, want geen klok is wel zo leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:09 schreef riri het volgende:
ik bedoel de stroom van de oven eraf bocaj...elke keer als ze de oven hebben gebruikt
zullen ze wellicht na een uurtje doen of zo
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:13 schreef DikkeDiarree het volgende:
Lekker hoestje heeft Viola.
Buitengewoon boeiend is het om te horen hoe die twee mutsen niet weten hoe een wasmachine werktquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.
Goed plan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.
Waar staat dat de redactie een knopje heeft?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef riri het volgende:
maar weet dat natuurlijk niet zeker
BB is natuurlijk ook niet gek en weet dat daar een klokje op zit
denk het dus wel van het uitzetten van die oven apart want waarom hebben ze anders een knopje bij de redaktie om dat ding aan en uit te zetten
nee hoor ik was mijn handdoeken ook op 60 graden, is heel normaal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:15 schreef Bocaj het volgende:
Handdoeken op 60 gradenKomen er als washandjes weer uit!
![]()
Op die manier ging net die oven aan toen hilde de telecom opnamquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waar staat dat de redactie een knopje heeft?
tegen dr peuk volgens mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:21 schreef DikkeDiarree het volgende:
Tegen wie zit Viola nou de hele tidj te bazelen?
Nou als het Hilde is, nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:28 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen in de aanslag om tieten en piemel pics te cappen als ze zo gaan douchen?![]()
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:32 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
heeft ze nou een knuffel in haar nek daar?
Keukenpapier. Een halve rol.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef markna het volgende:
heheh de plee verstopt ofzo ?
Door de dikke drollen van Hilde probably.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef markna het volgende:
heheh de plee verstopt ofzo ?
je moet watquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:37 schreef markna het volgende:
en dan wil hij dat met een plopper verhelpen hahaha
Ja zekerquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
beter dan met je hand erin te gaan.. ehh.. graaien.
Zoiets verstond ik ook ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Zegt die Hilde nou tegen Egbert "Oehhh ben jij ook schorpioen? Dat zijn de ergste mannen!"
Moeten ze zelf gewoon voor zorgen lijkt mij.. kan nog wel een lastig klusje worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:45 schreef markna het volgende:
hoe zal dat onderhoud van dat zwembad gaan of zal dat er net als in BB5 weer goor uitgaan zien
ze zullen misschien weer een tijdje in de slaapkamers moeten blijven ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:45 schreef markna het volgende:
hoe zal dat onderhoud van dat zwembad gaan of zal dat er net als in BB5 weer goor uitgaan zien
Dat lijkt mij wat logischer idd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:46 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze zullen misschien weer een tijdje in de slaapkamers moeten blijven ofzo
Dat er dan wat dingen in huis gedaan worden
wel leuk met een paar guppies met smetvreesquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moeten ze zelf gewoon voor zorgen lijkt mij.. kan nog wel een lastig klusje worden.
de bewoners die keukenrol hebben gebruiktquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef lurf_doctor het volgende:
Wie heeft de WC laten verstoppen?
alleen deze week toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze willen volgende week geen noodrandsoen. Maar dat kregen ze toch sowieso doordat gedoe met die stelletjes?
Owkee, thanks. Maar zijn d'r ook namen, rugnummers .........quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
de bewoners die keukenrol hebben gebruikt![]()
hilde met haar grote..quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
de bewoners die keukenrol hebben gebruikt![]()
Nee dat weten ze niet, wat ik begreep dachten ze dat het kwam doordat ze iets gedaan hadden wat niet mocht ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
kan ook wel.. maar weten ze al hoe dat komt dan?
Het vermoeden is dat die 2 blonde mutsen een heel pak billendoekjes hebben gebruikt en doorgespoeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Owkee, thanks. Maar zijn d'r ook namen, rugnummers .........![]()
Dat denken ze wel vaak.. met die tuin en het eten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee dat weten ze niet, wat ik begreep dachten ze dat het kwam doordat ze iets gedaan hadden wat niet mocht ofzo
haha jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat denken ze wel vaak.. met die tuin en het eten.Straks ook met de klok misschien.
Dat was ook wel genant ja, dat Egbert die 2 dozen uit moest leggen hoe een wasmachine werkt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog van het wassen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Marlies had nog nooit gewassen, dus dat was ook wel nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was ook wel genant ja, dat Egbert die 2 dozen uit moest leggen hoe een wasmachine werkt.
Dan verdienen ze billenkoekquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het vermoeden is dat die 2 blonde mutsen een heel pak billendoekjes hebben gebruikt en doorgespoeld.
Pauze? Hoe Pauze? Ja daaaaggg!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:59 schreef Pinball het volgende:
Egbert heeft net 24 uur achter de rug waarin 'heel veel' is gebeurd, en wil nu wel een dagje pauze.
Niks pauze ouwe, de beuk erin!
als ze het regelboek erop na zouden kijken zouden ze erachter kunnen komen dat er niets over een tuin in staat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:59 schreef Quembel het volgende:
Ik denk niet dat iemand het gaat zeggen, dat er geen tuin is. Ze zullen op enig moment wel beseffen dat ze daar geen gebruik van mogen maken.
Tijn begint er meteen weer over: "Ik hoop dat vandaag de tuin open gaat".quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:59 schreef Quembel het volgende:
Ik denk niet dat iemand het gaat zeggen, dat er geen tuin is. Ze zullen op enig moment wel beseffen dat ze daar geen gebruik van mogen maken.
Ze hebben daar al meerdere keren naar gezocht op de eerste avond en er niets over gevonden. Maar ja dat geloof je toch niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:02 schreef riri het volgende:
[..]
als ze het regelboek erop na zouden kijken zouden ze erachter kunnen komen dat er niets over een tuin in staat.
Zou wel humor zijn als BB juist in het regelboek had gezet wat er allemaal wèl mag in de tuin. Dan blijven ze nóg meer hopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:02 schreef riri het volgende:
als ze het regelboek erop na zouden kijken zouden ze erachter kunnen komen dat er niets over een tuin in staat.
Hoeveel jaar zit daar wel niet tussen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:07 schreef Pinball het volgende:
Etiënne gaat voor Sabrina volgens Egbert.
Wel... loopt wel 1 uur achter...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef Arcee het volgende:
Zit er in die oven nou wel of geen klok?
8quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel jaar zit daar wel niet tussen?
8quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel jaar zit daar wel niet tussen?
Wel, maar die staat meer dan een uur te vroeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef Arcee het volgende:
Zit er in die oven nou wel of geen klok?
Dat maakt niet uit, dan hebben ze dus toch gewoon correct tijdsbesef?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:11 schreef Bocaj het volgende:
Wel... loopt wel 1 uur achter...
Die liep vroeger al wel in jurkjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:12 schreef TheVulture het volgende:
Tijn: "Ik heb niet eens een zus... nou ja een halve"
Wennen ze vast aan de wintertijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:12 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Wel, maar die staat meer dan een uur te vroeg.
Op een ingereden fiets moet je het leren hequote:
Dat maakt toch geen reet uit? Dan hebben ze een prima referentiepunt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:12 schreef DikkeDiarree het volgende:
Wel, maar die staat meer dan een uur te vroeg.
Maandquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef TheVulture het volgende:
De WC is verstopt en al het WC papier is op... ik zie een verband
Is er een verschil tussen de zussen dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef Arcee het volgende:
Zijn jullie er al uit wie dommer is? Sabrina of Monique? Ik neig toch een beetje naar Monique nu...
Dan hoop ik dat het echt tot een tabak-schaarste gaat komen, dan kunnen we zien of ze haar stoere praat waar kan maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:17 schreef Quembel het volgende:
Marcia kan zich verbergen achter haar pap, geloof me dat meisje is zoooo bescheiden
Nope!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen de zussen dan?
quote:
En over shag, en over pepermuntjes.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert maakt zich druk om een ontstopper, en gisteren om toilletpapier.
Wat voorn stoere praat had ze dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het echt tot een tabak-schaarste gaat komen, dan kunnen we zien of ze haar stoere praat waar kan maken.
Stoere praat?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het echt tot een tabak-schaarste gaat komen, dan kunnen we zien of ze haar stoere praat waar kan maken.
Die komt uit Egbert zijn kofferquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:32 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
heeft ze nou een knuffel in haar nek daar?
Dat zij zelf nog genoeg sigaretten heeft voor 4 dagen of zo, en dat 'de rest' vandaag zonder komt te zitten. Ze zei (terecht trouwens imo) dat dat dus niet haar probleem is, omdat ze zelf zuinig heeft gedaan terwijl de anderen vrolijk doorstomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat voorn stoere praat had ze dan?
Kunnen we in ieder geval niet zeggen dat ze lui is geweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef Pinball het volgende:
Janine gaat stofzuigen. Was ook hard nodig, want die kamer was ook al 1 hele nacht intensief gebruikt om in te slapen.
Ik geef haar gelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zij zelf nog genoeg sigaretten heeft voor 4 dagen of zo, en dat 'de rest' vandaag zonder komt te zitten. Ze zei (terecht trouwens imo) dat dat dus niet haar probleem is, omdat ze zelf zuinig heeft gedaan terwijl de anderen vrolijk doorstomen.
Als in: pech als jullie niks te roken hebben, ik heb nog zat, maar alleen voor mijzelf.
er was glas gevallen gisterenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef Pinball het volgende:
Janine gaat stofzuigen. Was ook hard nodig, want die kamer was ook al 1 hele nacht intensief gebruikt om in te slapen.
En ze zijn vannacht bezig gegaan met vochtige doekjes die je niet mee mag spoelen omdat ze niet oplossenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Er heeft een of andere malloot keukenrol in de toilet gegooid... dan snap ik dat de boel verstopt raakt. Dat absorbeert als de neten
Schijten ook als de nood maar hoog genoeg is.... lolquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef nodisch18 het volgende:
je kan toch in de wasbak of de douchen pissen?![]()
Weten we gelijk ook weer waar de uitdrukking: "die is nog te dom om te poepen" vandaan komt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:31 schreef Zody het volgende:
[..]
En ze zijn vannacht bezig gegaan met vochtige doekjes die je niet mee mag spoelen omdat ze niet oplossen
Ik weet niet of daar een maximum aan zat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik geef haar gelijk.
Maar mochten ze een bepaald aantal pakjes mee naar binnen nemen ofzo?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:34 schreef Jappie het volgende:
Weten we gelijk ook weer waar de uitdrukking: "die is nog te dom om te poepen" vandaan komt.
Is toch een nette pyjama?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef bb-millie het volgende:
die pyama van Semih, he.... hij zou toch wel weten dat hij op tv komt???
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Is er maar één wc in het huis?
quote:
Oké, voor het oog was dat vast mooier om te zien!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ik vind het een afknapper... Had liever dat ie gewoon in een nette boxer rondliep
![]()
35 en 27 meen ik (kan ook 28 zijn)quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel schelen die zusjes eigenlijk qua leeftijd... die ene heeft een zoon van 15....
Monique is 35 en Sabrina 27.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel schelen die zusjes eigenlijk qua leeftijd... die ene heeft een zoon van 15....
Doe ik zo vaak tijdens tanden poetsenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef nodisch18 het volgende:
je kan toch in de wasbak of de douchen pissen?![]()
Gek hequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Tijn praat af en toe wel als een enorme gay trouwens...
Ok dus Etienne geilt op de jongste en wil met de zoon van de oudste gaan stappen... lijkt me gezelligquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef Quembel het volgende:
[..]
35 en 27 meen ik (kan ook 28 zijn)
wie dan niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak tijdens tanden poetsen![]()
Hij is eigenlijk niet de homo van de twee, da's die anderequote:
My bad je hebt gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk niet de homo van de twee, da's die andere
Hilde is een geval apart ja, die wil je niet bij je in de douche.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Tijn wil douchen en die Hilde wil gewoon blijven kijken...
Ik ben niet preuts maar daar zou ik ook voor passen
Niet leijk,maar dan geef ik toch de voorkeur aan de japanse bloemen in de slaapkamer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Gert het volgende:
Dat jaren 70-behang met berglandschappen ed. is eigenlijk best wel mooi.![]()
Weet iemand waar je dat kan kopen?
Ik heb al even op internet gezocht, maar het is lastig zoeken...
Hij is selectiefquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hilde is een geval apart ja, die wil je niet bij je in de douche.![]()
Maar hij vraagt Janine daarna wel om een spons terwijl hij in z'n blote kont staat. Dus zo preuts is hij nou ook weer niet.
Je zou deze kunnen proberen: http://www.talpa.tv/web/s(...)298/typeofpage=51230quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Gert het volgende:
Dat jaren 70-behang met berglandschappen ed. is eigenlijk best wel mooi.![]()
Weet iemand waar je dat kan kopen?
Ik heb al even op internet gezocht, maar het is lastig zoeken...
Waarom niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hilde is een geval apart ja, die wil je niet bij je in de douche.![]()
Ze heeft aan de groep toegegeven dat ze tampons door het toillet heeft gespoeldquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef GeKa het volgende:
Sorry wat heb ik gemist, waarom huilt die blonde doos nu?
En die krijg je dan al?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom niet?
Beter dan een mooie meid... Je wilt toch geen... als je aan het douchen bent?
Was zelfs even ff in beeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
En ondertussen staan Milica e douchen.....
quote:
Als je met de kickboxer Tijn bedoelt dan is het antwoord nee... die was net klaar en erg op zijn privacy gesteldquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Scope het volgende:
Stond die cockteaser (Milica?) nu onder de doche bij die kickboxer?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Na 2 dagen al zo'n drama om een tampon... laat maar komen die 100 dagen!
[offtopic]quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Quembel het volgende:
Nee maar weet wel..."
Verplaats je eens in mij...."
Jankerd![]()
Ik heb zelfs als man al altijd begrepen dat het beter is om dat niet te doen... zo'n ding zet uit als het nat wordt... net als keukenrol trouwensquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef Bocaj het volgende:
Tampon is toch niet zo'n probleem???
Huh? Hij is toch die gast met die tatoeges?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je met de kickboxer Tijn bedoelt dan is het antwoord nee... die was net klaar en erg op zijn privacy gesteld
Mijn stem heb jequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
ok eerst Monique exit graag.....
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef Arcee het volgende:
Zijn jullie er al uit wie dommer is? Sabrina of Monique? Ik neig toch een beetje naar Monique nu...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Jesssica het volgende:
"weet je wel" "weet je wel"
zo die monique is echt dé doos voor mij nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |