Ze was net ook goed aan het schoonmaken.quote:
Wat Scan zegt. Ze is zo nep, ze verdient 't om zichzelf tegen te komenquote:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:55 schreef elcastel het volgende:
Is dit de SC ?
Doei ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!
Ja, ze kijkt vaker wat triest. Vraagt zich waarschijnlijk af waar ze in terecht is gekomen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zit er wat verloren bij
[afbeelding]
Zou jij daar opgewekt tussen kunnen zitten, tussen die kwiebussen ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zit er wat verloren bij
[afbeelding]
Maak je eigen caps, als je om tepels verlegen zitquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef KlootMajoor het volgende:
FreggleGrot song to Scanman
SCANMAN opgelet, De ballen gaan nu snel naar bed
Cappers opgelet, voor wat tepelpret!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Doei ?
Ik zat er net aan te denken om hier wat commentaar op de streams te geven, maar was bang dat dit de slowchat was. Lekker toontje hier.
Mij viel op dat haar vader Egbert ook wat plichtsmatig aan het meedoen was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Marcia zit er atlijd een beetje verloren bij. Is iemand dat al opgevallen?
nee iedereen is zich algemeen aan het ontwikkelen met de stream van de zusjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:57 schreef arneaux het volgende:
Marcia zit er atlijd een beetje verloren bij. Is iemand dat al opgevallen?
Ze kunnen ook niet téveel laten gebeuren in het begin; dan moet dat in de uitzendingen allemaal ingehaald worden. Vorig jaar gebeurde er in die eerste paar dagen geloof ik best veel, waardoor het lastig werd om alles in de uitzendingen, die toen ook later begonnen, bij te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wordt gericht op de geheime missie van Jeroen en Milica natuurlijk.
Geef dan ook een linkje, die jongen komt namelijk nooit in BB dus hij weet vast de weg niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dit zijn de com-men-ta-ren op de stream-ver-sla-gen. De SC is hiernaast. Doei!
Jij gaat altijd om met onbetwist intelligente mensen die onder het genot van een wijn, een kaars en een sigaar over het leven discussieren?quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:58 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zou jij daar opgewekt tussen kunnen zitten, tussen die kwiebussen ?
Ik had al onder de vloer gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |