Is toch een nette pyjama?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:37 schreef bb-millie het volgende:
die pyama van Semih, he.... hij zou toch wel weten dat hij op tv komt???
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Is er maar één wc in het huis?
quote:
Oké, voor het oog was dat vast mooier om te zien!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:44 schreef bb-millie het volgende:
[..]
Ik vind het een afknapper... Had liever dat ie gewoon in een nette boxer rondliep
![]()
35 en 27 meen ik (kan ook 28 zijn)quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel schelen die zusjes eigenlijk qua leeftijd... die ene heeft een zoon van 15....
Monique is 35 en Sabrina 27.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel schelen die zusjes eigenlijk qua leeftijd... die ene heeft een zoon van 15....
Doe ik zo vaak tijdens tanden poetsenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef nodisch18 het volgende:
je kan toch in de wasbak of de douchen pissen?![]()
Gek hequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef TheVulture het volgende:
Tijn praat af en toe wel als een enorme gay trouwens...
Ok dus Etienne geilt op de jongste en wil met de zoon van de oudste gaan stappen... lijkt me gezelligquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:50 schreef Quembel het volgende:
[..]
35 en 27 meen ik (kan ook 28 zijn)
wie dan niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak tijdens tanden poetsen![]()
Hij is eigenlijk niet de homo van de twee, da's die anderequote:
My bad je hebt gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk niet de homo van de twee, da's die andere
Hilde is een geval apart ja, die wil je niet bij je in de douche.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Tijn wil douchen en die Hilde wil gewoon blijven kijken...
Ik ben niet preuts maar daar zou ik ook voor passen
Niet leijk,maar dan geef ik toch de voorkeur aan de japanse bloemen in de slaapkamer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Gert het volgende:
Dat jaren 70-behang met berglandschappen ed. is eigenlijk best wel mooi.![]()
Weet iemand waar je dat kan kopen?
Ik heb al even op internet gezocht, maar het is lastig zoeken...
Hij is selectiefquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hilde is een geval apart ja, die wil je niet bij je in de douche.![]()
Maar hij vraagt Janine daarna wel om een spons terwijl hij in z'n blote kont staat. Dus zo preuts is hij nou ook weer niet.
Je zou deze kunnen proberen: http://www.talpa.tv/web/s(...)298/typeofpage=51230quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:58 schreef Gert het volgende:
Dat jaren 70-behang met berglandschappen ed. is eigenlijk best wel mooi.![]()
Weet iemand waar je dat kan kopen?
Ik heb al even op internet gezocht, maar het is lastig zoeken...
Waarom niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hilde is een geval apart ja, die wil je niet bij je in de douche.![]()
Ze heeft aan de groep toegegeven dat ze tampons door het toillet heeft gespoeldquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef GeKa het volgende:
Sorry wat heb ik gemist, waarom huilt die blonde doos nu?
En die krijg je dan al?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:04 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom niet?
Beter dan een mooie meid... Je wilt toch geen... als je aan het douchen bent?
Was zelfs even ff in beeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
En ondertussen staan Milica e douchen.....
quote:
Als je met de kickboxer Tijn bedoelt dan is het antwoord nee... die was net klaar en erg op zijn privacy gesteldquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Scope het volgende:
Stond die cockteaser (Milica?) nu onder de doche bij die kickboxer?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Na 2 dagen al zo'n drama om een tampon... laat maar komen die 100 dagen!
[offtopic]quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Quembel het volgende:
Nee maar weet wel..."
Verplaats je eens in mij...."
Jankerd![]()
Ik heb zelfs als man al altijd begrepen dat het beter is om dat niet te doen... zo'n ding zet uit als het nat wordt... net als keukenrol trouwensquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef Bocaj het volgende:
Tampon is toch niet zo'n probleem???
Huh? Hij is toch die gast met die tatoeges?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je met de kickboxer Tijn bedoelt dan is het antwoord nee... die was net klaar en erg op zijn privacy gesteld
Mijn stem heb jequote:Op zondag 20 augustus 2006 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
ok eerst Monique exit graag.....
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef Arcee het volgende:
Zijn jullie er al uit wie dommer is? Sabrina of Monique? Ik neig toch een beetje naar Monique nu...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:07 schreef Jesssica het volgende:
"weet je wel" "weet je wel"
zo die monique is echt dé doos voor mij nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |