Ik hoop dat je gelijk hebt, want geen klok is wel zo leukquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:09 schreef riri het volgende:
ik bedoel de stroom van de oven eraf bocaj...elke keer als ze de oven hebben gebruikt
zullen ze wellicht na een uurtje doen of zo
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:13 schreef DikkeDiarree het volgende:
Lekker hoestje heeft Viola.
Buitengewoon boeiend is het om te horen hoe die twee mutsen niet weten hoe een wasmachine werktquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.
Goed plan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al afgezet en nu luister ik naar die mensen bij de wasmachine.
Waar staat dat de redactie een knopje heeft?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:14 schreef riri het volgende:
maar weet dat natuurlijk niet zeker
BB is natuurlijk ook niet gek en weet dat daar een klokje op zit
denk het dus wel van het uitzetten van die oven apart want waarom hebben ze anders een knopje bij de redaktie om dat ding aan en uit te zetten
nee hoor ik was mijn handdoeken ook op 60 graden, is heel normaal.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:15 schreef Bocaj het volgende:
Handdoeken op 60 gradenKomen er als washandjes weer uit!
![]()
Op die manier ging net die oven aan toen hilde de telecom opnamquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waar staat dat de redactie een knopje heeft?
tegen dr peuk volgens mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:21 schreef DikkeDiarree het volgende:
Tegen wie zit Viola nou de hele tidj te bazelen?
Nou als het Hilde is, nee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:28 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen in de aanslag om tieten en piemel pics te cappen als ze zo gaan douchen?![]()
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:32 schreef Tamaartje het volgende:
[afbeelding]
heeft ze nou een knuffel in haar nek daar?
Keukenpapier. Een halve rol.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef markna het volgende:
heheh de plee verstopt ofzo ?
Door de dikke drollen van Hilde probably.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:35 schreef markna het volgende:
heheh de plee verstopt ofzo ?
je moet watquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:37 schreef markna het volgende:
en dan wil hij dat met een plopper verhelpen hahaha
Ja zekerquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
beter dan met je hand erin te gaan.. ehh.. graaien.
Zoiets verstond ik ook ja.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Zegt die Hilde nou tegen Egbert "Oehhh ben jij ook schorpioen? Dat zijn de ergste mannen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |