Hebben ze geen eitje?quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:38 schreef Nostalgist het volgende:
Ze zet thee door een theezeefje met blaadjes ???????
Lieverd, die moeten erin ! Daarna zeef je met het zeefje ! Ja, de thee zall inderdaad erg licht zijn
Ja, jammerquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:39 schreef bb-millie het volgende:
Anyway, streams zijn gratis!
Ja, dat zou inderdaad veel logischer zijn!quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben ze geen eitje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja! Maar er is geen tuin dit jaar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:39 schreef riri het volgende:
Daar waar dat behang met die bomen te zien is waar die grote eettafel staat...dat was waar bij de vorige BB de schuifdeuren zaten naar buiten heb ik het idee
Dat de streams gratis blijven en de filmpjes betaald was al bekend (prijzen nog niet).quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:35 schreef bb-millie het volgende:
Even reageren op iemand die het over betaalde streams had:
Alle video-filmpjes zijn dit weekend gratis en kost en volgende week 0,80 euro cent per 24 uur of 2,40 euro per 7 dagen. Daar kan je onbeperkt filmpjes voor kijken.
De streams zijn wel gratis.
Wat je niet in de uitzending ziet, zie je wel op de site. En dat kan van alles zijn. Van een Geheime Missie of een Weekopdracht tot een diepzinnig gesprek of een gekke minuut van de Bewoners.
De Live-streams
Je kunt via de vier Live-streams GRATIS mee kijken in het Huis. Geef je ogen flink de kost, want je zult zien dat het Huis een grote make-over heeft gehad. Lees hier meer over de inrichting van het Huis.
Niks betalen, alleen voor filmpjes, dit het ik van de Talpa site!!!! Einde discussie over wel of niet betaalde streams nu? ;-).
Dat is SCquote:Op zondag 20 augustus 2006 09:41 schreef riri het volgende:
Goedezondagmorgen overigensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop