Dat is waarquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:42 schreef LXIV het volgende:
Betaal je wel bijna geen belasting!
Maar dat voordeel heeft je zusje ook...quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat voordeel heeft je zusje ook...
Van Fok!?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben 22 en verdien verdomme maar 8.75 per uur![]()
Ik word echt verneukt![]()
reken eens om!!!!!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kots hier op je uurloon. Het gaat niet om wat voor werk het is, gewoon uurloon, okee hier:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
Helemaal waar. Maar onder Bos is het vast niet anders hoor!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
4 euri staat gelijk aan 2,50
dus wie wordt er genaaid door de overheid?
Stem je nu nog op dit kabinet?
2 guldens voor je werk voel jij je nu niet vreselijk misbruikt?
Maar nee Nederland slaapt door..is blind en stom!!!!!!!!!
dream on............stem vooral weer dit kabinet dat zich laat rijden door hun chauffeurs en kaviaar en champagne en een dikke sigaar nuttigen
ze lachen ons volkje keihard uit!
Snoeihard!
En jij werkt je kapotttttttttt
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
dream on............stem vooral weer dit kabinet dat zich laat rijden door hun chauffeurs en kaviaar en champagne en een dikke sigaar nuttigen
Snoeihard!
Je Euro-omrekenapparaat is zeker door Yoko gemaakt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
en jij heet ezel!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je Euro-omrekenapparaat is zeker door Yoko gemaakt?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:26 schreef Schlumberger het volgende:Haha, Yoko. 'Kwaliteit'.
Zes jaar geleden werkte ik me kapot voor Fl. 5,00 per uur. (¤2,2689010804506945106207259575897)
Als jij leert rekenen praten we verder, oké?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
Ik denk dat zij bedoelt dat je ongeveer het zelfde kan doen met 4 Euro, waar je vroeger F2.50 voor nodig had.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:30 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Als jij leert rekenen praten we verder, oké?
Zit niet te zeiken, dat betaal ik per uur aan belastingquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:50 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben 22 en verdien verdomme maar 8.75 per uur![]()
Ik word echt verneukt![]()
Eerlijk gezegd lach ik jouw onnozelheid uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
Snoeihard!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:33 schreef XTracer het volgende:
27 en 24 euro per uur ? Daar gaat alleen nog eens 42% vanaf. Dat komt omdat ik al die lui die helemaal niet werken moet onderhouden
.
Dat kan toch bijna niet? Dan zit je onder het minimumloon, of vergis ik me? Heftruck reed je toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:36 schreef Alexxxxx het volgende:
350 euro per maand voor 20 uur in de week
Tijdelijk even in de bijstand, maar dan kom je dus in een strafkamp terecht waar je 20 uur per week kutklusjes moet doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:39 schreef Agag het volgende:
[..]
Dat kan toch bijna niet? Dan zit je onder het minimumloon, of vergis ik me? Heftruck reed je toch?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent niet de enige heftrucker op Fok.
Goedkopere mannelijke hoer. Dat geld heeft ie nodig voor zijn hits.quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:48 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Komt neer op een maandsalaris van 9531 pleuri![]()
geloof er geen reet van
![]()
klopt, ik doe het ook maar 1 dag per week, en heb daarnaast een andere baan met een uurloon van 19 euroquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:48 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Komt neer op een maandsalaris van 9531 pleuri![]()
geloof er geen reet van
![]()
Een dag in de week voor hoer spelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:12 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
klopt, ik doe het ook maar 1 dag per week, en heb daarnaast een andere baan met een uurloon van 19 euro
Er zijn wel meer beroepen die goed betalen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:14 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Een dag in de week voor hoer spelen![]()
Dat is wel heel weinig..quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Kots hier op je uurloon. Het gaat niet om wat voor werk het is, gewoon uurloon, okee hier:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
19 jaar: 5 euro nettoquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
18 jaar, 7.30 per uurquote:
Ik wil er niet op kotsen, denk dat ze het in de winkel niet meer zo graag aannemen als ik dat doe...quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik wil er niet op kotsen, denk dat ze het in de winkel niet meer zo graag aannemen als ik dat doe...
hoop jequote:Op zondag 20 augustus 2006 14:12 schreef DR878 het volgende:
over 10 jaar verdien ik zo'n 60 euro per uur![]()
En hoeveel uuur werk ben je daar aan kwijt?quote:
Natuurlijk, alsof mensen met een laag loon dat hier uitgebreid gaan vertellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef angelfist het volgende:
zit niet allemaal te doen of het zo weinig is, dat valt nl best mee van de meesten wat ik hier zo lees!!
Hmm .. grappig, zeker als je in je profiel vermeldt dat je geen werkt hebt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ben 22 en verdien 27 euro per uur.
Bijbaan: Jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:47 schreef derek0905 het volgende:
[..]
Hmm .. grappig, zeker als je in je profiel vermeldt dat je geen werkt hebt.![]()
Dat komt omdat ze van die zachte handjes heeftquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Oh ja en natuurlijk verdient je kleine zusje 5 euro in het uur![]()
Hahahah OEI !quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
19 jaar; 6,43 nettoquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
HAHAHAHA ik ben 15 en ik verdien anderhalf keer zo veelquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
In je dromen jongen, in je dromenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:10 schreef Pascal86 het volgende:
ik heb nu 4.15 maar als ik ben afgestudeerd is het 25.00op 21 jaar
U werkt op de wallen?quote:
Niet slechtquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:12 schreef appelsap het volgende:
Ik ben 18
maandag t/m vrijdag ¤ 5,35
zaterdag en zondag: ¤ 8,00
En normaal werk ik alleen maar in het weekend dus ik heb niks te kotsen.
Waar heb jij leren rekenen, 4 euro is bijna 10 guldenquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
reken eens om!!!!!!!
Snoeihard!
nee die verdient 100 euro per uurquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Want jouw ouders dokken allesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:47 schreef VrijeVal het volgende:
Wat een hongerloontjes krijgen jullie allemaal zeg.. ben blij dat ik studeer en niet een bijbaan hoef..
ib-groep.nlquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want jouw ouders dokken alles
20 jaarquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
7,5 euro per uur wit, 20 jaar
Hoppaaa
Goede vraag, werken de meesten van jullie zwart, of hebben jullie je vrije dagen en vakantiegeld al in het uurloon?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:08 schreef Cryonic het volgende:
19 en ruim 10¤ per uur. Zonder vakantiegeld enzo, dus t is nog wat meeren daar is t geld van de PGGM en de belasting al af. Best netjes voor bijbaantje
Idd... Heb ik ook last van.. Zou mijn uurloon ook wel volledig willen hebben.. Maar: ik heb een auto van e zaak en tankpas.. Mag er ook privé mee rijden (altijd nog goedkoper dan zelf een auto hebben)quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:18 schreef Echo99 het volgende:
Gedetacheerd gezeten voor 92 euro per uur.![]()
Ik kreeg het niet allemaal zelf![]()
Umm jij doet het foutquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:09 schreef sanne880210 het volgende:
20 jaar en 5 euro per uur zwart.. is dat normaal of is dat te weinig
Voor het eten en ontvangen van worsten zeker.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:34 schreef the_witch het volgende:
Ik was gister avond 50¤ per uur aangeboden.
Tss wat n zwerver..je bent vast meer waardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:34 schreef the_witch het volgende:
Ik was gister avond 50¤ per uur aangeboden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:36 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Tss wat n zwerver..je bent vast meer waard
Bruto minder dan netto? Volgensmij klopt er iets niet op je loonstrookjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:03 schreef Victorr het volgende:
17 jaar - 5.80 bruto/uur... maar geen belasting en toeslagen komt het neer op 6.50 netto![]()
Behoorlijk creatief boekhouden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:31 schreef sweboy het volgende:
[..]
Bruto minder dan netto? Volgensmij klopt er iets niet op je loonstrookje
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:09 schreef sanne880210 het volgende:
Waarom kick je een topic van 2 jaar oud weer omhoog?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:09 schreef sanne880210 het volgende:
quote:
Delen door hoeveel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:29 schreef Robin__ het volgende:
Is dit zo'n topic waar iedereen zn uurloon lekker ruim naar boven afrond en er dan vervolgens op kotst maar eigenlijk alleen maar loopt te patsen?
In dat geval 20 jaar, 43,22 bruto
3,045 om precies te zijnquote:
neem aan dat dat een aanbod is? Of heb je eerst dat contract getekend en ga je nu verhoging vragen? veel succes in dat laatste gevalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:32 schreef Wisheh het volgende:
21 jaar
9,66 euro bruto per uur.Contract binnen gekregen, toch ff naar de manager toe of er niet wat meer uit te halen is.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:10 schreef snorfiets het volgende:
20 jaar - 6,50 netto...
Wel aardig lijkt mij?
Hoewel een vriend van me (21jr) alweer 8 euro netto verdient en daar ook nog eens 0,50 per uur bij op kan tellen als vakantiegeld...
eikels!
maar dan heb ik wel mooi lomp werk waarbij we maandelijks een bedrijfsfeestje hebben en na elke werkdag een biertje word gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:40 schreef Syheriat het volgende:
[..]
6,50Royal sadness, ik verdiende op m'n 16e (vorig jaar) al bijna net zoveel.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Op je buik liggen verdient inderdaad wel goed.
Wij doen ook na het werk altijd 'n biertje, om de 3 maanden 'n personeelsfeest, en ik word voornamelijk betaald om met klanten te praten. Klein café, afhankelijk van vaste klanten, dus de sfeer moet goed zijn. Leuker kan ik het niet treffen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef snorfiets het volgende:
[..]
maar dan heb ik wel mooi lomp werk waarbij we maandelijks een bedrijfsfeestje hebben en na elke werkdag een biertje word gedaan.
Zondag Telegraaf zeker?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:57 schreef zomgmoz het volgende:
18 jaar en 12,50 per uur netto..wel maar 1 uurtje in de week helaas
quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:50 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben te lui om te werken dus heb niks om te kotsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:29 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
18 jaar en 6,20. Niet slecht eigenlijk.Nou nou, geweldig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig Niet zo slecht.quote:
waarom heb je fok nooit verteld dat je de loller1000 verlaten heb, om webcamseks te gaan promotenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet wat ik bruto verdien
8.20 netto en 19 jaar
Ik werk bij Ziggo menquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:50 schreef beverton het volgende:
[..]
waarom heb je fok nooit verteld dat je de loller1000 verlaten heb, om webcamseks te gaan promoten
Achja als je onder de 18 bent weet je dat je te weinig verdient voor wat je doet. En daarom moet je altijd een stap minder hard lopen als je onder de 18 bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Xbox_360 het volgende:
Vakantiebaan op m'n stageplek over een paar weken betaalt bruto 1800 euro in de maandBen 19, maar zit een loonschaal voor 23-jarige oid.
Nog even kotsen op m'n loon van een 2 jaar terug: Vakantiewerk op een magazijn voor 3,60 per uur netto
Heb nooit echt minder hard gewerkt dan andere mensen daar, ondanks het veel lagere loon. Was destijds al blij dat ik wat inkomen hadquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Achja als je onder de 18 bent weet je dat je te weinig verdient voor wat je doet. En daarom moet je altijd een stap minder hard lopen als je onder de 18 bent
Zoals mij
Stoer doen dat je 16 euro verdient op internetquote:
Nee dat was me vorige half jaar contract, heb de nieuwe binnen maar loon is nog hetzelfde. Ben ik het niet echt mee eens dus ga is kijken of er wat aan veranderd kan worden. Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
neem aan dat dat een aanbod is? Of heb je eerst dat contract getekend en ga je nu verhoging vragen? veel succes in dat laatste geval
1950 euro netto per maand voor vakantiewerkquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Xbox_360 het volgende:
Vakantiebaan op m'n stageplek over een paar weken betaalt bruto 1800 euro in de maandBen 19, maar zit een loonschaal voor 23-jarige oid.
Nog even kotsen op m'n loon van een 2 jaar terug: Vakantiewerk op een magazijn voor 3,60 per uur netto
Doe je goed. Hoe oud ben je? Is het ook nog een beetje leuk/te doen werk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
1950 euro netto per maand voor vakantiewerk
In 2,4 dag heb ik mijn vakantie van 2,5 week incl. vliegreis van dit jaar terugverdiend!
Goedkoop reisje of je hebt rekenkankerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
In 2,4 dag heb ik mijn vakantie van 2,5 week incl. vliegreis van dit jaar terugverdiend!
Paupervakantie danquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Paupervakantie dan. Voor 99,- naar Turkije ofzo
.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Goedkoop reisje of je hebt rekenkanker
Nee, stelletje neukfouten. Ik fiets naar en door Zwitserland en zoals je weet hoeft in een fiets geen benzine. Voor 15 euro per dag ben je klaar en een terugvlucht incl. fiets kost maar een paar tientjes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Paupervakantie dan. Voor 99,- naar Turkije ofzo
.
Ben wel al 25, dus dat scheelt ook. Het is hard werken maar wel erg leuk, scheepbouwkundige tekeningen en berekeningen maken. Maar ben nu bijna student-af, dus over 2 maanden verdien ik nog een stuk meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Doe je goed. Hoe oud ben je? Is het ook nog een beetje leuk/te doen werk?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
Nee, stelletje neukfouten. Ik fiets naar en door Zwitserland en zoals je weet hoeft in een fiets geen benzine. Voor 15 euro per dag ben je klaar en een terugvlucht incl. fiets kost maar een paar tientjes.
Maar gaan jullie maar lekker 300 m² strand verkennen ergens, zonder iets van de omgeving te zien
Waarschijnlijk een campingquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En waar ga je douchen en slapen dan ?
je mag niet liegen prutser anders maak ik een bril van je fietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Het te druk hebben als je op de middelbare school zitquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef invisable het volgende:
...niet echt loon.... maar 5 euro per week...
zonder kleedgeld ofsow...
en heb het te druk voor werk...
Heb het nou maar niet over jouw fantastische jeugd baantje, kan je beter 5 euro hebben dan stinken in een supermarktquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het te druk hebben als je op de middelbare school zit
5 euro per week1x macrofls en het is weg, das nog te weinig voor een menu zelfs
Dat verdiende meer dan 5 euro per week + het was best lache daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Heb het nou maar niet over jouw fantastische jeugd baantje, kan je beter 5 euro hebben dan stinken in een supermarkt
Zou ik dus nooit meer doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef yosander het volgende:
Ik verdien deze keer zo'n ¤ 10,- door in 430 brievenbussen wat folders te stoppen (in plastic)
De vorige keer was het ¤ 7,50 maar als het zwaarder is verdien ik natuurlijk meer (deze week 169 KG)
En ik ben dus 13.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:48 schreef Bleekmiddel het volgende:
ow je bent lelijk en je vriendin is ook lelijk. Succes met je blanke huidje.
Mensen met een relatie reageren niet zo gefrustreerd op het zien van de foto van een mooie damequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
knap dat je via interweb kan zien wat ik heb/doe
nee inderdaad. beide met giga wallen onder je hoofd op de foto gaan en dat op the world's intranet zetten is nuttig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:48 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mensen met een relatie reageren niet zo gefrustreerd op het zien van de foto van een mooie dame
Ach, wij hebben wallen, jij MOET naar de wallen om aan je trekken te komen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:52 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
nee inderdaad. beide met giga wallen onder je hoofd op de foto gaan en dat op the world's intranet zetten is nuttig.
Niet reageren, typisch zo'n gefrustreerde nerd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ach, wij hebben wallen, jij MOET naar de wallen om aan je trekken te komen...
Nog verdere bonussen/toeslagen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Grimm het volgende:
LOOOOOOOOL stevig genaaid! 22,04 per uur!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
Nee, stelletje neukfouten. Ik fiets naar en door Zwitserland en zoals je weet hoeft in een fiets geen benzine. Voor 15 euro per dag ben je klaar en een terugvlucht incl. fiets kost maar een paar tientjes.
Maar gaan jullie maar lekker 300 m² strand verkennen ergens, zonder iets van de omgeving te zien
Onderzoek kost meer en aan huis ook en als ik ze uitbehandel krijg ik een whopping 14 euro bonusquote:
of je gaat gewoon 40 uur werken. tjonge jonge jonge. 24 uurtjes per week werkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Ken iemand, die werk kreeg, voor 3 dagen per week.
Verdiende hiermee 900 euro, diegene had hiervoor een uitkering maar uiteindelijk na bureau zus en zo kreeg diegene toch eindelijk werk!
Heel fijn, van de 900 euro gaat nog ziekenfonds af, wat blijft over?
Minder dan een uitkering, ik wil niet zeggen dat de uitkeringen omlaag moeten, nee de lonen moeten omhoog, echt schandalig dit.
Leuke stimulans zeg!
Voor mij rekende ze 80.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Dat mag ik wel hopen voor je... 5,50 netto op je 20e kom op zegquote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef jassy het volgende:
20 jaar, 5,50 netto!!!!! En daar komt bij het nieuwe contract straks nog wat bovenop
Illegaal dvd's verkopen is zooo 2006quote:Op zondag 8 juni 2008 20:16 schreef kaakaa het volgende:
Gemiddeld 40 euro per uur op 18 jarige leeftijd. Tjah.. Eigen zaak betaalt goed
PS: Vraag mij niet waaraan, ik ga mijn geheim niet weggeven
Edit: Owjah, kut ik ben net 19 geworden bedenk ik me net..
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst!!!!!!quote:
Of je leest de TT evenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:59 schreef zweefbij het volgende:
18,19 bruto en na aftrek van alles incl auto 10,91 per uur netto. En dat is niet gek voor iemand van wie de leraren vroeger op school vonden het is niks en het zal nooit iets worden.
18 jaar, 5,01 Nettoquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
19 jaar; 4.06 euro Bruto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |