1950 euro netto per maand voor vakantiewerkquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Xbox_360 het volgende:
Vakantiebaan op m'n stageplek over een paar weken betaalt bruto 1800 euro in de maandBen 19, maar zit een loonschaal voor 23-jarige oid.
Nog even kotsen op m'n loon van een 2 jaar terug: Vakantiewerk op een magazijn voor 3,60 per uur netto
Doe je goed. Hoe oud ben je? Is het ook nog een beetje leuk/te doen werk?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
1950 euro netto per maand voor vakantiewerk
In 2,4 dag heb ik mijn vakantie van 2,5 week incl. vliegreis van dit jaar terugverdiend!
Goedkoop reisje of je hebt rekenkankerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
In 2,4 dag heb ik mijn vakantie van 2,5 week incl. vliegreis van dit jaar terugverdiend!
Paupervakantie danquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Paupervakantie dan. Voor 99,- naar Turkije ofzo
.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:40 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Goedkoop reisje of je hebt rekenkanker
Nee, stelletje neukfouten. Ik fiets naar en door Zwitserland en zoals je weet hoeft in een fiets geen benzine. Voor 15 euro per dag ben je klaar en een terugvlucht incl. fiets kost maar een paar tientjes.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Paupervakantie dan. Voor 99,- naar Turkije ofzo
.
Ben wel al 25, dus dat scheelt ook. Het is hard werken maar wel erg leuk, scheepbouwkundige tekeningen en berekeningen maken. Maar ben nu bijna student-af, dus over 2 maanden verdien ik nog een stuk meerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:29 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Doe je goed. Hoe oud ben je? Is het ook nog een beetje leuk/te doen werk?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
[..]
Nee, stelletje neukfouten. Ik fiets naar en door Zwitserland en zoals je weet hoeft in een fiets geen benzine. Voor 15 euro per dag ben je klaar en een terugvlucht incl. fiets kost maar een paar tientjes.
Maar gaan jullie maar lekker 300 m² strand verkennen ergens, zonder iets van de omgeving te zien
Waarschijnlijk een campingquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En waar ga je douchen en slapen dan ?
je mag niet liegen prutser anders maak ik een bril van je fietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:25 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Het te druk hebben als je op de middelbare school zitquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:36 schreef invisable het volgende:
...niet echt loon.... maar 5 euro per week...
zonder kleedgeld ofsow...
en heb het te druk voor werk...
Heb het nou maar niet over jouw fantastische jeugd baantje, kan je beter 5 euro hebben dan stinken in een supermarktquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het te druk hebben als je op de middelbare school zit
5 euro per week1x macrofls en het is weg, das nog te weinig voor een menu zelfs
Dat verdiende meer dan 5 euro per week + het was best lache daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:50 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Heb het nou maar niet over jouw fantastische jeugd baantje, kan je beter 5 euro hebben dan stinken in een supermarkt
Zou ik dus nooit meer doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:15 schreef yosander het volgende:
Ik verdien deze keer zo'n ¤ 10,- door in 430 brievenbussen wat folders te stoppen (in plastic)
De vorige keer was het ¤ 7,50 maar als het zwaarder is verdien ik natuurlijk meer (deze week 169 KG)
En ik ben dus 13.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:48 schreef Bleekmiddel het volgende:
ow je bent lelijk en je vriendin is ook lelijk. Succes met je blanke huidje.
Mensen met een relatie reageren niet zo gefrustreerd op het zien van de foto van een mooie damequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:43 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
knap dat je via interweb kan zien wat ik heb/doe
nee inderdaad. beide met giga wallen onder je hoofd op de foto gaan en dat op the world's intranet zetten is nuttig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:48 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Mensen met een relatie reageren niet zo gefrustreerd op het zien van de foto van een mooie dame
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |