quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:50 schreef Little_Angel het volgende:
Ik ben te lui om te werken dus heb niks om te kotsen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:29 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
18 jaar en 6,20. Niet slecht eigenlijk.Nou nou, geweldig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig Niet zo slecht.quote:
waarom heb je fok nooit verteld dat je de loller1000 verlaten heb, om webcamseks te gaan promotenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik weet niet wat ik bruto verdien
8.20 netto en 19 jaar
Ik werk bij Ziggo menquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:50 schreef beverton het volgende:
[..]
waarom heb je fok nooit verteld dat je de loller1000 verlaten heb, om webcamseks te gaan promoten
Achja als je onder de 18 bent weet je dat je te weinig verdient voor wat je doet. En daarom moet je altijd een stap minder hard lopen als je onder de 18 bentquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef Xbox_360 het volgende:
Vakantiebaan op m'n stageplek over een paar weken betaalt bruto 1800 euro in de maandBen 19, maar zit een loonschaal voor 23-jarige oid.
Nog even kotsen op m'n loon van een 2 jaar terug: Vakantiewerk op een magazijn voor 3,60 per uur netto
Heb nooit echt minder hard gewerkt dan andere mensen daar, ondanks het veel lagere loon. Was destijds al blij dat ik wat inkomen hadquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Achja als je onder de 18 bent weet je dat je te weinig verdient voor wat je doet. En daarom moet je altijd een stap minder hard lopen als je onder de 18 bent
Zoals mij
Stoer doen dat je 16 euro verdient op internetquote:
Nee dat was me vorige half jaar contract, heb de nieuwe binnen maar loon is nog hetzelfde. Ben ik het niet echt mee eens dus ga is kijken of er wat aan veranderd kan worden. Niet geschoten is altijd misquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
neem aan dat dat een aanbod is? Of heb je eerst dat contract getekend en ga je nu verhoging vragen? veel succes in dat laatste geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |