Da's ook al in sommige winkels in Brusselquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.
Niet in iedere mediamarkt of gammaquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Da's ook gewoon bij de Media Markt en de Gamma hier.
Maar dat terzijde.![]()
Hoe kom je anders aan de 427 topics?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:36 schreef RayMania het volgende:
Wat moet dat in een Ajax topic?
Ach, er komen hier zo vaak F'noord fans dat je die graag ook van informatie voorziet. Soort van klantenbindeningquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan de 427 topics?
AJAX UIT MOKUMquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
zuiperd!!!
JELELLELELELEL AAAAAAAAAAAAJAAXXX AMSTERDAAAM!!!!
amsterdam amsterdam amsterdam amsterdam
zuipen en blowen lalalalala
morgen 4-0 tegen waalwijk![]()
Zijn die zo groot dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef -Wolf- het volgende:
wat een kutweer ineens. en ik heb een kater zo groot als een Siberische tijger.
het wordt toch echt 4-0!
Babel is dus wel leergierig, eerst vertelde ie al dat ie z'n manier van schieten ook van iemand anders heeft, daarna gaat ie uit zichzelf bij chris kontkorst trainen en nu dit. Goed bezigquote:Babel: niet bang om van Huntelaar te leren
--------------------------------------------------------------------------------
20 augustus 2006
Ryan Babel maakte geen deel uit van de Oranje-selectie voor de oefeninterland tegen Ierland van afgelopen woensdag. De Ajacied baalt ervan gepasseerd te zijn door bondscoach Marco van Basten, maar wanhoopt niet. "In principe was het wel jammer dat ik er niet bij heb gezeten", vertelde Babel aan Novum. "Maar ik denk dat Van Basten nu de tijd en de ruimte had om andere jongens te testen. Daardoor heeft hij bepaalde jongens thuisgelaten."
De negentienjarige spits, die eraan toevoegde dat hij nog niet met de bondscoach heeft gesproken, zei veel te leren van topschutter Klaas-Jan Huntelaar. "Ik vraag gewoon aan hem hoe hij bepaalde dingen doet. Klaas-Jan is gewoon duidelijk een heel stuk verder. Ik ben niet bang om van hem te leren. Ik schaam me ook niet om hem bepaalde dingen te vragen. Ik vind het juist alleen maar prettig om met zo'n speler te werken."
Babel denkt wel dat het een moeilijk jaar kan worden voor Huntelaar. "Ik denk dat het een lastig seizoen voor hem wordt. Ik denk dat de verdedigers zich nu extra op hem gaan instellen. Maar hij gaat er zeker wel weer een hoop inschieten voor Ajax. Vooral nu we weer sterker zijn dan vorig jaar, denk ik dat hij ze wel weer gaat maken."
Door de aanwezigheid van Huntelaar richt Babel zich dit seizoen bij Ajax op de linksbuitenpositie.
De vrouw van Sneijder ookquote:
dat interview heb ik net gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Babel is dus wel leergierig, eerst vertelde ie al dat ie z'n manier van schieten ook van iemand anders heeft, daarna gaat ie uit zichzelf bij chris kontkorst trainen en nu dit. Goed bezig![]()
daarom stap ik zo in de metroquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:10 schreef Jasza het volgende:
Jeej, het begint weer te plensen en ik kan lekker doorweekt naar de ArenA gaan fietsen zo. Maargoed alles over voor Ajax he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |