Uh huhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik stonk er zelf in de 1e keer.![]()
(voor de duidelijkheid even zo om-en-om bold gemaakt)quote:linksonder, midden, linksboven, linksonder, rechtsonder, midden, rechtsboven, linksboven, boven, rechtsboven, rechtsonder
Omg, kut newbquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:25 schreef Dagguzz het volgende:
tvp
Lastig puzzeltje?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:22 schreef TwyLight het volgende:
Oh trouwens, voordat je kan tekenen moet je eerst een klein "puzzeltje" oplossen, zo moet die:
[..]
(voor de duidelijkheid even zo om-en-om bold gemaakt)
Ga strandjutten ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omg, kut newbwaarom plaats je hier nou een tvp [afbeelding]
edit:
Oh, je bent een vrouw. Hoi lief newbietje
Ga eerst die vieze sperma resten achter je voor vellletje eens schoonmakenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:45 schreef Thaan het volgende:
Welke van mijn kutkleinkinderen maakt het witte vlak blauw?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ga eerst die vieze sperma resten achter je voor vellletje eens schoonmaken
Net zoals WaterWars?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit gaat niet lukken.
prutser...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:03 schreef NT-T.BartMan het volgende:
??Connection to server lost??
Lokaal probleem of te veel prutser?
Top instelling.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit gaat niet lukken.
Dat loopt goed, hoor.quote:
Dat werken ze helaas wel bij...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:23 schreef Skorpija het volgende:
Als je aan het tekenen bent en je muisknop ingedrukt houdt, kan je inkt niet opraken
(het raakt wel op, maar je kan blijven tekenen netzolang totdat je je muisknop loslaat)
in rood?quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:27 schreef Zyggie het volgende:
Een gigantischemaken is wel het leukste om te doen.
* NT-T.BartMan meld zich alvast aan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef RSH11 het volgende:
Er moet een datum geprikt worden dat er massaal gekliederd gaat worden.
Hey, mijn Gizart staat in de F van FOK.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:33 schreef Webcrowler het volgende:
Loopt nu iemand door mijn mooie! fok logo heen te krassen met bijpassende text!!!
[[url=http://xs205.xs.to/xs205/06336/kankerlogo.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Nee dat werkt niet. Als je dan loslaat gaat het weer weg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:56 schreef Napster het volgende:
Je moet de muisknop ingedrukt houden als de inkt op is, kun je nog een tijd doorgaan
Heb je die mooie dingen wel gezien in de hall of fame? die zijn echt vet moeilijk te tekenenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:38 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij is het het handigst als iedereen een kleine mooie tekening ergens maakt. Maakt niet uit waar. Als 1 van de moderators dat vindt, en ook mooi vindt dan krijg unlimited 100% inkt.
Als er dan veel FOK!kers met 100% unlimited inkt zijn kun je een groot logo gaan maken.
Volgens mij is de truuk dat je eerst met je 15% inkt iets kleins maakt wat de mensen van drawbal opvalt. Dan krijg je 100% inkt, en kun je met veel tijdsinzet iets proberen te maken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heb je die mooie dingen wel gezien in de hall of fame? die zijn echt vet moeilijk te tekenen
Voor mij is ook dat moeilijk...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:50 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Volgens mij is de truuk dat je eerst met je 15% inkt iets kleins maakt wat de mensen van drawbal opvalt. Dan krijg je 100% inkt, en kun je met veel tijdsinzet iets proberen te maken.
Hmm, Denk dat ik maar even m'n cookies ga legen, en een proxy neem.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:50 schreef Marsepein het volgende:
Volgens mij is de truuk dat je eerst met je 15% inkt iets kleins maakt wat de mensen van drawbal opvalt. Dan krijg je 100% inkt, en kun je met veel tijdsinzet iets proberen te maken.
Kut dat werkt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:51 schreef TwyLight het volgende:
Hmm, Denk dat ik maar even m'n cookies ga legen, en een proxy neem.
Vast die gasten die dat VIP gemaakt hebben hè...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:56 schreef RSH11 het volgende:
Welke idioot maakt steeds dat zwart weer zwart en dat blauw weer blauw?
Ben ik druk dat VIP aan het bekladden, krijg je dat!
Ja waarschijnlijk wel...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Vast die gasten die dat VIP gemaakt hebben hè...![]()
als je ff wacht en geduld hebt wel, bij mij werkt t namelijk wel, meisjequote:Op zondag 20 augustus 2006 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dames, direct linken werkt niet.
idd, ik dacht eerst ook dat het niet werkte, maar bleek wel zo te zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:28 schreef DLTF het volgende:
[..]
als je ff wacht en geduld hebt wel, bij mij werkt t namelijk wel, meisje
puur toeval, ik zoemde in en ineens zag ik t staanquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:31 schreef RSH11 het volgende:
[..]
idd, ik dacht eerst ook dat het niet werkte, maar bleek wel zo te zijn
Hoe vond je dat logo trouwens? Heb je dat hele ding onderzocht ofzo?
Hmm best knap als je dat kan zeg de teringquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:55 schreef Caspian het volgende:
Wow-
http://best.drawball.com/1151981997
-edit-
Inkt op.
Ja dat dacht ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:12 schreef Horatio het volgende:
Hmm.. ik heb gister even op die site gekeken, vandaag weer, en nu heb ik 26.8% inkt?
misschien moeten jullie een paar daagjes wachten, dat je dan meer inkt hebt
Bedoel je dat je met fotoshop al aangeeft waar het logo moet in de cirkel? Het probleem daarmee is dat de cirkel real-time veranderd, dus 5 minuten na de shop is het al niet meer actueelquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk ook niet dat je eerst moet beginnen met een groot vlak wit te maken. Dat kost alleen maar inkt. Meteen beginnen met het logo.
Misschien kan iemand een uitsnede maken, en met fotoshop een voorbeeld maken, dan kunnen we een tijd afspreken en allemaal tegelijk aan het logo werken, met het voorbeeld in je hand.
Jawel, je kunt als referentie een groter opbject nemen wat wel een paar dagen zichtbaar blijft.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:26 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je met fotoshop al aangeeft waar het logo moet in de cirkel? Het probleem daarmee is dat de cirkel real-time veranderd, dus 5 minuten na de shop is het al niet meer actueel
Ah, ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:05 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jawel, je kunt als referentie een groter opbject nemen wat wel een paar dagen zichtbaar blijft.
count me inquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb in het ONZ-topic gepolst voor een gezamenlijke actie. Op de zelfde tijd ieder een deel van het fok logo maken. Tot nu toe:
bananenman, piovan, -wolf-, zygje, fs180, jaco90, cyaa, bolletje, terrorobbie, jorryt, rsh11, keileweg-ethicus, quannum, gohan16, twylight, nipeng, aitan, Ltd, fiedel, kamo, intergalactic, arucard, lolboy, chowi
Nog verder mensen interesse? Plan is om deze week, op een avond dit uit te gaan voeren.
Dinsdag om 21:00. Als ik het goed begrepen heb.quote:
Hoe lang heb je daarop gewacht?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:17 schreef --Christiaan-- het volgende:
42.2 procent heb ik.
En weg is ie...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:19 schreef Geeranne het volgende:
Zo ik heb de K in VIP even mooi ingekleurd, mijn nuchtige bijdrage voor vandaag.
Dat zal echt niet groter zijn dan Fok lijkt mij, als Fok een bericht hierover op de frontpage zet kun je zo een groot Fok logo in het midden neer plempenquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef Blame het volgende:
[..]
En weg is ie...
Het VIP Forum schijn een groot japans forum te zijn, daar win je niet van met een kleine 20 fok!kers
[edit]
De F zie je nu ook vertrekken
[/edit]
en op weblog en op games en op sportquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dat zal echt niet groter zijn dan Fok lijkt mij, als Fok een bericht hierover op de frontpage zet kun je zo een groot Fok logo in het midden neer plempen![]()
Waarschijnlijk donderdagquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:40 schreef NT-T.BartMan het volgende:
* NT-T.BartMan meldt zich aan. Dinsdag 21:00???
W/s heb je gelijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:03 schreef Kwarkie het volgende:
ik wil in principe ook wel mee doen donderdag.
ik denk alleen dat de grootte van het logo zoals die hierboven als voorbeeld gegeven wordt iets te hoog gegrepen is
Idd, denk dat we met zijn allen dat VIP logo niet eens na kunnen maken... Of we moeten het heel goed kunnen plannen...quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:03 schreef Kwarkie het volgende:
ik wil in principe ook wel mee doen donderdag.
ik denk alleen dat de grootte van het logo zoals die hierboven als voorbeeld gegeven wordt iets te hoog gegrepen is
Ah kom op, het moet lukken! Als het kleiner wordt dan VIP, is het amper leesbaar.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:05 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Idd, denk dat we met zijn allen dat VIP logo niet eens na kunnen maken... Of we moeten het heel goed kunnen plannen...
Da's wel een beetje te groot hè. Denk niet dat dit echt gaat lukken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:55 schreef RSH11 het volgende:
Kunnen we anders alle deelnemers in 4 groepen indelen, die elk een letter (plus uitroepteken) maken/inkleuren? Dan kan je per groep weer onderling regelen wie zich op de bovenkant/midden/onderkant etc. richt.
Volgens mij is het onmogelijk om een groot fok! logo te maken als je het niet op een goede manier coördineert. Als je het echt groot wil maken, dan zie je volledig ingezoomt zeg maar de half van een letter...
[afbeelding]
Is dit een goede locatie voor het logo? Dat cirkeltje wat ik er bij heb gemaakt is denk ik ongeveer de grootte van een volledig ingezoomt beeld. Een logo van dit formaat maken is dus best veel werk.
Is er al een locatie voor het logo op het oog?quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's wel een beetje te groot hè. Denk niet dat dit echt gaat lukken..
Maar goed, als iedereen tot donderdag geen inkt gebruikt, hebben we wel genoeg voor een degelijk logo.
Ik betwijfel het... Of iedereen moet echt mee helpen, maar dat zie ik nou niet echt gebeurenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:08 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Ah kom op, het moet lukken! Als het kleiner wordt dan VIP, is het amper leesbaar.
Het is wel tof om dat topic door te lezen en te zien hoe goed ze het voorbereid hebben. Dat is hier, op het moment, niet echt zo.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:38 schreef RSH11 het volgende:
wtf... ik ben dat topic van ONM ff aan het doorlezen (zie mijn post hierboven) en zij hebben het met 17 mensen gedaan!
Zijn hier toevallig mensen met een dynamisch IP adres? Die kunnen steeds opnieuw inkt krijgen
T ligt aan IP, als je dynamisch ip hebt kun je gewoon telkens je internetverbinding even verbreken waarne je nieuwe krijgt en daarmee 15% inkt. Die van mij is helaas statisch.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:24 schreef eRixx het volgende:
En eerst een wit vlak maken is geen goed idee. Kost teveel inkt ;-)
Heeft iemand al geprobeerd met een memory hex editor de hoeveelheid inkt te kraken? Dat is wellicht een aardig, doch illegaal idee :-)
sja proxy instellen héquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
T ligt aan IP, als je dynamisch ip hebt kun je gewoon telkens je internetverbinding even verbreken waarne je nieuwe krijgt en daarmee 15% inkt. Die van mij is helaas statisch.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | { dil = l; inkt.box.text = Math.max(0, Math.min(100, Math.floor(1000 * (l - mil) / (max_ink - mil)) / 10)) + "%"; } mil = 1000; max_ink = 1000000; inkt.box.text = "..."; |
actionscript?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef eRixx het volgende:
[ code verwijderd ]
Got it ;-) Maar idd. Laten we het eerlijk doen. Ik doe wel mee, trouwens. Leuk
moet je er dan een fla van maken?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef eRixx het volgende:
uhuh ;-)
Die had ik ook net neer gezet, en je kan er ook niet door heen tekenen! Wilde mn naam erin zettenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:02 schreef KaMo het volgende:
http://www.drawball.com/hfuyyh
deze esher is gaaf![]()
http://www.drawball.com/gr6tqqquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:59 schreef Webcrowler het volgende:
Dit figuurtje kom je echt op veel plekken tegen trouwens
http://www.drawball.com/4sn8or8
Hoe pas je dat toe?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef eRixx het volgende:
[ code verwijderd ]
Got it ;-) Maar idd. Laten we het eerlijk doen. Ik doe wel mee, trouwens. Leuk
mijn ideequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgens mij kunnen we beter van het weekend doen? Meer mensen + meer inkt.
Het klinkt wel het best uitvoerbaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Farbe het volgende:
Count me in.
Ik vind het het beste idee om gewoon eerst een grote F te maken, en die dan 2 dagen te verdedigen, en dan een o, enz.
Dat ziet er wel netjes uit!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef RSH11 het volgende:
Tussen ONM en /b/ (van 4chan, lol...) is wel een mooi plekje, lijkt me
Eensch?
Mja was ook beetje dom om over VIP heen te gaan...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Webcrowler het volgende:
Ze zijn VIP weer aan het schoonmaken.... Er stond net zo'n grote FOK in, beetje jammer weer
Daar zijn ze effectief bezig. Daar moeten we respect voor hebben en het na proberen te doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Webcrowler het volgende:
Ze zijn VIP weer aan het schoonmaken.... Er stond net zo'n grote FOK in, beetje jammer weer
hehehe dat zou helemaal leuk zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef KaMo het volgende:
kan niemand programmetje schrijven?
Ja ook best zonde vind ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef Sandersson het volgende:
In de hall of Fame .. die draak wordt tijdens het tekene telkens verneukt..
best zielig eigenlijk![]()
Is ie bijna af, komt er weer een lul aan vast te zitte![]()
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Sandersson het volgende:
Die Marylin Monroe wordt af en toe echt gruwelijk verneukt haha.. ksnap niet dat je het dan nog zoekt om het af te make
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef C10H14N2 het volgende:
Als er een goed plan komt doe ik mee! Heb nu 0.2% inkt
Meld aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb in het ONZ-topic gepolst voor een gezamenlijke actie. Op de zelfde tijd ieder een deel van het fok logo maken. Tot nu toe:
bananenman, piovan, -wolf-, zygje, fs180, jaco90, cyaa, bolletje, terrorobbie, jorryt, rsh11, keileweg-ethicus, quannum, gohan16, twylight, nipeng, aitan, Ltd, fiedel, kamo, intergalactic, arucard, lolboy, chowi, Dagguzz, marsepein, -jos-
Nog verder mensen interesse? Plan is om deze week, op een avond dit uit te gaan voeren.
Hoezo begin je nu alquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef gohan16 het volgende:
onderste hoekje van de K. Roze lijntje is het begin van de omlijning (volg het maar)
http://www.drawball.com/ikj5gm
iddquote:
veel plezier, daar doen we niksquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef Repeat het volgende:
maareh ik ben gewoon bezig het witte vak te vergroten.
nog steeds onder "vip" toch?
Alleen zo jammer dat er nerds zijn die zo nodig fok!!!! ed erdoorheen moeten gaan schrijven, en krassen met kleurtjes.
Nee, niet doen. We hebben een andere plek op het oog. Bespaar je inkt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef Repeat het volgende:
maareh ik ben gewoon bezig het witte vak te vergroten.
nog steeds onder "vip" toch?
Alleen zo jammer dat er nerds zijn die zo nodig fok!!!! ed erdoorheen moeten gaan schrijven, en krassen met kleurtjes.
ow ok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee, niet doen. We hebben een andere plek op het oog. Bespaar je inkt!
nee is het ook niet we gaan nu volgensmij tussen ONM en /b/quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:10 schreef Thieske het volgende:
In de OP staat dat we het VIP logo gaan bezetten, is dat wel slim?
Is het niet handiger om ergens anders te beginnen. Anders komen we "in oorlog" met een andere grote groep. Lijkt me niet handig.....
Dat kun jij zelf.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:07 schreef Marsepein het volgende:
Zet mij ook maar ook op de lijst.
kikkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:26 schreef Marsepein het volgende:
ONM wilde het als volgt aanpakken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het idee lijkt me heel niet slecht. Kunnen we zoiets organiseren?
Verder is het handig dat je niet gaat krassen, daarmee verspeel je inkt. Het is beter om rechte lijnen te trekken, dan heb je optimaal rendement.
Omgquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:34 schreef ikJur het volgende:
Ik doe mee heb daarnet onder VIP een deel wit gemaakt
Misschien is het wel beschermt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:40 schreef Caspian het volgende:
Weird, heb ik een leuke spot gevonden, is er een gebied waar ik gewoon niet kan tekenen. Alles verdwijnt er weer, maar d'r vlak onder kon ik wel gewoon werken.
Para.
In dat plaatje zie je drie van die kleine cirkels onder elkaar in een grote. Toen ik het vanochtend probeerde kreeg ik er 4 in.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:26 schreef Marsepein het volgende:
ONM wilde het als volgt aanpakken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het idee lijkt me heel niet slecht. Kunnen we zoiets organiseren?
Verder is het handig dat je niet gaat krassen, daarmee verspeel je inkt. Het is beter om rechte lijnen te trekken, dan heb je optimaal rendement.
Ik zal ook dat even in de OP zetten.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omginkt verspilt
lees het topic maar ff
Dat plaatje is dus beschermd, die is dus zo mooi, dat je die niet kan vertiefen en alleen maar je inkt verspilt....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:40 schreef Caspian het volgende:
Weird, heb ik een leuke spot gevonden, is er een gebied waar ik gewoon niet kan tekenen. Alles verdwijnt er weer, maar d'r vlak onder kon ik wel gewoon werken.
Para.
Ik sta nog niet in de OP als beschermer, is toch best wel belangrijk lijkt mequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal ook dat even in de OP zetten.
Dan hebben ze dus een groot zwart gat eronder ook beschermd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Dat plaatje is dus beschermd, die is dus zo mooi, dat je die niet kan vertiefen en alleen maar je inkt verspilt....
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:52 schreef Bullpit het volgende:
[..]
Ik sta nog niet in de OP als beschermer, is toch best wel belangrijk lijkt me![]()
altijd weer dat klasse verschil tussen de tekenaars en de beschermers![]()
copieer de link eens dan, die staat links onderin je schermquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:53 schreef Caspian het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus een groot zwart gat eronder ook beschermd.
Ik probeerde dus niks te vertiefen, gewoon wat zwarte gaten op te vullen.
Je zult zelf moeten zoeken.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:57 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
copieer de link eens dan, die staat links onderin je scherm
Een kleinere "kwast" gebruiken en een erg vaste hand, waarschijnlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef TwyLight het volgende:
Check deze dan, hoe krijgen ze dat ooit zo strak?
http://www.drawball.com/4nkx5bw
quote:At last!!! The new improved Drawball Tools V2.0 is ready for
release tonight.
Includes :
- Quick "envelope" puzzle solver (for those pesky timeouts)
- "Eyedropper" color picker (now very accurate and triggered on
right-button for quick selection while drawing)
- Draw line
- Draw rectangle
- Fill rectangle
- Clean rectangle (any color background, not
just white : ink optimized)
- Draw triange
- Fill triange
- Clean triangle
All vertices for above drawing tools selected with mouse
clicks now.
- Set auto drawing speed delays (increase it if too-rapid
drawing causes server timeout)
- Set color tollerance for ignoring backround color when
cleaning areas (save more ink with larger tollerance)
More to come later (including clone tool) but I have this lot
more or less stable so as soon as I update the instruction page
(tonight) I will email it to any Worth member who wants it, who
was active on Worth prior to the start of the first drawball
thread; don't want potential weapons of mass-destruction falling
into the hands of Pea-Brain Nation and the ilk.
Those who sent me an email address an received the basic clean-up
macro will get Drawball Tools V2.0 emailed automatically when
it's ready. PM me if you don't get it by later tonight.
Nicequote:
Hier wel versie 1.0quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:22 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Misschien trap ik een open deur in, maar:Rechte lijnen tekenen: linkermuistoets vasthouden op het begin punt, vervolgens ook de rechtermuistoets (flashmenu verschijnt), beide muistoetsen los. Veer op eindpunt zetten, linksklikken. Er is een programma 'DrawBall Tools Macro', maar ik kan het nergens ter download vinden. Wie??
Zie: hier
[..]
Alleen een beetje weinig functionaliteit...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef Webcrowler het volgende:
Net ff die versie 1 getest en die werkt wel hoor, je moet er wel ff de handleiding bij lezen!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wanneer? Donderdag om 21:00!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:48 schreef Blame het volgende:
Donderdag 21:00 definitief?
Dan probeer ik er ook bij te zijn
Donderdag om 2100 uur, ik probeer er bij te zijn, en anders ben ik er later om te verdedigen!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik ben er dinsdag 21.00 niet
Klopt, dat zit in versie 2, die ben ik nog aan het zoeken, versie 1 kwam ik bij toeval tegen... Je kan zelf ook zoeken, google is your friendquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Alleen een beetje weinig functionaliteit...
Heb al vele, véle véélbelovende links bekeken, maar nog niets gevonden...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:47 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Klopt, dat zit in versie 2, die ben ik nog aan het zoeken, versie 1 kwam ik bij toeval tegen... Je kan zelf ook zoeken, google is your friend
er is ook al een versie 3 beschikbaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Heb al vele, véle véélbelovende links bekeken, maar nog niets gevonden...
[edit]Het heet (waarschijnlijk) DrawBalltools32.exe [/edit]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:56 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
er is ook al een versie 3 beschikbaar...
Jawel hoor, versie 4.0 is al in de maak...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |