Het klinkt wel het best uitvoerbaarquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Farbe het volgende:
Count me in.
Ik vind het het beste idee om gewoon eerst een grote F te maken, en die dan 2 dagen te verdedigen, en dan een o, enz.
Dat ziet er wel netjes uit!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:18 schreef RSH11 het volgende:
Tussen ONM en /b/ (van 4chan, lol...) is wel een mooi plekje, lijkt me
Eensch?
Mja was ook beetje dom om over VIP heen te gaan...quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Webcrowler het volgende:
Ze zijn VIP weer aan het schoonmaken.... Er stond net zo'n grote FOK in, beetje jammer weer
Daar zijn ze effectief bezig. Daar moeten we respect voor hebben en het na proberen te doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:26 schreef Webcrowler het volgende:
Ze zijn VIP weer aan het schoonmaken.... Er stond net zo'n grote FOK in, beetje jammer weer
hehehe dat zou helemaal leuk zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef KaMo het volgende:
kan niemand programmetje schrijven?
Ja ook best zonde vind ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:51 schreef Sandersson het volgende:
In de hall of Fame .. die draak wordt tijdens het tekene telkens verneukt..
best zielig eigenlijk![]()
Is ie bijna af, komt er weer een lul aan vast te zitte![]()
Iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:57 schreef Sandersson het volgende:
Die Marylin Monroe wordt af en toe echt gruwelijk verneukt haha.. ksnap niet dat je het dan nog zoekt om het af te make
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:06 schreef C10H14N2 het volgende:
Als er een goed plan komt doe ik mee! Heb nu 0.2% inkt
Meld aanquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:35 schreef gohan16 het volgende:
Ik heb in het ONZ-topic gepolst voor een gezamenlijke actie. Op de zelfde tijd ieder een deel van het fok logo maken. Tot nu toe:
bananenman, piovan, -wolf-, zygje, fs180, jaco90, cyaa, bolletje, terrorobbie, jorryt, rsh11, keileweg-ethicus, quannum, gohan16, twylight, nipeng, aitan, Ltd, fiedel, kamo, intergalactic, arucard, lolboy, chowi, Dagguzz, marsepein, -jos-
Nog verder mensen interesse? Plan is om deze week, op een avond dit uit te gaan voeren.
Hoezo begin je nu alquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:27 schreef gohan16 het volgende:
onderste hoekje van de K. Roze lijntje is het begin van de omlijning (volg het maar)
http://www.drawball.com/ikj5gm
iddquote:
veel plezier, daar doen we niksquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef Repeat het volgende:
maareh ik ben gewoon bezig het witte vak te vergroten.
nog steeds onder "vip" toch?
Alleen zo jammer dat er nerds zijn die zo nodig fok!!!! ed erdoorheen moeten gaan schrijven, en krassen met kleurtjes.
Nee, niet doen. We hebben een andere plek op het oog. Bespaar je inkt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef Repeat het volgende:
maareh ik ben gewoon bezig het witte vak te vergroten.
nog steeds onder "vip" toch?
Alleen zo jammer dat er nerds zijn die zo nodig fok!!!! ed erdoorheen moeten gaan schrijven, en krassen met kleurtjes.
ow ok.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:03 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Nee, niet doen. We hebben een andere plek op het oog. Bespaar je inkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |