abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:49:46 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_41179968
Dus het was weer eens een mooie poppenkast met Geurt?

Vanavond even online bekijken dan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:56:29 #277
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41180238
Alweer een patrtij zonder lekker wijven. Rechts meot dat toch begrijpen, het volk wil geile belsletten, geen saaie mannen in pak.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:39 schreef pberends het volgende:

Als ze kamerlid wordt is ze zelf een volledig ambtenaar.

amb·te·naar (de ~ (m.), ~s/-naren)
1 persoon die aangesteld is in een door de overheid beheerde dienst => staatsdienaar
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41180272
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:56 schreef Napalm het volgende:

[..]

amb·te·naar (de ~ (m.), ~s/-naren)
1 persoon die aangesteld is in een door de overheid beheerde dienst => staatsdienaar
Dan klopt het toch?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:58:13 #279
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41180322
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:57 schreef SCH het volgende:
Dan klopt het toch?
De tweede kamer is een door de overheid beheerde dienst?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_41180380
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:58 schreef Napalm het volgende:

[..]

De tweede kamer is een door de overheid beheerde dienst?
Ja.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:02:42 #281
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41180522
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja.
Bron?
pi_41180549
Kamerleden zijn een soort van 'kleine zelfstandigen'. Dus officieel geen ambtenaar. Maar natuurlijk wel rechtstreeks vanuit de staatskas betaald.
pi_41180946
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Kamerleden zijn een soort van 'kleine zelfstandigen'. Dus officieel geen ambtenaar. Maar natuurlijk wel rechtstreeks vanuit de staatskas betaald.
Rechtstreeks door de overheid betaald, dat valt voor mij wel onder de ambtenarij. Is ook niks mis mee trouwens.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:19:13 #284
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_41181186
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:13 schreef SCH het volgende:
Rechtstreeks door de overheid betaald, dat valt voor mij wel onder de ambtenarij. Is ook niks mis mee trouwens.
Geld is niet zo belangrijk in deze, het gaat natuurlijk om wie er wat te zeggen heeft. De politiek is uiteindelijk de baas over de ambtenaren. Daarmee kan een kamerlid geen ambtenaar zijn..
pi_41181378
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:19 schreef Napalm het volgende:

[..]

Geld is niet zo belangrijk in deze, het gaat natuurlijk om wie er wat te zeggen heeft. De politiek is uiteindelijk de baas over de ambtenaren. Daarmee kan een kamerlid geen ambtenaar zijn..
Waarom kan een ambtenaar geen baas over een andere ambtenaar zijn?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:30:54 #286
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_41181697
Lucas Hartong, bekend van zijn partij/initiatief Democratisch Platform Nederland. Hij zat samen met Fleur Agema volgens mij in een 'LPF-federatie' van ONS-Nederland, Forza! Nederland en respect.nu. Die uiteraard ook geen lang leven was beschoren.

Hartong is trouwens een Bart Jan Spruyt type, conservatief met een streng christelijke insteek.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_41181835
Hartong is ook een hele slechte columnist die mijn mailboxje op het werk altijd volspamt
pi_41182242
Rechtsen hebben het altijd over overheidsgeld, dus ze zullen kamerleden ook wel ambtenaren vinden. Want die worden immers betaald uit overheidsgeld...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:07:39 #289
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_41183258
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:46 schreef SCH het volgende:
De lijst doet me toch wel erg denken aan de lijst van Pim Fortuyn destijds. Wilders heeft zolang de tijd gehad, waren er echt geen betere mensen te vinden?
Mij totaal niet. De lijst van Fortuyn was vele malen professioneler. Hier staan ambtenaren van onderaan de ladder met een zichtbare frustratie omdat ze 20 jaar geen schaal erbij hebben gekregen.

En het erge is nog, het diep trieste, dat bijvoorbeeld Hero woorden in de mond nam als 'ik zie Wilders in staat om het stokje van Fortuyn over te nemen'.
Pronken met de daden van een slachtoffer van moord, nooit gedacht dat men zo diep kon zinken.
Ik ben te lang op vakantie geweest, helemaal ontwend...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:37:48 #290
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_41189249
vindt wel dat punt goed, dat dierenmishandeling veel zwaarder gestraft moet worden.
Zou eens mooi zijn, dat iemand nie met een verbaal naar huis ging omdat ie zo nodig vondt zijn hond helemaal aan gort te schoppen.

btw de andere punten zijn ook best goed. Alleen dat alle rechtse partijen nu diezelfde punten hebben, vindt ik een beetje kansloos.
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_41189283
0 zetels volgens Nova / Interview NSS
Een stuk of 3 zetels volgens Maurice de Hond.

En dan rekent die er nog op dat die 10 zetels gaat krijgen... We wachten af.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:46:03 #292
57690 danielluh
Ben mijn naam beu, maar jah
pi_41189308
denk dat als deze partijen, 1 grote partij waren geweest, ze meer kans hadden op zetels

nu is rechts helemaal versplintert. Beetje jammer
Jaaa ik heb ook FOK PM :P
pi_41224979
Die nr 2 kwam op deradio vanmiddag ook weer compleet onnozel over. Ze kon niet echt goed uitleggen wat nou het verschil was met die andere splinters op rechts en wat het probleem met Sruyt was .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41227702
Ik zag laatst op het nieuws dat zijn partij werd gepresenteerd. Met de meeste punten ben ik het eens, maar er zat er één tussen, waarvan ik het helaas al vergeten ben, waarvan ik dacht: Is dat wel zo slim?

Tevens, zijn punten moet hij waar kunnen maken. Volgens mij zit er een adder onder het gras.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_41229265
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:04 schreef Arjann87 het volgende:
Ik zag laatst op het nieuws dat zijn partij werd gepresenteerd. Met de meeste punten ben ik het eens, maar er zat er één tussen, waarvan ik het helaas al vergeten ben, waarvan ik dacht: Is dat wel zo slim?

Tevens, zijn punten moet hij waar kunnen maken. Volgens mij zit er een adder onder het gras.
De adder onder het gras is dat Wilders nooit in een kabinet zal zitten. Hij heeft zich afgespleten van de VVD, dus dat zal niet gaan. Met de PvdA en andere linkse partijen wil hij zeker niet in zee. Dan hou je de rest over, dat zou heel misschien kunnen, maar Wilders wordt daar veel te klein voor.
pi_41229322
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 15:43 schreef du_ke het volgende:
Die nr 2 kwam op deradio vanmiddag ook weer compleet onnozel over. Ze kon niet echt goed uitleggen wat nou het verschil was met die andere splinters op rechts en wat het probleem met Sruyt was .
Tis een zwakke nummer 2, maar sex sells .
pi_41237849
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:50 schreef pberends het volgende:

[..]

De adder onder het gras is dat Wilders nooit in een kabinet zal zitten. Hij heeft zich afgespleten van de VVD, dus dat zal niet gaan. Met de PvdA en andere linkse partijen wil hij zeker niet in zee. Dan hou je de rest over, dat zou heel misschien kunnen, maar Wilders wordt daar veel te klein voor.
Gelukkig want als hij wel wat te zeggen krijgt is Nederland over vijf jaar totaal geisoleerd en bankroet.
pi_41244249
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:11 schreef akkefietje het volgende:

[..]

Gelukkig want als hij wel wat te zeggen krijgt is Nederland over vijf jaar totaal geisoleerd en bankroet.
Waar beseer je dat op?

Ok, hij wilt men minder belastinggeld laten betalen, maar wat ze ook doen in het volgende:

Ze gaan minder geld uitgeven aan de wat arme landen en steunen dus ook minder goede doelen. Zo wordt de 'boekhouding' weer in balans gebracht. Toch een risico.
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_41253934
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:51 schreef pberends het volgende:

[..]

Tis een zwakke nummer 2, maar sex sells .
Nou ik leg bij haar niet direct een verband met seks
pi_41254008
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 01:00 schreef Arjann87 het volgende:

[..]

Waar beseer je dat op?
Een immigratiestop jaagt internationale investeerders hard huilend weg. Als die moeite moeten doen om een japanse werknemer of onderzoeker naar hun lab hier te halen gaan ze wel in een land investeren dat niet zo moeilijk doet (en die zijn er zat te vinden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')