Siquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
quapo
Het is ook nooit echt nodig geweest, net als bandenspanning. Is eigenlijk altijd zelfregulerend geblevenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:05 schreef Worldbeater het volgende:
Beter is'ie wat te slap, dan dat je er te veel aandacht aan geeft. Dat dan weer wel.
Pimber reed ook al ruim een half jaar zonder ooit naar de ketting gekeken te hebben.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Kan iemand dat vrouwke nou uit de openingspost halen of vervangen door een scherpe foto... in string bijvoorbeeld?![]()
Donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Kan iemand dat vrouwke nou uit de openingspost halen of vervangen door een scherpe foto... in string bijvoorbeeld?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb je je kont laten zegenen door de paus ?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb je je kont laten zegenen door de paus ?
Heb ik gister al gedaan ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Wat dacht jij!
![]()
Woehoeeeeeeeeeeee vanavond stappennn![]()
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier die weleens een GPS heeft gebruikt voor een snelheidsmeting?
Gisteren impulsaankoop gedaan.Ligt nu een nieuwe Mio 269+ naast me.
![]()
Gauw terug brengenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier die weleens een GPS heeft gebruikt voor een snelheidsmeting?
Gisteren impulsaankoop gedaan.Ligt nu een nieuwe Mio 269+ naast me.
![]()
Dacht dat je dat al gedaan zou hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je zou er niets over zeggen
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dacht dat je dat al gedaan zou hebbenpleite
![]()
Net zo licht als de concurrentie, 10-15 pk meer vermogen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Die Aprilia heeft een cilinder teveel om een echte sm te zijn.. verder wel leuk speelgoed![]()
4 stuks terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu moet ik t weten ook
* gemaild heeft
Nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dacht dat je dat al gedaan zou hebben![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb, in tegenstelling tot Bazziekgeen foto's van -XX- in haar string, wel van'r moeder.
![]()
quote:En ik ga ook weekend houden.![]()
![]()
Dat is toch bullshit, motorkarakter is hetzelfde en ook het gewicht en design zijn conform dus niet zeikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Die Aprilia heeft een cilinder teveel om een echte sm te zijn.. verder wel leuk speelgoed![]()
Is ze nu foto's aan het makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nietze wilde hem zelf showen
![]()
Dat is niks vergeleken met wat ik net gezien hebquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met wat ik net gezien heb![]()
@WB![]()
![]()
Ik zal nooit meer t zelfde kunnen denken over milkshakes
![]()
Joh, stel die vraag ff in een motortopic ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef BazzieK het volgende:
Zit er trouwens over te denken om een MPP achter er op te laten leggen als mijn achterbandje op is, wat nogal snel is. Aangezien BT90's de reputatie hebben ruk te zijn in de regen. Heb alleen voor nog wel een BT90 die nog behoorlijk mee kan en heb geen zin om daar ook een MPP voor te kopen todat ie op is. Vroeg ik me af of dat samen kan of zou dat echt te veel onrust opleveren?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, stel die vraag ff in een motortopic ofzo
@Raus:![]()
![]()
@Gawaine:![]()
![]()
MILKSHAKES!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met wat ik net gezien heb![]()
@WB![]()
![]()
Ik zal nooit meer t zelfde kunnen denken over milkshakes
![]()
Ik zou de voorband achter leggen en de nieuwe achterband voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef BazzieK het volgende:
Zit er trouwens over te denken om een MPP achter er op te laten leggen als mijn achterbandje op is, wat nogal snel is. Aangezien BT90's de reputatie hebben ruk te zijn in de regen. Heb alleen voor nog wel een BT90 die nog behoorlijk mee kan en heb geen zin om daar ook een MPP voor te kopen todat ie op is. Vroeg ik me af of dat samen kan of zou dat echt te veel onrust opleveren?
Er wordt mee gewassenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
MILKSHAKES!
Wat word daar mee gedaan?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou de voorband achter leggen en de nieuwe achterband voor![]()
Of was dat bij auto's![]()
Gewoon doen![]()
Of die dus een beetje accuraat is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef worldpimber het volgende:
Dat ding zet je aan en het laat de actuele snelheid zien.. niet bepaald rocket science
Kan niet terug, overgenomen van iemand voor 200,-quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gauw terug brengende 268 is veeeel beter
de HD begeeft het heel snel in de 269![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of die dus een beetje accuraat is.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heeft Raus helemaal geen GSX-R gekocht maar een Diversion met zijkoffers
Goeie actie van die meid ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heeft Raus helemaal geen GSX-R gekocht maar een Diversion met zijkoffers
Was geen blik, was een helmquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen foto's bij staan, ik had graag de blik op het gezicht van die kerel willen zien ..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
quote:
Ohquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
My Little Eye?Niet de moeite waard
Zo zeg, dat is pas aso van die Bak Met Wielen zeg....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Geen idee, heb em nooit afgekeken, echt niet vol te houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Wat een klotefilm zeg, BazzieK hoe eindigt de film
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee, heb em nooit afgekeken, echt niet vol te houden![]()
Denk niet dat iemand je dat kwalijk neemtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me ook niet geroepen om de film af te kijken
Was ook niet voorspelbaar einde ofzo ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me ook niet geroepen om de film af te kijken
Je hebt wel lef hoor, om dat wederom zonder foto te doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:14 schreef ikookhier het volgende:
*
Vandaag (gisteren)een aardige rit gemaakt met mijn nieuwe ruit.dat ik die er niet eerder op gezet heb! Na er lang over in dubio gezeten naket is gewoon erg mooi,Basta! maar het rijd een stuk meer ontspannen.ik ben er blij mee![]()
*
de ikookhier ruit update
Theoretisch geeft dat wat overstuur, de mate waarin is alleen in de praktijk te bepalen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef BazzieK het volgende:
Ik zat net de denken, gezien de smalle powerband van die brommers, en ze vast wel eens in de bocht moeten schakelen, waarom die mannekes eigenlijk geen stuurflippers hebben.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:14 schreef Makster het volgende:
Bwwooaapapppp blazen best die 125cc mennekes
Via Rodamoto koste mijn voorband overigens 82 euro, montage kosten hier waren 12 euro 50.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
Qua theoretische veiligheid is het ook de vraag of die 200 euro besparing je het risico van crashen waard is.![]()
Dan kan jij, puut theoretisch gezien, de koning schaapneuker wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:18 schreef worldpimber het volgende:
Fucking lijers, alleen zo ver geschopt omdat pappa een motor voor ze kocht en hen de mogelijheid gaf![]()
/jaloers
Domper in je kuddo carrièrequote:Op zondag 20 augustus 2006 11:34 schreef Makster het volgende:
Dan kan jij, puut theoretisch gezien, de koning schaapneuker worden
Neh over de verwende jongetjes GPquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:45 schreef Rib-i het volgende:
Heb je het over de presentatie van de nieuwe motor van Raus![]()
Kan het me niet voorstellenquote:
Indd maar ik geef niet opquote:
Ook daar heb je gelijk inquote:
Is een vrij normale afwijking hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellenzou betekenen dat de teller in de auto 13 km/h per uur afwijkt?
105 op de teller terwijl GPS 92 aangaf.
![]()
De grootste verliefdheid is er wel af dus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:41 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Vannacht op de bank in slaap gevallen, 05:00 in bed gekropen.
* Rib-i is brak
Geen zin die ene.. is alleen MotoGP georienteerd, of gewoon chaggie vandaag.quote:
Die van mij doet 107 tegenover 100.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef hollander172 het volgende:
Kan het me niet voorstellenzou betekenen dat de teller in de auto 13 km/h per uur afwijkt?
![]()
De GPS zou betrouwbaarder moeten zijn omdat de afgelegde afstand gedeeld wordt door de tijd die jij er Real time over doet. Mercy weet er vast meer over maar die is nu de Honda van Raus van Suzuki stickers aan het voorzien voor de OPquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Dat vind ik een normalere afwijking.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:54 schreef Worldbeater het volgende:
Die van mij doet 107 tegenover 100.![]()
Die bike heeft Raus inmiddels al meer dan 1,5 jaar... wordt er eentje wakkerquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
die nieuwe bike van Raus is vet !!! Gister met Gawaine effe wezen kijken![]()
Lul niet man, geloof er niks van totdat Raus zelf wat postquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
En nog steeds geen pics...quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:10 schreef TR_Roadkill het volgende:
Het is waar de auto afwijkt in deze..quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Dat vind ik een normalere afwijking.Nog onacceptabel maar goed.
Ik kijk wel een keertje, ding zou redelijk eenvoudig te monteren moeten zijn op de motor.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Lul niet man, geloof er niks van totdat Raus zelf wat post
Je komt hier zelden posten en ineens kom je ons vertellen hoe vet Raus' bike wel niet is
Moet je hier komen kijken,het regent hier stront van de dijkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik wilde een half uur geleden op de motor stappen om ff een lekker rustig stukje te toeren, kom ik buiten begint het heeeeeel zachtjes te regenen, dus ik toch maar besloten om dan maar de GP te gaan kijken,
is het nu ineens schitterend weer buiten![]()
nu eerst maar even de GP afkijken en daarna nog een poging wagen om mijn rijbewijs kwijt te raken![]()
ja, en ineens is er 150 cc bij gekomen en door de schrik is ie ook blauw/wit gewordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die bike heeft Raus inmiddels al meer dan 1,5 jaar... wordt er eentje wakker
En ik heb geen jas meegenomen, terwijl de auto 3 kilometer verderop staat.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:17 schreef richardgie het volgende:
Moet je hier komen kijken,het regent hier stront van de dijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ondertussen al een paar koffie met boterkoek op, tortilla chips..
Zo maar relaxt MotoGP kijken... en een beetje blijven hangen hier vanmiddag.![]()
Het weekend gaat weer veel te snel voorbij.![]()
K ben ik weer weg, daaaaaaaaaaggggggg FOKkersquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Lul niet man, geloof er niks van totdat Raus zelf wat post
Je komt hier zelden posten en ineens kom je ons vertellen hoe vet Raus' bike wel niet is
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
K ben ik weer weg, daaaaaaaaaaggggggg FOKkers
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:23 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
K ben ik weer weg, daaaaaaaaaaggggggg FOKkers
Die is stoerquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:11 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
RSV Mille Streetfighter![]()
amaai!quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:13 schreef BazzieK het volgende:
Volgens mij kegelt pedrosa dalijk Hayden er af als het zo doorgaat![]()
Roze is harstikke in!quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:28 schreef Worldbeater het volgende:
Kan niet in mijn schaduw staan.
[afbeelding]
![]()
En mamma was niet in de buurt om zijn kleren uit te zoeken.![]()
Homo's rijden niet op een motorquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan zijn, maar mannen die roze dragen blijven verkapte flikkers![]()
![]()
Ken er 2 die allebei motor rijdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Homo's rijden niet op een motorOf wel soms
![]()
Rossi moest vandaag zijn meerdere in de Ducati + Capirossi erkennenquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:33 schreef Rib-i het volgende:
Het wordt tijd dat Rossi het gas opentrekt om die Duc bij te halen![]()
Roep die vrouw van je eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rossi moest vandaag zijn meerdere in de Ducati + Capirossi erkennenhele mooi wedstrijd
tot nu toe bljft de GP spannend, er is nog helemaal niet te zeggen wie er kampioen word
![]()
quote:
Inderdaad, hij had ook al moeiete genoeg om de Honda van zich af te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Rossi moest vandaag zijn meerdere in de Ducati + Capirossi erkennenhele mooi wedstrijd
tot nu toe bljft de GP spannend, er is nog helemaal niet te zeggen wie er kampioen word
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef Rib-i het volgende:
Oops, kettingbotsing![]()
http://www.galnedansken.com/ny_sida_19.htm
Er bestaat een homo motorclubquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Homo's rijden niet op een motorOf wel soms
![]()
Is ook een filmpie vanquote:
Gadver, nee tochquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
Er bestaat een homo motorclub
Stel je voor, misschien heb ik wel eens gezwaaid naar een homo motorrijder
quote:
Jij ook alquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Mensen..... ik moet me de komende 2 weken behelpen met brakke skoetertjes...Ik moet naar Griekenland de Nederlander uithangen... Het ga jullie goed.
* Op vakantie gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft geen zin om te reageren als je toch weer weg bentquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
hallo!
Hier even snel een postje vanuit Macedonie, heb toch nog een paar minuten over en heb niks te doen![]()
Het weer is dikke prima hier, en de omgeving ook. Heb het erg naar mijn zin, alhoewel ik ook wel weer zin heb om weer thuis te komen en op de motor te stappen (richting freundin).
Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Tot over een aantal dagen
Fullie out![]()
![]()
Bek houden schapenduwertquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gadver, nee toch
http://www.pinkspirit.nl/cmsb/ BazzieK's motorKKKlub![]()
Muchos plezieros bij de griekosquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Mensen..... ik moet me de komende 2 weken behelpen met brakke skoetertjes...Ik moet naar Griekenland de Nederlander uithangen... Het ga jullie goed.
* Op vakantie gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk clubjequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gadver, nee toch
Droge presentator down goes the motorcycle, waarom eigenlijkquote:
Ah, je had 'm nog in je bookmarks staanquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gadver, nee toch
Z'n voorwiel komt neer en dan glijdt z'n achterwiel weg ofzo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Droge presentator down goes the motorcycle, waarom eigenlijk
Komt die auto naar rechts zetten en uit schrikreactie z'n achterrem indrukken ofzo
quote:Ah, je had 'm nog in je bookmarks staan![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, je had 'm nog in je bookmarks staan![]()
Het is mijn startpaginaquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:37 schreef hicham het volgende:
Ah, je had 'm nog in je bookmarks staan![]()
Goeie tip, nu ook van mij hihihiquote:
Beurzen bestaan alleen maar om je voeten moe te maken en je zoveel mogelijk geld af te troggelen, lekker links laten liggen dusquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie tip, nu ook van mij hihihi
![]()
-
VNU Exhibitions Europe en Sanoma Men's Magazines hebben het initiatief genomen voor MotorNewz, een inspirerende NieuwsShow voor de motorbranche in de Jaarbeurshallen in Utrecht. MotorNewz staat op de agenda voor 25 en 26 november 2006, direct na de EICMA in Milaan.
Twee dagen lang zullen de vele geïnteresseerden zich naar hartelust kunnen vergapen aan alle nieuwe motormodellen van 2007. De initiatiefnemers van MotorNewz zijn sedert vele jaren partners in de organisatie van de succesvolle MOTORbeurs Utrecht.
Onlangs werd bekend dat de MotoRai definitief niet doorgaat. Met de lancering van MotorNewz wordt de importeurs en fabrikanten, die grote behoefte hebben om in het najaar het laatste motornieuws aan het publiek te presenteren, een ideaal platform geboden. Cécile van Hattem, beursmanager van MOTORbeurs Utrecht, zal haar ervaring en kennis inzetten om ook van dit nieuwe initiatief een groot succes te maken.
IJzersterke combinatie
De expertise van VNU Exhibitions en het mediabereik van Sanoma Men's Magazines, waaronder MOTOR Magazine en MOTO73, vormen een sterke combinatie die garant staat voor een groots en kwalitatief sterk motorevenement. Diverse importeurs hebben al positief gereageerd op het initiatief dat een extra impuls zal geven aan de gemeenschappelijke promotie van de motor. MotorNewz zal een sfeervol evenement worden, waarbij de nieuwe motoren centraal komen te staan.
-
Bron
veel plezierquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef koffiekoekje het volgende:
* Op vakantie gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi, kan de AIVD de boel niet meer inzienquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:06 schreef worldpimber het volgende:
Ik heb al mijn administratie verwijderd
Dat lucht op
Ghey.
ik dacht dat je die kappenset ging linkenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi, kan de AIVD de boel niet meer inzien
-edit
Roderick / Fulcrum
Oh ja, dat wou ik ook nog doen, maar die heb je dus al gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:31 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik dacht dat je die kappenset ging linken
deze staat er al een tijdje
samen met nog 2 andere geloof ik die onderdelen verkopen![]()
Handjes thuishouden hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef Mercy_symbol het volgende:Foto staat gewoon in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Foto staat gewoon in de OP
[afbeelding]
En dit was, dit was het nieuwsquote:Diphallus
Een Indiase man die met twee penissen is geboren, wordt geopereerd: een van de twee geslachtsorganen zal worden verwijderd. Dit meldde de Indiase krant Times of India zaterdag. De 24-jarige man is geboren met de zeldzame afwijking die bekendstaat als 'peniele duplicatie' of 'diphallus'. Hij besloot tot de operatie omdat hij binnenkort wil gaan trouwen. De afwijking is uiterst zeldzaam. Bij de man zijn beide penissen compleet functioneel. Zo'n geval is nooit eerder in de vakliteratuur beschreven.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:02 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik heb begrepen dat iedereen hier nieuwsgierig is naar de Soes.![]()
Voilà hier is ie danLeuk ding en een stimulans om ff flink door te werken aan die opdracht. De Soes staat recht voor me.
Deze is alleen nog niet genoeg voor een andere motor (een echte!).
Maar misschien gaat de andere opdracht van deze opdrachtgever ook door en dan zit het er dik in dat ik voor een andere motor ga. Dat wordt dan waarschijnlijk begin volgend jaar of zo.
![]()
![]()
Wij hebben binnenkort wat vrije dagen dus ik denk dat we dan wel alvast echt rond gaan kijken en wat proefritjes gaan maken. Als het alleen bij de twee opdrachten blijft die nu in de planning liggen dan denk ik dat de Daytona675 nog steeds niet haalbaar is.![]()
![]()
Misschien ga ik dan dus wel voor de Soes zoals het kleine exemplaar. Ik vind ze erg gaaf, die GSX-R 750 Soezen.
Verder lijkt een SP1 of 2 me wel wat
![]()
, maar ik heb gehoord dat die erg veel benzine wegslurpen. Dat vind ik eigenlijk wel een behoorlijk nadeel. Er zijn nog wel meer dingen waar ik naar wil kijken, maar ik weet het nog niet precies.
ik kan wel de standaard inklappen en sturen, maar het gaat niet echt hard.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht echt dat je al rondjes aan het rijden was![]()
Had ik toch meer op de anderen af moeten gaan![]()
Er is toch niks aan de hand met de CBR, rij daar op totdat je genoeg hebt om je droommotor te kopenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ik kan wel de standaard inklappen en sturen, maar het gaat niet echt hard.Er zit wel abnomaal veel speling op het achterwiel, dus het wordt geen veilig ritje.
![]()
ik had het niet helemaal meegekregen, maar ja Gawaine en Roadkill kwamen inspecterenIk had verder ff geen tijd om eerder te posten.
Maar ik ga dus binnenkort wel voor een andere motor.Dan moet trouwens wel die andere opdracht doorgaan
(maar stiekem reken ik er al een beetje op, dat zou ik eigenlijk niet moeten doen he). En anders dan moet ik kijken wanneer ik voor een andere kan gaan. Ik heb nu in ieder geval nog even tijd om wat beter uit te zoeken wat ik wil, of beter gezegd wat haalbaar is. Het liefste komt die Daytona er.
![]()
Ik wil gewoon een andere motor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er is toch niks aan de hand met de CBR, rij daar op totdat je genoeg hebt om je droommotor te kopen![]()
Je verliest toch niet veel aan afschrijving op jaarbasis op een honda CBR? Wat je er nu voor terugkrijgt krijg je volgend jaar waarschijlijk ook nog![]()
Of wil je gewoon een andere motor, dat is het beste argument![]()
Hoe zit dat met het vertalen van boeken/handleidingen etc.. (ik weet niet wat je vertaald) Moet je dan ook beëdigd zijn net als een tolk?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een andere motor.![]()
En verder lijkt het me beter om dan nu te profiteren van die extra verdiensten. Als ik wacht met de aankoop van een andere motor dan ben ik bang dat het al snel aan andere doeleinden wordt besteed.![]()
Wie weet hoe lang het duurt voordat de volgende mega-opdracht komt.![]()
Bij mij loopt het ook al stukken beter.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe zit dat met het vertalen van boeken/handleidingen etc.. (ik weet niet wat je vertaald) Moet je dan ook beëdigd zijn net als een tolk?
En de opdrachten zullen wel binnenstromen, een vriendin van me heeft italiaans gestudeerd en heeft nu 100% meer opdrachten binnen dan de afgelopen 3 jaar.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:02 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik heb begrepen dat iedereen hier nieuwsgierig is naar de Soes.![]()
Voilà hier is ie danLeuk ding en een stimulans om ff flink door te werken aan die opdracht. De Soes staat recht voor me.
Deze is alleen nog niet genoeg voor een andere motor (een echte!).
Maar misschien gaat de andere opdracht van deze opdrachtgever ook door en dan zit het er dik in dat ik voor een andere motor ga. Dat wordt dan waarschijnlijk begin volgend jaar of zo.
![]()
![]()
Wij hebben binnenkort wat vrije dagen dus ik denk dat we dan wel alvast echt rond gaan kijken en wat proefritjes gaan maken. Als het alleen bij de twee opdrachten blijft die nu in de planning liggen dan denk ik dat de Daytona675 nog steeds niet haalbaar is.![]()
![]()
Misschien ga ik dan dus wel voor de Soes zoals het kleine exemplaar. Ik vind ze erg gaaf, die GSX-R 750 Soezen.
Verder lijkt een SP1 of 2 me wel wat
![]()
, maar ik heb gehoord dat die erg veel benzine wegslurpen. Dat vind ik eigenlijk wel een behoorlijk nadeel. Er zijn nog wel meer dingen waar ik naar wil kijken, maar ik weet het nog niet precies.
Volgens mij fungeert Raus als de spiegel tussen Martie en Rode Erick ofzo, je weet wel.. die jongen met die GS'ert.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Is jullie die sexy pose van Roderick op de achtergrond al eens opgevallenPlayer
Nee geen hoes erbij, maar ik haal 'm voor de regen naar binnen net zoals ik met de Honda doe.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:06 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jammer dat wij Fok!MC'ers van de harde kern te nuchter zijn voor dit soort grapjes(
)
Heb je er ook een motorhoesje bij, of stond ie alleen voor de foto op het balkon?![]()
Vandaar mijn vraag, mijn vriendin heeft voor justitie gewerkt en dat mocht alleen met beëdigde tolken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Bij mij loopt het ook al stukken beter.Eigenlijk ging het na een jaar al heel hard, maar daarna had ik een jaar lang bijna niets te doen en nu loopt het dus best goed. De vraag is alleen hoe het verder gaat verlopen. Ik krijg meestal kleine opdrachten en daar heb je financieel niet echt iets aan. Ik zou wat vaker van die grote opdrachten moeten hebben, want dan gaat het wel hard met de verdiensten.
en dan ga ik weer afbouwen bij mijn vaste werk.
![]()
Nee: ten eerste zijn tolken NOOIT beëdigden ten tweede is beëdigd vertaalwerk alleen voor juridische stukken. Dat kan ik dus ook, maar de interessante opdrachten zijn handleidingen, vertaalwerk voor databases, uitgebreide brochures etc. De grote opdrachten waar je gewoon lekker aan kunt doorwerken en waar je goed mee verdient.
![]()
Hey Cadfael, ik heb denk ik je introductie gemistquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Cadfael het volgende:
jeetje, hebben jullie dat topic over 'moterrijders boos op eu regelgeving' een beetje bijgehouden, daar wordt wat afgekankert op motorrijders (en automobilisten zeg)... of is het niet zo erg als het lijkt.
gaat het komende week nou nog een beetje beter worden, ben die plensbuien van afgelopen tijd nu wel echt zat aant worden....:(
Motorrijders en automobilisten kankeren al op elkaar zolang ze bestaan, is niks nieuws.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:32 schreef Cadfael het volgende:
jeetje, hebben jullie dat topic over 'moterrijders boos op eu regelgeving' een beetje bijgehouden, daar wordt wat afgekankert op motorrijders (en automobilisten zeg)... of is het niet zo erg als het lijkt.
gaat het komende week nou nog een beetje beter worden, ben die plensbuien van afgelopen tijd nu wel echt zat aant worden....:(
Hoi, ja het ging zo snel int vorige topicquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hey Cadfael, ik heb denk ik je introductie gemist![]()
Wat rij je?
Je had ze al gebrandquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Motorrijders en automobilisten kankeren al op elkaar zolang ze bestaan, is niks nieuws.![]()
Wat dat eu verhaal betreft, dat is waarschijnlijk het gevolg van lobyisten in dienst van
fabrikanten voor het het een of het ander.
Gebruiken jullie die leren tasjes ook echt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Cadfael het volgende:
en als je nog meer wilt weten, vraag gerust
K wou net zeggenquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Motorrijders en automobilisten kankeren al op elkaar zolang ze bestaan, is niks nieuws.![]()
Wat dat eu verhaal betreft, dat is waarschijnlijk het gevolg van lobyisten in dienst van
fabrikanten voor het het een of het ander.
Ja was al klaar maar zit al 2 dagen met een HD uit een notebook te kutten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je had ze al gebrand![]()
Vanaf woensdag beter weer, kunnen we mischien na het eten nog een stukkie rijden![]()
jazeker!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gebruiken jullie die leren tasjes ook echt?![]()
Hey een chopper, dat maakt je redelijk uniek bij de FOK! MC (Zie opmerking Worldpimber)quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Hoi, ja het ging zo snel int vorige topic
Ik rijd een Kawasaki Vulcan 1500B, zie foto in mn profiel
Heb al 4 jaar rijbewijs en ondertussen 30.000 eropzitten (maar 1,5 jaar niet gereden tussendoor).
en nu sinds ik werk elke dag van utrecht naar gouda
en als je nog meer wilt weten, vraag gerust
quote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Winkel ! The place 2 be!quote:
Er moet ook een foto inclusief jezelf bij staan he!quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:00 schreef Cadfael het volgende:
oh, lijkt me wel leuk hoor om erin te staan. Je weet nooit wat er van komt
Enne foto heb je, bouwjaar 1994 (op kentekenbewijs) maar dit type werd maar tot 1992 geproduceerd... dus tis niet echt zeker, maar ik gok toch 1992.
rest weet je nu wel denk ik.
Is een goed ideequote:Op zondag 20 augustus 2006 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je had ze al gebrand![]()
Vanaf woensdag beter weer, kunnen we mischien na het eten nog een stukkie rijden![]()
Nooit van gehoord, maar klinkt goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Winkel ! The place 2 be!![]()
![]()
In een klein zwart gatwaar niets te beleven is
![]()
tsja, daar ben je helaas te laat mee... geen vriendin meer om er een te maken, ook geen camera meer...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er moet ook een foto inclusief jezelf bij staan he!![]()
![]()
Nat geworden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Is een goed idee.
Ben vanmiddag nog wel ff wezen rijden, maar was net te laat thuis![]()
Je weet nooit wat ervan komtquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:00 schreef Cadfael het volgende:
oh, lijkt me wel leuk hoor om erin te staan. Je weet nooit wat er van komt
Enne foto heb je, bouwjaar 1994 (op kentekenbewijs) maar dit type werd maar tot 1992 geproduceerd... dus tis niet echt zeker, maar ik gok toch 1992.
rest weet je nu wel denk ik.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er moet ook een foto inclusief jezelf bij staan he!![]()
![]()
leren pakje??quote:
Da's minder, welke richting heb je gereden, een beetje de middenpeelweg-napoleonbaan?quote:
Jaquote:
Nee, gewoon hier een beetje in de buurt, Asten, Someren enzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Da's minder, welke richting heb je gereden, een beetje de middenpeelweg-napoleonbaan?
En ik heb m'n broek weer gevonden![]()
![]()
Dat is minder...quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:18 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ach....'t ziet er wel weer netjes uit.
Ga ik doen, eventjes de OP aanpassenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:21 schreef FemaleRebbel het volgende:
@ Rib-i: wat goed van je broek zeg......
Kun je meteen je sig aanpassen
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef Makster het volgende:
Yeah nieuwe piegels gewonnen op Ebay
[afbeelding]
[afbeelding]
Beter snel in huis en mickey mouse in de wilgen hangen
Wanneer kan je ze verwachten? Wel coolquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is niet van mijquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:50 schreef Cadfael het volgende:
[..]
al die metertjes en knopjes.....
heb je aan allebei de kanten een knop voor richtingaanwijzers??
ik heb zon schuifje die je naar links en rechts moet doen voor richting, en ook weer naar midden moet schuiven om em uit te zetten...lekker basic
Whehehehequote:Op zondag 20 augustus 2006 20:53 schreef -XX- het volgende:
AvondAlles lekker hier
?
WheheThe notebook, DIE FILM, te mooi!
![]()
![]()
Regeertquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Is niet van mij
Mijn fiets reageert namelijk alles![]()
[afbeelding]
Ah, mooi ding, en nu snap ik ook gelijk waarom je andere spiegels wiltquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Is niet van mij
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Is niet van mij
[afbeelding]
Oh, ik dacht dat het iets voor Gawaine was, een instructiefilmpje over een notebookquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, maar the notebook is echt vrouwenfilm #1
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het iets voor Gawaine was, een instructiefilmpje over een notebook![]()
Dat lijken wel koekblikspiegels johquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar het is echt een GOEIE romantische film!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, maar the notebook is echt vrouwenfilm #1
Heb em een keer gekeken met een vriendin van me, effectiever dan schaapjes tellenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar het is echt een GOEIE romantische film!echt de enigste die me vet raakt samen met true romance !!
Wel mooie decoratie binnen trouwens ! Woootquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:44 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals hij al zei, ze moeten nog binnen gaan komen. Net vers gescored op Ebay....quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel mooie decoratie binnen trouwens ! Wooot![]()
![]()
Stiekem lag daar tijdens de film toch een brok in de keel!, die je sneaky met elke slok coca cola weg probeerde te smokkelen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb em een keer gekeken met een vriendin van me, effectiever dan schaapjes tellen
Maar wel binnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
Zoals hij al zei, ze moeten nog binnen gaan komen. Net vers gescored op Ebay....
Die foto's zijn dus niet bij hem binnen
Goodnightquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:22 schreef bvvt het volgende:
Maar nu eerst maar eens wat
![]()
gaan doen.
Heb wat slaap bij te halen![]()
Wel proost!quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Stiekem lag daar tijdens de film toch een brok in de keel!, die je sneaky met elke slok coca cola weg probeerde te smokkelen!![]()
Als het cafeîne vrij is welquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:25 schreef Cadfael het volgende:
* Cadfael drinkt geen koffie....
kun je dan nog wel slapen trouwens???
BPMquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als het cafeîne vrij is wel![]()
Tenminste, of dat is een fabel
![]()
Woooot Belgie is luxe!Allemaal mooie bandits voor weinig geld, en weinig kms en en
![]()
pfff...hoe kan dat
zijn ze niet gejat? en ze hebben daar volgens mij behoorlijk andere belastingregelgeving dan hiero. in duitsland zijn de autos toch ook een stuk goedkoper?quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Als het cafeîne vrij is wel![]()
Tenminste, of dat is een fabel
![]()
Woooot Belgie is luxe!Allemaal mooie bandits voor weinig geld, en weinig kms en en
![]()
pfff...hoe kan dat
Hahahaquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Superman returns maakte nog meer in de me los dan die kudtfilm
en dat is nog diepquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jawel schat, mannen hebben de emotionele diepgang van het peuterbadje
Daar komt wel verandering in als je een echte man wordquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jawel schat, mannen hebben de emotionele diepgang van het peuterbadje
Tuurlijk niet, je wordt alleen wanhopiger als je ouder wordt en gaat dan doen alsofquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar komt wel verandering in als je een echte man word![]()
haha, jou definitie van een 'romantische' film?quote:
Zoiets merk je al gauw genoegquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je wordt alleen wanhopiger als je ouder wordt en gaat dan doen alsof
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar komt wel verandering in als je een echte man word![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:33 schreef Cadfael het volgende:
[..]
haha, jou definitie van een 'romantische' film?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het iets voor Gawaine was, een instructiefilmpje over een notebook![]()
Duerma bienquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:42 schreef Rib-i het volgende:
Tiet veur nagrus [afbeelding]
[afbeelding]
Goeie avond kratjuhquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef kratjuh het volgende:
Hoi allemaal ..
Ben weer thuis .. Leuk dagje geweest, en redelijk geboft met het weer op een paar korte buitjes na ..
waar was je geweest? ja, een cross iets ofzo... weet alleen niet waarquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:43 schreef kratjuh het volgende:
Hoi allemaal ..
Ben weer thuis .. Leuk dagje geweest, en redelijk geboft met het weer op een paar korte buitjes na ..
Rally crossquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
waar was je geweest? ja, een cross iets ofzo... weet alleen niet waar
Daar moeten we nu maar voor zorgen danquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef Cadfael het volgende:
haha, maar dan moet deze wel eerst dicht/vol
waarom geen andere foto van die iemand? diegene ziet er prima uit en kan me niet voorstellen dat er iemand anders is die de OP meer recht aan kan doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar moeten we nu maar voor zorgen dan
!
Anyway, ik heb een goed idee!, in de volgende OP komt eens een foto van iemand anders
![]()
Maar waar was dat, aangezien het hier zo een beetje de hele dag de kenker heeft geregendquote:
Rib-i beheert de OP en die pit nu, volgend topic kom jij er dus weer inquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Daar moeten we nu maar voor zorgen dan
!
Anyway, ik heb een goed idee!, in de volgende OP komt eens een foto van iemand anders
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:09 schreef Cadfael het volgende:
[..]
waarom geen andere foto van die iemand? diegene ziet er prima uit en kan me niet voorstellen dat er iemand anders is die de OP meer recht aan kan doen
* Cadfael kan wel lezen hoorquote:
Het is al laat hequote:Op zondag 20 augustus 2006 23:12 schreef Cadfael het volgende:
[..]
* Cadfael kan wel lezen hoor
he, daar gaat mn plannetje
Denk het nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:15 schreef -XX- het volgende:
We kunnen ook het rijtje af gaan! kwa leeftijd dan maar...Dus de volgende is bazziek die met zijn fotohoofd in de OP mag!
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wooot nu je het zegt![]()
Ik ga zo maar eens slapen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
! Nohhh!
Ik val in slaap
Tot gauw en slaap goed allen!
![]()
![]()
Idd, we hebben al zo weinig leden en dat zou nieuwkomers alleen maar afschrikkenquote:
welterustenquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
! Nohhh!
Ik val in slaap
Tot gauw en slaap goed allen!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |