Siquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
quapo
Het is ook nooit echt nodig geweest, net als bandenspanning. Is eigenlijk altijd zelfregulerend geblevenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:05 schreef Worldbeater het volgende:
Beter is'ie wat te slap, dan dat je er te veel aandacht aan geeft. Dat dan weer wel.
Pimber reed ook al ruim een half jaar zonder ooit naar de ketting gekeken te hebben.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Kan iemand dat vrouwke nou uit de openingspost halen of vervangen door een scherpe foto... in string bijvoorbeeld?![]()
Donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef worldpimber het volgende:
Kan iemand dat vrouwke nou uit de openingspost halen of vervangen door een scherpe foto... in string bijvoorbeeld?![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:10 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb je je kont laten zegenen door de paus ?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb je je kont laten zegenen door de paus ?
Heb ik gister al gedaan ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:54 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Wat dacht jij!
![]()
Woehoeeeeeeeeeeee vanavond stappennn![]()
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier die weleens een GPS heeft gebruikt voor een snelheidsmeting?
Gisteren impulsaankoop gedaan.Ligt nu een nieuwe Mio 269+ naast me.
![]()
Gauw terug brengenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:15 schreef hollander172 het volgende:
Iemand hier die weleens een GPS heeft gebruikt voor een snelheidsmeting?
Gisteren impulsaankoop gedaan.Ligt nu een nieuwe Mio 269+ naast me.
![]()
Dacht dat je dat al gedaan zou hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je zou er niets over zeggen
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dacht dat je dat al gedaan zou hebbenpleite
![]()
Net zo licht als de concurrentie, 10-15 pk meer vermogen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Die Aprilia heeft een cilinder teveel om een echte sm te zijn.. verder wel leuk speelgoed![]()
4 stuks terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Nu moet ik t weten ook
* gemaild heeft
Nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dacht dat je dat al gedaan zou hebben![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb, in tegenstelling tot Bazziekgeen foto's van -XX- in haar string, wel van'r moeder.
![]()
quote:En ik ga ook weekend houden.![]()
![]()
Dat is toch bullshit, motorkarakter is hetzelfde en ook het gewicht en design zijn conform dus niet zeikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:38 schreef Macchia_Nera het volgende:
Die Aprilia heeft een cilinder teveel om een echte sm te zijn.. verder wel leuk speelgoed![]()
Is ze nu foto's aan het makenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nietze wilde hem zelf showen
![]()
Dat is niks vergeleken met wat ik net gezien hebquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met wat ik net gezien heb![]()
@WB![]()
![]()
Ik zal nooit meer t zelfde kunnen denken over milkshakes
![]()
Joh, stel die vraag ff in een motortopic ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef BazzieK het volgende:
Zit er trouwens over te denken om een MPP achter er op te laten leggen als mijn achterbandje op is, wat nogal snel is. Aangezien BT90's de reputatie hebben ruk te zijn in de regen. Heb alleen voor nog wel een BT90 die nog behoorlijk mee kan en heb geen zin om daar ook een MPP voor te kopen todat ie op is. Vroeg ik me af of dat samen kan of zou dat echt te veel onrust opleveren?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, stel die vraag ff in een motortopic ofzo
@Raus:![]()
![]()
@Gawaine:![]()
![]()
MILKSHAKES!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat is niks vergeleken met wat ik net gezien heb![]()
@WB![]()
![]()
Ik zal nooit meer t zelfde kunnen denken over milkshakes
![]()
Ik zou de voorband achter leggen en de nieuwe achterband voorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:55 schreef BazzieK het volgende:
Zit er trouwens over te denken om een MPP achter er op te laten leggen als mijn achterbandje op is, wat nogal snel is. Aangezien BT90's de reputatie hebben ruk te zijn in de regen. Heb alleen voor nog wel een BT90 die nog behoorlijk mee kan en heb geen zin om daar ook een MPP voor te kopen todat ie op is. Vroeg ik me af of dat samen kan of zou dat echt te veel onrust opleveren?
Er wordt mee gewassenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
MILKSHAKES!
Wat word daar mee gedaan?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou de voorband achter leggen en de nieuwe achterband voor![]()
Of was dat bij auto's![]()
Gewoon doen![]()
Of die dus een beetje accuraat is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:21 schreef worldpimber het volgende:
Dat ding zet je aan en het laat de actuele snelheid zien.. niet bepaald rocket science
Kan niet terug, overgenomen van iemand voor 200,-quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gauw terug brengende 268 is veeeel beter
de HD begeeft het heel snel in de 269![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:41 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of die dus een beetje accuraat is.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heeft Raus helemaal geen GSX-R gekocht maar een Diversion met zijkoffers
Goeie actie van die meid ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heeft Raus helemaal geen GSX-R gekocht maar een Diversion met zijkoffers
Was geen blik, was een helmquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:58 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wel jammer dat er geen foto's bij staan, ik had graag de blik op het gezicht van die kerel willen zien ..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
quote:
Ohquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
My Little Eye?Niet de moeite waard
Zo zeg, dat is pas aso van die Bak Met Wielen zeg....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Geen idee, heb em nooit afgekeken, echt niet vol te houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:19 schreef Rib-i het volgende:
Wat een klotefilm zeg, BazzieK hoe eindigt de film
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee, heb em nooit afgekeken, echt niet vol te houden![]()
Denk niet dat iemand je dat kwalijk neemtquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me ook niet geroepen om de film af te kijken
Was ook niet voorspelbaar einde ofzo ..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me ook niet geroepen om de film af te kijken
Je hebt wel lef hoor, om dat wederom zonder foto te doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 04:14 schreef ikookhier het volgende:
*
Vandaag (gisteren)een aardige rit gemaakt met mijn nieuwe ruit.dat ik die er niet eerder op gezet heb! Na er lang over in dubio gezeten naket is gewoon erg mooi,Basta! maar het rijd een stuk meer ontspannen.ik ben er blij mee![]()
*
de ikookhier ruit update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |