Houdoe mok et nie te loat mennekequote:
Nee al meer dan 150.000 keer gepostquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:45 schreef X-fi het volgende:
Tong: Heb jij dat "" onderaan geprogrameerd?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee al meer dan 150.000 keer gepost
![]()
Genialiteit is niet te verwoordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:47 schreef X-fi het volgende:
[..].
Hoe kwam je daaropIk zou dat zo met mijn domme kop vergeten.
Ai, dat klinkt niet zo bestquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff leuke avonden zijn anders
ja pa en ma waren een paar dagen naar den haag. alleen de eerste dag (vandaag) ongelukje gehad, waarbij mn moeder haar arm op drie plaatsen heeft gebroken... Ze is al erg fragiel en loopt met een stok.. (inderdaad rechts die nu gebroken is)quote:
Maar die stuk is dat echt een knappe vent ?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:25 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ja pa en ma waren een paar dagen naar den haag. alleen de eerste dag (vandaag) ongelukje gehad, waarbij mn moeder haar arm op drie plaatsen heeft gebroken... Ze is al erg fragiel en loopt met een stuk.. inderdaad aan de rechts die nu gebroken is![]()
ke, dat snap ik ook wel...quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:35 schreef tong80 het volgende:
Gollem niet kwaad zijn. Het was goed bedoeld.
Hoeft niet hoor, ik kan alles nog wel. Het is nu gewoon afwachten, maar het malen is al wel begonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
Ik wil je troosten maar heb geen idee hoe.
Jij ook, lief mens.quote:
ik niet, Axel wel helaasquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:50 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen
AZ jij bent er ook vroeg bij.
Zekerquote:
zolang de spelers dat maar niet denken denk ik dat ook.quote:Veel succes vanmiddag, RKC lijkt me niet een al te groot probleem voor Ajax
lag er om half1 in, en was om 6 uur weer op. en hier regent het ook.quote:Op zondag 20 augustus 2006 08:57 schreef borisz het volgende:
ik lag al om 10 uur in mijn nest gister avond, was 7.30 wakker
het regent![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
lag er om half1 in, en was om 6 uur weer op. en hier regent het ook.
ik ben zielig, breng mij koffie![]()
doe maar duur! dank u!quote:
Begon de jeugd competitie gisteren niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 07:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jeugdtoernooi, met allemaal BVO's en JVS nieuwegein![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |