Dat is toch Hammy, uit Over The Hedge?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:42 schreef Mokz het volgende:
Steve Carell is tof.
Steve Carellquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat is toch Hammy, uit Over The Hedge?
Het is ondertussen verplaatst naar 26 oktober voor Nederland (Belgie is hetzelfde gebleven).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
12 oktober komt hij uit in Nederland (11 oktober in Belgie).
quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:00 schreef Mainport het volgende:
Kijk er naar uit.
aldus De Filmkrant.quote:'Independent' moet voor dit type films dan ook vooral worden opgevat als smaakje, toegesneden op indie-mensen die met hun indie-vrienden naar indie-muziek luisteren in hun indie-huisjes.
ik heb dat stukje ook gelezen, is maar een vage recensie waar ik niets wijzer van wordquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:49 schreef California het volgende:
[..]
aldus De Filmkrant.
Wie heeft er nu nog zin in?.
ik ook. de naam alleen alquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik krijg in ieder geval spontaan krampen van indie-muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film is net zo opwekkend als de gele filmposter doet vermoeden. Een feel-good-movie van het zuiverste soort.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
ik ben nog steeds niet geweest, ik kan niemand overtuigen om met me mee te gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef Mr.Black het volgende:
De film zaterdag gezien en echt een geniale film! Zelden zo gelachen om een film.
Echt genieten om zo'n 'disfunctional' familie rond de eettafel te zien. Elk karakter heeft wel iets tragisch en komisch tegelijkertijd.
Ik ga er niet te veel over uitweiden. Je moet er gewoon zelf heen gaan. Voor mij was dit wel dé film van het jaar.
een must see dus.
ga je em toch lekker in je eentje checken, niet dat je iemand nodig hebt om naar een scherm te kijken toch?, toen ik afgelopen weekend mijn neef de trailer liet zien stond ie meteen te springen om naar de film te gaan,quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:07 schreef edejong het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet geweest, ik kan niemand overtuigen om met me mee te gaan![]()
en van The Daily Show natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:45 schreef Mokz het volgende:
[..]
Steve Carell
Ik ken hem vooral van the 40 year old virgin, en van saturday night live.
Chloequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef Caesu het volgende:
[..]
en van The Daily Show natuurlijk.
erg leuke film
Chloe uit 24 heeft ook nog een bijrol in deze film.
Hij is echt heeel leuk echt de moeite waard.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik twijfel nog steeds of ik morgen niet naar deze ga in plaats van Babel. Maar Babel had ik al afgesproken. Nouja, hiervoor maar apart naar de bios, hij lijkt me iig erg leuk.
Superleuk om in de bios te zien.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik twijfel nog steeds of ik morgen niet naar deze ga in plaats van Babel. Maar Babel had ik al afgesproken. Nouja, hiervoor maar apart naar de bios, hij lijkt me iig erg leuk.
Inderdaad! beiden films echt ontzettend goedquote:Op donderdag 23 november 2006 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Superleuk om in de bios te zien.
En Babel is ook erg goed.
Morgen eerst Babel dan maar in hetquote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! beiden films echt ontzettend goed.
Ze zijn alletwee goed.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen eerst Babel dan maar in het. Tushinski
. Little Miss Sunshine kan ergens anders ook wel.
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind dat deze film op 1 hoort te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Heerlijke roadmovie met veel humor en een tikkeltje drama, hilarische personages, dialogen om van te genieten, prima acteerwerk en een heerlijk sfeertje.
quote:Leuke feel-good roadmovie/comedy/drama over een klein meisje dat graag wilt meedoen in een schoonheidswedstrijd. Samen met haar disfunctionele familie gaan ze in hun oude Volkswagen busje op weg van Albuquerque naar California...
De verzameling aan excentrieke personages is een leuke en goed gecaste verzameling. Abigail Breslin is geweldig als Olive, Alan Arkin is erg cool als de oude opa die zorgt voor de nodige humor, Gregg Kinear is erg tof maar het beste is Steve Carell in z`n rol als depressieve Frank. De humor is echt grappig, het gedeelte drama is oprecht mooi en ontroerend. Ook de moraal van het verhaal ontbreekt niet maar ligt er net iets te dik op.
Maar ondanks dat is Little Miss Sunshine een heerlijke feelgood movie die zeer zeker de moeite waard is.
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10
quote:
Je moet kijken, het is net jouw familiequote:Op maandag 1 januari 2007 16:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet geluktWe hadden te veel TV wat we wilden zien.
Jouw familie, ik zei het tochquote:Op maandag 1 januari 2007 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Wij ook net gekeken, hardstikke leuke film, met zelfs een paar ontroerende momentjes
En Cloë van 24, zat er ook in
Wat kan ik hier nog aan toevoegen? De film is veeeeel te kort!!!quote:The film is basically a dark comedy dysfunctional family road trip. It starts out resoundingly bleak. Richard (Kinnear) is a wannabe motivational speaker who in his desperate drive for excellence has become deeply alienated from his family. His wife Sheryl (Collette) tries to keep their family together but is so frustrated with her husband and nerve- shredded by the stresses of her home that it seems like she will cave in at any moment. Also in the home is Steve's elderly father, who is perpetually profane and angry and copes with the disappointments of his life by snorting heroin. Richard and Sheryl are raising two children, the cute but seemingly unremarkable Olive (Breslin) and the perpetually silent, glum, and angry Dwayne (Dano), who is marking off the days until he can go join the Air Force and escape this familial hellhole. Into this enclave of joy and bliss enters Sheryl's brother Frank, who has just been released from the hospital after trying to slit his wrists due to his unrequited love for one of his grad students. When Sheryl tells her brother that she's glad he's alive, he tonelessly responds "that makes one of us."
Nu ál? Het jaar is al om.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:47 schreef kinky_queen het volgende:
Dit zou nu al eens de film van het jaar kunnen zijn!
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:39 schreef FremantleDockers het volgende:
Jammer dat ie niet echt is, was een leuke Criterion geweest...
die is er alquote:Op zondag 14 januari 2007 16:25 schreef Piovan het volgende:
Lijkt me toffe film, ik wacht op de dvd release.
quote:Little Miss Sunshine krijgt César
In Parijs heeft de Amerikaanse film
Little Miss Sunshine een César in de
wacht gesleept.Dat is een tegenhanger
van de Oscars.In de film van regisseur
Jonathan Dayton probeert een meisje een
schoonheidswedstrijd te winnen.Daarvoor
reist ze met haar hele familie door de
VS.Little Miss Sunshine kan morgen ook
een Oscar winnen.
Een 75 toeren bakkelietenquote:Op zondag 25 februari 2007 00:01 schreef tonks het volgende:
Bedoel je niet LP?
quote:
Ja, maar ik zou dan DVD verwachten.quote:
Ja, Carell bleef mooi overeind in een vrij serieuze rol.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef QuantumCat het volgende:
Briljante film ... heb hem in het vliegtuig gezien en rolde bijna uit mijn stoel van het lachen had ik niet mijn riem omhehad. Eindelijk een film waarin Steve Carell een van de normaalste is (zie bijv. Anchor Man, "LOUD NOISES" , "I DON'T KNO WHY WE'RE YELLING"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |