SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De film is net zo opwekkend als de gele filmposter doet vermoeden. Een feel-good-movie van het zuiverste soort.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
ik ben nog steeds niet geweest, ik kan niemand overtuigen om met me mee te gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef Mr.Black het volgende:
De film zaterdag gezien en echt een geniale film! Zelden zo gelachen om een film.
Echt genieten om zo'n 'disfunctional' familie rond de eettafel te zien. Elk karakter heeft wel iets tragisch en komisch tegelijkertijd.
Ik ga er niet te veel over uitweiden. Je moet er gewoon zelf heen gaan. Voor mij was dit wel dé film van het jaar.
een must see dus.
ga je em toch lekker in je eentje checken, niet dat je iemand nodig hebt om naar een scherm te kijken toch?, toen ik afgelopen weekend mijn neef de trailer liet zien stond ie meteen te springen om naar de film te gaan,quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:07 schreef edejong het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet geweest, ik kan niemand overtuigen om met me mee te gaan![]()
en van The Daily Show natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:45 schreef Mokz het volgende:
[..]
Steve Carell
Ik ken hem vooral van the 40 year old virgin, en van saturday night live.
Chloequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef Caesu het volgende:
[..]
en van The Daily Show natuurlijk.
erg leuke film
Chloe uit 24 heeft ook nog een bijrol in deze film.
Hij is echt heeel leuk echt de moeite waard.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik twijfel nog steeds of ik morgen niet naar deze ga in plaats van Babel. Maar Babel had ik al afgesproken. Nouja, hiervoor maar apart naar de bios, hij lijkt me iig erg leuk.
Superleuk om in de bios te zien.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm, ik twijfel nog steeds of ik morgen niet naar deze ga in plaats van Babel. Maar Babel had ik al afgesproken. Nouja, hiervoor maar apart naar de bios, hij lijkt me iig erg leuk.
Inderdaad! beiden films echt ontzettend goedquote:Op donderdag 23 november 2006 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Superleuk om in de bios te zien.
En Babel is ook erg goed.
Morgen eerst Babel dan maar in hetquote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! beiden films echt ontzettend goed.
Ze zijn alletwee goed.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen eerst Babel dan maar in het. Tushinski
. Little Miss Sunshine kan ergens anders ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |