quote:Pimp hier dus deze Knappe dame![]()
LIEG !!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:18 schreef Bierbroeder het volgende:
Deel 4 alweer![]()
* Bierbroeder heeft er nog steeds spijt van dat ie miss honey op fok heeft gegooit![]()
Dat zou ook wel erg pijnlijk zijn voor dat meisje dat in het leven toch al niet erg gezegendquote:
Nja maar die link werkt niet. IIG niet hier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:16 schreef Dibbl het volgende:
[..]
LIEG !!!!
enne ze heeft dr sb profiel niet verwijderd hoor in vorige topic staat link ernaar
die doet het bij mij nog gewoon hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:20 schreef Provenio het volgende:
Hier haar nieuwe profiel:
http://www.sugababes.nl/!!Michelle*
zou dat over FOK gaan? (A)quote:ANOESKAA;
Ontvangen op: zaterdag 19-08-'06 om 10:12
weet jij waarOm ze dt dOen
Ik vindt dit eGt niet leuk, ze mOeten mensen nemen zOalsz ze zijn.
ZTOP? Is dat expres?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef dubidub het volgende:
Met dank aan RSH11
[afbeelding]
'Zegt u het maar'
'Alles, tweemaal, alstublieft'
Danku voor die prachtige linkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef Dibbl het volgende:
[..]
die doet het bij mij nog gewoon hoor![]()
En dan komt van iemand met zo'n sigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
Als iedereen hier nou ook even een foto van zich eigen post, dan kunnen we die ook gaan soepen![]()
Of zijn we nu allemaal zo laf om wel een ander af te kraken maar zelf bang zijn om een foto te publiceren![]()
Jullie hebben geen manieren geleerd: 'Mensen in hun waarde laten'![]()
Zit duidelijk 2 verschillen in:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
En dan komt van iemand met zo'n sig![]()
Ga los!!!1!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
Als iedereen hier nou ook even een foto van zich eigen post, dan kunnen we die ook gaan soepen![]()
Of zijn we nu allemaal zo laf om wel een ander af te kraken maar zelf bang zijn om een foto te publiceren![]()
ik hou niet op foto's en dus zijn die ook zeer zeldzaamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
blabla iets over FoBoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Zit duidelijk 2 verschillen in:
Gedrag van iemand (Niet van allemaal natuurlijk, maar daar is wat aan te doen)
Uiterlijk van iemand (Op dit slaat: 'Mensen in waarde laten')
Het is gigantisch laf om mensen te soepen en uit te lachen, maar zelf zo laf zijn om maar 1 foto van je zelf te publiceren
Denk je dat ze er vrolijk van word wanneer ze de topic's tegenkomt?
Nee, dat denk ik niet![]()
Zullen we voor jou en je vriendjes /MOR aan( laten )maken, waar alle MORaalridders kunnen zeiken op alles om niets?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Het is gigantisch laf om mensen te soepen en uit te lachen, maar zelf zo laf zijn om maar 1 foto van je zelf te publiceren
check je signature dude!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik neem je uitdaging aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
maar zelf zo laf zijn om maar 1 foto van je zelf te publiceren
whahahahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Vel over bot is ook niet alles.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:50 schreef DaveMasteR het volgende:
[afbeelding]
Vel over bot is ook niet alles.
Ja idd, daar heb je wel gelijk in. Ik ga me even schamen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:57 schreef Onno_Matopez het volgende:
Dat er mensen zijn die zó lang zoveel plezier beleven aan het zonder aanleiding afzeiken van iemand die zich daar hoogstwaarschijnlijk diep gekwetst door voelt. De infantiliteit ten top.
Gewoon ff linkje plaatsen op sugababesquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:29 schreef El_Rolando het volgende:
Is dit topic al bekend op sugababes?
quote:ANOESKAA;
profiel met de soeps in het fotoboekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon ff linkje plaatsen op sugababes![]()
Daar is duidelijk iets misgelopen op school. Die heeft liggen slapen tijdens de Nederlandse lessen, lijkt me.quote:ANOESKAA;
Inderdaad, maar dat is Br3eZaH taal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar is duidelijk iets misgelopen op school. Die heeft liggen slapen tijdens de Nederlandse lessen, lijkt me.
http://www.partypeeps2000.com/members/%5EMiss%5EHoney%5E.aspxquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:41 schreef Fetai het volgende:
Miss Honey heeft nu ook een partypeeps (www.pp2g.com) profiel....!!
Username: ^Miss^Honey^
Password: fokfok
![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:00 schreef SkunkfireJoe het volgende:
[..]
http://www.partypeeps2000.com/members/%5EMiss%5EHoney%5E.aspx
gelukkig ben jij er om de volwassene te spelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:57 schreef Onno_Matopez het volgende:
Dat er mensen zijn die zó lang zoveel plezier beleven aan het zonder aanleiding afzeiken van iemand die zich daar hoogstwaarschijnlijk diep gekwetst door voelt. De infantiliteit ten top.
voor jouw heb ik een advies.............Rot op en kom nooit meer terugquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat wordt een relletje: sugababes versus de fokkers
Missen we daar wat aan danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden al geweest.
Daarom hebben zoveel fokkers nu ook een ban van sugababes![]()
whahahaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:19 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Dat is een tijdje geleden al geweest.
Daarom hebben zoveel fokkers nu ook een ban van sugababes![]()
Johquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:48 schreef Hillegommertje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is Br3eZaH taal.
Zet jouw foto eens even onlinequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Doen we tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:35 schreef Pindax0r het volgende:
Slapen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar is duidelijk iets misgelopen op school. Die heeft liggen slapen tijdens de Nederlandse lessen, lijkt me.
Ik maak niemand belachelijk vanwege iemand's uiterlijkquote:
Neem een date met ^Miss^Honey^quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
voor jouw heb ik een advies.............Rot op en kom nooit meer terug![]()
Dit is meer voor de FOK!, je moet het niet allemaal serieus nemen!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Ik maak niemand belachelijk vanwege iemand's uiterlijk
Ik heb wel normen en waarde geleerd van me ouders
En heb ook altijd geleerd: 'Mensen in hun waarde laten'
Nu jullie
'Niet allemaal serieus nemen!!'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:02 schreef B4CO het volgende:
[..]
Dit is meer voor de FOK!, je moet het niet allemaal serieus nemen!!
Ok genoeg Gepraat, graag geplaat.. komop... tekenen of wegwezen!
Ja, maar dan zal IK er wat van zeggen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
'Niet allemaal serieus nemen!!'
Flikker toch op man, als jij een topic tegenkomt op een groot forum waar duizende mensen jou belachelijk maken, dan is het geen lol meer
Calm down and have a cookie...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Flikker toch op man, als jij een topic tegenkomt op een groot forum waar duizende mensen jou belachelijk maken, dan is het geen lol meer
Miss RiccoRabbitquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar ken je het concept & principe van ONZ nog steeds niet (terwijl je bijna nergens anders post)...rot ff lekker op naar KLB ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
PWNDquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
maar jij doet het andersom met je Sig:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:06 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
omgquote:daarnaast wat goede restaurants die ik graag wil tippen:
Mac Donalds
Burger King
KFC
Harry's frituur op de hoek
Bakker Bart
dank uquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef slindenau het volgende:
Harry's frituur op de hoek.
Geniaal.
wtf slaat dat op ik zeg dat die RogerRabbit moet opzouten en krijg een bijdehandte opmerking terugquote:
quote:quote van het profiel van PP2
weet dat ik ben wie ik ben
weet dat ik me niet ga veranderre voor iemand
ik ben gelukkig hoe ik ben
ik heb me vrienden en familie
dat sommige nou mij so nodig moeten uitschelde of uit lache boeit me geen ene fuck
die praatjes van jou over mij sullen me niet raken
ik weet hoe ik ben en ik weet dat jij ut maar segt
dus weet dit ik ben wie ik ben ik verander me voor niemand
dus je kan praten wat je wil je kan me haten maar je sal me tog niet van binnen raken :S
dat kan alleen een whopper of een bigmac. Mmm die kunnen mij van binnen zo fijn raken.....mmm het fijnste gevoel ter wereld!
En toch stiekem meedoen hè Eririn...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:06 schreef Eririn het volgende:
[..]
O ja die zag ik op haar sb
![]()
[..]
PWNED![]()
Ik doe niet stiekem hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:12 schreef Fetai het volgende:
[..]
En toch stiekem meedoen hè Eririn...![]()
![]()
Ik zei dat RiccoRabbit een date moet nemen en niet jijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wtf slaat dat op ik zeg dat die RogerRabbit moet opzouten en krijg een bijdehandte opmerking terug
ow schrok alquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:14 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik zei dat RiccoRabbit een date moet nemen en niet jij
Ik heb de verkeerde gequotesorry
Hallow denk je dat ik 24/7 bezopen ben ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:19 schreef B4CO het volgende:
[..]
Tenzij jij ook met haar wil daten... dan hebben we een probleem
jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hallow denk je dat ik 24/7 bezopen ben ofzo![]()
hehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dan heb je het mis want ik drink niet!
Is dat nou honing.... ?quote:
Je bed weer verloren dreumes?quote:
Volgens mij kan jij je beter bezig houden met TMN, daar ben je beter in dan soepen en/of humor.quote:
En wie ben jij om daarover te oordelenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef RipCore het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij je beter bezig houden met TMN, daar ben je beter in dan soepen en/of humor.![]()
[/quote]spoiler quote hehequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef Sjibble het volgende:
tiefus, ik ga hier dood aan
[spoiler]van het lachen![]()
[/quote]quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:46 schreef Sjibble het volgende:
tiefus, ik ga hier dood aan
[spoiler]van het lachen![]()
dikke humorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
En wie ben jij om daarover te oordelen.
TMN is trouwens voor homo's, daar ben ik inmiddels wel achter.
En een potje honing in MissHoneys hand stoppen is echt wel dikke humor hoor![]()
.
Volgens mij is die al meerdere keren voorbijgekomenquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:26 schreef beertenderrr het volgende:
ik mis nog een combi met dj frikandel & mc kleine rat
Hier moest ik om lachenquote:
ja een heel erg slechte paintquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen
Laten we het erop houden dat het de alcohol van een paar uur geleden is.
maar ook die worden gewaardeerdquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:02 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ja een heel erg slechte paint
das miss honey nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef Lianne__ het volgende:
[afbeelding]
wanneer je miss honey pimpt, kan ze verbazingwekkend goed op een ''big momma'' lijken
(sorry voor de slechte shop! )
hehequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
whatever, haar look-a-like.. het is gewoon dezelfde maar dan met haar echte naam
Big mommaquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef Lianne__ het volgende:
[afbeelding]
wanneer je miss honeywie het dan ook mag zijn pimpt, kan ze verbazingwekkend goed op een ''big momma'' lijken
(sorry voor de slechte shop! )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze maakt trouwens alle foto's zelf, ik vind het niet gek
Dat zie je in de bril
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Big mommaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze maakt trouwens alle foto's zelf, ik vind het niet gek
Dat zie je in de bril![]()
gefixt!quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:54 schreef klappernoot2000 het volgende:
[afbeelding]
doe ook maar eens een poging..![]()
picserver heeft um al gedelete..
whahahaha en toen had ik geen trek meer in patatquote:
hehe die kikkerquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef grizegrijn het volgende:
Erg genoten van deze topics![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:03 schreef grizegrijn het volgende:
Erg genoten van deze topics![]()
[afbeelding]
KaMoquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:05 schreef Het_hupt het volgende:
ook een enge krusibestuiving![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:05 schreef Het_hupt het volgende:
ook een enge krusibestuiving![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:22 schreef RSH11 het volgende:
[..]
zeg je dat altijd als je jezelf ziet?![]()
dat lichaam ook, technisch dan héquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:18 schreef TimC het volgende:
[..]
die handen zo is technisch onmogelijk
Whehehehquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:59 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
>>>
[afbeelding]
Puik topic![]()
![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
RicoRabbit heeft gelijk. Toch door blijven trappen terwijl ze aangeeft dat ze zich gekwetst voelt.
Jullie zijn ziek.
Waar geeft ze dat aan dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
RicoRabbit heeft gelijk. Toch door blijven trappen terwijl ze aangeeft dat ze zich gekwetst voelt.
Jullie zijn ziek.
wij weten van nietsquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Jullie zijn ziek.
dus omdat jij er kent moeten wij stoppen?quote:
Nee, omdat het in de policy staat.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:22 schreef Dibbl het volgende:
[..]
dus omdat jij er kent moeten wij stoppen?
hmz dan hadden (naar mijn mening) de mods al bij de eerste topic in moeten grijpen tis nu een beetje laat ervoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Nee, omdat het in de policy staat.
hee verzuurde sandaalsok, ga aub wat humor kweken....quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
whaha wat een droge manier van schelden heerlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee verzuurde sandaalsok, ga aub wat humor kweken....
dan zou ze wel alle fotosoependefokkers ff moeten bedanken hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:41 schreef P-azz het volgende:
misschien sleept Miss Honey er wel een reclamedeal uit bij SIRE![]()
Ik zou zeggen ga naar de mods maar val ons niet lastigquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:23 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
eens!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:42 schreef Dibbl het volgende:
[..]
dan zou ze wel alle fotosoependefokkers ff moeten bedanken hoor
i.d.d. Klagen bij de baas , en niet bij het personeelquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga naar de mods maar val ons niet lastig![]()
Heb je dr al geneucqt zuurpruim?quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:55 schreef AntonDingeman het volgende:
Jullie zijn ziek.
Klootzak ...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Heb je dr al geneucqt zuurpruim?![]()
nou nou vrind, is dat nu echt nodig, gelijk gaan schelden. tssk tsskquote:
ik denk dat hij gewoon zijn vriendin beschermt hoorquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou nou vrind, is dat nu echt nodig, gelijk gaan schelden. tssk tssk
hier wordt ik niet vrolijk van!quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:23 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon zijn vriendin beschermt hoorware liefde zie ik al
hij is zo zuur dat als hij haar neuqt kan hij het zijn piemol haar frituurvetzuurgraad kan meten
![]()
![]()
![]()
Als ze zich gekwetst voelt dan komt ze hier toch gewoon niet meer kijken...quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier wordt ik niet vrolijk van!
[afbeelding]
Pssst, check de PI bij die postquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:48 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Het is eerder:
Mailen met *Miss*Honey*.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Pssst, check de PI bij die post.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik zit maar wat te dollen met jullie, jongs. Soepse verder!
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
whahaha wou ze niet pijpen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
[jiskefet mode] Aaaaaaaaaah LUL!!!!! je dacht echt dat ik verliefd was MAN!!!!! natuurlijk niet man lullo[/jiskefet mode]quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:59 schreef AntonDingeman het volgende:
komt dat even goed uit want ballen had je toch al nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:18 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dat moet dan wel na het avondeten, anders knaagt ze alles er af.
Ik heb maar één bal.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
komt dat even goed uit want ballen had je toch al niet
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef meh het volgende:
ik kan het niet aanzien .. ik geef haar msn!:O
michelle_love_you_honey@hotmail.com
asjeblieft:)
ik geloof jequote:Op maandag 21 augustus 2006 17:52 schreef meh het volgende:
kut ging perongeluk :/... echt
eerst is ze heel blij dat ze eindelijk vrienden heeftquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:56 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ik geloof jekan gebeuren, je weet tog
![]()
![]()
straks moet ze een nieuw email aanmaken![]()
daarna krijgt ze de lucht van dit topic te pakken ;') een vies luchtje trouwens, haar luchtje want het topic gaat over haarquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef Dibbl het volgende:
[..]
eerst is ze heel blij dat ze eindelijk vrienden heeft![]()
hehehequote:Op maandag 21 augustus 2006 18:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
daarna krijgt ze de lucht van dit topic te pakken ;') een vies luchtje trouwens, haar luchtje want het topic gaat over haar![]()
![]()
!1!11!!!!1;1ld;;dduno:D;;d;d;d
eigelijk zouden we haar niet moeten afrekenen op haar uiterlijk. eigelijk zijn we allemaal een stelletje laffe Qlootzakken, we zijn zo triest dat we een dik meisje zo voor paal zetten.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
eigelijk zouden we haar niet moeten afrekenen op haar uiterlijk. eigelijk zijn we allemaal een stelletje laffe Qlootzakken, we zijn zo triest dat we een dik meisje zo voor paal zetten.
wat moeten onze ouders wel niet denken.
we zijn het leven niet waard, achter onze pc'tjes lekker veilig mensen afzeiken
![]()
![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:24 schreef KopieerMachine het volgende:
maar het is zo leuk ZO LEUK WHOEOHAHAHA
wat een niveau![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:59 schreef meh het volgende:
ik kan het niet aanzien .. ik geef haar msn!:O
michelle_love_you_honey@hotmail.com
asjeblieft:)
457kg@fat.comquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef Eririn het volgende:
Ik wil haar ook op msn.
Ik wil jou ook op msn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef Eririn het volgende:
Ik wil haar ook op msn.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef JeroenLTD het volgende:
How to become a Michelin Woman...
[afbeelding]
bezig met uploaden ......quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:29 schreef Chris.nl het volgende:
MisHoney's fotoboek is ofline.
2e gratis webspaceprovider die eruit klapt.
't zal wel te zwaar voor ze zijn ofzo.
Hier komt ie nu te staan.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef JeroenLTD het volgende:
How to become a Michelin Woman...
[afbeelding]
'Mijn eiland wat doe je'quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:32 schreef Individual het volgende:
Oorzaak Tsunami achterhaald
[afbeelding]
Net zo triest als die signature van je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:06 schreef BobbyJames het volgende:
Wat een simpele mensen zeg hier ..triest!
Welkom bij den wondere wereld van ONZ, waar 'simpel' god is!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:06 schreef BobbyJames het volgende:
Wat een simpele mensen zeg hier ..triest!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:09 schreef SkunkfireJoe het volgende:
[..]
Net zo triest als die signature van je.
Ja zeg, je komt veels te weinig/kort in ONZ om een vervoeging van die geniale zin te gebruiken!quote:
en al helemaal niet als je hier de humor niet van kan in zien...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja zeg, je komt veels te weinig/kort in ONZ om een vervoeging van die geniale zin te gebruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |