ZTOP? Is dat expres?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef dubidub het volgende:
Met dank aan RSH11
[afbeelding]
'Zegt u het maar'
'Alles, tweemaal, alstublieft'
Danku voor die prachtige linkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:50 schreef Dibbl het volgende:
[..]
die doet het bij mij nog gewoon hoor![]()
En dan komt van iemand met zo'n sigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
Als iedereen hier nou ook even een foto van zich eigen post, dan kunnen we die ook gaan soepen![]()
Of zijn we nu allemaal zo laf om wel een ander af te kraken maar zelf bang zijn om een foto te publiceren![]()
Jullie hebben geen manieren geleerd: 'Mensen in hun waarde laten'![]()
Zit duidelijk 2 verschillen in:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:00 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
En dan komt van iemand met zo'n sig![]()
Ga los!!!1!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
Als iedereen hier nou ook even een foto van zich eigen post, dan kunnen we die ook gaan soepen![]()
Of zijn we nu allemaal zo laf om wel een ander af te kraken maar zelf bang zijn om een foto te publiceren![]()
ik hou niet op foto's en dus zijn die ook zeer zeldzaamquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
blabla iets over FoBoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Zit duidelijk 2 verschillen in:
Gedrag van iemand (Niet van allemaal natuurlijk, maar daar is wat aan te doen)
Uiterlijk van iemand (Op dit slaat: 'Mensen in waarde laten')
Het is gigantisch laf om mensen te soepen en uit te lachen, maar zelf zo laf zijn om maar 1 foto van je zelf te publiceren
Denk je dat ze er vrolijk van word wanneer ze de topic's tegenkomt?
Nee, dat denk ik niet![]()
Zullen we voor jou en je vriendjes /MOR aan( laten )maken, waar alle MORaalridders kunnen zeiken op alles om niets?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:04 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Zit duidelijk 2 verschillen in:
Gedrag van iemand (Niet van allemaal natuurlijk, maar daar is wat aan te doen)
Uiterlijk van iemand (Op dit slaat: 'Mensen in waarde laten')
Het is gigantisch laf om mensen te soepen en uit te lachen, maar zelf zo laf zijn om maar 1 foto van je zelf te publiceren
Denk je dat ze er vrolijk van word wanneer ze de topic's tegenkomt?
Nee, dat denk ik niet![]()
check je signature dude!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:57 schreef RicoRabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |