abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:15:59 #81
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40955408
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Het zal wel aan mij liggen , maar ik heb BB behoorlijk bijgehouden vorig jaar, en ik heb bar weinig gemerkt van 'alleen maar gezwaai'.
Volgens mij vond het ook meer plaats na afloop van BB, mja toen was APK op vakantie en heeft hij alleen de gevolgen kunnen zien van een streamloos BB forum........
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:16:22 #82
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_40955416
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

[..]

quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als je af en toe tussendoor een opmerking plaatst is daar helemaal niets mis mee. Integendeel zelfs. Het is echter zo dat op dit moment de SC gewoon hetzelfde is als COS. Als we dat nu laten lopen blijft het zo doorgaan. Vandaar dat we besloten hebben de scheiding nog even strikt te hanteren zodat de boel op den duur duidelijk is en het er weer wat relaxter aan toe gaat.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:16:31 #83
16305 Jappie
parttime reverend
pi_40955423
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:14 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat is dan wel het alternatief ja
Probeer het eens met het BB3 systeem...dat werkte
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:16:51 #84
128220 Peter6000
pi_40955432
Kan die term COS weg, werkt verwarrend.

[COS]Kwijt-COMMENTAREN OP DE STREAMVERSLAGEN
pi_40955442
Gezellig hier

Mag ik het hier over BB hebben
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:17:50 #86
6941 APK
Factual, I think.
pi_40955461
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Het zal wel aan mij liggen , maar ik heb BB behoorlijk bijgehouden vorig jaar, en ik heb bar weinig gemerkt van 'alleen maar gezwaai'.
Dan heb je de SC blijkbaar gemist.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18:24 #87
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40955481
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

[..]

Begrijp het hele punt wel en prima als je het wat strikter wil houden, maar op dit moment is de COS nu de SC van vorig jaar als de streams leuk waren met minder gezwaai dus en waar de SC over gaat mag Joost weten....
Room 23
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18:51 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40955502
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:11 schreef Jappie het volgende:

[..]

Die 2 reeksen zijn het probleem ook niet...tis alleen raar dat je als liefhebber van BB in de SC niet zou kunnen praten over wat er in het huis gebeurt....
Jap, ik heb hier in iedere reactie al gepost dat er wél gesproken mag worden over wat er in het huis gebeurt. Er is alleen gezegd dat het niet de bedoeling is dat de twee reeksen exact hetzelfde worden. Vanavond is dat dus wél het geval en is er geen enkel verschil te merken. Twee reeksen is teveel van het goeie.
quote:
Ik denk dat je mensen daar wat vrijer in moet laten; maar tegelijkertijd "eisen" dat mensen die zo vaak aanwezig kunnen zijn dat ze 1000+ SCtopics vol kunnen lullen ook af en toe een duit in het zakje doen voor die mensen die niet in de gelegenheid zijn om de hele dag achter de streams te zitten door middel van een streamverslag.
Het streamverslagentopic wordt heel goed bijgehouden momenteel Mocht dit minder worden gaan we uiteraard mensen weer vragen om mee te helpen.
quote:
De commentaren op de streamverslagen kunnen dan juist weer een aanvulling zijn door bijvoorbeeld je waardering uit te spreken voor die mensen die de tijd en moeite hebben genomen om een verslagje te maken en/of daar vragen over te stellen.......dat werkt prima; maar je moet er wel tijd en moeite in steken om mensen dat uit te leggen....opvoeden zeg maar...
Dan zit je dus weer precies op het punt waar we vorig jaar zaten. COS is overigens commentaren op de streams en niet op de verslagen.

Zoals je het hierboven voorstelt is het weer hetzelfde zoals we vorig jaar bezig waren. Ik meen mezelf te herinneren dat het daar juist mis ging volgens een hele hoop users hier in FB.
quote:
Simpelweg zeggen "dit mag niet hier en dat mag niet daar" helpt niemand verder.
We proberen hiet hier in FB toch uitgebreid uit te leggen? Deze scheiding is ontstaan op verzoek van een hele hoop users. Ik snap dan ook niet waarom we als mods dan ineens weer de boeman zijn
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:19:06 #89
65846 Bocaj
47th President.
pi_40955514
Laten we gewoon weer 1 SC hebben en 1 streamverslag en dat COS weg.... werkt niet!
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:19:45 #90
128220 Peter6000
pi_40955538
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef Bocaj het volgende:
Laten we gewoon weer 1 SC hebben en 1 streamverslag en dat COS weg.... werkt niet!

Je meent dit toch niet serieus he
pi_40955583
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Begrijp het hele punt wel en prima als je het wat strikter wil houden, maar op dit moment is de COS nu de SC van vorig jaar als de streams leuk waren met minder gezwaai dus en waar de SC over gaat mag Joost weten....
En morgen ben je het weer niet met hem eens, omdat een ander een andere mening heeft...

Dan ga je weer aan die z'n/haar kont likken...
pi_40955586
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Sjees zeg, dit is op verzoek van de users hoor
Users verzoeken wel meer. Zie je nou zelf echt niet het volslagen bizarre in van deze actie? SLOW-CHAT. Mensne die ouwehoeren. En aangezien de mensen die in het BB forum zitten te ouwehoeren doorgaans mensen zijn die BB volgens (al dan niet via de streams) lijkt het me evident dat dat ouwehoeren voor een flink deel over BB zal gaan.

Dat gaan verbieden blijf ik volkomen bizar vinden, op wat voor manier je dat ook probeert recht te praten.
quote:
Dat je iets aan de kaak wilt stellen prima, maar om daar nu weer 'knopjesgeilheid' bij te halen vind ik een beetje jammer. We hebben vorig jaar met z'n allen een evaluatie gedaan en daar is dít uitgekomen. Het is ook aan het begin van het forum nog besproken. Steeds alles in overleg. En dan is het nu ineens regelzucht?
Ik heb het niet over knopjesgeilheid. Ik heb het wel over regelzucht. Alles uitsplitsen, definieren, controleren, vastleggen en bepalen is regelzucht. Wie het ook wil, waar het ook vandaan komt. En een SC zover reguleren dat (bepaalde) discussies die nota bene relevant zijn voor het forum waar het topic in staat vind ik een vorm van doorgeslagen regelzucht.
quote:
Het is er gekomen in overleg met de users, het eventuele 'nek omdraaien' zal dus ook in overleg gaan.
Met users die weg zijn valt niet zo veel te overleggen hoor.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:22:22 #93
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40955629
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

En morgen ben je het weer niet met hem eens, omdat een ander een andere mening heeft...

Dan ga je weer aan die z'n/haar kont likken...
Krijg toch de tyfus, idioot . Ik heb volgens mij vrij duidelijk gezegd wat mijn mening is....
Room 23
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:25:07 #94
65846 Bocaj
47th President.
pi_40955729
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Je meent dit toch niet serieus he
Ik meen het wel... vond het bij bb5 wel zo fijn!
Het Streamverslag is toch voor mensen die bij willen lezen etc... en SC is SC klaar!

Maargoed ik lees dat men het 1 week wil testen!.... Naar mijn mening is het verschil tussen SC & COS alleen de ...
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:27:59 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_40955827
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Users verzoeken wel meer. Zie je nou zelf echt niet het volslagen bizarre in van deze actie? SLOW-CHAT. Mensne die ouwehoeren. En aangezien de mensen die in het BB forum zitten te ouwehoeren doorgaans mensen zijn die BB volgens (al dan niet via de streams) lijkt het me evident dat dat ouwehoeren voor een flink deel over BB zal gaan.

Dat gaan verbieden blijf ik volkomen bizar vinden, op wat voor manier je dat ook probeert recht te praten.
Weet je, ik kan blijven uitleggen. Maar blijkbaar is niets wat ik zeg voldoende voor jou. Je blijft erop hameren dat we verbieden over de streams te praten. Het ligt echter anders, ik heb dat al een paar keer uitgelegd en als dat niet duidelijk genoeg is houdt het voor mij ook even op. Lees even terug in het evaluatietopic van vorig jaar en ook in de eerdere FB topics van dít forum. Het is besproken en deze 'actie' zoals jij het noemt is in overleg met de users uitgevoerd.
quote:
Ik heb het niet over knopjesgeilheid. Ik heb het wel over regelzucht. Alles uitsplitsen, definieren, controleren, vastleggen en bepalen is regelzucht. Wie het ook wil, waar het ook vandaan komt. En een SC zover reguleren dat (bepaalde) discussies die nota bene relevant zijn voor het forum waar het topic in staat vind ik een vorm van doorgeslagen regelzucht.
Als er iets is wat we vorig jaar geleerd hebben is het wel dat je in het begin duidelijke grenzen moet stellen. Anders wordt het een zooitje. (ook iets wat uit de evaluatie naar voren kwam)
quote:
Met users die weg zijn valt niet zo veel te overleggen hoor.
Tot nu toe is Scanman de enige die ik ervan verdenk te vertrekken.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:28:24 #96
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_40955842
Zijn er al topics over de oudbewoners?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:29:50 #97
135486 Manu82
How you doin'?
pi_40955901
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Sanne het volgende:
Komt Tanja weer posten?
Room 23
  Moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:29:55 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_40955902
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Kun je wel vinden, en ik snap ook je redenatie heel goed, alleen: het wérkte stomweg niet de vorige keer en dit is het proberen waard.
Je kritiek heeft iets van een buitenstaander die niet (helemaal) gevolgd heeft hoe het er hier vorig jaar aan toe ging.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:29:55 #99
16305 Jappie
parttime reverend
pi_40955903
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jap, ik heb hier in iedere reactie al gepost dat er wél gesproken mag worden over wat er in het huis gebeurt. Er is alleen gezegd dat het niet de bedoeling is dat de twee reeksen exact hetzelfde worden. Vanavond is dat dus wél het geval en is er geen enkel verschil te merken. Twee reeksen is teveel van het goeie.
[..]

Het streamverslagentopic wordt heel goed bijgehouden momenteel Mocht dit minder worden gaan we uiteraard mensen weer vragen om mee te helpen.
[..]

Dan zit je dus weer precies op het punt waar we vorig jaar zaten. COS is overigens commentaren op de streams en niet op de verslagen.

Zoals je het hierboven voorstelt is het weer hetzelfde zoals we vorig jaar bezig waren. Ik meen mezelf te herinneren dat het daar juist mis ging volgens een hele hoop users hier in FB.
[..]

We proberen hiet hier in FB toch uitgebreid uit te leggen? Deze scheiding is ontstaan op verzoek van een hele hoop users. Ik snap dan ook niet waarom we als mods dan ineens weer de boeman zijn
COS zou zowel commentaren op de streams als op de streamverslagen moet zijn waarbij het zwaartepunt zou moeten liggen op het gedeelte wat betrekking heeft op de streamverslagen!!
(zie uitleg vorige post)

Wat vorig jaar mis ging is dat er in het geheel niet op gemodereerd werd....ja...pas nadat het een aantal keer door users werd aangekaart die hier wat langer rondhingen en het uiteindelijk een paar keer te heftig botste...dat is wel een wezenlijk verschil!

Het heeft maar gedeeltelijkl zin om het hier in feedback uit te leggen daar juist die mensen die niet snappen wat nu precies het probleem is bijna niet in feedback komen...vandaar ook hun onwetendheid...

....ik denk verder dat het niet zo veel zin heeft om op de allereerste BB avond tot in den treure te gaan modereren op deze problematiek...men is vol van de start en heeft weinig oog voor andere dingen.....morgen overdag of misschien zelfs pas zondag of maandag een paar 1 on 1 gesprekken met de benodigde uitleg ter plaatse lijken mij doeltreffender
pi_40955942
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Sanne het volgende:
Heb jij nog steeds rsi ofzo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')