Ik vond het ook al sterk!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:54 schreef Mr.J het volgende:
Die is natuurlijk shopped. Zo huge is Ronnie niet.
Zoek het originele filmpje maar op.
Je kunt het schuine bankje naar de pullies (touwtjes) toe slepen (op zich al een goeie oefening) en dan daar schuine flies proberen, misschien dat je daar minder last van hebt.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:55 schreef Frautie het volgende:
Zow, trainen ging lekker vanaaf. Alleen decline flye knikker ik eruit. Als ik 'm doe, dan krijg ik last aan de achterkant van mijn schouders?! Iig heel irri... Dus daar moet ik een andere oefening voor hebben.
Iemand suggesties?
Voor de rest stond ik ff in het spotlight. D'r was een vrouwtje een poging a/h wagen om d'r kuiten te trainen, maar ze snapte de oefening niet. Dus ik d'r ff uitgelegd hoe 't moest...
Iig toen ze klaar was ging ik en ik pakte 'm natuurlijk zwaarder dan zij deed. Ze was wel onder de indruk....dusdanig onder de indruk dat ze d'r vriendinnen erbij riep om te laten hoe zwaar![]()
Maak een lekker flesje vinaigrette van olijfolie, mosterd e.d. En doe dat eroverheen. Eiwit+goede vetten!quote:
1.80 / 87 / 9% gok ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef McGilles het volgende:
PS: Wat zijn jouw stats eigenlijk MrJ?
Ik ga 't wel proberenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:25 schreef ivosnivo het volgende:
Je kunt het schuine bankje naar de pullies (touwtjes) toe slepen (op zich al een goeie oefening) en dan daar schuine flies proberen, misschien dat je daar minder last van hebt.
Net me eerste training erop zitten. Mijn god zeg, toen ik op de helft was (legpress, benchpress, militarypress en deadlift) zat ik er sterk over na te denken om naar huis te gaan en net te doen alsof dit schema niet bestond en lekker verder gaan zoals ik altijd bezig was![]()
Maar ik heb doorgezet, al kon ik niet meer stilstaan en trilde ik als een rietje, en was ik misselijk en buiten adem![]()
Ik hoop het, ik hoop dat ik wakker wordquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:26 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik ga 't wel proberen
Enneuh, morgen strompel je dus fijn rond
@Ledzep: Heb je deze al gelezen?
Dat zijn wel puike, daar zit haai inquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:56 schreef Tommy__ het volgende:
[afbeelding]
leuk potje voor visoliecapsules![]()
Misschien als ik zou weten wat scavenger is dat ik het zou begrijpen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:10 schreef mister_popcorn het volgende:
zou dat niet meer op de term scavenger slaan ivo?
How the fuck krijgt die gast zijn zwembroek eigenlijk aan en weer uitquote:
Doe jij nog wat door die havermout? Of alleen melk? Met alleen melk vind ik het echt een smakeloos drapje wat ik erg slecht wegkrijg. Ik heb vlokken van Quaker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik neem elke dag 600ml melk + 150gr havermout, eerst varieerde dit nog wel eens maar de afgelopen 2 weken elke dag dit
800kcal
40gr eiwit
![]()
Ik heb er geen moeite mee eigenlijk.. best lekkerquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:28 schreef Sloper het volgende:
[..]
Doe jij nog wat door die havermout? Of alleen melk? Met alleen melk vind ik het echt een smakeloos drapje wat ik erg slecht wegkrijg. Ik heb vlokken van Quaker.
Als je 600ml melk + 150gr havermout doet is het helemaal niet zo'n drapje hoor, als je het laat staan natuurlijk wel maar gewoon gelijk opdrinken, zelfde dikte als jogy-drink ongeveerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:05 schreef Sloper het volgende:
Hmmm, morgen dan maar nog eens proberenMss wat suikervrije siroop ofzo?
Ik zal voor het volgende topic even een creatieve LedZep_sized TT verzinnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:31 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik blijf het een kut Topictitel vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |