Ik begrijp dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je intelligentie niet al te hoog is; dat was voor mij al duidelijk. Maar dat je inzicht dat niveau heeft, is voor mij nieuw. Beste jongen, ik heb alle spieren in het lichaam getraind met zowel medium volume als medium-heavy intensiteit, en dát is een goede training.quote:
Happerdehapquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je intelligentie niet al te hoog is; dat was voor mij al duidelijk. Maar dat je inzicht dat niveau heeft, is voor mij nieuw. Beste jongen, ik heb alle spieren in het lichaam getraind met zowel medium volume als medium-heavy intensiteit, en dát is een goede training.
Afijn, ik heb er geen problemen mee dat je tot zware concentric failure wilt trainen (dat zeer onlogisch is), maar nutteloos commentaar geven terwijl je zelf waarschijnlijk een fullsquat : bench verhouding hebt dan 1 : 2, nah, daar heb ik geen boodschap aan.
Hmmm volgens mij lift ik relatief meer dan jij, maar dat terzijdequote:Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Happerdehap, en over fullsquat bench verhoudingen, als ik met lichte gewichtjes zou trainen zou dat ook allemaal kloppen.......
Niks oorlog, een vriendschappelijk debat zonder enig meningsverschil (ofzoiets)quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef McGilles het volgende:
Oorlog in het BB topic, zeker allebei aan de steroiden![]()
![]()
Daar ben ik toch al tijdje niet meer geweest.quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef Mr.J het volgende:
't Is dat ik hier niet kan bannen, maar ik geef jullie beide op DBB wel een afkoelban voor 24 uur.![]()
Zon ding waarbij het vet in een bakje druipt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Frautie het volgende:
Zow, had van 't weekend een grillplaat gekocht en gisteraaf ff wat kipfilet erop gebakken voor in de salade.
Maar da's heel goed te pruimenAanradertje dus
Stappen op zaterdagavond is niet podda, maar steroids wel?quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef LedZep het volgende:
[..]
Niks oorlog, een vriendschappelijk debat zonder enig meningsverschil (ofzoiets)
wel steroiden
Tuurlijk. Steroids rockquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Daar ben ik toch al tijdje niet meer geweest.
[..]
Zon ding waarbij het vet in een bakje druipt?
[..]
Stappen op zaterdagavond is niet podda, maar steroids wel?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef ivosnivo het volgende:
Zon ding waarbij het vet in een bakje druipt?
Vergeet je schouders niet hequote:Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef ConQuestador het volgende:
Ik ga ook maar weer eens trainen, 4 weken geleden was het nog retewarm, daarna ben ik op vakantie geweest, en na de vakantie heb ik een week lang geholpen bij mijn broers nieuwe huis. Kortom: ik heb meer dan een maand niet getraint. Op zich niet zo erg want ik heb nu weer reteveel motivatie om er keihard tegen aan te gaan!!
Voor de vakantie spinde ik altijd op maandag (om BF te verlagen), maar daar stop ik nu mee. Vanaf nu 4 dagen per week ijzers smijten, en eindelijk eens goed eten (ik heb bijna jaar lang er alles om gedaan om mijn BF te verlagen, waar ik nu dan ook zeer tevreden mee ben). Nu moet ik alleen nog ff een leuk schemaatje bedenken. Het was altijd maandag spinnen, dinsdag borst+biceps, woensdag benen + buik, vrijdag rug+triceps. Ik wil de nadruk nu eerst wat meer op de borst en biceps leggen, maar de rug is ook belangrijk bij mij. (enig nadeel: ik krijg altijd rugpijn van dingen als squads, zelfs wanneer ik ze onder begeleiding doe![]()
)
Nee nee, die had ik bij de vrijdag in zitten (rug/biceps schouders dusquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:27 schreef Sloper het volgende:
Meurt je hele huis na zo'n avontuurtje?
Overtrainingquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef synthesix het volgende:
He godver. Ik flikker dl maar helemaal uit mn schema denk ik.
Net na twee weken mn rug weer een beetje herstelt, 1 keer deadliften, en ik heb weer 3 dagen lang helse pijnen in m'n onderug, en vandaag met squatten, werd ik ook weer lekker beperkt door mn erector...
Wel een nieuwe pr, 5x50kg squat, though.
Begin ook steeds meer last van mn schouder te krijgen. Ik doe al seat. dumbell cleans, en rear lateral raises om de boel een beetje in evenwicht te brengen, maar ik heb toch bij elke schouder en borst oefening echt pijn in m'n rechterschouder. Ik heb maar besloten om even geen schouderoefeningen meer te doen, maar nou kan ik dus ook niet meer fatsoenlijk bench pressen.
"kleine" pijntjes horen erbij, maar als dingen echt zeer gaan doen, dan is er iets mis!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef synthesix het volgende:
Net na twee weken mn rug weer een beetje herstelt, 1 keer deadliften, en ik heb weer 3 dagen lang helse pijnen in m'n onderug, en vandaag met squatten, werd ik ook weer lekker beperkt door mn erector...
Begin ook steeds meer last van mn schouder te krijgen. Ik doe al seat. dumbell cleans, en rear lateral raises om de boel een beetje in evenwicht te brengen, maar ik heb toch bij elke schouder en borst oefening echt pijn in m'n rechterschouder. Ik heb maar besloten om even geen schouderoefeningen meer te doen, maar nou kan ik dus ook niet meer fatsoenlijk bench pressen.
Ik ben overtraind geweest en dit is imo geen overtrainingquote:
Laat anders eens iemand spotten terwijl je de deadlift uitvoert, misschien dat je de uitvoering net iets verkeerd doet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef synthesix het volgende:
imo welquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:52 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik ben overtraind geweest en dit is imo geen overtraining
Heerlijk om te zien ja.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef LedZep het volgende:
Oh ja
Ik zag vanmorgen een of andere oude vent iets doen wat door moest gaan voor een stiff legged deadlift![]()
Raised op een platform van zo'n 10cm boog hij letterlijk voorover, hoofd strak naar beneden, knees locked, barbell mijlen van het lichaam af naar voren, verder dan mogelijk was zou hij op de grond staan.
Daarna een soort squats (quarter dus) met 110kg en een uitvoering waar je haar recht op van gaat staan. Wat een vertier toch weer
.
Waarom een instructeur, vraag het gewoon aan iemand anders die daar traint. De meesten doen er echt niet zo moeilijk over hoor.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef synthesix het volgende:
Ja dat spotten gaat een beetje kut worden. Want als ik het aan een instructeur vraag krijg je gelijk weer van die opmerking van: 'je moet de bar niet zover laten zakken' en 'je moet niet zover door je knieën zakken bij het squatten' enzo...
Bovendien ben ik ook niet zo overtuigd van de expertise van de instructeurs, de één weet helemaal geen zak, de ander schotelt je bodypumptechniek voor en de enige die er een beetje verstand van heeft, zeg dat je je benen moet optrekken bij het benchen.
Bovendien kennen ze alleen maar rdl's...
Maarja, ik gok maar op overtraing dan, dus effe kijken hoe een cycle zonder dl en overhead press, lateral raises en dumbell cleans gaat dan.
Ze had óók thuis met een breiwerkje op de bank kunnen blijven zitten, maar in plaats daarvan koos ze voor bewegen. Dat verdient toch op zijn minst een beetje respect.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef synthesix het volgende:
Ow, aan zo'n bol, oud, verlept wijf die goodmornings met 2 kg, waarbij ze nog geen 10cm beweegt doet?
Alleen maar technogymslaafjes in mijn gym
Idd, alleen doe ik dat niet met huisvrouwen. Wel met mensen die volgens mij wel goed proberen te trainen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ze had óók thuis met een breiwerkje op de bank kunnen blijven zitten, maar in plaats daarvan koos ze voor bewegen. Dat verdient toch op zijn minst een beetje respect.
KT is eigenlijk net als voetbal: iedereen meent er verstand van te hebben. Maar er zijn zoveel verschillende trainingsvormen en technieken dat het ondoenlijk is álles te weten.
Wat uitvoering betreft. Lullig als mensen dingen verkeerd doen, want daar gaan ze op den duur last van krijgen. Het is vaak erg moeilijk om je eigen houding te controleren tijdens een inspanning, dus als je iemand iets raars ziet doen kan je daar best op een grappige manier iets van zeggen. Of eenvoudigweg even vragen: "Mag ik je een tip geven?" Kunnen ze altijd nog nee zeggen.
Mensen lopen afzeiken die wel de moeite hebben genomen in actie te komen vind ik kansloos. Concentreer je dan liever op jezelf.
Just my two cents...
Klopt ja, ieder zijn meug. Maar het geeft wel goed aan op wat voor een niveau er gefitnessed wordt in mijn sportschool. En zeggen dat ze bol, oud en verlept zijn, is niet afzeiken, dat is gewoon constateren van feitenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ze had óók thuis met een breiwerkje op de bank kunnen blijven zitten, maar in plaats daarvan koos ze voor bewegen. Dat verdient toch op zijn minst een beetje respect.
KT is eigenlijk net als voetbal: iedereen meent er verstand van te hebben. Maar er zijn zoveel verschillende trainingsvormen en technieken dat het ondoenlijk is álles te weten.
Wat uitvoering betreft. Lullig als mensen dingen verkeerd doen, want daar gaan ze op den duur last van krijgen. Het is vaak erg moeilijk om je eigen houding te controleren tijdens een inspanning, dus als je iemand iets raars ziet doen kan je daar best op een grappige manier iets van zeggen. Of eenvoudigweg even vragen: "Mag ik je een tip geven?" Kunnen ze altijd nog nee zeggen.
Mensen lopen afzeiken die wel de moeite hebben genomen in actie te komen vind ik kansloos. Concentreer je dan liever op jezelf.
Just my two cents...
Hoe vaak trainde je dan, en hoe zag je schema eruit? Heb je nog wel zin om te trainen, of ga je met soort van tegenzin?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef synthesix het volgende:
[..]
Klopt ja, ieder zijn meug. Maar het geeft wel goed aan op wat voor een niveau er gefitnessed wordt in mijn sportschool. En zeggen dat ze bol, oud en verlept zijn, is niet afzeiken, dat is gewoon constateren van feiten![]()
Oja, en je vergeet, ze had ook haar geld kunnen uitgeven verpillen aan een tellsell apparaatje![]()
![]()
@led
Kan ik dus beter nu alleen doorgaan met schouder oefeningen?
Maar dan belast ik 'm toch ook weer![]()
Ik zal even kijken voor dat filmpje, misschien kan ik me ma wel even vragen dan doe ik het thuis wel met de een bezemsteel![]()
Heb je ook nog ondertiteling bij je schema?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef ivosnivo het volgende:
Zo me monsterlijke schema is klaar, vanavond is kijken hoe lang ik wel niet bezig ben. http://www.esnips.com/web/ivostiaan
Nog lieden hier die naar Mystery Land gaan?
Ik heb 3 trainingen per week, en per dagnummer staat er onderop wat ik ga doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:17 schreef Frautie het volgende:
[..]
Heb je ook nog ondertiteling bij je schema?
Op welke dagen doe je wat?
Ik ga niet naar Mysteryland, ik heb vrijkaartjes voor Kane. Eens kijken of die live te pruimen zijn
Ik drink bijna nooit, sowieso niet bij concerten of iets als dit. En die ene efedra maakt toch ook niet uit? Las op dutchbodybuilding dat er mensen zijn die er 6 per dag nemen en dan 2 maanden lang om af te vallen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef synthesix het volgende:
Alleen de heilzame werking van de cardio wordt weer teniet gedaan door de alcohol en ephedra
Maarja, ik ga niet naar mysteryland, maar jij zou het wel goed doen op wacken volgens mij ivo
Ik ben juist van mening dat veel rugoefeningen doen goed is voor je rug, juist een deadlift uitvoeren lijkt mij juist slim (ook al doe je hem licht)quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:
Eerst een week rust is denk ik het beste, dan daarna alle bench presses schrappen en deadlifts hoogstens 1x per week. Westside barbell deadlift vrijwel nooit, omdat het te zwaar is om elke week te doen. Squats zullen je deadlift ook verhogen.
Ja weet ik, ik lul ook maar watquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik drink bijna nooit, sowieso niet bij concerten of iets als dit. En die ene efedra maakt toch ook niet uit? Las op dutchbodybuilding dat er mensen zijn die er 6 per dag nemen en dan 2 maanden lang om af te vallen.
Ik hoor echt helemaal niks van die muziek, maar metal is ook vet. Ben naar heel veel concerten geweest, en ook pinkpop, lowlands, ozzfest, dynamo en fields of rock![]()
Zolang je geen pijn voelt kun je alles doen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:46 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik lul ook maar wat![]()
Maar wat ik bedoelde, is dat jij in de pit/wall of death lekker iedereen hard voor hun kanes kan beuken met je 1xx kg
Maarja, ik ga denk inderdaad maar even een rustweek nemen.
Maandag weer knallen.
Kan ik trouwens dan in plaats van benchpress, fly's doen?
Want daarmee heb ik ook wel een klein beetje last van mn schouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |