abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41025419
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat was je training? *proest*
Ik begrijp dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je intelligentie niet al te hoog is; dat was voor mij al duidelijk. Maar dat je inzicht dat niveau heeft, is voor mij nieuw. Beste jongen, ik heb alle spieren in het lichaam getraind met zowel medium volume als medium-heavy intensiteit, en dát is een goede training.

Afijn, ik heb er geen problemen mee dat je tot zware concentric failure wilt trainen (dat zeer onlogisch is), maar nutteloos commentaar geven terwijl je zelf waarschijnlijk een fullsquat : bench verhouding hebt dan 1 : 2, nah, daar heb ik geen boodschap aan.
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:18:53 #102
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_41025700
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:06 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je een beetje gefrustreerd bent omdat je intelligentie niet al te hoog is; dat was voor mij al duidelijk. Maar dat je inzicht dat niveau heeft, is voor mij nieuw. Beste jongen, ik heb alle spieren in het lichaam getraind met zowel medium volume als medium-heavy intensiteit, en dát is een goede training.

Afijn, ik heb er geen problemen mee dat je tot zware concentric failure wilt trainen (dat zeer onlogisch is), maar nutteloos commentaar geven terwijl je zelf waarschijnlijk een fullsquat : bench verhouding hebt dan 1 : 2, nah, daar heb ik geen boodschap aan.
Happerdehap , en over fullsquat bench verhoudingen, als ik met lichte gewichtjes zou trainen zou dat ook allemaal kloppen.......
pi_41025829
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Happerdehap , en over fullsquat bench verhoudingen, als ik met lichte gewichtjes zou trainen zou dat ook allemaal kloppen.......
Hmmm volgens mij lift ik relatief meer dan jij, maar dat terzijde
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:25:41 #104
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_41025912
't Is dat ik hier niet kan bannen, maar ik geef jullie beide op DBB wel een afkoelban voor 24 uur.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_41026175
Oorlog in het BB topic, zeker allebei aan de steroiden
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:33:17 #106
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41026189
Zow, had van 't weekend een grillplaat gekocht en gisteraaf ff wat kipfilet erop gebakken voor in de salade.

Maar da's heel goed te pruimen Aanradertje dus
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_41026252
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef McGilles het volgende:
Oorlog in het BB topic, zeker allebei aan de steroiden
Niks oorlog, een vriendschappelijk debat zonder enig meningsverschil (ofzoiets)

wel steroiden
  maandag 21 augustus 2006 @ 12:49:08 #108
140141 ivosnivo
pi_41026824
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:25 schreef Mr.J het volgende:
't Is dat ik hier niet kan bannen, maar ik geef jullie beide op DBB wel een afkoelban voor 24 uur.
Daar ben ik toch al tijdje niet meer geweest.
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:33 schreef Frautie het volgende:
Zow, had van 't weekend een grillplaat gekocht en gisteraaf ff wat kipfilet erop gebakken voor in de salade.

Maar da's heel goed te pruimen Aanradertje dus
Zon ding waarbij het vet in een bakje druipt?
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:34 schreef LedZep het volgende:

[..]

Niks oorlog, een vriendschappelijk debat zonder enig meningsverschil (ofzoiets)

wel steroiden
Stappen op zaterdagavond is niet podda, maar steroids wel?
pi_41026974
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Daar ben ik toch al tijdje niet meer geweest.
[..]

[..]

Stappen op zaterdagavond is niet podda, maar steroids wel?
Tuurlijk. Steroids rock .
pi_41027258
Zodirect in het kader van mijn roelerende split-schema de borst, biceps en abs tot failure afbeulen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:13:16 #111
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41027726
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 12:49 schreef ivosnivo het volgende:

Beetje olijfolie erop als ie koud is, uitsmeren met wat keukenpapier.Ding aanzetten, kip kruiden en erop plempen en bakken maar

Is echt veel lekkerder dan kip bakken/koken of whatever
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_41028264
Meurt je hele huis na zo'n avontuurtje?
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:29:09 #113
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_41028327
Ik ga ook maar weer eens trainen, 4 weken geleden was het nog retewarm, daarna ben ik op vakantie geweest, en na de vakantie heb ik een week lang geholpen bij mijn broers nieuwe huis. Kortom: ik heb meer dan een maand niet getraint. Op zich niet zo erg want ik heb nu weer reteveel motivatie om er keihard tegen aan te gaan!!

Voor de vakantie spinde ik altijd op maandag (om BF te verlagen), maar daar stop ik nu mee. Vanaf nu 4 dagen per week ijzers smijten, en eindelijk eens goed eten (ik heb bijna jaar lang er alles om gedaan om mijn BF te verlagen, waar ik nu dan ook zeer tevreden mee ben). Nu moet ik alleen nog ff een leuk schemaatje bedenken. Het was altijd maandag spinnen, dinsdag borst+biceps, woensdag benen + buik, vrijdag rug+triceps. Ik wil de nadruk nu eerst wat meer op de borst en biceps leggen, maar de rug is ook belangrijk bij mij. (enig nadeel: ik krijg altijd rugpijn van dingen als squads, zelfs wanneer ik ze onder begeleiding doe )
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:34:41 #114
140141 ivosnivo
pi_41028529
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:29 schreef ConQuestador het volgende:
Ik ga ook maar weer eens trainen, 4 weken geleden was het nog retewarm, daarna ben ik op vakantie geweest, en na de vakantie heb ik een week lang geholpen bij mijn broers nieuwe huis. Kortom: ik heb meer dan een maand niet getraint. Op zich niet zo erg want ik heb nu weer reteveel motivatie om er keihard tegen aan te gaan!!

Voor de vakantie spinde ik altijd op maandag (om BF te verlagen), maar daar stop ik nu mee. Vanaf nu 4 dagen per week ijzers smijten, en eindelijk eens goed eten (ik heb bijna jaar lang er alles om gedaan om mijn BF te verlagen, waar ik nu dan ook zeer tevreden mee ben). Nu moet ik alleen nog ff een leuk schemaatje bedenken. Het was altijd maandag spinnen, dinsdag borst+biceps, woensdag benen + buik, vrijdag rug+triceps. Ik wil de nadruk nu eerst wat meer op de borst en biceps leggen, maar de rug is ook belangrijk bij mij. (enig nadeel: ik krijg altijd rugpijn van dingen als squads, zelfs wanneer ik ze onder begeleiding doe )
Vergeet je schouders niet he
  maandag 21 augustus 2006 @ 13:51:07 #115
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_41029050
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:34 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Vergeet je schouders niet he
Nee nee, die had ik bij de vrijdag in zitten (rug/biceps schouders dus )

Maar nu moet ik dus ff een nieuw schemaatje bedenken
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:02:40 #116
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_41029391
Net weer eens geweest, ging behoorlijk lekker maar m'n knie is er slechter aan toe dan verwacht

Begonnen met fullsquat. Ik had een retesterk gevoel in de benen maar m'n knie deed dus verneukt veel pijn, niet verder gekomen dan 4*8*30 kg

Maaarrrrr... Daarna incline benchpress. Zelfde gevoel als vorige keer toen ik met nearly perfect form 5*8*40 deed. Nu 5*6*45, niet lang meer voor ik werksetjes draai met 50 kg, me dunkt. Voelde goed aan en nog steeds geen last van de pols.

Daarna een überrelaxte oefening: clean and press. Na opwarming met stang gokte ik mijn goeie gewicht op 30 kg. 5 reps gedaan, te licht. Daarna met 40 kg en dat ging echt heerlijk Kon er net 3 reps uitpersen de hele tijd, uiteindelijk 4*3*40 kg, ging echt heerlijk. Zweten als een gek en echt een goed gevoel over heel m'n lijf.

Gefinished met wat situps met 5 kg extra en hyperextensions omdat ik toch wel iets voor de rug wilde doen. Goeie training, nu maar wachten tot de knie beter is.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_41029812
Bah, tonijn is echt niet te vreten

Ik denk dat ik maar studentenhaver ga eten, dat is een stuk smakelijker dan die vieze vis en er zitten meer vetten in

edit: tonijn vervangen door 200 gram studentenhaver. Totaal is hiermee met 500kcal gestegen tot 5500kcal. Denk dat ik eind september die waarde bereik .

[ Bericht 29% gewijzigd door LedZep op 21-08-2006 14:37:48 ]
pi_41029886
ik moet ook eens die clean and press gaan doen geloof ik, ziet er wel goed uit.
Eigenlijk wil ook wel 's die clean and jerk doen, maar dat is volgens mij behoorlijk lastig om te leren zonder iemand die er al een behoorlijke ervaring mee heeft helaas

Btw mijn halve salto van zondagochtend heeft me naast een totaal kaputte Fahrrad ook een aardig aantal blessuren opgeleverd ben ik bang... Linkerknie kraakt als 'n malle, en mijn linkerhand is onder de kleine kutwondjes en ook nog 's gekneusd Mooi werk uitgaan
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41029964
Clean is bijna onmogelijk alleen aan te leren. Powerclean gaat nog. Jerk is niet zo moeilijk, gewoon springen .

Misschien dat ik me er in de winter eens in ga verdiepen (squatclean) - ik heb nog een videobestand met uitgebreide uitleg - maar voorlopig eerst maar eens wat meer squats doen. En high pulls natuurlijk .
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:42:33 #120
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41030564
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 13:27 schreef Sloper het volgende:
Meurt je hele huis na zo'n avontuurtje?

Niet anders dan na een normale kookactie
pi_41030673
He godver. Ik flikker dl maar helemaal uit mn schema denk ik.
Net na twee weken mn rug weer een beetje herstelt, 1 keer deadliften, en ik heb weer 3 dagen lang helse pijnen in m'n onderug, en vandaag met squatten, werd ik ook weer lekker beperkt door mn erector...
Wel een nieuwe pr, 5x50kg squat, though.

Begin ook steeds meer last van mn schouder te krijgen. Ik doe al seat. dumbell cleans, en rear lateral raises om de boel een beetje in evenwicht te brengen, maar ik heb toch bij elke schouder en borst oefening echt pijn in m'n rechterschouder. Ik heb maar besloten om even geen schouderoefeningen meer te doen, maar nou kan ik dus ook niet meer fatsoenlijk bench pressen.
pi_41030792
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:45 schreef synthesix het volgende:
Net na twee weken mn rug weer een beetje herstelt, 1 keer deadliften, en ik heb weer 3 dagen lang helse pijnen in m'n onderug, en vandaag met squatten, werd ik ook weer lekker beperkt door mn erector...

Begin ook steeds meer last van mn schouder te krijgen. Ik doe al seat. dumbell cleans, en rear lateral raises om de boel een beetje in evenwicht te brengen, maar ik heb toch bij elke schouder en borst oefening echt pijn in m'n rechterschouder. Ik heb maar besloten om even geen schouderoefeningen meer te doen, maar nou kan ik dus ook niet meer fatsoenlijk bench pressen.
Overtraining
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:51:36 #123
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41030886
quote:

"kleine" pijntjes horen erbij, maar als dingen echt zeer gaan doen, dan is er iets mis!

Heb je iemand die je houding controleert als je gaat deadliften en squatten?

Wat is er mis aan je schouders dat het in evenwicht moet brengen en hoevaak train je je schouders in de week?
  maandag 21 augustus 2006 @ 14:52:13 #124
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41030902
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:48 schreef LedZep het volgende:
Overtraining
Ik ben overtraind geweest en dit is imo geen overtraining
pi_41030924
quote:

Laat anders eens iemand spotten terwijl je de deadlift uitvoert, misschien dat je de uitvoering net iets verkeerd doet.
pi_41030938
whOOp whOOp!

vanmorgen 6 * 90kg geDLt, ging nog aardig lekkere aderuitpuilingen over m'n hele lichaam en hoofd op naar 2x BW
balsporten :r
pi_41030998
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:52 schreef Frautie het volgende:

[..]

Ik ben overtraind geweest en dit is imo geen overtraining
imo wel

Ik heb zelf ondervonden dat het te snel opbouwen van high frequency schema's onvermijdelijk gaat lijden tot allerlei ellendigheden, en schouderproblemen is daar een van als je veel bencht. Onderrug is ongelooflijk sterk, maar ook ongelooflijk kwetsbaar, en 3-4x per week zware onderrugbelasting is te zwaar als je net begint. Ik kan nog steeds niet elke training voluit gaan op squats of deadlifts.
pi_41031086
Oh ja

Ik zag vanmorgen een of andere oude vent iets doen wat door moest gaan voor een stiff legged deadlift

Raised op een platform van zo'n 10cm boog hij letterlijk voorover, hoofd strak naar beneden, knees locked, barbell mijlen van het lichaam af naar voren, verder dan mogelijk was zou hij op de grond staan .

Daarna een soort squats (quarter dus ) met 110kg en een uitvoering waar je haar recht op van gaat staan. Wat een vertier toch weer .
pi_41031248
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 14:58 schreef LedZep het volgende:
Oh ja

Ik zag vanmorgen een of andere oude vent iets doen wat door moest gaan voor een stiff legged deadlift

Raised op een platform van zo'n 10cm boog hij letterlijk voorover, hoofd strak naar beneden, knees locked, barbell mijlen van het lichaam af naar voren, verder dan mogelijk was zou hij op de grond staan .

Daarna een soort squats (quarter dus ) met 110kg en een uitvoering waar je haar recht op van gaat staan. Wat een vertier toch weer .
Heerlijk om te zien ja.

Kwa deadlifts voer ik eigenlijk alleen de romanian DL uit, iemand die hier een betere suggestie heeft
pi_41031316
Ja dat spotten gaat een beetje kut worden. Want als ik het aan een instructeur vraag krijg je gelijk weer van die opmerking van: 'je moet de bar niet zover laten zakken' en 'je moet niet zover door je knieën zakken bij het squatten' enzo...
Bovendien ben ik ook niet zo overtuigd van de expertise van de instructeurs, de één weet helemaal geen zak, de ander schotelt je bodypumptechniek voor en de enige die er een beetje verstand van heeft, zeg dat je je benen moet optrekken bij het benchen.
Bovendien kennen ze alleen maar rdl's...

Maarja, ik gok maar op overtraing dan, dus effe kijken hoe een cycle zonder dl en overhead press, lateral raises en dumbell cleans gaat dan.
pi_41031397
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:07 schreef synthesix het volgende:
Ja dat spotten gaat een beetje kut worden. Want als ik het aan een instructeur vraag krijg je gelijk weer van die opmerking van: 'je moet de bar niet zover laten zakken' en 'je moet niet zover door je knieën zakken bij het squatten' enzo...
Bovendien ben ik ook niet zo overtuigd van de expertise van de instructeurs, de één weet helemaal geen zak, de ander schotelt je bodypumptechniek voor en de enige die er een beetje verstand van heeft, zeg dat je je benen moet optrekken bij het benchen.
Bovendien kennen ze alleen maar rdl's...

Maarja, ik gok maar op overtraing dan, dus effe kijken hoe een cycle zonder dl en overhead press, lateral raises en dumbell cleans gaat dan.
Waarom een instructeur, vraag het gewoon aan iemand anders die daar traint. De meesten doen er echt niet zo moeilijk over hoor.
pi_41031518
Ow, aan zo'n bol, oud, verlept wijf die goodmornings met 2 kg, waarbij ze nog geen 10cm beweegt doet?
Alleen maar technogymslaafjes in mijn gym

Ik heb trouwens goed cutvoer gevonden, Yoghurt !
Het is praktisch gewoon melk, en de eiwit/carb ratio is zelfs nog iets beter (4/5 tov 3/5 melk en 3/4 karnemelk) en het vult stukken beter dan melk.
Tis alleen een beetje zuur, maarja, je mot wat he.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:31:56 #133
140141 ivosnivo
pi_41031960
Zo me monsterlijke schema is klaar, vanavond is kijken hoe lang ik wel niet bezig ben. http://www.esnips.com/web/ivostiaan

Nog lieden hier die naar Mystery Land gaan?

[ Bericht 17% gewijzigd door ivosnivo op 21-08-2006 15:41:15 ]
pi_41032064
Waarom overhead press eruit halen? Beetje zinloos aangezien deze juist de schoudergordel aan beide kanten versterkt. Ik zou eventjes niet meer benchen, totdat je schouder weer fris is. Kan je overhead pressen en rowen om de schouder aan beide kanten goed sterk te maken.

Btw, kan je niet eens een filmpje maken van je lift? Als je ff iemand kan optrommelen die wil filmen zou dat perfect zijn.
pi_41032196
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef synthesix het volgende:
Ow, aan zo'n bol, oud, verlept wijf die goodmornings met 2 kg, waarbij ze nog geen 10cm beweegt doet?
Alleen maar technogymslaafjes in mijn gym
Ze had óók thuis met een breiwerkje op de bank kunnen blijven zitten, maar in plaats daarvan koos ze voor bewegen. Dat verdient toch op zijn minst een beetje respect.

KT is eigenlijk net als voetbal: iedereen meent er verstand van te hebben. Maar er zijn zoveel verschillende trainingsvormen en technieken dat het ondoenlijk is álles te weten.

Wat uitvoering betreft. Lullig als mensen dingen verkeerd doen, want daar gaan ze op den duur last van krijgen. Het is vaak erg moeilijk om je eigen houding te controleren tijdens een inspanning, dus als je iemand iets raars ziet doen kan je daar best op een grappige manier iets van zeggen. Of eenvoudigweg even vragen: "Mag ik je een tip geven?" Kunnen ze altijd nog nee zeggen.

Mensen lopen afzeiken die wel de moeite hebben genomen in actie te komen vind ik kansloos. Concentreer je dan liever op jezelf.

Just my two cents...
Hardloper.
IG @webkim
pi_41032348
Dus jij spreekt een brede slingeraap aan op zijn slechte uitvoering?
(voor de rest 100% mee eens)
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:49:52 #137
140141 ivosnivo
pi_41032413
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ze had óók thuis met een breiwerkje op de bank kunnen blijven zitten, maar in plaats daarvan koos ze voor bewegen. Dat verdient toch op zijn minst een beetje respect.

KT is eigenlijk net als voetbal: iedereen meent er verstand van te hebben. Maar er zijn zoveel verschillende trainingsvormen en technieken dat het ondoenlijk is álles te weten.

Wat uitvoering betreft. Lullig als mensen dingen verkeerd doen, want daar gaan ze op den duur last van krijgen. Het is vaak erg moeilijk om je eigen houding te controleren tijdens een inspanning, dus als je iemand iets raars ziet doen kan je daar best op een grappige manier iets van zeggen. Of eenvoudigweg even vragen: "Mag ik je een tip geven?" Kunnen ze altijd nog nee zeggen.

Mensen lopen afzeiken die wel de moeite hebben genomen in actie te komen vind ik kansloos. Concentreer je dan liever op jezelf.

Just my two cents...
Idd, alleen doe ik dat niet met huisvrouwen. Wel met mensen die volgens mij wel goed proberen te trainen.
pi_41032482
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:39 schreef Webkim het volgende:

[..]

Just my two cents...
Klopt ja, ieder zijn meug. Maar het geeft wel goed aan op wat voor een niveau er gefitnessed wordt in mijn sportschool. En zeggen dat ze bol, oud en verlept zijn, is niet afzeiken, dat is gewoon constateren van feiten
Oja, en je vergeet, ze had ook haar geld kunnen uitgeven verpillen aan een tellsell apparaatje

@led
Kan ik dus beter nu alleen doorgaan met schouder oefeningen?
Maar dan belast ik 'm toch ook weer

Ik zal even kijken voor dat filmpje, misschien kan ik me ma wel even vragen dan doe ik het thuis wel met de een bezemsteel
  maandag 21 augustus 2006 @ 15:54:11 #139
140141 ivosnivo
pi_41032539
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:52 schreef synthesix het volgende:

[..]

Klopt ja, ieder zijn meug. Maar het geeft wel goed aan op wat voor een niveau er gefitnessed wordt in mijn sportschool. En zeggen dat ze bol, oud en verlept zijn, is niet afzeiken, dat is gewoon constateren van feiten
Oja, en je vergeet, ze had ook haar geld kunnen uitgeven verpillen aan een tellsell apparaatje

@led
Kan ik dus beter nu alleen doorgaan met schouder oefeningen?
Maar dan belast ik 'm toch ook weer

Ik zal even kijken voor dat filmpje, misschien kan ik me ma wel even vragen dan doe ik het thuis wel met de een bezemsteel
Hoe vaak trainde je dan, en hoe zag je schema eruit? Heb je nog wel zin om te trainen, of ga je met soort van tegenzin?
pi_41032880
Ik heb juist zin om te trainen, ik wil eigenlijk gewoon veel te veel trainen,
maar ik deed 2x per week 5x5 squats, in theorie 2x per week 5x5 deadlifts, maar dat ging niet door de overbelasting, 2x per week 5x8 bench press, verder nog soms 3sets military press, of dumbell shoulder press, en 6sets in de week dumbell cleans en rear lateral raises. Voor de rest nog wat andere rotzooi.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:07:59 #141
140141 ivosnivo
pi_41032956
Dan lijkt het me idd geen overtraining, zou gewoon ff rustig aan doen met je schouder en gewichten gebruiken waarbij je geen pijn voelt.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:17:44 #142
153812 Frautie
Frautilicious
pi_41033314
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef ivosnivo het volgende:
Zo me monsterlijke schema is klaar, vanavond is kijken hoe lang ik wel niet bezig ben. http://www.esnips.com/web/ivostiaan

Nog lieden hier die naar Mystery Land gaan?
Heb je ook nog ondertiteling bij je schema?

Op welke dagen doe je wat?

Ik ga niet naar Mysteryland, ik heb vrijkaartjes voor Kane. Eens kijken of die live te pruimen zijn
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:28:00 #143
140141 ivosnivo
pi_41033684
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:17 schreef Frautie het volgende:

[..]

Heb je ook nog ondertiteling bij je schema?

Op welke dagen doe je wat?

Ik ga niet naar Mysteryland, ik heb vrijkaartjes voor Kane. Eens kijken of die live te pruimen zijn
Ik heb 3 trainingen per week, en per dagnummer staat er onderop wat ik ga doen.

Vrijkaartjes zijn altijd oke. Ik ga naar mysteryland omdat het grappig is, en het is volgens mij vet goede cardio
pi_41033838
Alleen de heilzame werking van de cardio wordt weer teniet gedaan door de alcohol en ephedra
Maarja, ik ga niet naar mysteryland, maar jij zou het wel goed doen op wacken volgens mij ivo
pi_41033979
Eerst een week rust is denk ik het beste, dan daarna alle bench presses schrappen en deadlifts hoogstens 1x per week. Westside barbell deadlift vrijwel nooit, omdat het te zwaar is om elke week te doen. Squats zullen je deadlift ook verhogen.
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:46:50 #146
140141 ivosnivo
pi_41034228
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:32 schreef synthesix het volgende:
Alleen de heilzame werking van de cardio wordt weer teniet gedaan door de alcohol en ephedra
Maarja, ik ga niet naar mysteryland, maar jij zou het wel goed doen op wacken volgens mij ivo
Ik drink bijna nooit, sowieso niet bij concerten of iets als dit. En die ene efedra maakt toch ook niet uit? Las op dutchbodybuilding dat er mensen zijn die er 6 per dag nemen en dan 2 maanden lang om af te vallen.

Ik hoor echt helemaal niks van die muziek, maar metal is ook vet. Ben naar heel veel concerten geweest, en ook pinkpop, lowlands, ozzfest, dynamo en fields of rock
pi_41035970
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:38 schreef LedZep het volgende:
Eerst een week rust is denk ik het beste, dan daarna alle bench presses schrappen en deadlifts hoogstens 1x per week. Westside barbell deadlift vrijwel nooit, omdat het te zwaar is om elke week te doen. Squats zullen je deadlift ook verhogen.
Ik ben juist van mening dat veel rugoefeningen doen goed is voor je rug, juist een deadlift uitvoeren lijkt mij juist slim (ook al doe je hem licht)

Ik doe zelf 2x per week zware deadlift, 2x per week zware squats en veel rugoefeningen en heb nergens last van, juist wel gehad maar met doorzetten is het allemaal verdwenen!
pi_41036060
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik drink bijna nooit, sowieso niet bij concerten of iets als dit. En die ene efedra maakt toch ook niet uit? Las op dutchbodybuilding dat er mensen zijn die er 6 per dag nemen en dan 2 maanden lang om af te vallen.

Ik hoor echt helemaal niks van die muziek, maar metal is ook vet. Ben naar heel veel concerten geweest, en ook pinkpop, lowlands, ozzfest, dynamo en fields of rock
Ja weet ik, ik lul ook maar wat

Maar wat ik bedoelde, is dat jij in de pit/wall of death lekker iedereen hard voor hun kanes kan beuken met je 1xx kg

Maarja, ik ga denk inderdaad maar even een rustweek nemen.
Maandag weer knallen.
Kan ik trouwens dan in plaats van benchpress, fly's doen?
Want daarmee heb ik ook wel een klein beetje last van mn schouder.

[ Bericht 11% gewijzigd door synthesix op 21-08-2006 18:08:07 ]
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:15:14 #149
140141 ivosnivo
pi_41036805
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:46 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja weet ik, ik lul ook maar wat

Maar wat ik bedoelde, is dat jij in de pit/wall of death lekker iedereen hard voor hun kanes kan beuken met je 1xx kg

Maarja, ik ga denk inderdaad maar even een rustweek nemen.
Maandag weer knallen.
Kan ik trouwens dan in plaats van benchpress, fly's doen?
Want daarmee heb ik ook wel een klein beetje last van mn schouder.
Zolang je geen pijn voelt kun je alles doen.
pi_41037160

pppft beachboy

balsporten :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')