jaja ....vlavlavlaquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef janinefan het volgende:
Janine is mooier dan iedereen die tot nu toe aan Big Brother heeft meegedaan. Dat haar moeder ook mooi en aardig is lijkt mij logisch.
De komende 26 jaar nog niet in ieder geval.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:19 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
jaja ....vlavlavla [afbeelding]
Dr MOeder is OK..
Sjaan éch nie![]()
Wat is er zo mooi aan janine??? Sorry, maar mooi kan ik dr niet echt noemen, want ze is echt TE MAGER..! ze heeft geen tieten, geen kont.. niet dat ze er zelf iets aan kan doen, maar mooi? nee..quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:12 schreef janinefan het volgende:
Janine is mooier dan iedereen die tot nu toe aan Big Brother heeft meegedaan. Dat haar moeder ook mooi en aardig is lijkt mij logisch.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:14 schreef janinefan het volgende:
Janine is lang en slank, heeft leuke kleine borstjes die bij haar perfecte lichaam passen. Ze heeft een hele goede houding, en haar gezichtje is betoverend mooi. een droom, een topmodel
Als ze zo,n groot top model was, had ze echt niet in Nederland gewoond.. sterker nog, dan had ze niet aan Big brother mee gedaan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:14 schreef janinefan het volgende:
Janine is lang en slank, heeft leuke kleine borstjes die bij haar perfecte lichaam passen. Ze heeft een hele goede houding, en haar gezichtje is betoverend mooi. een droom, een topmodel
Whahha.. zo vader zo zoon.. de ene dag lig je met die aan te pappen, de dag erop weer met spoetnik..quote:
Zowel vader als zoon zijn stiekem van de herenliefde?quote:
Goed gezien.... soms is het gewoon zo verwarrend wie nou in beeld is....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:54 schreef janinefan het volgende:
Je bedoelt Janine en haar vriend
Ga jij maar eens even lekker fris poepen..! Misschien lucht dat wel even op..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef janinefan het volgende:
Lief, dat ze op een school vertelt wat de modellenwereld inhoud. En wat zag ze er toen ook al geweldig uit
ja, net een modelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef janinefan het volgende:
En wat zag ze er toen ook al geweldig uit
Ze kan beter taalles gaan geven.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:42 schreef janinefan het volgende:
Lief, dat ze op een school vertelt wat de modellenwereld inhoud.
dat zegt ze jaquote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef janinefan het volgende:
Dat is toneelspel, Janine is ook nog eens actrice
De rol "zeiksnol" beheerst ze dan uitermate goed.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:13 schreef janinefan het volgende:
Dat is toneelspel, Janine is ook nog eens actrice
wat ben jij lachwekkendquote:Op woensdag 6 september 2006 17:10 schreef janinefan het volgende:
Dat zegt ze ja, en als Janine dat zegt, dan is dat ook zo. Je wou toch niet gaan twijfelen aan de eerlijkheid van deze beautie. Ze zegt ook dat ze mooi is, en dat is toch zeker ook niet gelogen
Janine is behoorlijk arrogant, maar het lijkt mij dat zelfs zij hier onpasselijk van wordt. Dit is echt ziekelijk...quote:Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef janinefan het volgende:
Jorien er is helemaal niks lelijks aan haar te ontdekken. Haar gezichtje is perfect, haar mooie lange slanke lichaam met eindeloze benen en perfecte borstjes. Haar prachtige getinte huid, alles bij Janine is mooi
Ik denk dat je die posts met een hele grote korrel (rots) zout moet nemen. Zo over the top zie je ze zelden.quote:Op woensdag 6 september 2006 20:59 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Janine is behoorlijk arrogant, maar het lijkt mij dat zelfs zij hier onpasselijk van wordt. Dit is echt ziekelijk...![]()
Gezicht:quote:Op woensdag 6 september 2006 16:08 schreef janinefan het volgende:
Jorien er is helemaal niks lelijks aan haar te ontdekken. Haar gezichtje is perfect, haar mooie lange slanke lichaam met eindeloze benen en perfecte borstjes. Haar prachtige getinte huid, alles bij Janine is mooi
kutkloon van wie danquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet meer op janinefan reageren anders gaat zij/hij gewoon door. Het is een kutkloon.
Een kutkloon die later Janine gaat stalken..![]()
Ben jij nou datzelfde 'komische' ventje van vroeger? Dat ooit 's door Cynix aan de waslijn te drogen is gehangen? Dat zou nl. een hoop verklaren.quote:Op zaterdag 9 september 2006 12:53 schreef lionsguy18 het volgende:
het is gewoon een onfatsoenlijk krijswijf
De 'edit' knop nog niet gevonden?quote:Op zondag 10 september 2006 14:16 schreef janinefan het volgende:
IK bedoel dus perfecte (typefoutje)
Begin jij nou ook al? Lieverd!quote:Op zondag 10 september 2006 17:37 schreef janinefan het volgende:
Het is gewoon rot, dat zij nu opgesloten is in het Big Broter huis. De lieverd zou van het leven moeten genieten. Zij is top, en hoort dus ook lief behandeld te worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |